quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef dr.Qwak het volgende:
@allen
Is jullie eigenlijk ooit iets verteld over wie het copyright heeft over wat hier allemaal geschreven is?
Daarvoor moet je waarschijnlijk de voorwaarden voor uitpluizen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef dr.Qwak het volgende:
@allen
Is jullie eigenlijk ooit iets verteld over wie het copyright heeft over wat hier allemaal geschreven is?
Weet je ook waar het aan ligt? Je bent toch geen 40 kilo aangekomen in de afgelopen maanden of zo iets?quote:
Ik ben zelfs 5 kilo afgevallen en ben gespierder dan een half jaar terug. Blijkbaar ben ik leuker als ik chubby ben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je ook waar het aan ligt? Je bent toch geen 40 kilo aangekomen in de afgelopen maanden of zo iets?
Trek die zak chips maar open dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik ben zelfs 5 kilo afgevallen en ben gespierder dan een half jaar terug. Blijkbaar ben ik leuker als ik chubby ben.
Ik doe m'n best.quote:
Maar je kan het toch ook gewoon hebben over iets alledaags? Laat haar maar een beetje vertellen over zichzelf en haak daarop in met vragen. Ook al interesseert niet alles wat ze vertelt jou ook, lul gewoon een beetje mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt het goed door![]()
Ik combineer IT momenteel met energie. Ik vind dat eigenlijk heel leuk en als ik daar een beetje over vertel dan vinden veel mensen het heel interessant en bijzonder, maar omdat het dus iets is met IT kan ik daar niet in-depth iets over gaan vertellen. Meiden knappen volledig op je af als je ellenlang gaat zitten praten over een algoritme of wat dan ook.
Soms is dat best wel moeilijk om een goed onderwerp te vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar je kan het toch ook gewoon hebben over iets alledaags? Laat haar maar een beetje vertellen over zichzelf en haak daarop in met vragen. Ook al interesseert niet alles wat ze vertelt jou ook, lul gewoon een beetje mee.
Mja 'relatie'.... iets van een week kan je zoiets niet noemen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100 %
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja 'relatie'.... iets van een week kan je zoiets niet noemen...
Was ook meer 'om ook eens iemand te hebben' dan dat er ook maar enige gevoelens waren...
Nee helaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
´Je had geen enkel vermoeden´ bedoel je toch?
Hoezo psychobitch? Ze heeft je familie uitgemoord?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helaas
Voelde niet echt wat voor d'r, maar ze zag mij wel zitten. 'k Dacht van 'Ach laten we het maar eens proberen'
Nja dat werkt dus niet he
Psychobitch ook
Ze was nogal druk, wispelturig, tegen het agressieve aan soms...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo psychobitch? Ze heeft je familie uitgemoord?
Over het algemeen wel ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:13 schreef JuiceChick het volgende:
Zijn van die nerdy types (ondanks hun goede sociale leven) vaak afwachtender qua het benaderen/initiatief nemen bij goed uitziende vrouwen?
Ja, ze willen eerst een signaal zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:13 schreef JuiceChick het volgende:
Zijn van die nerdy types (ondanks hun goede sociale leven) vaak afwachtender qua het benaderen/initiatief nemen bij goed uitziende vrouwen?
Heb je wel vrouwelijke vrienden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf sowieso niet te benaderen want dat is eng. Bang afgewezen te worden.
Ik kan best met iemand praten en lachen. Misschien ook nog aanraken. Maar daarna? Kan ik niet.
Jazeker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef JuiceChick het volgende:
[..]
Heb je wel vrouwelijke vrienden?
Fok meetsquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef JuiceChick het volgende:
[..]
Waar je ook regelmatig mee afspreekt enzo? en hoe zit het met uitgaan?
Ik zie ze wel af en toe ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef JuiceChick het volgende:
[..]
Waar je ook regelmatig mee afspreekt enzo? en hoe zit het met uitgaan?
Maar tot nu toe dus geen relatie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze wel af en toe ja.
En ik ga af en toe uit met vrienden, mannelijke vrienden, naar de kroeg.
En daarnaast af en toe een FOK!meet.
Dat kun je niet menen. Dan was je doodongelukkig geworden. Die meisjes zouden toch niet bij je passen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef benzin het volgende:
Ik zou soms wel willen dat ik iets met mode of whatever was gaan studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |