Tuurlijk zou ik liever een meisje vinden dat bij me past en liever iets studeren dat bij me past. Maar liever dat, dan helemaal nooit een meisje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen. Dan was je doodongelukkig geworden. Die meisjes zouden toch niet bij je passen?
Ik vind het eigenlijk wel belangrijk dat een meisje bij me past.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik liever een meisje vinden dat bij me past en liever iets studeren dat bij me past. Maar liever dat, dan helemaal nooit een meisje.
Dit. Ook al schrikt het mij ook wel een beetje af. Ik ben zelf nogal onzeker en op mijn hoede voor dat soort types. Ik vertrouw ze gewoon niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook brengen ze een zekere mate van spanning met zich mee.
Ik heb er op gelet. Ieder meisje wat ik ken heb ik aan het lachen gekregen. Van klasgenotes tot collega's tot mijn beste vriendin. Dus ik heb zelfs humor die vrouwen aanspreekt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:19 schreef dr.Qwak het volgende:
Maar wat dus echt altijd werkt, daar pak je ieder meisje mee in, dat is humor.
Maar let op, dat zijn dan niet perse ook de dingen waar je met je maten wel de humor van inziet.
Soms helemaal niet, soms moet het gewoon wat subtieler misschien.
Fok! humor? Wie zal het zeggen, een stuk subtieler wellicht -geen koos-grappen bijvoorbeeld-![]()
In ieder geval is goed gitaar leren spelen ook erg moeilijk volgens mij en dus minder snel klaar voor gebruik
Dus vrouwen gaan alleen voor geld, en mannen alleen voor uiterlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:54 schreef dr.Qwak het volgende:
Grofweg gezien:
beantwoord de man met geld aan het ideaalbeeld van de vrouw met het lolita-complex.
Beantwoord de lolita zelf aan het ideaalbeeld van de man met het lolita-complex.
Beantwoord de man zonder (al te veel) geld aan het ideaalbeeld van maar bar weinig vrouwen.
Beantwoord een vrouw zonder (bar veel) uiterlijke schoonheid aan het ideaalbeeld van vrijwel geen enkele man.
En is innerlijke schoonheid zoals vaak weer de vergeten factor.
Dat is een aanname. Ik denk niet dat dat zo is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is assertief zijn zo'n aantrekkelijke eigenschap als dat vaak eikels blijken te zijn?
Klopt toch niet?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat zogenaamde eikels vaak zelfvertrouwen hebben en een stuk assertiever zijn. Dat zijn aantrekkelijke eigenschappen voor veel vrouwen en heeft niks te maken met wel of niet aardig zijn.
Het is toch een beetje je eigen aanname?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Ik denk niet dat dat zo is.
Zogenaamde eikels.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Het is toch een beetje je eigen aanname?
Maar gelukkig maar dat je denkt dat het niet klopt
Stel je voor dat die eikels idd assertiever zijn en dat een eigenschap zou zijn waar vrouwen op zouden vallen, dan zou het hek van de dam zijn!
Nee, ze zegt niet dat assertieve mannen vaak eikels zijn. Ze zegt dat zogenaamde eikels assertief zijn en vaak zelfvertrouwen hebben. Dat heeft mijn inziens te maken met het feit dat ze zich totaal niks van de buitenwereld aantrekken en dat ze geen rekening houden met anderen. Dat maakt ze spannend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Het is toch een beetje je eigen aanname?
Maar gelukkig maar dat je denkt dat het niet klopt
Stel je voor dat die eikels idd assertiever zijn en dat een eigenschap zou zijn waar vrouwen op zouden vallen, dan zou het hek van de dam zijn!
't probleem is echter om die eikels eruit te vissen voordat je er te diep in zit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zogenaamde eikels.
For the record val ik daar zelf niet op. Zeker niet de combinatie van een assertieve eikel. Assertief misschien.
Ok, dus die eikels zijn assertief -en- spannend? Oei, erg verleidelijk iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, ze zegt niet dat assertieve mannen vaak eikels zijn. Ze zegt dat zogenaamde eikels assertief zijn en vaak zelfvertrouwen hebben. Dat heeft mijn inziens te maken met het feit dat ze zich totaal niks van de buitenwereld aantrekken en dat ze geen rekening houden met anderen. Dat maakt ze spannend.
Van die vrouwen die liefdesbrieven sturen naar criminelen in de gevangenis misschien...quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't probleem is echter om die eikels eruit te vissen voordat je er te diep in zit.
Wie wil er nou een relatie met een eikel hebben??
Ja, de golddigger en de slet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dus die eikels zijn assertief -en- spannend? Oei, erg verleidelijk idd![]()
Zijn er trouwens ook vrouwelijke eikels waar ik op moet letten?
Ow, gelukkig. Golddiggers ga ik geen last van hebben want er valt bij mij toch niks te halenquote:
Waarom dat dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van die vrouwen die liefdesbrieven sturen naar criminelen in de gevangenis misschien...
Probeer het niet te begrijpen... dan gaat je hoofd exploderenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Gek eigenlijk, waarom valt een vrouw nou op een crimineel?
Omdat het spannend is?
Zal wel dat zijn
Criminelen is een uiterste. Er zijn genoeg mannen die "selectief eikel" zijn en veelal niet "eikel" genoeg zijn om hun vriendin te verliezen. In het begin merk je het helemaal niet op en naargelang de tijd vordert komen de psychopathische eigenschappen naar boven drijven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Omdat het spannend is?
Zal wel dat zijn
Je schrijft onbegrijpelijke wartaal. Ga eens met een psycholoog praten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef dr.Qwak het volgende:
Ik denk dat ik mijn engelenstatus anders maar in "het verzet" ga halen of zo, tis nou eenmaal niet anders, punt. (denk W'0!!)
Misschien omdat ze zelf net zo zijn. Dat is de enige logische verklaring die ik kan bedenken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Omdat het spannend is?
Zal wel dat zijn
En dit ja, ik sla zijn posts al over omdat ze enorm wazig zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je schrijft onbegrijpelijke wartaal. Ga eens met een psycholoog praten.
Dit. Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je schrijft onbegrijpelijke wartaal. Ga eens met een psycholoog praten.
Ik heb het idee dat die vrouwen erg onzeker zijn en als een crimineel interesse in haar toont en lief voor haar is, moet ze wel heel bijzonder zijn, omdat hij voor de rest zo'n klootzak naar anderen toe is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien omdat ze zelf net zo zijn. Dat is de enige logische verklaring die ik kan bedenken.
Dat vind ik een zeer goede verklaringquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die vrouwen erg onzeker zijn en als een crimineel interesse in haar toont en lief voor haar is, moet ze wel heel bijzonder zijn, omdat hij voor de rest zo'n klootzak naar anderen toe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |