abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:37:41 #101
97111 ukga
Siewosie baas
pi_118740096
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:36 schreef stoeltafel het volgende:
en heeft Hari slachtoffer erna naar rus
deze zitting zouden ze moeten filmen. zoveel bullshit, het is bijna niet te geloven
pi_118740302
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:17 schreef stoeltafel het volgende:
Nikki Sterkenburg ‏@QuoteNikki
De broer van Badr Hari heeft vorige week bij de politie een verklaring afgelegd. Hij beweert Van den Berg te hebben geslagen. #BadrHari

In pleitaantekeningen zit foto van Badr met broer. In donkere Club Air is het de vraag of Van den Berg zijn agressor kon zien. #BadrHari

3m Nikki Sterkenburg ‏@QuoteNikki
De broer van Badr Hari heeft vorige week bij de politie een verklaring afgelegd. Hij beweert Van den Berg te hebben geslagen. #BadrHari
Zo'n smerige tactiek vind ik dat.
En waarom verbaast mij het niet dat 'ie dit probeert?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:47:43 #103
241662 Jian
Well, well, well
pi_118740421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:36 schreef stoeltafel het volgende:
Van der Werf: 'Kopstoot is niet geschikt om zwaar lichamelijk letsel toe te brengen.' #cooldown #BadrHari

Och.... :')

Man doodt vrouw met kopstoot in regio Luik

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-regio-Luik.dhtml
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 13:49:58 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118740495
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niemand zal hebben verwacht dat hij schoon schip ging maken, alles bekennen en diepbeschaamd zijn excuses aanbieden voor de weerzinwekkende misdrijven die hij gepleegd heeft.
Daar zou hij wel heel veel respect mee verdienen trouwens.Maar ja, met respect koop je geen BMW's en coke.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:50:24 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_118740515
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Broer meteen 20 jaar geven, kijken hoe snel ie die verklaring weer intrekt. Ja, ik weet 't, maar een mens mag dromen, niet 8-)
pi_118740648

Leon de Winter bij zaak Badr Hari

AMSTERDAM - Schrijver Leon de Winter is een van de belangstellenden die vrijdagochtend aanwezig zijn bij de rechtszaak tegen Badr Hari. De Winter nam het in het verleden onomwonden op voor de omstreden kickbokser, die volgens de schrijver “een parel voor de samenleving” is.

Hari moet vrijdag voor het eerst voorkomen. Tijdens de pro-formazitting in Amsterdam bepaalt de rechter onder meer of de gevallen topsporter langer vast moet blijven zitten. De inhoudelijke behandeling is later.

Justitie heeft Badr Hari negen zaken ten laste gelegd. Daaronder is een poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in juli in de Amsterdam ArenA. Daarop staat maximaal tien jaar gevangenisstraf.

Leon de Winter schreef naar aanleiding van de mishandelingzaak in zijn column in Elsevier dat de K1-vechter een zachtaardige jongen is die juist bij anderen agressie uitlokt. "Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt", zo redeneerde De Winter. Hij suggereerde bovendien dat Koen Evrink zwaar onder invloed was op de avond van de afranseling. “Wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?"

De even opmerkelijke als kromme redenering leverde De Winter veel kritiek op, zelfs van collega-columnisten bij Elsevier. Hij schreef later op zijn eigen site te zijn geschrokken van de heftige reacties. “Sommige zijn schokkend. Ik wist niet dat Badr Hari zo wordt gevreesd en gehaat. Waar kom dat allemaal vandaan? Ik heb geen idee.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)bij_zaak_Badr__.html
pi_118740843
Meneer de Winter mag met eigen oren aanhoren wat Badr aangericht heeft. Als hij van Everink hoort hoe Badr zijn leven verwoest heeft mag de Winter alsnog bepalen wat voor een 'Parel voor de samenleving' zijn Badr precies is. Misschien komt de Winter zelfs tot inzicht over waarom Badr zo gevreesd en gehaat wordt.

Ook als dat gebeurt dan verwacht ik niet dat de Winter ooit zijn taalgebruik omtrent Badr zal veranderen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:06:56 #108
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118741127
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Niemand zal hebben verwacht dat hij schoon schip ging maken, alles bekennen en diepbeschaamd zijn excuses aanbieden voor de weerzinwekkende misdrijven die hij gepleegd heeft.
Daar zou hij wel heel veel respect mee verdienen trouwens.Maar ja, met respect koop je geen BMW's en coke.
Stel nu eens he..ik zeg stel...

Dat het grotendeels is zoals Badr zegt dat het is..

Everink maakt onder invloed van alcohol Estelle uit voor stinkhoer (we weten allemaal dat je daar op sommige forums voor gebanned wordt ;) )
Dat Badr verliefd als ie is op Estelle zo kwaad wordt dat ie Everink een tik geeft en dat vervolgens de andere aanwezigen het van hem overnemen en Everink de vernieling in slaan en schoppen.
Toegegeven de genoegdoening is volledig uit de hand gelopen maar toch...heel even de feiten nog op een rijtje zoals advocaat Ficq ze nu voorlegd.

Badr en Estelle verliefd
Everink maakt Estelle voor hoer uit.
Badr geeft hem een klap.
Everink krijgt nog meer klappen maar onzeker is van wie
Everink heeft omdat ie o.a. een vriend heeft die ook al beef heeft gehad met Badr een dubbele agenda.
Getuigen zijn beinvloed door en voor Everink (zie hier voor de tel taps)

Dan veranderd poging tot doodslag toch al snel in buitensporig geweld middels uitlokking wat in mijn visie toch een veel lagere straf zou moeten opleveren.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:07:10 #109
241662 Jian
Well, well, well
pi_118741135
Misschien moet meneer de Winter eerst zelf eens uit het niets een kopstootje op z'n giecheltje krijgen om alles een beetje op een rijtje te krijgen.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 14:07:14 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118741141
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wist niet dat Badr Hari zo wordt gevreesd en gehaat. Waar kom dat allemaal vandaan? Ik heb geen idee."
Da's voor een schrijver best armoedig toch, als hij werkelijk geen idéé heeft waar dat nou toch vandaan komt?
Maar ja, het woord armoedig komt wel vaker bij me naar boven wanneer ik de opzichtig tegendraadse meninkjes van die publiciteitshoer lees in zijn onoprechte en kwaliteitsarme columns.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_118741261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's voor een schrijver best armoedig toch, als hij werkelijk geen idéé heeft waar dat nou toch vandaan komt?
Maar ja, het woord armoedig komt wel vaker bij me naar boven wanneer ik de opzichtig tegendraadse meninkjes van die publiciteitshoer lees in zijn onoprechte en kwaliteitsarme columns.
inderdaad :') triest
Love is in the air!
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:12:02 #112
241662 Jian
Well, well, well
pi_118741314
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:06 schreef Jappie het volgende:

[..]

Everink maakt onder invloed van alcohol Estelle uit voor stinkhoer (we weten allemaal dat je daar op sommige forums voor gebanned wordt ;) )
Dat Badr verliefd als ie is op Estelle zo kwaad wordt dat ie Everink een tik geeft en dat vervolgens de andere aanwezigen het van hem overnemen en Everink de vernieling in slaan en schoppen.
Toegegeven de genoegdoening is volledig uit de hand gelopen maar toch...heel even de feiten nog op een rijtje zoals advocaat Ficq ze nu voorlegd.

Badr en Estelle verliefd
Badr geeft hem een klap.
Everink heeft omdat ie o.a. een vriend heeft die ook al beef heeft gehad met Badr een dubbele agenda.

Dan veranderd poging tot doodslag toch al snel in buitensporig geweld middels uitlokking wat in mijn visie toch een veel lagere straf zou moeten opleveren.
Yup, ik heb er nog één; stel nu eens dat niet Badr, maar Estelle, Everink verrot heeft geslagen omdat die aan haar kont zat en dat Badr uit liefde de schuld op zich heeft genomen omdat hij niet kan aanzien dat zijn lief de bak in moet. Everink beaamt het verhaal van Badr natuurlijk omdat hij niet kan verdragen dat bekend wordt dat hij door een vrouw in elkaar is geslagen.
pi_118741362
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef Gert het volgende:

[..]

U is geen fan?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:13:39 #114
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118741364
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef Jian het volgende:

[..]

Yup, ik heb er nog één; stel nu eens dat niet Badr, maar Estelle, Everink verrot heeft geslagen omdat die aan haar kont zat en dat Badr uit liefde de schuld op zich heeft genomen omdat hij niet kan aanzien dat zijn lief de bak in moet. Everink beaamt het verhaal van Badr natuurlijk omdat hij niet kan verdragen dat bekend wordt dat hij door een vrouw in elkaar is geslagen.
Je fantasie slaat op hol
pi_118741376
quote:

[..]

Badr en Estelle verliefd
Badr geeft hem een klap.

Nou, laat ik maar eens beginnen met dat er dan nog 7!! andere zaken van ernstig geweld openstaan voor Badr Hari. Zaken waarin hij telkens ontkent, maar waarna er onweerlegbare camerabeelden blijken te zijn.

Gaan we verder. Waarom zou Hari dan telkens weer een achteraf valse verklaring hebben ingeleverd die hij wijzigde toen zijn leugens aangetoond werden?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 14:15:18 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118741435
quote:

[..]

<knip>

Als het zo zou zijn gegaan dan is poging tot doodslag een zware kwalificatie. Alleen lijkt die voorstelling van zaken niet erg aannemelijk.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:15:32 #117
241662 Jian
Well, well, well
pi_118741445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je fantasie slaat op hol
godver :@
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 14:21:12 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118741646
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

U is geen fan?
Nee! :r
Maar ik hou me in want Leon wordt link als je iets verkeerds zegt.
pi_118741744
Als iemand mijn vriendin een "stinkhoer" zou noemen, mag ie ook "opkankeren". En als ie niet luistert, krijgt ie ook klappen.

Wat niet wil zeggen dat Hari geen crimineel is, maar terecht dat je dat soort dingen niet over/tegen je meisje laat zeggen. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:25:54 #120
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118741778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Als het zo zou zijn gegaan dan is poging tot doodslag een zware kwalificatie. Alleen lijkt die voorstelling van zaken niet erg aannemelijk.
Waarom niet..?
Ik bedoel; je mag wat mij betreft al het geweld nog volledig in Badr zijn schoenen schuiven.....we hebben het over 18 seconden he......18 seconden van blinde woede omdat je meisje voor hoer wordt uitgemaakt!

Als de rechtbank dat oppikt als aannemelijk denk je dan ook niet dat de strafmaat compleet anders zal zijn ?

In mijn ogen is dit helemaal niet zo'n vreemde voorstelling van zaken
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:29:28 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118741917
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:
Als iemand mijn vriendin een "stinkhoer" zou noemen, mag ie ook "opkankeren". En als ie niet luistert, krijgt ie ook klappen.

Wat niet wil zeggen dat Hari geen crimineel is, maar terecht dat je dat soort dingen niet over/tegen je meisje laat zeggen. _O_
Want dat had Everink ook gezegd??
Nee, dat was een "wat als er dit dit en dit gebeurd zou zijn" in een post hier....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118741927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waarom niet..?
Ik bedoel; je mag wat mij betreft al het geweld nog volledig in Badr zijn schoenen schuiven.....we hebben het over 18 seconden he......18 seconden van blinde woede omdat je meisje voor hoer wordt uitgemaakt!

Als de rechtbank dat oppikt als aannemelijk denk je dan ook niet dat de strafmaat compleet anders zal zijn ?

Er is geen bewijs dat Everink dat gezegd heeft. Hij ontkent zelf.
Maar geef eerst maar eens waarom Hari dan zijn verklaring heeft gewijzigd nadat hij met zijn leugens werd geconfronteerd. Of waarom hij bewust vals bewijsmateriaal ingeleverd heeft.
En hij wordt van nog 7! andere geweldsmisdrijven verdacht, toeval?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 14:31:03 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_118741985
"Ik hoop dat ze snel die laffe daders pakken" :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:31:50 #124
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118742017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat was een "wat als er dit dit en dit gebeurd zou zijn" in een post hier....
Het is tevens de verklaring van Badr!

quote:
"Zo Estelle; was het geld van Gullit op?"
Ik weet niet hoe jij dit leest maar voor mij staat het hier toch echt.
pi_118742022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

OM wil schouw in zaak rond Badr Hari
AMSTERDAM - Deze maand zal een schouw plaatsvinden in de zaak rond Badr Hari.
ANP
Badr Hari staat terecht Fotoserie

Justitie wil de skybox in de Amsterdam Arena nader onderzoeken waar de vechtsporter in juli zakenman Koen Everink mishandeld zou hebben.

De rechter en de advocaten hebben geen probleem met zo'n schouw, bleek vrijdag tijdens een zogeheten pro-formazitting op de rechtbank in Amsterdam. Justitie wil bekijken of de afmeting van de skybox strookt met de verklaringen van getuigen.

Hari zei tijdens een politieverhoor dat hij een 'corrigerende tik' wilde uitdelen. Volgens het OM maakt de kickbokser zijn rol kleiner dan die daadwerkelijk is.

Het OM ziet voldoende bewijs voor de mishandeling van Everink, onder meer aan de hand van getuigenverklaringen en een theedoek waar zowel bloed van Hari als van het slachtoffer zit.

Estelle
Volgens Bénédicte Ficq, advocate van Hari, werd Estelle Cruijff beledigd door Everink. Dat zou volgens haar de reden zijn geweest dat Hari hem een klap heeft gegeven.

Verder trok Ficq hard van leer tegen de media en de Amsterdamse politie, die zij beticht van het lekken van onderzoeksgegevens. ''Badr Hari wordt neergezet als een monster en een psychopaat. Hij is niet de 'butcher' zoals hij in de pers wordt omschreven.''

Mannen
Everink is volgens justitie door drie of vier mannen geslagen. Hari zou daar een van zijn. Een andere verdachte zit ook vast.

De mannen zouden de zakenman tijdens het feest in de Amsterdam Arena hebben opgewacht bij het toilet en hem hebben gezegd dat hij ''moest opkankeren'' uit de skybox waarin ze zich bevonden.

Negen zaken
Justitie heeft Hari in totaal negen zaken ten laste gelegd. Van die negen zaken gaan er acht over geweld, onder andere in de Amsterdamse clubs Jimmy Woo en Club Air. De negende zaak is een verkeersdelict.
Door: ANP/NU.nl
http://www.nu.nl/binnenla(...)-rond-badr-hari.html

De betekenis van het niet al te moeilijke woordje "als" is je bekend? :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 2 november 2012 @ 14:34:31 #126
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118742099
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Maar geef eerst maar eens waarom Hari dan zijn verklaring heeft gewijzigd nadat hij met zijn leugens werd geconfronteerd. Of waarom hij bewust vals bewijsmateriaal ingeleverd heeft.
En hij wordt van nog 7! andere geweldsmisdrijven verdacht, toeval?
Dat hoef ik helemaal niet....punt is dat de verdediging aanstuurt op uitlokking.

Alle andere zaken worden door mevr Ficq op een dusdanige manier onderdeel van de hetze tegen haar client gemaakt dat de rechtbank als er geen harde bewijzen voor zijn ze niet als toegevoegd bewijs zal accepteren.
pi_118742141
Vraagje aan de NWS-mods:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag deze in de OP?
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:35:39 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118742143
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:31 schreef Jappie het volgende:

[..]

[..]

Die opmerking staat gelijk aan "je bent een stinkhoer"?

Oh, okay....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118742167
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vraagje aan de NWS-mods:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag deze in de OP?
_O-

pi_118742169
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:31 schreef Jappie het volgende:

[..]

[..]

Verklaringen van Badr kan ik na de laatste paar niet echt serieus nemen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 14:37:47 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118742203
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waarom niet..?

Eén tik, direct nadat je vrouw voor stinkhoer is uitgemaakt. Daar ga je dan toch niet zo over liegen (theedoek, kleren achterhouden etc)

En als het niet om één tik maar om 18 seconden blind geweld van dit kaliber gaat, dan mag deze man van mij TBS krijgen.
pi_118742226
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, okay....
Leandra heeft liever een mietige Nederlandse "lover", die erbij staat te grinniken als zij wordt uitgescholden dan wel beledigd.

pi_118742250
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dat hoef ik helemaal niet....punt is dat de verdediging aanstuurt op uitlokking.

Alle andere zaken worden door mevr Ficq op een dusdanige manier onderdeel van de hetze tegen haar client gemaakt dat de rechtbank als er geen harde bewijzen voor zijn ze niet als toegevoegd bewijs zal accepteren.
Met woorden op een andere zienswijze aansturen is het enige wat Ficq heeft. Er zijn geen enkele bewijzen voor deze woorden. Terwijl er al vele aantoonbare leugens van Hari in de gehele zaak zijn.

Laat ik het heel mild stellen: Badr heeft de schijn tegen.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 14:39:55 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_118742277
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leandra heeft liever een mietige Nederlandse "lover", die erbij staat te grinniken als zij wordt uitgescholden dan wel beledigd.
Dat zegt ze toch niet.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:40:08 #135
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118742287
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, okay....
Wat zou de hr Everink er dan mee bedoelen denk je ?

Nee laat ik de vraag nog anders stellen..jij gaat er immers vanuit dat dit een verzinsel van de verdediging is....

Stel nu dat de verdediging dit verzonnen heeft..waarom zouden ze die zin dan gebruiken ? Waarom als je toch een alibi bij elkaar liegt niet direct zeggen dat hij letterlijk heeft gezegd dat het een stinkhoer is ? Het feit dat het zo een verkapte manier van iemand voor hoer uitmaken is maakt het in mijn ogen alleen maar geloofwaardiger dat het ook daadwerkelijk gezegd is.
pi_118742305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Eén tik, direct nadat je vrouw voor stinkhoer is uitgemaakt. Daar ga je dan toch niet zo over liegen (theedoek, kleren achterhouden etc)

En als het niet om één tik maar om 18 seconden blind geweld van dit kaliber gaat, dan mag deze man van mij TBS krijgen.
Badr lijkt me niet het type dat na 1 klapje afdruipt. Doe daar wat nakkies bij (Sensation...) en je hebt inderdaad een moordmachine te pakken.

Blijft staan dat men van je meisje af moet blijven. In welke zin dan ook.

pi_118742310
Die Ficq zou trouwens een grotere klantenkring hebben in Duitsland als ze daar aan de slag zou gaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:43:29 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118742408
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:40 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat zou de hr Everink er dan mee bedoelen denk je ?

Nee laat ik de vraag nog anders stellen..jij gaat er immers vanuit dat dit een verzinsel van de verdediging is....

Stel nu dat de verdediging dit verzonnen heeft..waarom zouden ze die zin dan gebruiken ? Waarom als je toch een alibi bij elkaar liegt niet direct zeggen dat hij letterlijk heeft gezegd dat het een stinkhoer is ? Het feit dat het zo een verkapte manier van iemand voor hoer uitmaken is maakt het in mijn ogen alleen maar geloofwaardiger dat het ook daadwerkelijk gezegd is.
Heeft de verdediging gezegd dat hij haar stinkhoer genoemd had, of alleen maar dat hij een beledigende opmerking had gemaakt?

Want Estelle lijkt me wel het type dat al beledigd is als je zegt dat haar haar niet goed zit.
Dat kwam natuurlijk door Badr, die had met haar haar staan spelen op het balkon :(
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 14:45:32 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118742496
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Badr lijkt me niet het type dat na 1 klapje afdruipt. Doe daar wat nakkies bij (Sensation...) en je hebt inderdaad een moordmachine te pakken.

Blijft staan dat men van je meisje af moet blijven. In welke zin dan ook.
Er is misschien door Everdink gesuggereerd dat Estelle alleen geïnteresseerd is in mannen met geld. Bewijs hiervoor is er niet.

En niemand vindt het wel prima als zijn vriendin of vrouw voor stinkhoer wordt uitgemaakt. Maar doet dat echt ter zake hier? Het woord "hoer" (al dan niet van de onwelriekende soort) is -ook volgens de verdediging- niet gevallen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:46:26 #140
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118742533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft de verdediging gezegd dat hij haar stinkhoer genoemd had, of alleen maar dat hij een beledigende opmerking had gemaakt?

Want Estelle lijkt me wel het type dat al beledigd is als je zegt dat haar haar niet goed zit.
Dat kwam natuurlijk door Badr, die had met haar haar staan spelen op het balkon :(
Ze hebben het over een beledigende opmerking en kwamen met die zin die ik zojuist quotte, waarmee mijn vraag aan jou tegelijkertijd nog niet beantwoord is......
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:47:05 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118742556
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehm nee, maar niet iedere beledigende opmerking staat gelijk aan "je bent een stinkhoer".
Dus ik wil graag weten of hij dat gezegd heeft, of dat dat vrije vertaling van iemand anders is voor de opmerking "was Gullit z'n geld op?"

Als dat überhaupt al gezegd is, want dat wordt nog steeds ontkend door Everink, en uitsluitend door Badr en zijn advocate verklaard.... zelfs Estelle heeft niet de moeite genomen dat bij de politie te verklaren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118742597
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Er is misschien door Everdink gesuggereerd dat Estelle alleen geïnteresseerd is in mannen met geld. Bewijs hiervoor is er niet.

En niemand vindt het wel prima als zijn vriendin of vrouw voor stinkhoer wordt uitgemaakt. Maar doet dat echt ter zake hier?
Van die stamelende Nederlandse jochies, die "voor de lieve vrede" hun vriendin tot op het bot beledigd laten worden. Jij kent ze niet, dus ze bestaan niet? :')

Het woordje "als" ken jij ook al niet? Treurig.

vrijdag 2 november 2012 @ 14:48:24 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118742600
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ze hebben het over een beledigende opmerking en kwamen met die zin die ik zojuist quotte, waarmee mijn vraag aan jou tegelijkertijd nog niet beantwoord is......
Wat was de exacte zin van de verdediging?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118742640
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ehm nee, maar niet iedere beledigende opmerking staat gelijk aan "je bent een stinkhoer".
Dus ik wil graag weten of hij dat gezegd heeft, of dat dat vrije vertaling van iemand anders is voor de opmerking "was Gullit z'n geld op?"

Als dat überhaupt al gezegd is, want dat wordt nog steeds ontkend door Everink, en uitsluitend door Badr en zijn advocate verklaard.... zelfs Estelle heeft niet de moeite genomen dat bij de politie te verklaren.
Hoor alle getuigen en je weet het (meer zeker).

En je leert al zie ik:
"Als dat überhaupt al gezegd is"

Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 14:52:06 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118742715
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Van die stamelende Nederlandse jochies, die "voor de lieve vrede" hun vriendin tot op het bot beledigd laten worden. Jij kent ze niet, dus ze bestaan niet? :')

Het woordje "als" ken jij ook al niet? Treurig.
El_Matador is een echte kerel die voor zijn vrouw opkomt. Hulde!
Zo, staat genoteerd.
Next.
pi_118742717
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Dat is het gevolg van het niet afsluiten skybox, zegt Ficq. Inleveren verkeerde schoenen #BadrHari berust op vergissing, zegt ze.

Weer een vergissing :)
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 14:53:13 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118742752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:52 schreef stoeltafel het volgende:
Dat is het gevolg van het niet afsluiten skybox, zegt Ficq. Inleveren verkeerde schoenen #BadrHari berust op vergissing, zegt ze.

Weer een vergissing :)
Dat kan toch? Iedereen maakt toch wel eens vergissingen? Zeker als je nog helemaal van slag bent omdat iemand de avond daarvoor zo gemeen heeft gedaan tegenover je vriendin!
pi_118742758
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Jij ging helemaal niet in op mijn eerdere post.
Nog een vraagje: Waarom stapte Badr dan zelf naar de media met het verhaal dat hij alleen maar hoorde wat er met Everink gebeurde en dat niet eens zelf zag? Laat staan dat hij slechts 1 'corrigerende tik' uitdeelde?
pi_118742849
Ficq: "Detentie is hel voor hem. Hij zegt steeds; 'Ficq, dit nooit meer'. Ben ervan overtuigd dat u hem nooit meer terugziet." #BadrHari

Hier krijg je toch plaats vervangende schaamte voor. Iemand half dood slaan en dan zeuren als je de bak ik moet.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:58:38 #150
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118742944
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef Gert het volgende:

[..]

En niemand vindt het wel prima als zijn vriendin of vrouw voor stinkhoer wordt uitgemaakt. Maar doet dat echt ter zake hier?
Is "uitsluitend geintereseerd zijn in mannen met geld" niet hetzelfde als een hoer zijn ? Welliswaar een luxe hoer maar toch...

En ja natuurlijk doet dit ter zake..er zit een wereld van verschil tussen iemand om niets invalide te trappen of zelf dusdanig uit je "comfortzone" getrokken worden dat je jezelf vergeet.

Vergis je niet..ons gevoel voor verontwaardiging wordt basicly gevoed door 2 dingen...

a) Het is een foute jongen in een foute scene en bovendien een foute Marrokaan
b) De aard van de verwondingen

En dat Badr een probleem heeft met gevoel voor eigenwaarde opvliegendheid etcetera is immers al in een veel eerder stadium door hemzelf bekend..sterker nog..hij heeft bewust een jaar de rust in Marokko opgezocht om zichzelf terug te vinden. Kennelijk was dit ene jaar niet voldoende maar ook dit kan de verdediging makkelijk in haar voordeel gebruiken als ze het zou willen en terecht overigens...ik ken niet zo veel mensen van die leeftijd die zich zo bewust zijn van het potentiele gevaar wat ze zelf in zich dragen en waar ze bewust iets aan proberen te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')