Dat zeg je zelf hoor: 'als ze dat niet zou doen dan zou ze geen top-advocaat zijn'quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meid, als jij dat er in wilt lezen dan moet je dat vooral doen
Ik denk het wel gezien de verwondingen. Een gewoon mens kan zulke verwondingen met moeite aanbrengen, maar een getraind kickbokser zoals Badr Hari kan iemand echt helemaal verrot trappen. De vraag voor mij is hoeveel straf hij gaat krijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef Droopie het volgende:
Goede advocaat, ik moet nog maar zien of de zaak Everink bewezen gaat worden.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Estelle dan ook jaren de gevangenis in ?? (niet dat ik het erg zou vinden)
Die Hells Angels uit Limburg gingen ook met zijn allen
Die vrienden van hem zijn natuurlijk ook beresterk, misschien geen K1-niveau, maar wel genoeg kracht om dezelfde schade aan te richtenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk het wel gezien de verwondingen. Een gewoon mens kan zulke verwondingen met moeite aanbrengen, maar een getraind kickbokser zoals Badr Hari kan iemand echt helemaal verrot trappen. De vraag voor mij is hoeveel straf hij gaat krijgen.
als slachtoffer is dit toch ernstige privacy schade!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:08 schreef stoeltafel het volgende:
Saskia Belleman @SaskiaBelleman
In deze zaak zijn behalve verdachten, ook slachtoffers getapt. Ficq; "Omdat politie ervan uitging dat #BadrHari contact zou opnemen."
Ben benieuwd.
Nederland is wereldwijd het land waar het meeste afgetapt wordt, al dan niet terecht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als slachtoffer is dit toch ernstige privacy schade!
Men ging er vanuit dat dit aftappen bewijs op zou kunnen leveren tegen Badr (bedreigingen; afkoopvoorstellen oid) maar zoals het er nu uitziet lijkt het omgekeerde te gebeuren. Vergelijk het met een ontvoeringszaak met losgeldeisen etcetera..ook daar staat de telefoon van de slachtoffers onder controle van de politie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef shmoopy het volgende:
Huh? Everinks telefoon werd getapt, is dat normaal voor slachtoffers van dit soort misdrijven?
Bwhehequote:Volgens Ficq heeft #BadrHari in verleden fouten gemaakt, maar niet nu. "Hij was bezig met Estelle en toekomstige sponsor."
Daar konden we op wachten natuurlijk. Dat broertje ingezet zou worden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:17 schreef stoeltafel het volgende:
Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
De broer van Badr Hari heeft vorige week bij de politie een verklaring afgelegd. Hij beweert Van den Berg te hebben geslagen. #BadrHari
Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
In pleitaantekeningen zit foto van Badr met broer. In donkere Club Air is het de vraag of Van den Berg zijn agressor kon zien. #BadrHari
3m Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
De broer van Badr Hari heeft vorige week bij de politie een verklaring afgelegd. Hij beweert Van den Berg te hebben geslagen. #BadrHari
Ben dat niet helemaal met je eens, als er inderdaad tapes van telefoongesprekken zijn waarbij zelfs voorgesteld wordt om potjes te maken om "valse getuigenissen" uit te kunnen betalen dan denk ik dat daarmee de geloofwaardigheid van het slachtoffer flink onderuit wordt gehaald.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef stoeltafel het volgende:
Ziet er niet echt sterk uit voor de verdediging, jammer.
Hoezo jammer?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef stoeltafel het volgende:
Ziet er niet echt sterk uit voor de verdediging, jammer.
Bedoelde juist sterk. Volledig met je eens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben dat niet helemaal met je eens, als er inderdaad tapes van telefoongesprekken zijn waarbij zelfs voorgesteld wordt om potjes te maken om "valse getuigenissen" uit te kunnen betalen dan denk ik dat daarmee de geloofwaardigheid van het slachtoffer flink onderuit wordt gehaald.
Heel doorzichtig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:20 schreef Copycat het volgende:
How convenient. Verder niet doorzichtig of zo.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:22 schreef stoeltafel het volgende:
Moet ik dat uitleggen? Het is toch overduidelijk hoeveel mensen hij wel niet kapot heeft gemaakt. Zo'n iemand moet lang zitten in mijn ogen.
Eens hoor, mijn verwarring ontstond door bovenstaande opmerking!quote:Ziet er niet echt sterk uit voor de verdediging, jammer.
En waarom is het dan jammer dat het er niet erg sterk uitziet voor de verdediging?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:22 schreef stoeltafel het volgende:
Moet ik dat uitleggen? Het is toch overduidelijk hoeveel mensen hij wel niet kapot heeft gemaakt. Zo'n iemand moet lang zitten in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |