abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:16:14 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118497601

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_118497661
Ik heb Bartholomeus gehosseld :+
pi_118497718
Ik ben nog bezig met een meisje uit Polen hosselen. *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_118497765
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
Gaat t de serieuze kant op ja?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:26:36 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118497924
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb Bartholomeus gehosseld :+
Bartholomeus had al gewoon een nummertje getrokken hoor.
SPOILER
pi_118497974
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118498062
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Gaat t de serieuze kant op ja?
Ik hoop van wel. Vriendschappelijk iig en misschien meer maar daar is het nog te vroeg voor om daar iets over te zeggen. Volgende maand ga ik naar haar toe dus dan zullen we zien
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:31:16 #8
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118498098
Ik vraag me nu af of ik na 800 delen van deze reeksen wel actief kan hosselen.
pi_118498176
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me nu af of ik na 800 delen van deze reeksen wel actief kan hosselen.
Dat is uit te testen. :) Ga een keer speeddaten en kijk hoeveel dates je eruit kan slepen. Bij speeddaten kan je hier geleerde skills testen
14 SHADES OF GREY
pi_118498777
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je begint voorspelbaar te worden.

[..]

Ik moet gewoon weg uit een situatie waarin ik alleen nog maar verder de put in wordt gepraat in plaats van geholpen en gesteund. Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg.
pi_118498959
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik moet gewoon weg uit een situatie waarin ik alleen nog maar verder de put in wordt gepraat in plaats van geholpen en gesteund. Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg.
Ik begrijp je, maar je moet je niet op je kop laten zitten en helemaal niet door gevestigde users en moderators.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118499018
Kan iemand trouwens een percentage geven van het aantal mensen in dit topic die een relatie hebben (gehad)?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118499024

Wel toepasselijk voor dit topic. *O*
pi_118499029
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Kan iemand trouwens een percentage geven van het aantal mensen in dit topic die een relatie hebben (gehad)?
100 %
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad
14 SHADES OF GREY
pi_118499042
quote:

[..]

Groot gelijk heb je, maar je kan je ook afvragen waarom het je zoveel doet. Op zich gaat het voornamelijk om users die vinden dat je een te afwachtende houding hebt en zelf te weinig initiatieven neemt. Dat is toch niet zo kwetsend?
pi_118499068
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

100 %
Hangt er vanaf hoe je een relatie definieert.
pi_118499097
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

100 %
Ok, maak daar maar 99% van :)
Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad.
pi_118499236
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe je een relatie definieert.
Dat is waar, en dat is voor iedereen anders.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ok, maak daar maar 99% van :)
Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad.
Echt niet. Wel dates?
14 SHADES OF GREY
pi_118499253
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is waar, en dat is voor iedereen anders.

[..]

Echt niet. Wel dates?
Dating telt niet en kleine dingetjes van de basis- en middelbare school ook niet.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:06:54 #20
238453 hasjman
utter madness
pi_118499267
quote:

[..]

Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg.

Dit is de hoeveelste keer dat je aankondigd weg te gaan? Het wordt nu wel een beetje flauw.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:09:14 #21
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118499335
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is uit te testen. :) Ga een keer speeddaten en kijk hoeveel dates je eruit kan slepen. Bij speeddaten kan je hier geleerde skills testen
Misschien wel eens leuk ja, maar heb dat voorlopig niet nodig.
pi_118499430
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Misschien wel eens leuk ja, maar heb dat voorlopig niet nodig.
Ik heb het 2 keer gedaan was wel alleen geen enkele date aan over gehouden dat is wel een beetje zuur. Maar goed voorlopig focus ik mij liever op andere dingen
14 SHADES OF GREY
pi_118499480
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef Fascination het volgende:

Ik ben het niet met haar eens eigenlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Groot gelijk heb je, maar je kan je ook afvragen waarom het je zoveel doet. Op zich gaat het voornamelijk om users die vinden dat je een te afwachtende houding hebt en zelf te weinig initiatieven neemt. Dat is toch niet zo kwetsend?
Ik vind dat mensen zich kwetsend naar me opstellen en vaak kwetsend doen. Ik ben dat zat.
pi_118499537
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat verbaast me niets.
pi_118499545
quote:

[..]

Waarom niet? Ergens denk wel dat ze gelijk heeft. Een vrouw wil een man die haar kan verzorgen en beschermen. En geen watje
14 SHADES OF GREY
pi_118499765
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom niet? Ergens denk wel dat ze gelijk heeft. Een vrouw wil een man die haar kan verzorgen en beschermen. En geen watje
Heb je de video wel gekeken?
pi_118499808
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat verbaast me niets.
Wat doe je eigenlijk hier behalve jongens afkatten?
pi_118499840
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Heb je de video wel gekeken?
Moet dat dan?
14 SHADES OF GREY
pi_118499870
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moet dat dan?
Ja, want wat je zei over verzorgen en beschermen is niet het punt wat ze in die video maakt.
pi_118499900
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, want wat je zei over verzorgen en beschermen is niet het punt wat ze in die video maakt.
Wat dan wel?
14 SHADES OF GREY
pi_118499912
quote:

Ze heeft gelijk mits je merkt dat je kans maakt. Ik heb dat tot nu toe nog niet gemerkt.
pi_118499932
Ze geeft aan dat benzin geen ene flikker te bieden heeft aan een meisje.
Dat lief zijn er helemaal niets mee te maken heeft, hij weet zelf niet eens wat hij moet zoeken laat staan dat hij dan het juiste meisje uitzoekt. :P
pi_118500401
quote:

[..]

Komaan, jouw probleem is niet dat je te lief bent.
pi_118500546
quote:

Zij is geweldig. :D Dat filmpje van haar "How to trick people into thinking you're good looking", geniale zelfspot. En wat ze zegt over nice guys klopt ook gewoon.
pi_118500798
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat dan wel?
Allereerst heeft ze het erover dat mensen zoeken naar equals. Als je dus een crush hebt op de populaire babe van school en ze wil je niet, dan heeft dat niks te maken met wel of geen nice guy zijn, maar dat je gewoon out of het league bent. En waarom zou je ook, met zo'n meisje heb je waarschijnlijk weinig gemeen.
pi_118501010
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zij is geweldig. :D Dat filmpje van haar "How to trick people into thinking you're good looking", geniale zelfspot. En wat ze zegt over nice guys klopt ook gewoon.
Je bent het met haar eens?

Ik vind het een verschrikkelijk vervelend meisje.
pi_118501079
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Allereerst heeft ze het erover dat mensen zoeken naar equals. Als je dus een crush hebt op de populaire babe van school en ze wil je niet, dan heeft dat niks te maken met wel of geen nice guy zijn, maar dat je gewoon out of het league bent.
Helaas bestaat ook het probleem dat je met elke meid out of the league kan zijn. Dan helpt een nice guy zijn totaal geen fuck. Dat kan heel gemakkelijk trouwens. Je hoeft maar één klein, lastig probleempje met je uiterlijk te hebben en dan is het direct afgelopen met de pret. Het topic van de jongen die met acne een meid wilde versieren is daar een duidelijk voorbeeld van.
pi_118501090
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ze drukt het misschien wat bot uit, maar ze heeft wel gelijk dat je voor een meisje moet gaan die niet te ver van je af staat en overeenkomsten met je heeft. Als je verliefd wordt op een meisje waarbij dat niet het geval is, dan zullen veel jongens al zoiets hebben dat ze nooit voor een nice guy als hem zal gaan, alsof dat er iets mee te maken heeft.
pi_118501119
quote:

[..]

Ik vind haar niet verschrikkelijk. Ik vind haar hooguit naïef, omdat ze bepaalde randvoorwaarden vertrivialiseerd.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:09:26 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118501146
Laatste wat ik las was dat Benzin weg ging. Maar toch niet gebeurd?
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Helaas bestaat ook het probleem dat je met elke meid out of the league kan zijn. Dan helpt een nice guy zijn totaal geen fuck. Dat kan heel gemakkelijk trouwens. Je hoeft maar één klein, lastig probleempje met je uiterlijk te hebben en dan is het direct afgelopen met de pret. Het topic van de jongen die met acne een meid wilde versieren is daar een duidelijk voorbeeld van.
Hoe kan nu ELKE meid out of your league zijn? :?
Je geeft aan dat er problemen met je uiterlijk je niet zullen helpen? Het kan het inderdaad lastiger voor je maken. Maar wat dacht je van mensen die verbrand zijn of gehandicapt.. of gewoon lelijk. Die hebben vaak ook relaties. En die 'lelijke' mensen heb je ook in de vrouwelijke variant en die hebben ook gewoon een vriendje. Mits het innerlijk ook een beetje leuk is.
pi_118501166
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kan niet, of je moet absoluut de meest lelijke en qua innerlijk meest onaantrekkelijke persoon zijn in heel Nederland. En dat lijkt me sterk. Er is altijd wel een meisje wat even (on)aantrekkelijk of even onzeker is als jij bent. Of je daar verliefd op kunt worden is een tweede, dat kan je niet van tevoren zeggen.
pi_118501487
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze drukt het misschien wat bot uit, maar ze heeft wel gelijk dat je voor een meisje moet gaan die niet te ver van je af staat en overeenkomsten met je heeft. Als je verliefd wordt op een meisje waarbij dat niet het geval is, dan zullen veel jongens al zoiets hebben dat ze nooit voor een nice guy als hem zal gaan, alsof dat er iets mee te maken heeft.
Wat als er nou geen meisjes zijn die dicht bij me staan? Ik heb het gevoel dat meisjes altijd ver van me af staan en weinig overeenkomsten met mij hebben, maar misschien zijn het ook de verkeerde meisjes.

Ik heb toch het gevoel dat vrouwen vaak vallen voor mannen die ik niet mag.
pi_118501586
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat als er nou geen meisjes zijn die dicht bij me staan? Ik heb het gevoel dat meisjes altijd ver van me af staan en weinig overeenkomsten met mij hebben, maar misschien zijn het ook de verkeerde meisjes.

Heb jij je wel eens afgevraagd waarom meisjes zo ver van jou weg staan?
14 SHADES OF GREY
pi_118501590
quote:

[..]

Hoezo dat nou weer?
pi_118501706
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Dit zegt ze bijvoorbeeld ook:
"By saying that nice guys finish last it's a fucking copout way to not take responsibility for any of the reasons why a girl might not like you."

Vind je dat ook onzin?

Er zijn heus meisjes zoals jij, maar je komt ze misschien niet zomaar tegen. Een meisje dat een technische studie doet past denk ik meer in jouw straatje dan een meisje dat HBO management of weet ik veel studeert. Die zijn vaak rationeler ingesteld, mannelijker. Nadeel is dat technische meisjes een stuk zeldzamer zijn en wellicht dat je daarom het idee hebt dat er geen meisjes zijn die dicht bij je staan.

Als technische meisjes nogal een long shot lijken dan kun je je ook het volgende afvragen:

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zoek het bij jezelf, niet bij die meisjes die zo vreemd en onvoorspelbaar lijken. Heb je meer aan.
pi_118501764
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind haar niet verschrikkelijk. Ik vind haar hooguit naïef, omdat ze bepaalde randvoorwaarden vertrivialiseerdt.
Licht eens nader toe wat je bedoelt.
pi_118501806
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

"By saying that nice guys finish last it's a fucking copout way to not take responsibility for any of the reasons why a girl might not like you."

Vind je dat ook onzin?

Er zijn heus meisjes zoals jij, maar je komt ze misschien niet zomaar tegen. Een meisje dat een technische studie doet past denk ik meer in jouw straatje dan een meisje dat HBO management of weet ik veel studeert. Die zijn vaak rationeler ingesteld, mannelijker. Nadeel is dat technische meisjes een stuk zeldzamer zijn en wellicht dat je daarom het idee hebt dat er geen meisjes zijn die dicht bij je staan.

Als technische meisjes nogal een long shot lijken dan kun je je ook het volgende afvragen:

[..]

Zoek het bij jezelf, niet bij die meisjes die zo vreemd en onvoorspelbaar lijken. Heb je meer aan.
En verbreed je horizon ga niet alleen op je studie naar iemand zoeken maar ook daar buiten
14 SHADES OF GREY
pi_118501893
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En verbreed je horizon ga niet alleen op je studie naar iemand zoeken maar ook daar buiten
Dat is hoe dan ook een uitstekende tip.
pi_118502193
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je dat ook onzin?
Ik weet het niet. Ik snap niet echt wat er nou exact mis met me is omdat ik het idee heb dat ik een beter vriendje zou zijn dan veel jongens die wel een vriendin hebben. Dat irriteert me vreselijk en omdat ik geen goede reden kan vinden waarom de situatie is zoals deze is ben ik geneigd om te denken dat de schuld bij het meisje ligt.
quote:
De studie die ik deed en wat ik nu doe zijn meisjesvrij. Er zijn vast wel technische meisjes, maar lang niet genoeg om al die jongens van een vriendinnetje te voorzien.

Ik zou soms wel willen dat ik iets met mode of whatever was gaan studeren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet het oprecht echt niet. Tuurlijk heb ik mezelf dat wel afgevraagd, maar ik kan geen bevredigend antwoord vinden. In principe zijn het mensen, maar vaak voelt het voor mij alsof ze een compleet andere soort zijn waar ik op geen zinnige manier mee om kan gaan. Dat ligt waarschijnlijk voor een groot deel aan mij, maar er is misschien gewoon een tekort aan meisjes die op mij lijken.
pi_118502216
quote:

[..]

Wat een verrassing zeg.
pi_118502304
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik snap niet echt wat er nou exact mis met me is omdat ik het idee heb dat ik een beter vriendje zou zijn dan veel jongens die wel een vriendin hebben. Dat irriteert me vreselijk en omdat ik geen goede reden kan vinden waarom de situatie is zoals deze is ben ik geneigd om te denken dat de schuld bij het meisje ligt.

[..]

De studie die ik deed en wat ik nu doe zijn meisjesvrij. Er zijn vast wel technische meisjes, maar lang niet genoeg om al die jongens van een vriendinnetje te voorzien.

Ik zou soms wel willen dat ik iets met mode of whatever was gaan studeren.

[..]

Ik weet het oprecht echt niet. Tuurlijk heb ik mezelf dat wel afgevraagd, maar ik kan geen bevredigend antwoord vinden. In principe zijn het mensen, maar vaak voelt het voor mij alsof ze een compleet andere soort zijn waar ik op geen zinnige manier mee om kan gaan. Dat ligt waarschijnlijk voor een groot deel aan mij, maar er is misschien gewoon een tekort aan meisjes die op mij lijken.
Proberen te veranderen en dingen te gaan doen waar meer meisjes komen. Als je meer met meisjes en andere mensen in het algemeen om gaat dan gaat contact maken vanzelf makkelijker. Wie weet dat het dan makkelijker wordt om een meisje te vinden dat je leuk vindt
14 SHADES OF GREY
pi_118502333
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef Cue_ het volgende:
Laatste wat ik las was dat Benzin weg ging. Maar toch niet gebeurd?

[..]

Hoe kan nu ELKE meid out of your league zijn? :?
Je geeft aan dat er problemen met je uiterlijk je niet zullen helpen? Het kan het inderdaad lastiger voor je maken. Maar wat dacht je van mensen die verbrand zijn of gehandicapt.. of gewoon lelijk. Die hebben vaak ook relaties. En die 'lelijke' mensen heb je ook in de vrouwelijke variant en die hebben ook gewoon een vriendje. Mits het innerlijk ook een beetje leuk is.
Die mensen hebben geluk gehad. Als je lelijk bent dan werken andere factoren tegen je zoals een beperkte hoeveelheid tijd en je omgeving. Als je echt een mooiboy bent dan kun je in no time een relatie krijgen. Dat heb ik vaak zien gebeuren. Er zijn uitzonderingen natuurlijk, zo heeft een door de omgeving bestempeld als lelijk persoon ook een vriendin, maar hij heeft ook 1000 vrienden ofzo.

Maar als je een typische IT nerd bent zoals ik dan houdt het gewoon snel op. Dat kun je fixen (en dat kan ik ook), maar daar heb je flink wat geld voor nodig. Als ik in de Randstad woon en daar een baan heb dan pak ik het weer serieus op. Eerder kan ik het niet doen wegens gebrek aan geld. Mijn opvattingen zijn misschien raar, maar in mijn ogen is de maatschappij iets te ver doorgepornoficeert. Dat bleek ook uit de persiflage van die Jenna Marbles. Pornoficeer jezelf en je komt een heel eind. Helaas werkt dat minder goed bij jongens en dat zei ze ook gewoon.
Maar zij gaat volledig voorbij aan het feit dat er echt mensen zijn die geen greintje "succes" hebben ongeacht hoe ze zich opmaken of hoe "nice" ze zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat kan niet, of je moet absoluut de meest lelijke en qua innerlijk meest onaantrekkelijke persoon zijn in heel Nederland. En dat lijkt me sterk. Er is altijd wel een meisje wat even (on)aantrekkelijk of even onzeker is als jij bent. Of je daar verliefd op kunt worden is een tweede, dat kan je niet van tevoren zeggen.
Uiterlijk gaat voor innerlijk. Dat hebben meerdere users op dit forum bevestigd.
pi_118502552
Je bent echt zo obsessief fout aan het denken..

Ik vind aantrekkelijk kleine en chubby mannen, baarden en een snor en slippers :+
Ik vind een nerd nog aantrekkelijk ook en mannen die graag gamen zijn ook een plus :Y

En het uiterlijk gaat absoluut NIET voor innerlijk..

P.s. mijn vriend is niet klein, maar 2 meter.
Mijn vriend is verre van chubby.
En hij heeft geen baard en geen snor.
Slippers doet hij ook niet aan :D

Ik viel compleet voor zijn innerlijk, al vind ik hem verder ook gewoon lekker :D
Oh en gespierde mannen vind ik lelijk :r

Jij wilt gewoon zien wat je zelf wenst te zien..
Wat bij je slachtoffer rol het beste past en hoe je het beste de hele mensheid de schuld kan geven in plaats van naar jezelf te kijken
pi_118502573
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Die mensen hebben geluk gehad. Als je lelijk bent dan werken andere factoren tegen je zoals een beperkte hoeveelheid tijd en je omgeving. Als je echt een mooiboy bent dan kun je in no time een relatie krijgen. Dat heb ik vaak zien gebeuren. Er zijn uitzonderingen natuurlijk, zo heeft een door de omgeving bestempeld als lelijk persoon ook een vriendin, maar hij heeft ook 1000 vrienden ofzo.

Maar als je een typische IT nerd bent zoals ik dan houdt het gewoon snel op. Dat kun je fixen (en dat kan ik ook), maar daar heb je flink wat geld voor nodig. Als ik in de Randstad woon en daar een baan heb dan pak ik het weer serieus op. Eerder kan ik het niet doen wegens gebrek aan geld. Mijn opvattingen zijn misschien raar, maar in mijn ogen is de maatschappij iets te ver doorgepornoficeert. Dat bleek ook uit de persiflage van die Jenna Marbles. Pornoficeer jezelf en je komt een heel eind. Helaas werkt dat minder goed bij jongens en dat zei ze ook gewoon.
Maar zij gaat volledig voorbij aan het feit dat er echt mensen zijn die geen greintje "succes" hebben ongeacht hoe ze zich opmaken of hoe "nice" ze zijn.

[..]

Uiterlijk gaat voor innerlijk. Dat hebben meerdere users op dit forum bevestigd.
Maar dat gaat ook voorbij aan 't punt dat ze wilde maken. Ze wilde aantonen dat de uitspraak "nice guys finish last" onzin is. Natuurlijk wil een vrouw graag daten met een man die aardig is, maar iemand moet natuurlijk ook andere positieve/aantrekkelijke eigenschappen bezitten. Ze geeft juist aan dat je er met alleen aardig zijn niet komt.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:01:11 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118502643
Eens met Pvoess.
Als ik kijk naar mezelf val ik eigenlijk totaal niet op de mooiboys, maar eerder wat alternatieve jongens. Mijn vriendin noemt de mannen waar ik op val lelijk, ik vind ze mooi en interessant.

Als je enkel van mening bent dat mooiboys een relatie kunnen krijgen / makkelijk een relatie kunnen krijgen en alle lelijkerds alleen uitzonderingen zijn. Dan moet je die oogkleppen is van je hoofd afhalen, want je kijkt met een heel vertekend beeld naar de werkelijkheid.
Maarja dat geloof je niet, want je ziet het niet en wat je niet ziet, geloof je blijkbaar niet. Ondanks dat velen hier anders beweren.
pi_118502907
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:57 schreef Pvoesss het volgende:
Je bent echt zo obsessief fout aan het denken..

Ik vind aantrekkelijk kleine en chubby mannen, baarden en een snor en slippers :+
Ik vind een nerd nog aantrekkelijk ook en mannen die graag gamen zijn ook een plus :Y

En het uiterlijk gaat absoluut NIET voor innerlijk..

P.s. mijn vriend is niet klein, maar 2 meter.
Mijn vriend is verre van chubby.
En hij heeft geen baard en geen snor.
Slippers doet hij ook niet aan :D

Ik viel compleet voor zijn innerlijk, al vind ik hem verder ook gewoon lekker :D
Oh en gespierde mannen vind ik lelijk :r

Jij wilt gewoon zien wat je zelf wenst te zien..
Wat bij je slachtoffer rol het beste past en hoe je het beste de hele mensheid de schuld kan geven in plaats van naar jezelf te kijken
Maar ken je dan helemaal geen chubby mannen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar dat gaat ook voorbij aan 't punt dat ze wilde maken. Ze wilde aantonen dat de uitspraak "nice guys finish last" onzin is. Natuurlijk wil een vrouw graag daten met een man die aardig is, maar iemand moet natuurlijk ook andere positieve/aantrekkelijke eigenschappen bezitten. Ze geeft juist aan dat je er met alleen aardig zijn niet komt.
Daarmee geeft ze mij geen ongelijk. Ik haal de randvoorwaarden erbij waar zij het niet over heeft.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:01 schreef Cue_ het volgende:
Eens met Pvoess.
Als ik kijk naar mezelf val ik eigenlijk totaal niet op de mooiboys, maar eerder wat alternatieve jongens. Mijn vriendin noemt de mannen waar ik op val lelijk, ik vind ze mooi en interessant.

Als je enkel van mening bent dat mooiboys een relatie kunnen krijgen / makkelijk een relatie kunnen krijgen en alle lelijkerds alleen uitzonderingen zijn. Dan moet je die oogkleppen is van je hoofd afhalen, want je kijkt met een heel vertekend beeld naar de werkelijkheid.
Maarja dat geloof je niet, want je ziet het niet en wat je niet ziet, geloof je blijkbaar niet. Ondanks dat velen hier anders beweren.
Klopt. Ik geloof alleen zaken die ik met mijn eigen ogen kan verifiëren.

Ik heb al wel gemerkt dat het percentage dames, die tenminste gewoon met mij willen praten, verhoogd is naar ongeveer 33% alltime (van 2%-5% alltime) sinds ik bij de studentenvereniging zit.
pi_118502978
Oh jawel ik ken wel chubby mannen tientallen zelfs.
Maar ik vind het innerlijk belangrijker en dat maakt iemand aantrekkelijker dan het uiterlijk.
pi_118503720
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Comp_Lex het volgende:

Daarmee geeft ze mij geen ongelijk. Ik haal de randvoorwaarden erbij waar zij het niet over heeft.

Welke randvoorwaarden heb je het nou steeds over? Ja, er zijn mensen die geen succes hebben, wat door verschillende factoren kan komen, maar daar heeft ze het toch ook niet over? Ze geeft alleen aan dat het onzin is dat vrouwen geen aardige man willen.
pi_118503957
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ze geeft alleen aan dat het onzin is dat vrouwen geen aardige man willen.
Als dat niet zo is, waarom zijn er dan veel vrouwen die gaan voor "eikels" of in elk geval een voorkeur lijken te hebben voor minder lieve mannen?
pi_118504008
Really veel vrouwen? _O-
En de enkeling die genoegen neemt met minder doet dit uit eigen onzekerheden of angst. Net als dat jij voor elk meisje zal gaan dat een kut heeft en een hartslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')