deze zitting zouden ze moeten filmen. zoveel bullshit, het is bijna niet te gelovenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:36 schreef stoeltafel het volgende:
en heeft Hari slachtoffer erna naar rus
Zo'n smerige tactiek vind ik dat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:17 schreef stoeltafel het volgende:
Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
De broer van Badr Hari heeft vorige week bij de politie een verklaring afgelegd. Hij beweert Van den Berg te hebben geslagen. #BadrHari
In pleitaantekeningen zit foto van Badr met broer. In donkere Club Air is het de vraag of Van den Berg zijn agressor kon zien. #BadrHari
3m Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
De broer van Badr Hari heeft vorige week bij de politie een verklaring afgelegd. Hij beweert Van den Berg te hebben geslagen. #BadrHari
Och....quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:36 schreef stoeltafel het volgende:
Van der Werf: 'Kopstoot is niet geschikt om zwaar lichamelijk letsel toe te brengen.' #cooldown #BadrHari
Niemand zal hebben verwacht dat hij schoon schip ging maken, alles bekennen en diepbeschaamd zijn excuses aanbieden voor de weerzinwekkende misdrijven die hij gepleegd heeft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n smerige tactiek vind ik dat.
En waarom verbaast mij het niet dat 'ie dit probeert?
Broer meteen 20 jaar geven, kijken hoe snel ie die verklaring weer intrekt. Ja, ik weet 't, maar een mens mag dromen, nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n smerige tactiek vind ik dat.
En waarom verbaast mij het niet dat 'ie dit probeert?
Stel nu eens he..ik zeg stel...quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand zal hebben verwacht dat hij schoon schip ging maken, alles bekennen en diepbeschaamd zijn excuses aanbieden voor de weerzinwekkende misdrijven die hij gepleegd heeft.
Daar zou hij wel heel veel respect mee verdienen trouwens.Maar ja, met respect koop je geen BMW's en coke.
Da's voor een schrijver best armoedig toch, als hij werkelijk geen idéé heeft waar dat nou toch vandaan komt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wist niet dat Badr Hari zo wordt gevreesd en gehaat. Waar kom dat allemaal vandaan? Ik heb geen idee."
inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's voor een schrijver best armoedig toch, als hij werkelijk geen idéé heeft waar dat nou toch vandaan komt?
Maar ja, het woord armoedig komt wel vaker bij me naar boven wanneer ik de opzichtig tegendraadse meninkjes van die publiciteitshoer lees in zijn onoprechte en kwaliteitsarme columns.
Yup, ik heb er nog één; stel nu eens dat niet Badr, maar Estelle, Everink verrot heeft geslagen omdat die aan haar kont zat en dat Badr uit liefde de schuld op zich heeft genomen omdat hij niet kan aanzien dat zijn lief de bak in moet. Everink beaamt het verhaal van Badr natuurlijk omdat hij niet kan verdragen dat bekend wordt dat hij door een vrouw in elkaar is geslagen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Stel nu eens he..ik zeg stel...
Dat het grotendeels is zoals Badr zegt dat het is..
Everink maakt onder invloed van alcohol Estelle uit voor stinkhoer (we weten allemaal dat je daar op sommige forums voor gebanned wordt)
Dat Badr verliefd als ie is op Estelle zo kwaad wordt dat ie Everink een tik geeft en dat vervolgens de andere aanwezigen het van hem overnemen en Everink de vernieling in slaan en schoppen.
Toegegeven de genoegdoening is volledig uit de hand gelopen maar toch...heel even de feiten nog op een rijtje zoals advocaat Ficq ze nu voorlegd.
Badr en Estelle verliefd
Everink maakt Estelle voor hoer uit.
Badr geeft hem een klap.
Everink krijgt nog meer klappen maar onzeker is van wie
Everink heeft omdat ie o.a. een vriend heeft die ook al beef heeft gehad met Badr een dubbele agenda.
Getuigen zijn beinvloed door en voor Everink (zie hier voor de tel taps)
Dan veranderd poging tot doodslag toch al snel in buitensporig geweld middels uitlokking wat in mijn visie toch een veel lagere straf zou moeten opleveren.
U is geen fan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's voor een schrijver best armoedig toch, als hij werkelijk geen idéé heeft waar dat nou toch vandaan komt?
Maar ja, het woord armoedig komt wel vaker bij me naar boven wanneer ik de opzichtig tegendraadse meninkjes van die publiciteitshoer lees in zijn onoprechte en kwaliteitsarme columns.
Je fantasie slaat op holquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, ik heb er nog één; stel nu eens dat niet Badr, maar Estelle, Everink verrot heeft geslagen omdat die aan haar kont zat en dat Badr uit liefde de schuld op zich heeft genomen omdat hij niet kan aanzien dat zijn lief de bak in moet. Everink beaamt het verhaal van Badr natuurlijk omdat hij niet kan verdragen dat bekend wordt dat hij door een vrouw in elkaar is geslagen.
Nou, laat ik maar eens beginnen met dat er dan nog 7!! andere zaken van ernstig geweld openstaan voor Badr Hari. Zaken waarin hij telkens ontkent, maar waarna er onweerlegbare camerabeelden blijken te zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Everink maakt onder invloed van alcohol Estelle uit voor stinkhoer (we weten allemaal dat je daar op sommige forums voor gebanned wordt)
Dat Badr verliefd als ie is op Estelle zo kwaad wordt dat ie Everink een tik geeft en dat vervolgens de andere aanwezigen het van hem overnemen en Everink de vernieling in slaan en schoppen.
Toegegeven de genoegdoening is volledig uit de hand gelopen maar toch...heel even de feiten nog op een rijtje zoals advocaat Ficq ze nu voorlegd.
Badr en Estelle verliefd
Everink maakt Estelle voor hoer uit.
Badr geeft hem een klap.
Everink krijgt nog meer klappen maar onzeker is van wie
Everink heeft omdat ie o.a. een vriend heeft die ook al beef heeft gehad met Badr een dubbele agenda.
Getuigen zijn beinvloed door en voor Everink (zie hier voor de tel taps)
Dan veranderd poging tot doodslag toch al snel in buitensporig geweld middels uitlokking wat in mijn visie toch een veel lagere straf zou moeten opleveren.
Als het zo zou zijn gegaan dan is poging tot doodslag een zware kwalificatie. Alleen lijkt die voorstelling van zaken niet erg aannemelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
<knip>
Waarom niet..?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn gegaan dan is poging tot doodslag een zware kwalificatie. Alleen lijkt die voorstelling van zaken niet erg aannemelijk.
Want dat had Everink ook gezegd??quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:
Als iemand mijn vriendin een "stinkhoer" zou noemen, mag ie ook "opkankeren". En als ie niet luistert, krijgt ie ook klappen.
Wat niet wil zeggen dat Hari geen crimineel is, maar terecht dat je dat soort dingen niet over/tegen je meisje laat zeggen.
Er is geen bewijs dat Everink dat gezegd heeft. Hij ontkent zelf.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom niet..?
Ik bedoel; je mag wat mij betreft al het geweld nog volledig in Badr zijn schoenen schuiven.....we hebben het over 18 seconden he......18 seconden van blinde woede omdat je meisje voor hoer wordt uitgemaakt!
Als de rechtbank dat oppikt als aannemelijk denk je dan ook niet dat de strafmaat compleet anders zal zijn ?
In mijn ogen is dit helemaal niet zo'n vreemde voorstelling van zaken
Het is tevens de verklaring van Badr!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want dat had Everink ook gezegd??
Nee, dat was een "wat als er dit dit en dit gebeurd zou zijn" in een post hier....
Ik weet niet hoe jij dit leest maar voor mij staat het hier toch echt.quote:"Zo Estelle; was het geld van Gullit op?"
OM wil schouw in zaak rond Badr Hariquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want dat had Everink ook gezegd??
Nee, dat was een "wat als er dit dit en dit gebeurd zou zijn" in een post hier....
Dat hoef ik helemaal niet....punt is dat de verdediging aanstuurt op uitlokking.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar geef eerst maar eens waarom Hari dan zijn verklaring heeft gewijzigd nadat hij met zijn leugens werd geconfronteerd. Of waarom hij bewust vals bewijsmateriaal ingeleverd heeft.
En hij wordt van nog 7! andere geweldsmisdrijven verdacht, toeval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag deze in de OP?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Die opmerking staat gelijk aan "je bent een stinkhoer"?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is tevens de verklaring van Badr!
[..]
Ik weet niet hoe jij dit leest maar voor mij staat het hier toch echt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vraagje aan de NWS-mods:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag deze in de OP?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Verklaringen van Badr kan ik na de laatste paar niet echt serieus nemen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is tevens de verklaring van Badr!
[..]
Ik weet niet hoe jij dit leest maar voor mij staat het hier toch echt.
Eén tik, direct nadat je vrouw voor stinkhoer is uitgemaakt. Daar ga je dan toch niet zo over liegen (theedoek, kleren achterhouden etc)quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom niet..?
Ik bedoel; je mag wat mij betreft al het geweld nog volledig in Badr zijn schoenen schuiven.....we hebben het over 18 seconden he......18 seconden van blinde woede omdat je meisje voor hoer wordt uitgemaakt!
Als de rechtbank dat oppikt als aannemelijk denk je dan ook niet dat de strafmaat compleet anders zal zijn ?
In mijn ogen is dit helemaal niet zo'n vreemde voorstelling van zaken
Leandra heeft liever een mietige Nederlandse "lover", die erbij staat te grinniken als zij wordt uitgescholden dan wel beledigd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking staat gelijk aan "je bent een stinkhoer"?
Oh, okay....
Met woorden op een andere zienswijze aansturen is het enige wat Ficq heeft. Er zijn geen enkele bewijzen voor deze woorden. Terwijl er al vele aantoonbare leugens van Hari in de gehele zaak zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat hoef ik helemaal niet....punt is dat de verdediging aanstuurt op uitlokking.
Alle andere zaken worden door mevr Ficq op een dusdanige manier onderdeel van de hetze tegen haar client gemaakt dat de rechtbank als er geen harde bewijzen voor zijn ze niet als toegevoegd bewijs zal accepteren.
Dat zegt ze toch niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leandra heeft liever een mietige Nederlandse "lover", die erbij staat te grinniken als zij wordt uitgescholden dan wel beledigd.
Wat zou de hr Everink er dan mee bedoelen denk je ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking staat gelijk aan "je bent een stinkhoer"?
Oh, okay....
Badr lijkt me niet het type dat na 1 klapje afdruipt. Doe daar wat nakkies bij (Sensation...) en je hebt inderdaad een moordmachine te pakken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén tik, direct nadat je vrouw voor stinkhoer is uitgemaakt. Daar ga je dan toch niet zo over liegen (theedoek, kleren achterhouden etc)
En als het niet om één tik maar om 18 seconden blind geweld van dit kaliber gaat, dan mag deze man van mij TBS krijgen.
Heeft de verdediging gezegd dat hij haar stinkhoer genoemd had, of alleen maar dat hij een beledigende opmerking had gemaakt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat zou de hr Everink er dan mee bedoelen denk je ?
Nee laat ik de vraag nog anders stellen..jij gaat er immers vanuit dat dit een verzinsel van de verdediging is....
Stel nu dat de verdediging dit verzonnen heeft..waarom zouden ze die zin dan gebruiken ? Waarom als je toch een alibi bij elkaar liegt niet direct zeggen dat hij letterlijk heeft gezegd dat het een stinkhoer is ? Het feit dat het zo een verkapte manier van iemand voor hoer uitmaken is maakt het in mijn ogen alleen maar geloofwaardiger dat het ook daadwerkelijk gezegd is.
Er is misschien door Everdink gesuggereerd dat Estelle alleen geïnteresseerd is in mannen met geld. Bewijs hiervoor is er niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Badr lijkt me niet het type dat na 1 klapje afdruipt. Doe daar wat nakkies bij (Sensation...) en je hebt inderdaad een moordmachine te pakken.
Blijft staan dat men van je meisje af moet blijven. In welke zin dan ook.
Ze hebben het over een beledigende opmerking en kwamen met die zin die ik zojuist quotte, waarmee mijn vraag aan jou tegelijkertijd nog niet beantwoord is......quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft de verdediging gezegd dat hij haar stinkhoer genoemd had, of alleen maar dat hij een beledigende opmerking had gemaakt?
Want Estelle lijkt me wel het type dat al beledigd is als je zegt dat haar haar niet goed zit.
Dat kwam natuurlijk door Badr, die had met haar haar staan spelen op het balkon![]()
Ehm nee, maar niet iedere beledigende opmerking staat gelijk aan "je bent een stinkhoer".quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leandra heeft liever een mietige Nederlandse "lover", die erbij staat te grinniken als zij wordt uitgescholden dan wel beledigd.
Van die stamelende Nederlandse jochies, die "voor de lieve vrede" hun vriendin tot op het bot beledigd laten worden. Jij kent ze niet, dus ze bestaan niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is misschien door Everdink gesuggereerd dat Estelle alleen geïnteresseerd is in mannen met geld. Bewijs hiervoor is er niet.
En niemand vindt het wel prima als zijn vriendin of vrouw voor stinkhoer wordt uitgemaakt. Maar doet dat echt ter zake hier?
Wat was de exacte zin van de verdediging?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze hebben het over een beledigende opmerking en kwamen met die zin die ik zojuist quotte, waarmee mijn vraag aan jou tegelijkertijd nog niet beantwoord is......
Hoor alle getuigen en je weet het (meer zeker).quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, maar niet iedere beledigende opmerking staat gelijk aan "je bent een stinkhoer".
Dus ik wil graag weten of hij dat gezegd heeft, of dat dat vrije vertaling van iemand anders is voor de opmerking "was Gullit z'n geld op?"
Als dat überhaupt al gezegd is, want dat wordt nog steeds ontkend door Everink, en uitsluitend door Badr en zijn advocate verklaard.... zelfs Estelle heeft niet de moeite genomen dat bij de politie te verklaren.
El_Matador is een echte kerel die voor zijn vrouw opkomt. Hulde!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van die stamelende Nederlandse jochies, die "voor de lieve vrede" hun vriendin tot op het bot beledigd laten worden. Jij kent ze niet, dus ze bestaan niet?
Het woordje "als" ken jij ook al niet? Treurig.
Dat kan toch? Iedereen maakt toch wel eens vergissingen? Zeker als je nog helemaal van slag bent omdat iemand de avond daarvoor zo gemeen heeft gedaan tegenover je vriendin!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:52 schreef stoeltafel het volgende:
Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Dat is het gevolg van het niet afsluiten skybox, zegt Ficq. Inleveren verkeerde schoenen #BadrHari berust op vergissing, zegt ze.
Weer een vergissing
Jij ging helemaal niet in op mijn eerdere post.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze hebben het over een beledigende opmerking en kwamen met die zin die ik zojuist quotte, waarmee mijn vraag aan jou tegelijkertijd nog niet beantwoord is......
Is "uitsluitend geintereseerd zijn in mannen met geld" niet hetzelfde als een hoer zijn ? Welliswaar een luxe hoer maar toch...quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is misschien door Everdink gesuggereerd dat Estelle alleen geïnteresseerd is in mannen met geld. Bewijs hiervoor is er niet.
En niemand vindt het wel prima als zijn vriendin of vrouw voor stinkhoer wordt uitgemaakt. Maar doet dat echt ter zake hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |