Veel vrouwen ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef Pvoesss het volgende:
Really veel vrouwen?![]()
En de enkeling die genoegen neemt met minder doet dit uit eigen onzekerheden of angst. Net als dat jij voor elk meisje zal gaan dat een kut heeft en een hartslag.
Dat maakt het mijn inziens een slecht filmpje. Ze laat dingen weg die er juist heel erg toedoen, zoals uiterlijk, kleding en sociale gedrag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke randvoorwaarden heb je het nou steeds over? Ja, er zijn mensen die geen succes hebben, wat door verschillende factoren kan komen, maar daar heeft ze het toch ook niet over? Ze geeft alleen aan dat het onzin is dat vrouwen geen aardige man willen.
Je snapt er niets van, he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat maakt het mijn inziens een slecht filmpje. Ze laat dingen weg die er juist heel erg toedoen, zoals uiterlijk, kleding en sociale gedrag.
En daar gaat het dus niet om. Het enige (in ieder geval tot de helft van de video, daarna werd ik haar stem zatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat maakt het mijn inziens een slecht filmpje. Ze laat dingen weg die er juist heel erg toedoen, zoals uiterlijk, kleding en sociale gedrag.
Jaja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef dr.Qwak het volgende:
Het filmpje toont maar weer eens aan dat schijnbewegingen natuurlijk geen doeltreffende bewegingen zijn.![]()
Keihard net onder de lat is ook onhoudbaar, maar dan bestaat weer de kans dat je over schiet natuurlijk.![]()
Een schuivertje naar een van de hoeken met een tegengestelde kijk- en lichaamshouding is meestal de meest zekere uitweg, zolang je niet te voorspelbaar wordt wat hoekkeuze betreft. De schijnbeweging zal de keeper toch altijd het meest aanspreken, ook al zou hij intussen wel moeten weten dat dat ding vrijwel altijd in de andere hoek komt te liggen als die waar die dacht heen te moeten duiken.
Zo!
Ik ga naar buiten en ik zit op een datingsite.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef ook_gek het volgende:
Als je vrouwen wilt ontmoeten, moet je daar moeite voor doen. Ga bv naar buiten, ga opnstap, ga een hobby zoeken, schrijf je in op een dating dite ga wat doen ipv achter je pc zitten en te zeiken op alles en iedereen.
Met naar buiten gaan bedoel ik mensen ontmoeten heb;)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga naar buiten en ik zit op een datingsite.
Ik kan er naast zitten.quote:
Zelfs de lelijkerds willen me niet. Lelijkerds friendzonen me meteen bij het eerste contact.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daar gaat het dus niet om. Het enige (in ieder geval tot de helft van de video, daarna werd ik haar stem zat) is dat ze zegt dat je op zoek moet gaan naar je gelijke. Dus iemand waarmee je interesses deelt, op wat voor gebied dan ook.
Zoals ze zegt.. slimme mensen trekken op met slimme mensen, modellen met modellen, lelijkerds met lelijkerds etc etc.
Dus jij moet gewoon opzoek gaan naar iemand die in jouw straatje past ipv zoals zij aangeeft, opzoek naar een model die enkel om verkeerde redenen in je geintresseerd zal zijn en als het niets wordt jij denkt "it just because im a nice guy, it doesnt work' En dat is dus onzin. Dat laatste dus, dat het niets wordt ivm nice guy gehalte.
Dat soort dingen doe ik allemaal al => geen succes. Als ik op een datingsite nog niet eens een reactie krijg op 1 van de 50 berichtjes die ik stuur dan mogen al die sites van mij wel opgedoekt worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef ook_gek het volgende:
Als je vrouwen wilt ontmoeten, moet je daar moeite voor doen. Ga bv naar buiten, ga opnstap, ga een hobby zoeken, schrijf je in op een dating dite ga wat doen ipv achter je pc zitten en te zeiken op alles en iedereen.
Dan zoek je wss nog altijd in de verkeerde hoek. Dat jij diegene ook wil.. dat is een tweede natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Zelfs de lelijkerds willen me niet. Lelijkerds friendzonen me meteen bij het eerste contact.
Ik weet trouwens dondersgoed dat het aan mij ligt.
Maar dan zijn er helemaal geen hoeken meer voor mij volgens mij. De hoek waar ik me nu in bevind zit vol met typische nerd-gamer-anime meiden. Ik game niet zoveel en ik kijk geeneens anime. Ik besteed veel meer tijd aan Fokken, hobby / vrijwilligerswerk, sport, nieuws lezen, youtube filmpjes kijken etc. dan aan gamen. Ik heb in het verleden wel veel gegamed als ontsnapping aan de werkelijkheid, maar dat telt niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zoek je wss nog altijd in de verkeerde hoek. Dat jij diegene ook wil.. dat is een tweede natuurlijk
Miss stuur je de verkeerde vrouwen een berichtje? Wie weet zijn ze inactief?quote:[b]Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:[/url]
Dat soort dingen doe ik allemaal al => geen succes. Als ik op een datingsite nog niet eens een reactie krijg op 1 van de 50 berichtjes die ik stuur dan mogen al die sites van mij wel opgedoekt worden.
quote:
Dat kan. Ik denk dat het aan mijn profiel ligt. Ik ben te eerlijk en ik geef teveel info over mezelf weg. Ik moet misschien volledig mijn bek houden over mijn verleden. Ik wil ze eigenlijk waarschuwen voor het feit dat ik een abnormaal verleden heb, zodat ze niet tijdens de eerste date me raar beginnen te vinden. Maar als ik mijn klep erover houd, dan heb ik eigenlijk niets meer te vertellen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Miss stuur je de verkeerde vrouwen een berichtje? Wie weet zijn ze inactief?
Wat win je ermee door in het verleden te blijven leven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat het aan mijn profiel ligt. Ik ben te eerlijk en ik geef teveel info over mezelf weg. Ik moet misschien volledig mijn bek houden over mijn verleden. Ik wil ze eigenlijk waarschuwen voor het feit dat ik een abnormaal verleden heb, zodat ze niet tijdens de eerste date me raar beginnen te vinden. Maar als ik mijn klep erover houd, dan heb ik eigenlijk niets meer te vertellen.
Ik kan het wel afwerpen, maar dan houdt het op op 13 augustus. De tijd ervoor is dan blanco.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat win je ermee door in het verleden te blijven leven?
Ik denk niet dat hij in het verleden leeft, maar bedoelt dat hij niet veel te melden heeft over z'n hedenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat win je ermee door in het verleden te blijven leven?
Heeeeej lekkertje!quote:
Het verleden is niet belangrijk, hoe kut die ook is. Het gaat er om hoe jij er vandaag de dag er mee om gaat. Dat zegt namelijk alles over hoe jij bentquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat het aan mijn profiel ligt. Ik ben te eerlijk en ik geef teveel info over mezelf weg. Ik moet misschien volledig mijn bek houden over mijn verleden. Ik wil ze eigenlijk waarschuwen voor het feit dat ik een abnormaal verleden heb, zodat ze niet tijdens de eerste date me raar beginnen te vinden. Maar als ik mijn klep erover houd, dan heb ik eigenlijk niets meer te vertellen.
Je mag niet liegenquote:
Dat dus.quote:[...]
Het verleden is niet belangrijk, hoe kut die ook is. Het gaat er om hoe jij er vandaag de dag er mee om gaat. Dat zegt namelijk alles over hoe jij bent
Maar als ik daar mijn mond over houd dan heb ik helemaal niets meer te vertellen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeeeej lekkertje!
[..]
Het verleden is niet belangrijk, hoe kut die ook is. Het gaat er om hoe jij er vandaag de dag er mee om gaat. Dat zegt namelijk alles over hoe jij bent
Want alles in je verleden is kut?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als ik daar mijn mond over houd dan heb ik helemaal niets meer te vertellen.
Oke, hey vieze lelijke stinkende trolquote:
Dan ga je zorgen dat je iets hebt om over te praten, muziek, weer, vakantie, hobbys, films, wat wilt ze doen qua reizen enz enz enzquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar als ik daar mijn mond over houd dan heb ik helemaal niets meer te vertellen.
Het aantal leuke ervaringen dat ik heb meegemaakt op de basisschool en de middelbare school is bij mij op één hand te tellen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Want alles in je verleden is kut?
Mijn basisschooltijd was overwegend klote, maar toch heb ik daar legio leuke ervaringen aan over gehouden. Zomaar een vergelijking.
Je doet vrijwillegerswerk, daar valt vast genoeg over te vertellen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het aantal leuke ervaringen dat ik heb meegemaakt op de basisschool en de middelbare school is bij mij op één hand te tellen.
Klopt, maar dat is nog steeds lastig. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit op vakantie geweest, ik kijk geen films en ik ga ze niet lopen vervelen met technische details van mijn hobby.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke, hey vieze lelijke stinkende trol
[..]
Dan ga je zorgen dat je iets hebt om over te praten, muziek, weer, vakantie, hobbys, films, wat wilt ze doen qua reizen enz enz enz
Nee, daar valt vrij weinig over te vertellen als ik het puur in Jip en Janneke taal moet uitleggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je doet vrijwillegerswerk, daar valt vast genoeg over te vertellen.
Niet alles kan kut zijn geweest lijkt me.
Jouw mindset is zodanig vercrackt, dat je gewoon een coach nodig hebt man. Kost wel wat centjes, maar in jouw geval lijkt het me dat zeker waard Wat je ook kan doen is een keertje naar een bootcamp komen van dutchattraction (50 eutjes). Dat schijnt een ervaring BOM te zijn. Daarnaast vind je een hoop mensen met hetzelfde doelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kan er naast zitten.
[..]
Zelfs de lelijkerds willen me niet. Lelijkerds friendzonen me meteen bij het eerste contact.
Ik weet trouwens dondersgoed dat het aan mij ligt.
[..]
Dat soort dingen doe ik allemaal al => geen succes. Als ik op een datingsite nog niet eens een reactie krijg op 1 van de 50 berichtjes die ik stuur dan mogen al die sites van mij wel opgedoekt worden.
Hij moet meedoen aan het volgende seizoen van Casanova Bootcamp.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jouw mindset is zodanig vercrackt, dat je gewoon een coach nodig hebt man. Kost wel wat centjes, maar in jouw geval lijkt het me dat zeker waard Wat je ook kan doen is een keertje naar een bootcamp komen van dutchattraction (50 eutjes). Dat schijnt een ervaring BOM te zijn. Daarnaast vind je een hoop mensen met hetzelfde doel
Je leven draait om je verleden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niks te melden over z'n heden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Je leven draait om je verleden?
Je doet iets met IT las ik ergens, ik zit in dezelfde richting. Waarom je hersens niet gebruiken voor andere interessante dingen, die andere mensen misschien ook leuk vinden? Ik ben me bijvoorbeeld wat meer gaan verdiepen in atheïsme, de evolutietheorie en de Amerikaanse politiek om maar wat te noemen. Die interesses kunnen voor jou volledig anders zijn, maar door je wat te verbreden heb je al wat meer materiaal om over te praten. IT vinden de meeste mensen niet zo interessant en dan ben je al snel klaar met een gesprek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is nog steeds lastig. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit op vakantie geweest, ik kijk geen films en ik ga ze niet lopen vervelen met technische details van mijn hobby.
[..]
Nee, daar valt vrij weinig over te vertellen als ik het puur in Jip en Janneke taal moet uitleggen.
Ik houd het in mijn achterhoofd. Tot dusverre vind ik de studentenvereniging en de nieuwe sportclub leuk genoegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jouw mindset is zodanig vercrackt, dat je gewoon een coach nodig hebt man. Kost wel wat centjes, maar in jouw geval lijkt het me dat zeker waard Wat je ook kan doen is een keertje naar een bootcamp komen van dutchattraction (50 eutjes). Dat schijnt een ervaring BOM te zijn. Daarnaast vind je een hoop mensen met hetzelfde doel
Alles, maar dat is dus recent erg veranderd en ik heb geen spijt dat ik het gedaan heb. Ik kom nu veel meer in contact met mensen (en ook meiden). Ik ga niet weer die isoleercel in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef dr.Qwak het volgende:
@comp-lex
Dat moet wel erg saai geweest zijn dan.![]()
Of was het vooral vervelend?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of is het vooral in retrospectief dat je dit vindt?
Klopt, jij hebt het goed doorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:26 schreef Core2 het volgende:
[..]
Je doet iets met IT las ik ergens, ik zit in dezelfde richting. Waarom je hersens niet gebruiken voor andere interessante dingen, die andere mensen misschien ook leuk vinden? Ik ben me bijvoorbeeld wat meer gaan verdiepen in atheïsme, de evolutietheorie en de Amerikaanse politiek om maar wat te noemen. Die interesses kunnen voor jou volledig anders zijn, maar door je wat te verbreden heb je al wat meer materiaal om over te praten. IT vinden de meeste mensen niet zo interessant en dan ben je al snel klaar met een gesprek.
Waar ben je je swag precies verloren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef Gatenkaas het volgende:
Overigens zal ik hier ook maar eens gaan lurken. Lijkt wel alsof ik m'n swag een beetje kwijt ben, sta al een half jaar droog.
Waarschijnlijk in m'n laatste one night stand.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar ben je je swag precies verloren?
Het was een succubus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:43 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in m'n laatste one night stand.
Ah, jij bent er eentje die vrouwen nog steeds voor mythische wezens aanziet?quote:
Ik? Nee allang niet meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ah, jij bent er eentje die vrouwen nog steeds voor mythische wezens aanziet?
Ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik? Nee allang niet meer.
Maar wat is je probleem? Je loopt nu meer blauwtjes dan vroeger?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef dr.Qwak het volgende:
@allen
Is jullie eigenlijk ooit iets verteld over wie het copyright heeft over wat hier allemaal geschreven is?
Daarvoor moet je waarschijnlijk de voorwaarden voor uitpluizen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef dr.Qwak het volgende:
@allen
Is jullie eigenlijk ooit iets verteld over wie het copyright heeft over wat hier allemaal geschreven is?
Weet je ook waar het aan ligt? Je bent toch geen 40 kilo aangekomen in de afgelopen maanden of zo iets?quote:
Ik ben zelfs 5 kilo afgevallen en ben gespierder dan een half jaar terug. Blijkbaar ben ik leuker als ik chubby ben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je ook waar het aan ligt? Je bent toch geen 40 kilo aangekomen in de afgelopen maanden of zo iets?
Trek die zak chips maar open dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik ben zelfs 5 kilo afgevallen en ben gespierder dan een half jaar terug. Blijkbaar ben ik leuker als ik chubby ben.
Ik doe m'n best.quote:
Maar je kan het toch ook gewoon hebben over iets alledaags? Laat haar maar een beetje vertellen over zichzelf en haak daarop in met vragen. Ook al interesseert niet alles wat ze vertelt jou ook, lul gewoon een beetje mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt het goed door![]()
Ik combineer IT momenteel met energie. Ik vind dat eigenlijk heel leuk en als ik daar een beetje over vertel dan vinden veel mensen het heel interessant en bijzonder, maar omdat het dus iets is met IT kan ik daar niet in-depth iets over gaan vertellen. Meiden knappen volledig op je af als je ellenlang gaat zitten praten over een algoritme of wat dan ook.
Soms is dat best wel moeilijk om een goed onderwerp te vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar je kan het toch ook gewoon hebben over iets alledaags? Laat haar maar een beetje vertellen over zichzelf en haak daarop in met vragen. Ook al interesseert niet alles wat ze vertelt jou ook, lul gewoon een beetje mee.
Mja 'relatie'.... iets van een week kan je zoiets niet noemen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100 %
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja 'relatie'.... iets van een week kan je zoiets niet noemen...
Was ook meer 'om ook eens iemand te hebben' dan dat er ook maar enige gevoelens waren...
Nee helaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
´Je had geen enkel vermoeden´ bedoel je toch?
Hoezo psychobitch? Ze heeft je familie uitgemoord?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helaas
Voelde niet echt wat voor d'r, maar ze zag mij wel zitten. 'k Dacht van 'Ach laten we het maar eens proberen'
Nja dat werkt dus niet he
Psychobitch ook
Ze was nogal druk, wispelturig, tegen het agressieve aan soms...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo psychobitch? Ze heeft je familie uitgemoord?
Over het algemeen wel ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:13 schreef JuiceChick het volgende:
Zijn van die nerdy types (ondanks hun goede sociale leven) vaak afwachtender qua het benaderen/initiatief nemen bij goed uitziende vrouwen?
Ja, ze willen eerst een signaal zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:13 schreef JuiceChick het volgende:
Zijn van die nerdy types (ondanks hun goede sociale leven) vaak afwachtender qua het benaderen/initiatief nemen bij goed uitziende vrouwen?
Heb je wel vrouwelijke vrienden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf sowieso niet te benaderen want dat is eng. Bang afgewezen te worden.
Ik kan best met iemand praten en lachen. Misschien ook nog aanraken. Maar daarna? Kan ik niet.
Jazeker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef JuiceChick het volgende:
[..]
Heb je wel vrouwelijke vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |