abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118519802
quote:
99s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jazeker.
Waar je ook regelmatig mee afspreekt enzo? en hoe zit het met uitgaan?
pi_118519960
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef JuiceChick het volgende:

[..]

Fok meets :D
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:06:21 #123
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118520037
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef JuiceChick het volgende:

[..]

Ik zie ze wel af en toe ja.
En ik ga af en toe uit met vrienden, mannelijke vrienden, naar de kroeg.

En daarnaast af en toe een FOK!meet. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_118520069
quote:
99s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zie ze wel af en toe ja.
En ik ga af en toe uit met vrienden, mannelijke vrienden, naar de kroeg.

En daarnaast af en toe een FOK!meet. :)
Maar tot nu toe dus geen relatie?

Zou je liever door een meisje aangesproken willen worden?
pi_118520147
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef benzin het volgende:
Ik zou soms wel willen dat ik iets met mode of whatever was gaan studeren.
Dat kun je niet menen. Dan was je doodongelukkig geworden. Die meisjes zouden toch niet bij je passen?
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:10:24 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118520232
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef JuiceChick het volgende:

[..]

Maar tot nu toe dus geen relatie?

Zou je liever door een meisje aangesproken willen worden?
Ik heb wel eens een relatie gehad. :)

Ik hoef niet perse aangesproken te worden door een meisje. Ik wil gewoon weten hoe ik voorbij die fase van gezellig praten kom. Zonder eerst 85 keer een meisje te treffen dat gillend wegrent als je haar probeert te zoenen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_118520296
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat kun je niet menen. Dan was je doodongelukkig geworden. Die meisjes zouden toch niet bij je passen?
Mwa ik heb ook wel eens gedacht dat ik beter een andere studie kon doen dan Hogere Informatica... dan kom je toch veel meer meiden tegen in een minder geforceerde omgeving. Dan ga je automatisch normaal met ze om en daar kunnen dan dingen uit voortkomen wellicht.
pi_118520327
quote:
99s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een relatie gehad. :)

Ik hoef niet perse aangesproken te worden door een meisje. Ik wil gewoon weten hoe ik voorbij die fase van gezellig praten kom. Zonder eerst 85 keer een meisje te treffen dat gillend wegrent als je haar probeert te zoenen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die fase kom ik ook niet voorbij ;(
pi_118520369
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef Comp_Lex het volgende:
Uiterlijk gaat voor innerlijk. Dat hebben meerdere users op dit forum bevestigd.
Ja, dus? Dat ontkracht toch niet wat ik zeg?
pi_118520429
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mwa ik heb ook wel eens gedacht dat ik beter een andere studie kon doen dan Hogere Informatica... dan kom je toch veel meer meiden tegen in een minder geforceerde omgeving. Dan ga je automatisch normaal met ze om en daar kunnen dan dingen uit voortkomen wellicht.
Dat misschien wel, maar mode... :D
Nee, dat kan alleen als er echt een andere minder technische studie is die je ook boeiend lijkt.
pi_118520665
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat misschien wel, maar mode... :D
Nee, dat kan alleen als er echt een andere minder technische studie is die je ook boeiend lijkt.
Was meer bij wijze van spreken denk ik :P
pi_118520781
quote:
2s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef dr.Qwak het volgende:
Indien je echter allebei een lolita complex hebt en je partner voldoet volledig aan je eisen, dan hoef je gelukkig ook geen bindingsangst meer te hebben want dan gaan jullie elkaar immers supergelukkig maken de rest van jullie leven, toch? _O-
Je strooit overal met de term "lolita-complex". Weet je uberhaupt wat die term betekent? Het slaat namelijk als een tang op een varken wat je zegt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118521125
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:25 schreef dr.Qwak het volgende:

[..]

Ik heb een vriend die had eens een voor de hand liggende analyse: Je moet ze te pakken krijgen voordat ze een vriendje krijgen, dan maak je misschien nog het meeste kans.
Interessante oplossing vond ik wel, maar kan echt niet meer na zo veel jaren hier te zijn geweest neem ik aan?

Effe serieus, ik denk dat er veel angst bij zit, levensangst in feite, voor relatie, kinderen en de toekomstige financiėle situatie, die o zo belangrijk is en nu eenmaal steeds nijpender wordt.
Los van alle spelletjes die gespeeld worden bij het versieren en het onderhouden van de relatie, hetgeen later wellicht een zacht pruttelende mix gaat worden met hier en daar een steekvlam.
Weer allemaal vaag gezwam.
pi_118521131
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Als dat niet zo is, waarom zijn er dan veel vrouwen die gaan voor "eikels" of in elk geval een voorkeur lijken te hebben voor minder lieve mannen?
Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat zogenaamde eikels vaak zelfvertrouwen hebben en een stuk assertiever zijn. Dat zijn aantrekkelijke eigenschappen voor veel vrouwen en heeft niks te maken met wel of niet aardig zijn.
pi_118521169
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat zogenaamde eikels vaak zelfvertrouwen hebben en een stuk assertiever zijn. Dat zijn aantrekkelijke eigenschappen voor veel vrouwen en heeft niks te maken met wel of niet aardig zijn.
Ook brengen ze een zekere mate van spanning met zich mee.
pi_118521242
quote:

[..]

Heeft dat wel te maken dan met wel of niet een goeie partner zijn? ;)
pi_118521244
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Klopt, jij hebt het goed door ^O^
Ik combineer IT momenteel met energie. Ik vind dat eigenlijk heel leuk en als ik daar een beetje over vertel dan vinden veel mensen het heel interessant en bijzonder, maar omdat het dus iets is met IT kan ik daar niet in-depth iets over gaan vertellen. Meiden knappen volledig op je af als je ellenlang gaat zitten praten over een algoritme of wat dan ook.
Er zijn toch nog legio andere dingen om over te praten? Ik praat niet regelmatig lang over mijn studie.
pi_118521280
quote:

[..]

En als het eikels zijn, zullen ze zich in eerste instantie natuurlijk niet presenteren als eikels. Zouden ze dit wel doen, dan gaat geen vrouw ermee in zee, behalve het afvoerputje van de vrouwen misschien. De vrouw valt inderdaad op die zelfverzekerde, charmante man, die zich later ontpopt als een eikel. Maar ja, dan heeft de vrouw al gevoelens voor hem ontwikkeld en is het niet zo makkelijk om hem te verlaten.
pi_118521343
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef dr.Qwak het volgende:

[..]

Kan zijn, wie de schoen past trekke hem aan.
Ik denk er het mijne over, en zolang jullie je genoeg van mijn ideeėn aan blijven trekken zal ik hier wel blijven denk ik. Het liefst praat ik gewoon vrijuit, in m´n eigen taal en met mensen die me het best begrijpen misschien. :7
De rakelingse bewegingen trekken het gemiddelde naar de afgrond van de weerspiegeling. Denk daaraan!
pi_118521451
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heeft dat wel te maken dan met wel of niet een goeie partner zijn? ;)
Misschien wel, een onzekere partner kan erg vermoeiend zijn.
pi_118521505
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien wel, een onzekere partner kan erg vermoeiend zijn.
En een zekere eikel niet? :P
pi_118521566
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En een zekere eikel niet? :P
Vervang eikel door partner en dan niet nee.
pi_118522018
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vervang eikel door partner en dan niet nee.
Waarom is assertief zijn zo'n aantrekkelijke eigenschap als dat vaak eikels blijken te zijn?
Klopt toch niet?
pi_118522198
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom is assertief zijn zo'n aantrekkelijke eigenschap als dat vaak eikels blijken te zijn?
Klopt toch niet?
Ik snap het ook niet echt... als een vrouw te assertief is ruik ik gelijk onraad...
pi_118522209
quote:
99s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:54 schreef dr.Qwak het volgende:
Grofweg gezien:
beantwoord de man met geld aan het ideaalbeeld van de vrouw met het lolita-complex.
Beantwoord de lolita zelf aan het ideaalbeeld van de man met het lolita-complex.
Beantwoord de man zonder (al te veel) geld aan het ideaalbeeld van maar bar weinig vrouwen.
Beantwoord een vrouw zonder (bar veel) uiterlijke schoonheid aan het ideaalbeeld van vrijwel geen enkele man.
En is innerlijke schoonheid zoals vaak weer de vergeten factor.
Firefly? :?
pi_118522368
quote:
Grofweg gezien:
beantwoord de man met geld aan het ideaalbeeld van de vrouw met het lolita-complex.
Beantwoord de lolita zelf aan het ideaalbeeld van de man met het lolita-complex.
Beantwoord de man zonder (al te veel) geld aan het ideaalbeeld van maar bar weinig vrouwen.
Beantwoord een vrouw zonder (bar veel) uiterlijke schoonheid aan het ideaalbeeld van vrijwel geen enkele man.
Een vrouw met het lolita-complex? Een vrouw die op een jonge jongen valt dus?
pi_118522487
quote:

[..]

Klopt toch niet?
Je draait het nu om. Ze zegt dat eikels vaak assertief zijn, dat hoeft dus niet te betekenen dat van alle mannen die assertief zijn, een grote groep bestaat uit eikels.
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:05:51 #148
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_118522605
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je draait het nu om. Ze zegt dat eikels vaak assertief zijn, dat hoeft dus niet te betekenen dat van alle mannen die assertief zijn, een grote groep bestaat uit eikels.
Lijkt me ook niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_118522621
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar wat impliceer je dan hiermee?
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

En als het eikels zijn, zullen ze zich in eerste instantie natuurlijk niet presenteren als eikels. Zouden ze dit wel doen, dan gaat geen vrouw ermee in zee, behalve het afvoerputje van de vrouwen misschien. De vrouw valt inderdaad op die zelfverzekerde, charmante man, die zich later ontpopt als een eikel. Maar ja, dan heeft de vrouw al gevoelens voor hem ontwikkeld en is het niet zo makkelijk om hem te verlaten.
Hiermee impliceer je toch dat vrouwen juist op die eikels vallen?
Vandaar mijn door jou gequote opmerking ;)
pi_118525385
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn toch nog legio andere dingen om over te praten? Ik praat niet regelmatig lang over mijn studie.
Jawel, maar dat is vrij lastig als je niet echt veel overeenkomsten hebt met de ander.
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, dus? Dat ontkracht toch niet wat ik zeg?
Dat ontkracht inderdaad niet wat je zegt. Het probleem is echter dat ik niet oneindig veel tijd heb en oneindig veel vrouwen kan tegenkomen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118526643
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tuurlijk zou ik liever een meisje vinden dat bij me past en liever iets studeren dat bij me past. Maar liever dat, dan helemaal nooit een meisje.
pi_118526664
Je hebt geen ene flikker aan een meisje dat niet bij je past.
Dan is het eigenlijk gewoon een lopende sperma-emmer want gelukkig zal je er niet van worden.
pi_118526818
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk zou ik liever een meisje vinden dat bij me past en liever iets studeren dat bij me past. Maar liever dat, dan helemaal nooit een meisje.
Ik vind het eigenlijk wel belangrijk dat een meisje bij me past.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 28 oktober 2012 @ 10:31:29 #154
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118527028
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ook brengen ze een zekere mate van spanning met zich mee.
Dit. Ook al schrikt het mij ook wel een beetje af. Ik ben zelf nogal onzeker en op mijn hoede voor dat soort types. Ik vertrouw ze gewoon niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:04:55 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118529727
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:19 schreef dr.Qwak het volgende:
Maar wat dus echt altijd werkt, daar pak je ieder meisje mee in, dat is humor.
Maar let op, dat zijn dan niet perse ook de dingen waar je met je maten wel de humor van inziet.
Soms helemaal niet, soms moet het gewoon wat subtieler misschien.
Fok! humor? Wie zal het zeggen, een stuk subtieler wellicht -geen koos-grappen bijvoorbeeld- :P
In ieder geval is goed gitaar leren spelen ook erg moeilijk volgens mij en dus minder snel klaar voor gebruik ;)
Ik heb er op gelet. Ieder meisje wat ik ken heb ik aan het lachen gekregen. Van klasgenotes tot collega's tot mijn beste vriendin. Dus ik heb zelfs humor die vrouwen aanspreekt.

Mijn punt? Met alleen humor kom je er dus niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_118529852
quote:
Grofweg gezien:
Dus vrouwen gaan alleen voor geld, en mannen alleen voor uiterlijk? :')
pi_118530876
Oh god, zit die droeftoeter ook al hier?
pi_118531321
quote:

[..]

Klopt toch niet?
Dat is een aanname. Ik denk niet dat dat zo is.
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:53:02 #159
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118531618
Is het niet zo dat bepaalde eigenschappen wat 'verdraaid' worden al naar gelang de eigen voorkeur? Als een vrouw een man sowieso niet echt ziet zitten dan wordt verlegenheid/bescheidenheid getypeerd als onzekerheid. Is het verder wel een leuke vent dan is het opeens 'kwetsbaar opstellen' en dat is zo lief.

Is maar net hoe je het wilt zien, denk ik.
pi_118533630
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is een aanname. Ik denk niet dat dat zo is.
Het is toch een beetje je eigen aanname?
Maar gelukkig maar dat je denkt dat het niet klopt

Stel je voor dat die eikels idd assertiever zijn en dat een eigenschap zou zijn waar vrouwen op zouden vallen, dan zou het hek van de dam zijn! 8)7
pi_118533935
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Stel je voor dat die eikels idd assertiever zijn en dat een eigenschap zou zijn waar vrouwen op zouden vallen, dan zou het hek van de dam zijn! 8)7
Zogenaamde eikels.

For the record val ik daar zelf niet op. Zeker niet de combinatie van een assertieve eikel. Assertief misschien.
pi_118534103
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Nee, ze zegt niet dat assertieve mannen vaak eikels zijn. Ze zegt dat zogenaamde eikels assertief zijn en vaak zelfvertrouwen hebben. Dat heeft mijn inziens te maken met het feit dat ze zich totaal niks van de buitenwereld aantrekken en dat ze geen rekening houden met anderen. Dat maakt ze spannend.
pi_118534113
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zogenaamde eikels.

For the record val ik daar zelf niet op. Zeker niet de combinatie van een assertieve eikel. Assertief misschien.
't probleem is echter om die eikels eruit te vissen voordat je er te diep in zit.
Wie wil er nou een relatie met een eikel hebben??
pi_118534179
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, ze zegt niet dat assertieve mannen vaak eikels zijn. Ze zegt dat zogenaamde eikels assertief zijn en vaak zelfvertrouwen hebben. Dat heeft mijn inziens te maken met het feit dat ze zich totaal niks van de buitenwereld aantrekken en dat ze geen rekening houden met anderen. Dat maakt ze spannend.
Ok, dus die eikels zijn assertief -en- spannend? Oei, erg verleidelijk idd :9

Zijn er trouwens ook vrouwelijke eikels waar ik op moet letten?
pi_118534235
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

't probleem is echter om die eikels eruit te vissen voordat je er te diep in zit.
Wie wil er nou een relatie met een eikel hebben??
Van die vrouwen die liefdesbrieven sturen naar criminelen in de gevangenis misschien...
pi_118534248
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ok, dus die eikels zijn assertief -en- spannend? Oei, erg verleidelijk idd :9

Zijn er trouwens ook vrouwelijke eikels waar ik op moet letten?
Ja, de golddigger en de slet.
pi_118534415
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, de golddigger en de slet.
Ow, gelukkig. Golddiggers ga ik geen last van hebben want er valt bij mij toch niks te halen :P
En de slet zal mij wsl ook links laten liggen.

En dat allemaal zonder er moeite voor te hoeven doen! :)
pi_118534480
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Van die vrouwen die liefdesbrieven sturen naar criminelen in de gevangenis misschien...
Waarom dat dan?
Gek eigenlijk, waarom valt een vrouw nou op een crimineel?

Omdat het spannend is?
Zal wel dat zijn :')
pi_118534574
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom dat dan?

Omdat het spannend is?
Probeer het niet te begrijpen... dan gaat je hoofd exploderen :Y
pi_118535086
quote:

[..]

Waarom dat dan?

Omdat het spannend is?
Criminelen is een uiterste. Er zijn genoeg mannen die "selectief eikel" zijn en veelal niet "eikel" genoeg zijn om hun vriendin te verliezen. In het begin merk je het helemaal niet op en naargelang de tijd vordert komen de psychopathische eigenschappen naar boven drijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 28-10-2012 14:27:10 ]
pi_118535431
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef dr.Qwak het volgende:
Ik denk dat ik mijn engelenstatus anders maar in "het verzet" ga halen of zo, tis nou eenmaal niet anders, punt. (denk W'0!!)
Je schrijft onbegrijpelijke wartaal. Ga eens met een psycholoog praten.
pi_118535637
quote:

[..]

Waarom dat dan?

Omdat het spannend is?
Misschien omdat ze zelf net zo zijn. Dat is de enige logische verklaring die ik kan bedenken. :')

quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

En dit ja, ik sla zijn posts al over omdat ze enorm wazig zijn.
pi_118535798
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit. Ik snap er ook niks van
pi_118535864
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien omdat ze zelf net zo zijn. Dat is de enige logische verklaring die ik kan bedenken. :')

Ik heb het idee dat die vrouwen erg onzeker zijn en als een crimineel interesse in haar toont en lief voor haar is, moet ze wel heel bijzonder zijn, omdat hij voor de rest zo'n klootzak naar anderen toe is.
pi_118535998
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat die vrouwen erg onzeker zijn en als een crimineel interesse in haar toont en lief voor haar is, moet ze wel heel bijzonder zijn, omdat hij voor de rest zo'n klootzak naar anderen toe is.
Dat vind ik een zeer goede verklaring :)
pi_118536138
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Misschien, maar zoals van die pedoseksuelen die liefdesbrieven krijgen wordt daarmee niet verklaard.
pi_118536331
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien, maar zoals van die pedoseksuelen die liefdesbrieven krijgen wordt daarmee niet verklaard.
Krijgen pedoseksuelen liefdesbrieven?
  zondag 28 oktober 2012 @ 14:38:37 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118536557
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Meestal moordenaars, ik denk niet dat Robert M. er veel krijgt.
Maar Holleeder of van der Sloot waren/zijn in trek hoorde ik laatst.
Joran krijgt zelfs een kind van zo'n gek wijf. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_118536637
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik weet wel dat Dutroux veel liefdesbrieven krijgt, maar ik weet niet of je hem als pedoseksueel kunt bestempelen.
pi_118536924
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Meestal moordenaars, ik denk niet dat Robert M. er veel krijgt.
Maar Holleeder of van der Sloot waren/zijn in trek hoorde ik laatst.
Joran krijgt zelfs een kind van zo'n gek wijf. :')
Inderdaad ja. Joran is natuurlijk zo'n spannende jongen. Je weet maar nooit hoe je leven verloopt als je bij hem in de buurt blijft. Misschien ga je wel snel dood!! Ooohhhhh wat spannend!!!

Hij zal wel denken "doesn't matter, had sex".

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 28-10-2012 15:04:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')