abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:59:06 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118742963
quote:
Saskia Belleman‏@SaskiaBelleman

Volgens advocate heeft hij vrienden die als cordon om hem heen willen staan om hem te helpen. "In die zin is dit wake-upzaak."
Als je niets gedaan hebt dan heb je niets nodig om flink wakker te worden lijkt me....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:01:41 #152
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118743100
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij ging helemaal niet in op mijn eerdere post.
Nog een vraagje: Waarom stapte Badr dan zelf naar de media met het verhaal dat hij alleen maar hoorde wat er met Everink gebeurde en dat niet eens zelf zag? Laat staan dat hij slechts 1 'corrigerende tik' uitdeelde?
Dat is in een eerder stadium al door de advocaat geduid als: "Badr was in eerste instantie bang voor zijn relatie en zijn sponsor"
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 15:02:31 #153
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118743137
quote:
Volgens advocate heeft hij vrienden die als cordon om hem heen willen staan om hem te helpen. "In die zin is dit wake-upzaak."
Aha... dus persoonlijke psyche door deze hetze van Badjer moet centraal staan. Niet de slachtoffers en de ellende die veroorzaakt is.
Advocaat heeft het licht uit.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:06:55 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118743321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef Jian het volgende:

[..]

Yup, ik heb er nog één; stel nu eens dat niet Badr, maar Estelle, Everink verrot heeft geslagen omdat die aan haar kont zat en dat Badr uit liefde de schuld op zich heeft genomen omdat hij niet kan aanzien dat zijn lief de bak in moet. Everink beaamt het verhaal van Badr natuurlijk omdat hij niet kan verdragen dat bekend wordt dat hij door een vrouw in elkaar is geslagen.
_O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 15:08:56 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118743398
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:58 schreef Jappie het volgende:

[..]

Is "uitsluitend geintereseerd zijn in mannen met geld" niet hetzelfde als een hoer zijn ? Welliswaar een luxe hoer maar toch...

En ja natuurlijk doet dit ter zake..er zit een wereld van verschil tussen iemand om niets invalide te trappen of zelf dusdanig uit je "comfortzone" getrokken worden dat je jezelf vergeet.

Vergis je niet..ons gevoel voor verontwaardiging wordt basicly gevoed door 2 dingen...

a) Het is een foute jongen in een foute scene en bovendien een foute Marrokaan
b) De aard van de verwondingen

En dat Badr een probleem heeft met gevoel voor eigenwaarde opvliegendheid etcetera is immers al in een veel eerder stadium door hemzelf bekend..sterker nog..hij heeft bewust een jaar de rust in Marokko opgezocht om zichzelf terug te vinden. Kennelijk was dit ene jaar niet voldoende maar ook dit kan de verdediging makkelijk in haar voordeel gebruiken als ze het zou willen en terecht overigens...ik ken niet zo veel mensen van die leeftijd die zich zo bewust zijn van het potentiele gevaar wat ze zelf in zich dragen en waar ze bewust iets aan proberen te doen.
Ik bedoelde met niet ter zake doen: of El_Matador (of iemand anders hier) dat niet onbestraft over zijn vrouw/vriendin zou laten zeggen.

Ter zake: nee, ik vind zoiets zeggen niet hetzelfde als een vrouw voor (stink)hoer uitmaken. Al snap ik wel dat je het zo zou kunnen vertalen.
Daarbij geloof ik ook niet dat Everdink dat gezegd heeft, en geloof ik ook niet dat dit (niet hard te maken) verweer enige invloed op de strafmaat gaat uitoefenen. Het feit dat duidelijk is aangetoond dat Badr al meerdere leugens over de gang van zaken in de skybox heeft verteld, wijst er m.i eerder op dat er zwaar geweld zonder verzachtende aanleiding is gepleegd dan dat Estelle beledigd werd en bij Badr toen 18 seconden de stoppen doorsloegen (of eigenlijk iets langer, want er werd gewacht tot Everdink naar de WC ging waarna Badr en wat matties bij de pleedeur zijn gaan posten. Er was dus nog ruim bedenktijd).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_118743550
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:55 schreef stoeltafel het volgende:
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Ficq: "Detentie is hel voor hem. Hij zegt steeds; 'Ficq, dit nooit meer'. Ben ervan overtuigd dat u hem nooit meer terugziet." #BadrHari

Hier krijg je toch plaats vervangende schaamte voor. Iemand half dood slaan en dan zeuren als je de bak ik moet.
Dit, ja. Wat wil ze nou. Dat we medelijden krijgen met hem?
Is dat zo?
pi_118743603
quote:

[..]

Is "uitsluitend geintereseerd zijn in mannen met geld" niet hetzelfde als een hoer zijn ? Welliswaar een luxe hoer maar toch...

En ja natuurlijk doet dit ter zake..er zit een wereld van verschil tussen iemand om niets invalide te trappen of zelf dusdanig uit je "comfortzone" getrokken worden dat je jezelf vergeet.

Vergis je niet..ons gevoel voor verontwaardiging wordt basicly gevoed door 2 dingen...

a) Het is een foute jongen in een foute scene en bovendien een foute Marrokaan
b) De aard van de verwondingen

En dat Badr een probleem heeft met gevoel voor eigenwaarde opvliegendheid etcetera is immers al in een veel eerder stadium door hemzelf bekend..sterker nog..hij heeft bewust een jaar de rust in Marokko opgezocht om zichzelf terug te vinden. Kennelijk was dit ene jaar niet voldoende maar ook dit kan de verdediging makkelijk in haar voordeel gebruiken als ze het zou willen en terecht overigens...ik ken niet zo veel mensen van die leeftijd die zich zo bewust zijn van het potentiele gevaar wat ze zelf in zich dragen en waar ze bewust iets aan proberen te doen.
Je vergeet een paar puntjes:
-Het feit dat hij van maar liefst 7 verschillende geweldsmisdrijven wordt verdacht.
-Dat van sommige zaken pas later aangifte is gedaan, omdat hij meerdere slachtoffers bedreigd heeft. (hoi Lavender :W )
- Het feit dat hij in heel wat van die zaken, soms vele malen bijna op elk punt, gelogen heeft en bewijs achterhoud.
-Het feit dat hij in geen enkele zaak oprecht spijt heeft betuigt of zelfinzicht heeft getoond.

Het laatste wat deze man heeft gedaan is zelfinzicht tonen. Over de verloop van al deze zaken is heel wat tijd verstreken. Telkenmale is hij opnieuw in de fout gegaan en heeft hij iemand ernstig mishandeld. Deze zaken komen in allerlei levensrollen voor van hem. Zo zou hij onder andere zijn ex vriendin in elkaar hebben geslagen. Hij heeft nooit spijt betuigt of medeleven getoond. Vaak heeft hij zelfs zijn slachtoffer zwartgemaakt en bedreigd.

Ik snap dan ook niet waarom je doet alsof wij hem veroordelen puur omdat hij vechtsporter en Marokkaan is. Misschien ben je zelf een vechtsporter of Marokkaan, maar neem dan maar van mij aan: Als Badr een roomblanke BN-er was geweest werd hij net zo gehaat.
De aard van de verwondingen van Everink (je vergeet voor het gemak weer even alle andere zaken die tegen hem lopen) is onderdeel van de verontwaardiging, maar slechts een klein onderdeel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 15:16:29 #158
249559 crew  Lavenderr
pi_118743688
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je vergeet een paar puntjes:
-Het feit dat hij van maar liefst 7 verschillende geweldsmisdrijven wordt verdacht.
-Dat van sommige zaken pas later aangifte is gedaan, omdat hij meerdere slachtoffers bedreigd heeft.
- Het feit dat hij in heel wat van die zaken, soms vele malen bijna op elk punt, gelogen heeft en bewijs achterhoud.
-Het feit dat hij in geen enkele zaak oprecht spijt heeft betuigt of zelfinzicht heeft getoond.

Het laatste wat deze man heeft gedaan is zelfinzicht tonen. Over de verloop van al deze zaken is heel wat tijd verstreken. Telkenmale is hij opnieuw in de fout gegaan en heeft hij iemand ernstig mishandeld. Deze zaken komen in allerlei levensrollen voor van hem. Zo zou hij onder andere zijn ex vriendin in elkaar hebben geslagen. Hij heeft nooit spijt betuigt of medeleven getoond. Vaak heeft hij zelfs zijn slachtoffer zwartgemaakt en bedreigd.

Ik snap dan ook niet waarom je doet alsof wij hem veroordelen puur omdat hij vechtsporter en Marokkaan is. Misschien ben je zelf een vechtsporter of Marokkaan, maar neem dan maar van mij aan: Als Badr een roomblanke BN-er was geweest werd hij net zo gehaat.
De aard van de verwondingen van Everink (je vergeet voor het gemak weer even alle andere zaken die tegen hem lopen) is onderdeel van de verontwaardiging, maar slechts een klein onderdeel.
Vooral dit punt even aanstippen.
Want zo gaat hij te werk.
pi_118743782
En zichzelf doorlopend als slachtoffer neerzetten.
Is dat zo?
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:25:27 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118743996
Het is in ieder geval duidelijk geworden dat Estelle aan geld dacht toen ze beslag liet leggen op Ruuds bezittingen.
pi_118744234
quote:

[..]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:33:59 #162
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:36:20 #163
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118744321
Als een of andere sukkel het in zijn hoofd zou halen om mij uit te maken voor stinkhoer, , mag ik toch hopen dat mijn vriend er vet boven staat en die sukkel zal negeren ipv er op los te gaan rammen als een neanderthaler :{w
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:37:21 #164
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118744357
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Ter zake: nee, ik vind zoiets zeggen niet hetzelfde als een vrouw voor (stink)hoer uitmaken. Al snap ik wel dat je het zo zou kunnen vertalen.
Daarbij geloof ik ook niet dat Everdink dat gezegd heeft, en geloof ik ook niet dat dit (niet hard te maken) verweer enige invloed op de strafmaat gaat uitoefenen. Het feit dat duidelijk is aangetoond dat Badr al meerdere leugens over de gang van zaken in de skybox heeft verteld, wijst er m.i eerder op dat er zwaar geweld zonder verzachtende aanleiding is gepleegd dan dat Estelle beledigd werd en bij Badr toen 18 seconden de stoppen doorsloegen (of eigenlijk iets langer, want er werd gewacht tot Everdink naar de WC ging waarna Badr en wat matties bij de pleedeur zijn gaan posten. Er was dus nog ruim bedenktijd).
Laat ik het anders zeggen......
De verdediging heeft op basis van opgevangen gesprekken uit de telefoontaps en het onderuit halen van getuigeverklaringen dmv positiebepaling aangetoond dat de verklaringen van de hr Everink en getuigen onwaarheden bevatten. Hiermee komt de verklaring waarin de hr Everink stelt dat hij om niets is aangevallen onder druk te liggen.

Ik ken het nederlandse strafrecht niet goed genoeg om te bepalen of uitlokking veel verschil uitmaakt maar gevoelsmatig zeg ik dat het dat wel doet.

Daarmee praat ik het geweld nog steeds niet goed...integendeel......maar of iemand koelbloedig iemand de vernieling in helpt of dat hij gedreven door ongecontroleerde emoties iets doet maakt voor mij wel een verschil.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:39:49 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118744439
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:37 schreef Jappie het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen......
De verdediging heeft op basis van opgevangen gesprekken uit de telefoontaps en het onderuit halen van getuigeverklaringen dmv positiebepaling aangetoond dat de verklaringen van de hr Everink en getuigen onwaarheden bevatten. Hiermee komt de verklaring waarin de hr Everink stelt dat hij om niets is aangevallen onder druk te liggen.

Ik ken het nederlandse strafrecht niet goed genoeg om te bepalen of uitlokking veel verschil uitmaakt maar gevoelsmatig zeg ik dat het dat wel doet.

Daarmee praat ik het geweld nog steeds niet goed...integendeel......maar of iemand koelbloedig iemand de vernieling in helpt of dat hij gedreven door ongecontroleerde emoties iets doet maakt voor mij wel een verschil.
En dan nog; iemand een stinkhoer noemen is iets anders dan vragen of het geld van de ex op was.....
Jij kunt het een wel een metafoor voor het ander vinden, maar dat maakt nog niet dat ze een stinkhoer genoemd zou zijn als er gevraagd is of het geld van Gullit op was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118744443
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef Flow3r het volgende:
Als een of andere sukkel het in zijn hoofd zou halen om mij uit te maken voor stinkhoer, , mag ik toch hopen dat mijn vriend er vet boven staat en die sukkel zal negeren ipv er op los te gaan rammen als een neanderthaler :{w
Wij gaan niet trouwen. :D

Slappe Nederlandse houding. :r

"Erboven staan". :') Het postmoderne excuus voor lamlendige lafhartigheid. :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:42:33 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118744533
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw referentiekader is, maar ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik zo beledigd werd dat mijn eer verdedigd zou moeten worden....

Als het ooit al eens gebeurd zou zijn dan was daar weinig slaps van de verkering van dienst bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118744564
quote:

[..]

Volgens mij is het nog steeds de vraag wie van het gezelschap hem die trap heeft gegeven die zijn been deed breken. Van den Heuvel beweerde dat Everink dat verklaard had, maar dat is inmiddels een leugen gebleken, wat diens andere beweringen ook in een ander licht plaatst.

Het blijkt in dit topic maar weer hoe veel mensen niet om kunnen gaan met het feit dat ze iets niet weten, en het bij hun gevormde beeld tot feit verheffen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:43:45 #169
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118744581
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan nog; iemand een stinkhoer noemen is iets anders dan vragen of het geld van de ex op was.....
Jij kunt het een wel een metafoor voor het ander vinden, maar dat maakt nog niet dat ze een stinkhoer genoemd zou zijn als er gevraagd is of het geld van Gullit op was.
Men wordt op straat voor minder voor stinkhoer uitgemaakt, dus dat zit erg diep, klaarblijkelijk.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:43:51 #170
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118744583
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mensen hebben zoveel meningen en stel je voor dat je iedere keer op de vuist moet als er iets negatiefs gezegd wordt over een van je geliefden, pffff... , nee dankjewel, doe mij maar een man die daar inderdaad boven staat, die idioot negeert en daarna gezellig met mij een leuke avond gaat hebben ipv eindigen op het politiebureau oO<
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:43:54 #171
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118744586
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het stankbepaalde gedeelte mag je wat mij betreft als niet geschreven beschouwen..dit was meer een geintje naar Gert....maar nogmaals..wat bedoeld iemand dan wel als ie zoiets zegt ?
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:45:35 #172
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118744656
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Jappie het volgende:

[..]

Het stankbepaalde gedeelte mag je wat mij betreft als niet geschreven beschouwen..dit was meer een geintje naar Gert....maar nogmaals..wat bedoeld iemand dan wel als ie zoiets zegt ?
Het ligt aan de perceptie van de toehoorder en ook aan het referentiekader van beiden.
pi_118744667
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw referentiekader is, maar ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik zo beledigd werd dat mijn eer verdedigd zou moeten worden....

Als het ooit al eens gebeurd zou zijn dan was daar weinig slaps van de verkering van dienst bij.
Ik heb met oudjaarsavond op een volle dansvloer een Tsjech in zijn oor gebeten.

Hij betastte mijn toenmalige rondborstige vriendin onzedelijk zowel boven als onder...

Ik had alle recht en was nog mild, vind ik. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 2 november 2012 @ 15:46:42 #174
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118744700
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb met oudjaarsavond op een volle dansvloer een Tsjech in zijn oor gebeten.

Hij betastte mijn toenmalige rondborstige vriendin onzedelijk zowel boven als onder...

Ik had alle recht en was nog mild, vind ik. :*
Kijken mag, maar aan komen niet.
pi_118744720
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Mensen hebben zoveel meningen en stel je voor dat je iedere keer op de vuist moet als er iets negatiefs gezegd wordt over een van je geliefden, pffff... , nee dankjewel, doe mij maar een man die daar inderdaad boven staat, die idioot negeert en daarna gezellig met mij een leuke avond gaat hebben ipv eindigen op het politiebureau oO<
Je moet ook zorgen dat je niet op het politiebureau eindigt. :')

"erboven staan". :r

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')