SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben nog bezig met een meisje uit Polen hosselen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gaat t de serieuze kant op ja?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben nog bezig met een meisje uit Polen hosselen.![]()
Bartholomeus had al gewoon een nummertje getrokken hoor.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben nog bezig met een meisje uit Polen hosselen..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik hoop van wel. Vriendschappelijk iig en misschien meer maar daar is het nog te vroeg voor om daar iets over te zeggen. Volgende maand ga ik naar haar toe dus dan zullen we zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gaat t de serieuze kant op ja?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik vraag me nu af of ik na 800 delen van deze reeksen wel actief kan hosselen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is uit te testen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me nu af of ik na 800 delen van deze reeksen wel actief kan hosselen.Ga een keer speeddaten en kijk hoeveel dates je eruit kan slepen. Bij speeddaten kan je hier geleerde skills testen
14 SHADES OF GREY
Ik moet gewoon weg uit een situatie waarin ik alleen nog maar verder de put in wordt gepraat in plaats van geholpen en gesteund. Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je begint voorspelbaar te worden.
[..]![]()
Ik begrijp je, maar je moet je niet op je kop laten zitten en helemaal niet door gevestigde users en moderators.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weg uit een situatie waarin ik alleen nog maar verder de put in wordt gepraat in plaats van geholpen en gesteund. Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Kan iemand trouwens een percentage geven van het aantal mensen in dit topic die een relatie hebben (gehad)?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
100 %quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Kan iemand trouwens een percentage geven van het aantal mensen in dit topic die een relatie hebben (gehad)?
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad14 SHADES OF GREY
Groot gelijk heb je, maar je kan je ook afvragen waarom het je zoveel doet. Op zich gaat het voornamelijk om users die vinden dat je een te afwachtende houding hebt en zelf te weinig initiatieven neemt. Dat is toch niet zo kwetsend?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weg uit een situatie waarin ik alleen nog maar verder de put in wordt gepraat in plaats van geholpen en gesteund. Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg.![]()
Hangt er vanaf hoe je een relatie definieert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100 %
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad![]()
Ok, maak daar maar 99% vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100 %
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad
Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dat is waar, en dat is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je een relatie definieert.Echt niet. Wel dates?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok, maak daar maar 99% van
Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad.14 SHADES OF GREY
Dating telt niet en kleine dingetjes van de basis- en middelbare school ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, en dat is voor iedereen anders.
[..]
Echt niet. Wel dates?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dit is de hoeveelste keer dat je aankondigd weg te gaan? Het wordt nu wel een beetje flauw.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg.![]()
Misschien wel eens leuk ja, maar heb dat voorlopig niet nodig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is uit te testen.Ga een keer speeddaten en kijk hoeveel dates je eruit kan slepen. Bij speeddaten kan je hier geleerde skills testen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb het 2 keer gedaan was wel alleen geen enkele date aan over gehouden dat is wel een beetje zuur. Maar goed voorlopig focus ik mij liever op andere dingenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel eens leuk ja, maar heb dat voorlopig niet nodig.14 SHADES OF GREY
Ik ben het niet met haar eens eigenlijk.quote:Ik vind dat mensen zich kwetsend naar me opstellen en vaak kwetsend doen. Ik ben dat zat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, maar je kan je ook afvragen waarom het je zoveel doet. Op zich gaat het voornamelijk om users die vinden dat je een te afwachtende houding hebt en zelf te weinig initiatieven neemt. Dat is toch niet zo kwetsend?![]()
Dat verbaast me niets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben het niet met haar eens eigenlijk.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Waarom niet? Ergens denk wel dat ze gelijk heeft. Een vrouw wil een man die haar kan verzorgen en beschermen. En geen watjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben het niet met haar eens eigenlijk.14 SHADES OF GREY
Heb je de video wel gekeken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Ergens denk wel dat ze gelijk heeft. Een vrouw wil een man die haar kan verzorgen en beschermen. En geen watje![]()
Moet dat dan?quote:14 SHADES OF GREY
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, want wat je zei over verzorgen en beschermen is niet het punt wat ze in die video maakt.14 SHADES OF GREY
Ze heeft gelijk mits je merkt dat je kans maakt. Ik heb dat tot nu toe nog niet gemerkt.quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ze geeft aan dat benzin geen ene flikker te bieden heeft aan een meisje.
Dat lief zijn er helemaal niets mee te maken heeft, hij weet zelf niet eens wat hij moet zoeken laat staan dat hij dan het juiste meisje uitzoekt.![]()
![]()
Komaan, jouw probleem is niet dat je te lief bent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben het niet met haar eens eigenlijk.![]()
Zij is geweldig.quote:Dat filmpje van haar "How to trick people into thinking you're good looking", geniale zelfspot. En wat ze zegt over nice guys klopt ook gewoon.
![]()
Allereerst heeft ze het erover dat mensen zoeken naar equals. Als je dus een crush hebt op de populaire babe van school en ze wil je niet, dan heeft dat niks te maken met wel of geen nice guy zijn, maar dat je gewoon out of het league bent. En waarom zou je ook, met zo'n meisje heb je waarschijnlijk weinig gemeen.quote:![]()
Je bent het met haar eens?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij is geweldig.Dat filmpje van haar "How to trick people into thinking you're good looking", geniale zelfspot. En wat ze zegt over nice guys klopt ook gewoon.
Ik vind het een verschrikkelijk vervelend meisje.![]()
Helaas bestaat ook het probleem dat je met elke meid out of the league kan zijn. Dan helpt een nice guy zijn totaal geen fuck. Dat kan heel gemakkelijk trouwens. Je hoeft maar één klein, lastig probleempje met je uiterlijk te hebben en dan is het direct afgelopen met de pret. Het topic van de jongen die met acne een meid wilde versieren is daar een duidelijk voorbeeld van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allereerst heeft ze het erover dat mensen zoeken naar equals. Als je dus een crush hebt op de populaire babe van school en ze wil je niet, dan heeft dat niks te maken met wel of geen nice guy zijn, maar dat je gewoon out of het league bent."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ze drukt het misschien wat bot uit, maar ze heeft wel gelijk dat je voor een meisje moet gaan die niet te ver van je af staat en overeenkomsten met je heeft. Als je verliefd wordt op een meisje waarbij dat niet het geval is, dan zullen veel jongens al zoiets hebben dat ze nooit voor een nice guy als hem zal gaan, alsof dat er iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bent het met haar eens?
Ik vind het een verschrikkelijk vervelend meisje.![]()
Ik vind haar niet verschrikkelijk. Ik vind haar hooguit naïef, omdat ze bepaalde randvoorwaarden vertrivialiseerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk vervelend meisje."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Laatste wat ik las was dat Benzin weg ging. Maar toch niet gebeurd?Hoe kan nu ELKE meid out of your league zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Helaas bestaat ook het probleem dat je met elke meid out of the league kan zijn. Dan helpt een nice guy zijn totaal geen fuck. Dat kan heel gemakkelijk trouwens. Je hoeft maar één klein, lastig probleempje met je uiterlijk te hebben en dan is het direct afgelopen met de pret. Het topic van de jongen die met acne een meid wilde versieren is daar een duidelijk voorbeeld van.
Je geeft aan dat er problemen met je uiterlijk je niet zullen helpen? Het kan het inderdaad lastiger voor je maken. Maar wat dacht je van mensen die verbrand zijn of gehandicapt.. of gewoon lelijk. Die hebben vaak ook relaties. En die 'lelijke' mensen heb je ook in de vrouwelijke variant en die hebben ook gewoon een vriendje. Mits het innerlijk ook een beetje leuk is.![]()
Dat kan niet, of je moet absoluut de meest lelijke en qua innerlijk meest onaantrekkelijke persoon zijn in heel Nederland. En dat lijkt me sterk. Er is altijd wel een meisje wat even (on)aantrekkelijk of even onzeker is als jij bent. Of je daar verliefd op kunt worden is een tweede, dat kan je niet van tevoren zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Helaas bestaat ook het probleem dat je met elke meid out of the league kan zijn. Dan helpt een nice guy zijn totaal geen fuck. Dat kan heel gemakkelijk trouwens. Je hoeft maar één klein, lastig probleempje met je uiterlijk te hebben en dan is het direct afgelopen met de pret. Het topic van de jongen die met acne een meid wilde versieren is daar een duidelijk voorbeeld van.![]()
Wat als er nou geen meisjes zijn die dicht bij me staan? Ik heb het gevoel dat meisjes altijd ver van me af staan en weinig overeenkomsten met mij hebben, maar misschien zijn het ook de verkeerde meisjes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze drukt het misschien wat bot uit, maar ze heeft wel gelijk dat je voor een meisje moet gaan die niet te ver van je af staat en overeenkomsten met je heeft. Als je verliefd wordt op een meisje waarbij dat niet het geval is, dan zullen veel jongens al zoiets hebben dat ze nooit voor een nice guy als hem zal gaan, alsof dat er iets mee te maken heeft.
Ik heb toch het gevoel dat vrouwen vaak vallen voor mannen die ik niet mag.![]()
Heb jij je wel eens afgevraagd waarom meisjes zo ver van jou weg staan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat als er nou geen meisjes zijn die dicht bij me staan? Ik heb het gevoel dat meisjes altijd ver van me af staan en weinig overeenkomsten met mij hebben, maar misschien zijn het ook de verkeerde meisjes.
Ik heb toch het gevoel dat vrouwen vaak vallen voor mannen die ik niet mag.14 SHADES OF GREY
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk vervelend meisje.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit zegt ze bijvoorbeeld ook:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat als er nou geen meisjes zijn die dicht bij me staan? Ik heb het gevoel dat meisjes altijd ver van me af staan en weinig overeenkomsten met mij hebben, maar misschien zijn het ook de verkeerde meisjes.
Ik heb toch het gevoel dat vrouwen vaak vallen voor mannen die ik niet mag.
"By saying that nice guys finish last it's a fucking copout way to not take responsibility for any of the reasons why a girl might not like you."
Vind je dat ook onzin?
Er zijn heus meisjes zoals jij, maar je komt ze misschien niet zomaar tegen. Een meisje dat een technische studie doet past denk ik meer in jouw straatje dan een meisje dat HBO management of weet ik veel studeert. Die zijn vaak rationeler ingesteld, mannelijker. Nadeel is dat technische meisjes een stuk zeldzamer zijn en wellicht dat je daarom het idee hebt dat er geen meisjes zijn die dicht bij je staan.
Als technische meisjes nogal een long shot lijken dan kun je je ook het volgende afvragen:Zoek het bij jezelf, niet bij die meisjes die zo vreemd en onvoorspelbaar lijken. Heb je meer aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens afgevraagd waarom meisjes zo ver van jou weg staan?![]()
Licht eens nader toe wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind haar niet verschrikkelijk. Ik vind haar hooguit naïef, omdat ze bepaalde randvoorwaarden vertrivialiseerdt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En verbreed je horizon ga niet alleen op je studie naar iemand zoeken maar ook daar buitenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit zegt ze bijvoorbeeld ook:
"By saying that nice guys finish last it's a fucking copout way to not take responsibility for any of the reasons why a girl might not like you."
Vind je dat ook onzin?
Er zijn heus meisjes zoals jij, maar je komt ze misschien niet zomaar tegen. Een meisje dat een technische studie doet past denk ik meer in jouw straatje dan een meisje dat HBO management of weet ik veel studeert. Die zijn vaak rationeler ingesteld, mannelijker. Nadeel is dat technische meisjes een stuk zeldzamer zijn en wellicht dat je daarom het idee hebt dat er geen meisjes zijn die dicht bij je staan.
Als technische meisjes nogal een long shot lijken dan kun je je ook het volgende afvragen:
[..]
Zoek het bij jezelf, niet bij die meisjes die zo vreemd en onvoorspelbaar lijken. Heb je meer aan.14 SHADES OF GREY
Dat is hoe dan ook een uitstekende tip.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En verbreed je horizon ga niet alleen op je studie naar iemand zoeken maar ook daar buiten![]()
Ik weet het niet. Ik snap niet echt wat er nou exact mis met me is omdat ik het idee heb dat ik een beter vriendje zou zijn dan veel jongens die wel een vriendin hebben. Dat irriteert me vreselijk en omdat ik geen goede reden kan vinden waarom de situatie is zoals deze is ben ik geneigd om te denken dat de schuld bij het meisje ligt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit zegt ze bijvoorbeeld ook:
Vind je dat ook onzin?De studie die ik deed en wat ik nu doe zijn meisjesvrij. Er zijn vast wel technische meisjes, maar lang niet genoeg om al die jongens van een vriendinnetje te voorzien.quote:Er zijn heus meisjes zoals jij, maar je komt ze misschien niet zomaar tegen. Een meisje dat een technische studie doet past denk ik meer in jouw straatje dan een meisje dat HBO management of weet ik veel studeert. Die zijn vaak rationeler ingesteld, mannelijker. Nadeel is dat technische meisjes een stuk zeldzamer zijn en wellicht dat je daarom het idee hebt dat er geen meisjes zijn die dicht bij je staan.
Ik zou soms wel willen dat ik iets met mode of whatever was gaan studeren.Ik weet het oprecht echt niet. Tuurlijk heb ik mezelf dat wel afgevraagd, maar ik kan geen bevredigend antwoord vinden. In principe zijn het mensen, maar vaak voelt het voor mij alsof ze een compleet andere soort zijn waar ik op geen zinnige manier mee om kan gaan. Dat ligt waarschijnlijk voor een groot deel aan mij, maar er is misschien gewoon een tekort aan meisjes die op mij lijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens afgevraagd waarom meisjes zo ver van jou weg staan?![]()
Wat een verrassing zeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben het niet met haar eens eigenlijk.![]()
Proberen te veranderen en dingen te gaan doen waar meer meisjes komen. Als je meer met meisjes en andere mensen in het algemeen om gaat dan gaat contact maken vanzelf makkelijker. Wie weet dat het dan makkelijker wordt om een meisje te vinden dat je leuk vindtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik snap niet echt wat er nou exact mis met me is omdat ik het idee heb dat ik een beter vriendje zou zijn dan veel jongens die wel een vriendin hebben. Dat irriteert me vreselijk en omdat ik geen goede reden kan vinden waarom de situatie is zoals deze is ben ik geneigd om te denken dat de schuld bij het meisje ligt.
[..]
De studie die ik deed en wat ik nu doe zijn meisjesvrij. Er zijn vast wel technische meisjes, maar lang niet genoeg om al die jongens van een vriendinnetje te voorzien.
Ik zou soms wel willen dat ik iets met mode of whatever was gaan studeren.
[..]
Ik weet het oprecht echt niet. Tuurlijk heb ik mezelf dat wel afgevraagd, maar ik kan geen bevredigend antwoord vinden. In principe zijn het mensen, maar vaak voelt het voor mij alsof ze een compleet andere soort zijn waar ik op geen zinnige manier mee om kan gaan. Dat ligt waarschijnlijk voor een groot deel aan mij, maar er is misschien gewoon een tekort aan meisjes die op mij lijken.14 SHADES OF GREY
Die mensen hebben geluk gehad. Als je lelijk bent dan werken andere factoren tegen je zoals een beperkte hoeveelheid tijd en je omgeving. Als je echt een mooiboy bent dan kun je in no time een relatie krijgen. Dat heb ik vaak zien gebeuren. Er zijn uitzonderingen natuurlijk, zo heeft een door de omgeving bestempeld als lelijk persoon ook een vriendin, maar hij heeft ook 1000 vrienden ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef Cue_ het volgende:
Laatste wat ik las was dat Benzin weg ging. Maar toch niet gebeurd?
[..]
Hoe kan nu ELKE meid out of your league zijn?
Je geeft aan dat er problemen met je uiterlijk je niet zullen helpen? Het kan het inderdaad lastiger voor je maken. Maar wat dacht je van mensen die verbrand zijn of gehandicapt.. of gewoon lelijk. Die hebben vaak ook relaties. En die 'lelijke' mensen heb je ook in de vrouwelijke variant en die hebben ook gewoon een vriendje. Mits het innerlijk ook een beetje leuk is.
Maar als je een typische IT nerd bent zoals ik dan houdt het gewoon snel op. Dat kun je fixen (en dat kan ik ook), maar daar heb je flink wat geld voor nodig. Als ik in de Randstad woon en daar een baan heb dan pak ik het weer serieus op. Eerder kan ik het niet doen wegens gebrek aan geld. Mijn opvattingen zijn misschien raar, maar in mijn ogen is de maatschappij iets te ver doorgepornoficeert. Dat bleek ook uit de persiflage van die Jenna Marbles. Pornoficeer jezelf en je komt een heel eind. Helaas werkt dat minder goed bij jongens en dat zei ze ook gewoon.
Maar zij gaat volledig voorbij aan het feit dat er echt mensen zijn die geen greintje "succes" hebben ongeacht hoe ze zich opmaken of hoe "nice" ze zijn.Uiterlijk gaat voor innerlijk. Dat hebben meerdere users op dit forum bevestigd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan niet, of je moet absoluut de meest lelijke en qua innerlijk meest onaantrekkelijke persoon zijn in heel Nederland. En dat lijkt me sterk. Er is altijd wel een meisje wat even (on)aantrekkelijk of even onzeker is als jij bent. Of je daar verliefd op kunt worden is een tweede, dat kan je niet van tevoren zeggen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je bent echt zo obsessief fout aan het denken..
Ik vind aantrekkelijk kleine en chubby mannen, baarden en een snor en slippers![]()
Ik vind een nerd nog aantrekkelijk ook en mannen die graag gamen zijn ook een plus![]()
En het uiterlijk gaat absoluut NIET voor innerlijk..
P.s. mijn vriend is niet klein, maar 2 meter.
Mijn vriend is verre van chubby.
En hij heeft geen baard en geen snor.
Slippers doet hij ook niet aan![]()
Ik viel compleet voor zijn innerlijk, al vind ik hem verder ook gewoon lekker![]()
Oh en gespierde mannen vind ik lelijk![]()
Jij wilt gewoon zien wat je zelf wenst te zien..
Wat bij je slachtoffer rol het beste past en hoe je het beste de hele mensheid de schuld kan geven in plaats van naar jezelf te kijken![]()
Maar dat gaat ook voorbij aan 't punt dat ze wilde maken. Ze wilde aantonen dat de uitspraak "nice guys finish last" onzin is. Natuurlijk wil een vrouw graag daten met een man die aardig is, maar iemand moet natuurlijk ook andere positieve/aantrekkelijke eigenschappen bezitten. Ze geeft juist aan dat je er met alleen aardig zijn niet komt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die mensen hebben geluk gehad. Als je lelijk bent dan werken andere factoren tegen je zoals een beperkte hoeveelheid tijd en je omgeving. Als je echt een mooiboy bent dan kun je in no time een relatie krijgen. Dat heb ik vaak zien gebeuren. Er zijn uitzonderingen natuurlijk, zo heeft een door de omgeving bestempeld als lelijk persoon ook een vriendin, maar hij heeft ook 1000 vrienden ofzo.
Maar als je een typische IT nerd bent zoals ik dan houdt het gewoon snel op. Dat kun je fixen (en dat kan ik ook), maar daar heb je flink wat geld voor nodig. Als ik in de Randstad woon en daar een baan heb dan pak ik het weer serieus op. Eerder kan ik het niet doen wegens gebrek aan geld. Mijn opvattingen zijn misschien raar, maar in mijn ogen is de maatschappij iets te ver doorgepornoficeert. Dat bleek ook uit de persiflage van die Jenna Marbles. Pornoficeer jezelf en je komt een heel eind. Helaas werkt dat minder goed bij jongens en dat zei ze ook gewoon.
Maar zij gaat volledig voorbij aan het feit dat er echt mensen zijn die geen greintje "succes" hebben ongeacht hoe ze zich opmaken of hoe "nice" ze zijn.
[..]
Uiterlijk gaat voor innerlijk. Dat hebben meerdere users op dit forum bevestigd.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Eens met Pvoess.
Als ik kijk naar mezelf val ik eigenlijk totaal niet op de mooiboys, maar eerder wat alternatieve jongens. Mijn vriendin noemt de mannen waar ik op val lelijk, ik vind ze mooi en interessant.
Als je enkel van mening bent dat mooiboys een relatie kunnen krijgen / makkelijk een relatie kunnen krijgen en alle lelijkerds alleen uitzonderingen zijn. Dan moet je die oogkleppen is van je hoofd afhalen, want je kijkt met een heel vertekend beeld naar de werkelijkheid.
Maarja dat geloof je niet, want je ziet het niet en wat je niet ziet, geloof je blijkbaar niet. Ondanks dat velen hier anders beweren.![]()
Maar ken je dan helemaal geen chubby mannen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:57 schreef Pvoesss het volgende:
Je bent echt zo obsessief fout aan het denken..
Ik vind aantrekkelijk kleine en chubby mannen, baarden en een snor en slippers![]()
Ik vind een nerd nog aantrekkelijk ook en mannen die graag gamen zijn ook een plus![]()
En het uiterlijk gaat absoluut NIET voor innerlijk..
P.s. mijn vriend is niet klein, maar 2 meter.
Mijn vriend is verre van chubby.
En hij heeft geen baard en geen snor.
Slippers doet hij ook niet aan![]()
Ik viel compleet voor zijn innerlijk, al vind ik hem verder ook gewoon lekker![]()
Oh en gespierde mannen vind ik lelijk![]()
Jij wilt gewoon zien wat je zelf wenst te zien..
Wat bij je slachtoffer rol het beste past en hoe je het beste de hele mensheid de schuld kan geven in plaats van naar jezelf te kijkenDaarmee geeft ze mij geen ongelijk. Ik haal de randvoorwaarden erbij waar zij het niet over heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dat gaat ook voorbij aan 't punt dat ze wilde maken. Ze wilde aantonen dat de uitspraak "nice guys finish last" onzin is. Natuurlijk wil een vrouw graag daten met een man die aardig is, maar iemand moet natuurlijk ook andere positieve/aantrekkelijke eigenschappen bezitten. Ze geeft juist aan dat je er met alleen aardig zijn niet komt.Klopt. Ik geloof alleen zaken die ik met mijn eigen ogen kan verifiëren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:01 schreef Cue_ het volgende:
Eens met Pvoess.
Als ik kijk naar mezelf val ik eigenlijk totaal niet op de mooiboys, maar eerder wat alternatieve jongens. Mijn vriendin noemt de mannen waar ik op val lelijk, ik vind ze mooi en interessant.
Als je enkel van mening bent dat mooiboys een relatie kunnen krijgen / makkelijk een relatie kunnen krijgen en alle lelijkerds alleen uitzonderingen zijn. Dan moet je die oogkleppen is van je hoofd afhalen, want je kijkt met een heel vertekend beeld naar de werkelijkheid.
Maarja dat geloof je niet, want je ziet het niet en wat je niet ziet, geloof je blijkbaar niet. Ondanks dat velen hier anders beweren.
Ik heb al wel gemerkt dat het percentage dames, die tenminste gewoon met mij willen praten, verhoogd is naar ongeveer 33% alltime (van 2%-5% alltime) sinds ik bij de studentenvereniging zit."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Oh jawel ik ken wel chubby mannen tientallen zelfs.
Maar ik vind het innerlijk belangrijker en dat maakt iemand aantrekkelijker dan het uiterlijk.![]()
Welke randvoorwaarden heb je het nou steeds over? Ja, er zijn mensen die geen succes hebben, wat door verschillende factoren kan komen, maar daar heeft ze het toch ook niet over? Ze geeft alleen aan dat het onzin is dat vrouwen geen aardige man willen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Daarmee geeft ze mij geen ongelijk. Ik haal de randvoorwaarden erbij waar zij het niet over heeft.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Als dat niet zo is, waarom zijn er dan veel vrouwen die gaan voor "eikels" of in elk geval een voorkeur lijken te hebben voor minder lieve mannen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze geeft alleen aan dat het onzin is dat vrouwen geen aardige man willen.![]()
Really veel vrouwen?![]()
En de enkeling die genoegen neemt met minder doet dit uit eigen onzekerheden of angst. Net als dat jij voor elk meisje zal gaan dat een kut heeft en een hartslag.![]()
Veel vrouwen ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef Pvoesss het volgende:
Really veel vrouwen?![]()
En de enkeling die genoegen neemt met minder doet dit uit eigen onzekerheden of angst. Net als dat jij voor elk meisje zal gaan dat een kut heeft en een hartslag.
Dat laatste is niet waar, ik vind seks helemaal niet zo belangrijk. Ik wil vooral gewoon een lieve vriendin.![]()
Dat maakt het mijn inziens een slecht filmpje. Ze laat dingen weg die er juist heel erg toedoen, zoals uiterlijk, kleding en sociale gedrag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke randvoorwaarden heb je het nou steeds over? Ja, er zijn mensen die geen succes hebben, wat door verschillende factoren kan komen, maar daar heeft ze het toch ook niet over? Ze geeft alleen aan dat het onzin is dat vrouwen geen aardige man willen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je snapt er niets van, he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat maakt het mijn inziens een slecht filmpje. Ze laat dingen weg die er juist heel erg toedoen, zoals uiterlijk, kleding en sociale gedrag.
En daar gaat het dus niet om. Het enige (in ieder geval tot de helft van de video, daarna werd ik haar stem zatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat maakt het mijn inziens een slecht filmpje. Ze laat dingen weg die er juist heel erg toedoen, zoals uiterlijk, kleding en sociale gedrag.) is dat ze zegt dat je op zoek moet gaan naar je gelijke. Dus iemand waarmee je interesses deelt, op wat voor gebied dan ook.
Zoals ze zegt.. slimme mensen trekken op met slimme mensen, modellen met modellen, lelijkerds met lelijkerds etc etc.
Dus jij moet gewoon opzoek gaan naar iemand die in jouw straatje past ipv zoals zij aangeeft, opzoek naar een model die enkel om verkeerde redenen in je geintresseerd zal zijn en als het niets wordt jij denkt "it just because im a nice guy, it doesnt work' En dat is dus onzin. Dat laatste dus, dat het niets wordt ivm nice guy gehalte.![]()
Als je vrouwen wilt ontmoeten, moet je daar moeite voor doen. Ga bv naar buiten, ga opnstap, ga een hobby zoeken, schrijf je in op een dating dite ga wat doen ipv achter je pc zitten en te zeiken op alles en iedereen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Jaja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef dr.Qwak het volgende:
Het filmpje toont maar weer eens aan dat schijnbewegingen natuurlijk geen doeltreffende bewegingen zijn.![]()
Keihard net onder de lat is ook onhoudbaar, maar dan bestaat weer de kans dat je over schiet natuurlijk.![]()
Een schuivertje naar een van de hoeken met een tegengestelde kijk- en lichaamshouding is meestal de meest zekere uitweg, zolang je niet te voorspelbaar wordt wat hoekkeuze betreft. De schijnbeweging zal de keeper toch altijd het meest aanspreken, ook al zou hij intussen wel moeten weten dat dat ding vrijwel altijd in de andere hoek komt te liggen als die waar die dacht heen te moeten duiken.
Zo!Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ga naar buiten en ik zit op een datingsite.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef ook_gek het volgende:
Als je vrouwen wilt ontmoeten, moet je daar moeite voor doen. Ga bv naar buiten, ga opnstap, ga een hobby zoeken, schrijf je in op een dating dite ga wat doen ipv achter je pc zitten en te zeiken op alles en iedereen.![]()
Met naar buiten gaan bedoel ik mensen ontmoeten heb;)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga naar buiten en ik zit op een datingsite.
Beetje reacties op je profiel? Al ben ik een beetje bang wat voor tekst je er op gezet hebt.
Hoop niet iets van "ben lief, doe alles voor je en uiterlijk doet er niet toe"Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik kan er naast zitten.quote:Zelfs de lelijkerds willen me niet. Lelijkerds friendzonen me meteen bij het eerste contact.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daar gaat het dus niet om. Het enige (in ieder geval tot de helft van de video, daarna werd ik haar stem zat) is dat ze zegt dat je op zoek moet gaan naar je gelijke. Dus iemand waarmee je interesses deelt, op wat voor gebied dan ook.
Zoals ze zegt.. slimme mensen trekken op met slimme mensen, modellen met modellen, lelijkerds met lelijkerds etc etc.
Dus jij moet gewoon opzoek gaan naar iemand die in jouw straatje past ipv zoals zij aangeeft, opzoek naar een model die enkel om verkeerde redenen in je geintresseerd zal zijn en als het niets wordt jij denkt "it just because im a nice guy, it doesnt work' En dat is dus onzin. Dat laatste dus, dat het niets wordt ivm nice guy gehalte.
Ik weet trouwens dondersgoed dat het aan mij ligt.Dat soort dingen doe ik allemaal al => geen succes. Als ik op een datingsite nog niet eens een reactie krijg op 1 van de 50 berichtjes die ik stuur dan mogen al die sites van mij wel opgedoekt worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef ook_gek het volgende:
Als je vrouwen wilt ontmoeten, moet je daar moeite voor doen. Ga bv naar buiten, ga opnstap, ga een hobby zoeken, schrijf je in op een dating dite ga wat doen ipv achter je pc zitten en te zeiken op alles en iedereen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dan zoek je wss nog altijd in de verkeerde hoek. Dat jij diegene ook wil.. dat is een tweede natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Zelfs de lelijkerds willen me niet. Lelijkerds friendzonen me meteen bij het eerste contact.
Ik weet trouwens dondersgoed dat het aan mij ligt.![]()
![]()
Maar dan zijn er helemaal geen hoeken meer voor mij volgens mij. De hoek waar ik me nu in bevind zit vol met typische nerd-gamer-anime meiden. Ik game niet zoveel en ik kijk geeneens anime. Ik besteed veel meer tijd aan Fokken, hobby / vrijwilligerswerk, sport, nieuws lezen, youtube filmpjes kijken etc. dan aan gamen. Ik heb in het verleden wel veel gegamed als ontsnapping aan de werkelijkheid, maar dat telt niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zoek je wss nog altijd in de verkeerde hoek. Dat jij diegene ook wil.. dat is een tweede natuurlijk"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Waarom zoek je het dan bij de gamemeiden? Als dat je ding niet is?
als je dus het filmpje volgt dan moet je op zoek naar mensen met dezelfde interesses.. daar zit je nu niet te zoeken.![]()
Miss stuur je de verkeerde vrouwen een berichtje? Wie weet zijn ze inactief?quote:[b]Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:[/url]
Dat soort dingen doe ik allemaal al => geen succes. Als ik op een datingsite nog niet eens een reactie krijg op 1 van de 50 berichtjes die ik stuur dan mogen al die sites van mij wel opgedoekt worden.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat kan. Ik denk dat het aan mijn profiel ligt. Ik ben te eerlijk en ik geef teveel info over mezelf weg. Ik moet misschien volledig mijn bek houden over mijn verleden. Ik wil ze eigenlijk waarschuwen voor het feit dat ik een abnormaal verleden heb, zodat ze niet tijdens de eerste date me raar beginnen te vinden. Maar als ik mijn klep erover houd, dan heb ik eigenlijk niets meer te vertellen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Miss stuur je de verkeerde vrouwen een berichtje? Wie weet zijn ze inactief?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Wat win je ermee door in het verleden te blijven leven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat het aan mijn profiel ligt. Ik ben te eerlijk en ik geef teveel info over mezelf weg. Ik moet misschien volledig mijn bek houden over mijn verleden. Ik wil ze eigenlijk waarschuwen voor het feit dat ik een abnormaal verleden heb, zodat ze niet tijdens de eerste date me raar beginnen te vinden. Maar als ik mijn klep erover houd, dan heb ik eigenlijk niets meer te vertellen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik kan het wel afwerpen, maar dan houdt het op op 13 augustus. De tijd ervoor is dan blanco.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat win je ermee door in het verleden te blijven leven?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik denk niet dat hij in het verleden leeft, maar bedoelt dat hij niet veel te melden heeft over z'n hedenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat win je ermee door in het verleden te blijven leven?![]()
![]()
Heeeeej lekkertje!quote:Het verleden is niet belangrijk, hoe kut die ook is. Het gaat er om hoe jij er vandaag de dag er mee om gaat. Dat zegt namelijk alles over hoe jij bentquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat het aan mijn profiel ligt. Ik ben te eerlijk en ik geef teveel info over mezelf weg. Ik moet misschien volledig mijn bek houden over mijn verleden. Ik wil ze eigenlijk waarschuwen voor het feit dat ik een abnormaal verleden heb, zodat ze niet tijdens de eerste date me raar beginnen te vinden. Maar als ik mijn klep erover houd, dan heb ik eigenlijk niets meer te vertellen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Je mag niet liegenquote:![]()
Dat dus.quote:[...]
Het verleden is niet belangrijk, hoe kut die ook is. Het gaat er om hoe jij er vandaag de dag er mee om gaat. Dat zegt namelijk alles over hoe jij bentIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar als ik daar mijn mond over houd dan heb ik helemaal niets meer te vertellen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeeeej lekkertje!
[..]
Het verleden is niet belangrijk, hoe kut die ook is. Het gaat er om hoe jij er vandaag de dag er mee om gaat. Dat zegt namelijk alles over hoe jij bent"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Want alles in je verleden is kut?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als ik daar mijn mond over houd dan heb ik helemaal niets meer te vertellen.
Mijn basisschooltijd was overwegend klote, maar toch heb ik daar legio leuke ervaringen aan over gehouden. Zomaar een vergelijking.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Oke, hey vieze lelijke stinkende trolquote:Dan ga je zorgen dat je iets hebt om over te praten, muziek, weer, vakantie, hobbys, films, wat wilt ze doen qua reizen enz enz enzquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als ik daar mijn mond over houd dan heb ik helemaal niets meer te vertellen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het aantal leuke ervaringen dat ik heb meegemaakt op de basisschool en de middelbare school is bij mij op één hand te tellen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Want alles in je verleden is kut?
Mijn basisschooltijd was overwegend klote, maar toch heb ik daar legio leuke ervaringen aan over gehouden. Zomaar een vergelijking."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je doet vrijwillegerswerk, daar valt vast genoeg over te vertellen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het aantal leuke ervaringen dat ik heb meegemaakt op de basisschool en de middelbare school is bij mij op één hand te tellen.
Niet alles kan kut zijn geweest lijkt me.C'est la vie
Klopt, maar dat is nog steeds lastig. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit op vakantie geweest, ik kijk geen films en ik ga ze niet lopen vervelen met technische details van mijn hobby.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke, hey vieze lelijke stinkende trol
[..]
Dan ga je zorgen dat je iets hebt om over te praten, muziek, weer, vakantie, hobbys, films, wat wilt ze doen qua reizen enz enz enzNee, daar valt vrij weinig over te vertellen als ik het puur in Jip en Janneke taal moet uitleggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je doet vrijwillegerswerk, daar valt vast genoeg over te vertellen.
Niet alles kan kut zijn geweest lijkt me."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Jouw mindset is zodanig vercrackt, dat je gewoon een coach nodig hebt man. Kost wel wat centjes, maar in jouw geval lijkt het me dat zeker waard Wat je ook kan doen is een keertje naar een bootcamp komen van dutchattraction (50 eutjes). Dat schijnt een ervaring BOM te zijn. Daarnaast vind je een hoop mensen met hetzelfde doelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kan er naast zitten.
[..]
Zelfs de lelijkerds willen me niet. Lelijkerds friendzonen me meteen bij het eerste contact.
Ik weet trouwens dondersgoed dat het aan mij ligt.
[..]
Dat soort dingen doe ik allemaal al => geen succes. Als ik op een datingsite nog niet eens een reactie krijg op 1 van de 50 berichtjes die ik stuur dan mogen al die sites van mij wel opgedoekt worden.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Hij moet meedoen aan het volgende seizoen van Casanova Bootcamp.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jouw mindset is zodanig vercrackt, dat je gewoon een coach nodig hebt man. Kost wel wat centjes, maar in jouw geval lijkt het me dat zeker waard Wat je ook kan doen is een keertje naar een bootcamp komen van dutchattraction (50 eutjes). Dat schijnt een ervaring BOM te zijn. Daarnaast vind je een hoop mensen met hetzelfde doelC'est la vie
Je leven draait om je verleden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als ik daar mijn mond over houd dan heb ik helemaal niets meer te vertellen.Burning bridges gives you so much more![]()
Nee, hij heeft niks te melden over z'n heden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Je leven draait om je verleden?
Subtiel verschil![]()
![]()
Je doet iets met IT las ik ergens, ik zit in dezelfde richting. Waarom je hersens niet gebruiken voor andere interessante dingen, die andere mensen misschien ook leuk vinden? Ik ben me bijvoorbeeld wat meer gaan verdiepen in atheïsme, de evolutietheorie en de Amerikaanse politiek om maar wat te noemen. Die interesses kunnen voor jou volledig anders zijn, maar door je wat te verbreden heb je al wat meer materiaal om over te praten. IT vinden de meeste mensen niet zo interessant en dan ben je al snel klaar met een gesprek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is nog steeds lastig. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit op vakantie geweest, ik kijk geen films en ik ga ze niet lopen vervelen met technische details van mijn hobby.
[..]
Nee, daar valt vrij weinig over te vertellen als ik het puur in Jip en Janneke taal moet uitleggen.![]()
Ik houd het in mijn achterhoofd. Tot dusverre vind ik de studentenvereniging en de nieuwe sportclub leuk genoegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jouw mindset is zodanig vercrackt, dat je gewoon een coach nodig hebt man. Kost wel wat centjes, maar in jouw geval lijkt het me dat zeker waard Wat je ook kan doen is een keertje naar een bootcamp komen van dutchattraction (50 eutjes). Dat schijnt een ervaring BOM te zijn. Daarnaast vind je een hoop mensen met hetzelfde doelAlles, maar dat is dus recent erg veranderd en ik heb geen spijt dat ik het gedaan heb. Ik kom nu veel meer in contact met mensen (en ook meiden). Ik ga niet weer die isoleercel in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef dr.Qwak het volgende:
@comp-lex
Dat moet wel erg saai geweest zijn dan.![]()
Of was het vooral vervelend?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of is het vooral in retrospectief dat je dit vindt?
Ik voel me nu ook veel beter. Ik kan weer gewoon werken en weer trots op mezelf zijn. Dat kon ik sinds mijn twaalfde niet meer doen eigenlijk. Ik loop nu ook niet meer zoveel te flippen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Overigens zal ik hier ook maar eens gaan lurken. Lijkt wel alsof ik m'n swag een beetje kwijt ben, sta al een half jaar droog.
Burning bridges gives you so much more![]()
Klopt, jij hebt het goed doorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:26 schreef Core2 het volgende:
[..]
Je doet iets met IT las ik ergens, ik zit in dezelfde richting. Waarom je hersens niet gebruiken voor andere interessante dingen, die andere mensen misschien ook leuk vinden? Ik ben me bijvoorbeeld wat meer gaan verdiepen in atheïsme, de evolutietheorie en de Amerikaanse politiek om maar wat te noemen. Die interesses kunnen voor jou volledig anders zijn, maar door je wat te verbreden heb je al wat meer materiaal om over te praten. IT vinden de meeste mensen niet zo interessant en dan ben je al snel klaar met een gesprek.![]()
Ik combineer IT momenteel met energie. Ik vind dat eigenlijk heel leuk en als ik daar een beetje over vertel dan vinden veel mensen het heel interessant en bijzonder, maar omdat het dus iets is met IT kan ik daar niet in-depth iets over gaan vertellen. Meiden knappen volledig op je af als je ellenlang gaat zitten praten over een algoritme of wat dan ook."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Waar ben je je swag precies verloren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef Gatenkaas het volgende:
Overigens zal ik hier ook maar eens gaan lurken. Lijkt wel alsof ik m'n swag een beetje kwijt ben, sta al een half jaar droog.C'est la vie
Waarschijnlijk in m'n laatste one night stand.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar ben je je swag precies verloren?Burning bridges gives you so much more![]()
Het was een succubus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:43 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in m'n laatste one night stand.
C'est la vie
Ah, jij bent er eentje die vrouwen nog steeds voor mythische wezens aanziet?quote:
Ik? Nee allang niet meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ah, jij bent er eentje die vrouwen nog steeds voor mythische wezens aanziet?
Maar wat is je probleem? Je loopt nu meer blauwtjes dan vroeger?C'est la vie
Ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik? Nee allang niet meer.
Maar wat is je probleem? Je loopt nu meer blauwtjes dan vroeger?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef dr.Qwak het volgende:
@allen
Is jullie eigenlijk ooit iets verteld over wie het copyright heeft over wat hier allemaal geschreven is?
14 SHADES OF GREY
Daarvoor moet je waarschijnlijk de voorwaarden voor uitpluizen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef dr.Qwak het volgende:
@allen
Is jullie eigenlijk ooit iets verteld over wie het copyright heeft over wat hier allemaal geschreven is?C'est la vie
Weet je ook waar het aan ligt? Je bent toch geen 40 kilo aangekomen in de afgelopen maanden of zo iets?quote:C'est la vie
Ik ben zelfs 5 kilo afgevallen en ben gespierder dan een half jaar terug. Blijkbaar ben ik leuker als ik chubby ben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je ook waar het aan ligt? Je bent toch geen 40 kilo aangekomen in de afgelopen maanden of zo iets?
Trek die zak chips maar open dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik ben zelfs 5 kilo afgevallen en ben gespierder dan een half jaar terug. Blijkbaar ben ik leuker als ik chubby ben.C'est la vie
Ik doe m'n best.quote:
Maar soit, best vreemd eigenlijk. Heb niet echt het idee dat ik iets anders doe.Burning bridges gives you so much more![]()
Maar je kan het toch ook gewoon hebben over iets alledaags? Laat haar maar een beetje vertellen over zichzelf en haak daarop in met vragen. Ook al interesseert niet alles wat ze vertelt jou ook, lul gewoon een beetje mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt het goed door![]()
Ik combineer IT momenteel met energie. Ik vind dat eigenlijk heel leuk en als ik daar een beetje over vertel dan vinden veel mensen het heel interessant en bijzonder, maar omdat het dus iets is met IT kan ik daar niet in-depth iets over gaan vertellen. Meiden knappen volledig op je af als je ellenlang gaat zitten praten over een algoritme of wat dan ook.![]()
Soms is dat best wel moeilijk om een goed onderwerp te vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar je kan het toch ook gewoon hebben over iets alledaags? Laat haar maar een beetje vertellen over zichzelf en haak daarop in met vragen. Ook al interesseert niet alles wat ze vertelt jou ook, lul gewoon een beetje mee.14 SHADES OF GREY
Mja 'relatie'.... iets van een week kan je zoiets niet noemen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100 %
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad
Was ook meer 'om ook eens iemand te hebben' dan dat er ook maar enige gevoelens waren...![]()
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja 'relatie'.... iets van een week kan je zoiets niet noemen...
Was ook meer 'om ook eens iemand te hebben' dan dat er ook maar enige gevoelens waren...14 SHADES OF GREY
Nee helaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
´Je had geen enkel vermoeden´ bedoel je toch?
Voelde niet echt wat voor d'r, maar ze zag mij wel zitten. 'k Dacht van 'Ach laten we het maar eens proberen'
Nja dat werkt dus niet he
Psychobitch ook![]()
![]()
Hoezo psychobitch? Ze heeft je familie uitgemoord?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helaas
Voelde niet echt wat voor d'r, maar ze zag mij wel zitten. 'k Dacht van 'Ach laten we het maar eens proberen'
Nja dat werkt dus niet he
Psychobitch ookOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ze was nogal druk, wispelturig, tegen het agressieve aan soms...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo psychobitch? Ze heeft je familie uitgemoord?![]()
![]()
Zijn van die nerdy types (ondanks hun goede sociale leven) vaak afwachtender qua het benaderen/initiatief nemen bij goed uitziende vrouwen?![]()
Over het algemeen wel ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:13 schreef JuiceChick het volgende:
Zijn van die nerdy types (ondanks hun goede sociale leven) vaak afwachtender qua het benaderen/initiatief nemen bij goed uitziende vrouwen?![]()
Ja, ze willen eerst een signaal zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:13 schreef JuiceChick het volgende:
Zijn van die nerdy types (ondanks hun goede sociale leven) vaak afwachtender qua het benaderen/initiatief nemen bij goed uitziende vrouwen?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik durf sowieso niet te benaderen want dat is eng. Bang afgewezen te worden.
Ik kan best met iemand praten en lachen. Misschien ook nog aanraken. Maar daarna? Kan ik niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je wel vrouwelijke vrienden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf sowieso niet te benaderen want dat is eng. Bang afgewezen te worden.
Ik kan best met iemand praten en lachen. Misschien ook nog aanraken. Maar daarna? Kan ik niet.![]()
Jazeker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef JuiceChick het volgende:
[..]
Heb je wel vrouwelijke vrienden?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fok meetsquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef JuiceChick het volgende:
[..]
Waar je ook regelmatig mee afspreekt enzo? en hoe zit het met uitgaan?![]()
![]()
Ik zie ze wel af en toe ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef JuiceChick het volgende:
[..]
Waar je ook regelmatig mee afspreekt enzo? en hoe zit het met uitgaan?
En ik ga af en toe uit met vrienden, mannelijke vrienden, naar de kroeg.
En daarnaast af en toe een FOK!meet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar tot nu toe dus geen relatie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze wel af en toe ja.
En ik ga af en toe uit met vrienden, mannelijke vrienden, naar de kroeg.
En daarnaast af en toe een FOK!meet.
Zou je liever door een meisje aangesproken willen worden?![]()
Dat kun je niet menen. Dan was je doodongelukkig geworden. Die meisjes zouden toch niet bij je passen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef benzin het volgende:
Ik zou soms wel willen dat ik iets met mode of whatever was gaan studeren.![]()
Ik heb wel eens een relatie gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef JuiceChick het volgende:
[..]
Maar tot nu toe dus geen relatie?
Zou je liever door een meisje aangesproken willen worden?
Ik hoef niet perse aangesproken te worden door een meisje. Ik wil gewoon weten hoe ik voorbij die fase van gezellig praten kom. Zonder eerst 85 keer een meisje te treffen dat gillend wegrent als je haar probeert te zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mwa ik heb ook wel eens gedacht dat ik beter een andere studie kon doen dan Hogere Informatica... dan kom je toch veel meer meiden tegen in een minder geforceerde omgeving. Dan ga je automatisch normaal met ze om en daar kunnen dan dingen uit voortkomen wellicht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen. Dan was je doodongelukkig geworden. Die meisjes zouden toch niet bij je passen?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een relatie gehad.
Ik hoef niet perse aangesproken te worden door een meisje. Ik wil gewoon weten hoe ik voorbij die fase van gezellig praten kom. Zonder eerst 85 keer een meisje te treffen dat gillend wegrent als je haar probeert te zoenen.Die fase kom ik ook niet voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, dus? Dat ontkracht toch niet wat ik zeg?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef Comp_Lex het volgende:
Uiterlijk gaat voor innerlijk. Dat hebben meerdere users op dit forum bevestigd.![]()
Dat misschien wel, maar mode...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa ik heb ook wel eens gedacht dat ik beter een andere studie kon doen dan Hogere Informatica... dan kom je toch veel meer meiden tegen in een minder geforceerde omgeving. Dan ga je automatisch normaal met ze om en daar kunnen dan dingen uit voortkomen wellicht.
Nee, dat kan alleen als er echt een andere minder technische studie is die je ook boeiend lijkt.![]()
Was meer bij wijze van spreken denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar mode...
Nee, dat kan alleen als er echt een andere minder technische studie is die je ook boeiend lijkt.![]()
![]()
Je strooit overal met de term "lolita-complex". Weet je uberhaupt wat die term betekent? Het slaat namelijk als een tang op een varken wat je zegt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef dr.Qwak het volgende:
Indien je echter allebei een lolita complex hebt en je partner voldoet volledig aan je eisen, dan hoef je gelukkig ook geen bindingsangst meer te hebben want dan gaan jullie elkaar immers supergelukkig maken de rest van jullie leven, toch?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Weer allemaal vaag gezwam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:25 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die had eens een voor de hand liggende analyse: Je moet ze te pakken krijgen voordat ze een vriendje krijgen, dan maak je misschien nog het meeste kans.
Interessante oplossing vond ik wel, maar kan echt niet meer na zo veel jaren hier te zijn geweest neem ik aan?
Effe serieus, ik denk dat er veel angst bij zit, levensangst in feite, voor relatie, kinderen en de toekomstige financiële situatie, die o zo belangrijk is en nu eenmaal steeds nijpender wordt.
Los van alle spelletjes die gespeeld worden bij het versieren en het onderhouden van de relatie, hetgeen later wellicht een zacht pruttelende mix gaat worden met hier en daar een steekvlam.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat zogenaamde eikels vaak zelfvertrouwen hebben en een stuk assertiever zijn. Dat zijn aantrekkelijke eigenschappen voor veel vrouwen en heeft niks te maken met wel of niet aardig zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, waarom zijn er dan veel vrouwen die gaan voor "eikels" of in elk geval een voorkeur lijken te hebben voor minder lieve mannen?![]()
Ook brengen ze een zekere mate van spanning met zich mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat zogenaamde eikels vaak zelfvertrouwen hebben en een stuk assertiever zijn. Dat zijn aantrekkelijke eigenschappen voor veel vrouwen en heeft niks te maken met wel of niet aardig zijn.![]()
Heeft dat wel te maken dan met wel of niet een goeie partner zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat zogenaamde eikels vaak zelfvertrouwen hebben en een stuk assertiever zijn. Dat zijn aantrekkelijke eigenschappen voor veel vrouwen en heeft niks te maken met wel of niet aardig zijn.![]()
![]()
Er zijn toch nog legio andere dingen om over te praten? Ik praat niet regelmatig lang over mijn studie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt het goed door![]()
Ik combineer IT momenteel met energie. Ik vind dat eigenlijk heel leuk en als ik daar een beetje over vertel dan vinden veel mensen het heel interessant en bijzonder, maar omdat het dus iets is met IT kan ik daar niet in-depth iets over gaan vertellen. Meiden knappen volledig op je af als je ellenlang gaat zitten praten over een algoritme of wat dan ook.![]()
En als het eikels zijn, zullen ze zich in eerste instantie natuurlijk niet presenteren als eikels. Zouden ze dit wel doen, dan gaat geen vrouw ermee in zee, behalve het afvoerputje van de vrouwen misschien. De vrouw valt inderdaad op die zelfverzekerde, charmante man, die zich later ontpopt als een eikel. Maar ja, dan heeft de vrouw al gevoelens voor hem ontwikkeld en is het niet zo makkelijk om hem te verlaten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat zogenaamde eikels vaak zelfvertrouwen hebben en een stuk assertiever zijn. Dat zijn aantrekkelijke eigenschappen voor veel vrouwen en heeft niks te maken met wel of niet aardig zijn.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
De rakelingse bewegingen trekken het gemiddelde naar de afgrond van de weerspiegeling. Denk daaraan!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Kan zijn, wie de schoen past trekke hem aan.
Ik denk er het mijne over, en zolang jullie je genoeg van mijn ideeën aan blijven trekken zal ik hier wel blijven denk ik. Het liefst praat ik gewoon vrijuit, in m´n eigen taal en met mensen die me het best begrijpen misschien.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Misschien wel, een onzekere partner kan erg vermoeiend zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft dat wel te maken dan met wel of niet een goeie partner zijn?![]()
En een zekere eikel niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien wel, een onzekere partner kan erg vermoeiend zijn.![]()
![]()
Waarom is assertief zijn zo'n aantrekkelijke eigenschap als dat vaak eikels blijken te zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vervang eikel door partner en dan niet nee.
Klopt toch niet?![]()
Ik snap het ook niet echt... als een vrouw te assertief is ruik ik gelijk onraad...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is assertief zijn zo'n aantrekkelijke eigenschap als dat vaak eikels blijken te zijn?
Klopt toch niet?![]()
Firefly?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:54 schreef dr.Qwak het volgende:
Grofweg gezien:
beantwoord de man met geld aan het ideaalbeeld van de vrouw met het lolita-complex.
Beantwoord de lolita zelf aan het ideaalbeeld van de man met het lolita-complex.
Beantwoord de man zonder (al te veel) geld aan het ideaalbeeld van maar bar weinig vrouwen.
Beantwoord een vrouw zonder (bar veel) uiterlijke schoonheid aan het ideaalbeeld van vrijwel geen enkele man.
En is innerlijke schoonheid zoals vaak weer de vergeten factor.![]()
![]()
Een vrouw met het lolita-complex? Een vrouw die op een jonge jongen valt dus?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:54 schreef dr.Qwak het volgende:
Grofweg gezien:
beantwoord de man met geld aan het ideaalbeeld van de vrouw met het lolita-complex.
Beantwoord de lolita zelf aan het ideaalbeeld van de man met het lolita-complex.
Beantwoord de man zonder (al te veel) geld aan het ideaalbeeld van maar bar weinig vrouwen.
Beantwoord een vrouw zonder (bar veel) uiterlijke schoonheid aan het ideaalbeeld van vrijwel geen enkele man.
En is innerlijke schoonheid zoals vaak weer de vergeten factor.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Je draait het nu om. Ze zegt dat eikels vaak assertief zijn, dat hoeft dus niet te betekenen dat van alle mannen die assertief zijn, een grote groep bestaat uit eikels.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is assertief zijn zo'n aantrekkelijke eigenschap als dat vaak eikels blijken te zijn?
Klopt toch niet?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Lijkt me ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je draait het nu om. Ze zegt dat eikels vaak assertief zijn, dat hoeft dus niet te betekenen dat van alle mannen die assertief zijn, een grote groep bestaat uit eikels.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Maar wat impliceer je dan hiermee?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je draait het nu om. Ze zegt dat eikels vaak assertief zijn, dat hoeft dus niet te betekenen dat van alle mannen die assertief zijn, een grote groep bestaat uit eikels.Hiermee impliceer je toch dat vrouwen juist op die eikels vallen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als het eikels zijn, zullen ze zich in eerste instantie natuurlijk niet presenteren als eikels. Zouden ze dit wel doen, dan gaat geen vrouw ermee in zee, behalve het afvoerputje van de vrouwen misschien. De vrouw valt inderdaad op die zelfverzekerde, charmante man, die zich later ontpopt als een eikel. Maar ja, dan heeft de vrouw al gevoelens voor hem ontwikkeld en is het niet zo makkelijk om hem te verlaten.
Vandaar mijn door jou gequote opmerking![]()
![]()
Jawel, maar dat is vrij lastig als je niet echt veel overeenkomsten hebt met de ander.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn toch nog legio andere dingen om over te praten? Ik praat niet regelmatig lang over mijn studie.Dat ontkracht inderdaad niet wat je zegt. Het probleem is echter dat ik niet oneindig veel tijd heb en oneindig veel vrouwen kan tegenkomen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat ontkracht toch niet wat ik zeg?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: