Misschien, maar zoals van die pedoseksuelen die liefdesbrieven krijgen wordt daarmee niet verklaard.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die vrouwen erg onzeker zijn en als een crimineel interesse in haar toont en lief voor haar is, moet ze wel heel bijzonder zijn, omdat hij voor de rest zo'n klootzak naar anderen toe is.
Krijgen pedoseksuelen liefdesbrieven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien, maar zoals van die pedoseksuelen die liefdesbrieven krijgen wordt daarmee niet verklaard.
Meestal moordenaars, ik denk niet dat Robert M. er veel krijgt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Krijgen pedoseksuelen liefdesbrieven?
Ik weet wel dat Dutroux veel liefdesbrieven krijgt, maar ik weet niet of je hem als pedoseksueel kunt bestempelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Krijgen pedoseksuelen liefdesbrieven?
Inderdaad ja. Joran is natuurlijk zo'n spannende jongen. Je weet maar nooit hoe je leven verloopt als je bij hem in de buurt blijft. Misschien ga je wel snel dood!! Ooohhhhh wat spannend!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal moordenaars, ik denk niet dat Robert M. er veel krijgt.
Maar Holleeder of van der Sloot waren/zijn in trek hoorde ik laatst.
Joran krijgt zelfs een kind van zo'n gek wijf.
Josef fritzl heeft ook bakken met brieven gekregen. En dat valt toch wel onder pedo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal moordenaars, ik denk niet dat Robert M. er veel krijgt.
Maar Holleeder of van der Sloot waren/zijn in trek hoorde ik laatst.
Joran krijgt zelfs een kind van zo'n gek wijf.
Ik weet niet. Er is toch niet bekend of hij die kinderen misbruikte omdat hij zich tot ze aangetrokken voelde?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Josef fritzl heeft ook bakken met brieven gekregen. En dat valt toch wel onder pedo.
En Dutroux geen pedo fascination?
Die goeie looks zijn discutabel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
Anders krijgt ook enorm veel brieven. En dat is vast niet om zijn goeie looks alleen.
De denkbeelden van meneer Anders ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die goeie looks zijn discutabel.
Met alleen lief zijn ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er op gelet. Ieder meisje wat ik ken heb ik aan het lachen gekregen. Van klasgenotes tot collega's tot mijn beste vriendin. Dus ik heb zelfs humor die vrouwen aanspreekt.
Mijn punt? Met alleen humor kom je er dus niet.
Ben jij niet voor Twi zijn centjes gevallen dan? Typisch geval van lolitacomplex bij jullie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus vrouwen gaan alleen voor geld, en mannen alleen voor uiterlijk?
Oh dan stop ik er maar gelijk mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met alleen lief zijn ook niet.
En daarnaast ben ik niet grappig.
Ik heb het er vandaag met een vrouwelijke collega over gehad. Zij wist me te vertellen dat bijna alle vrouwen initiatief erg kunnen waarderen in een man.
Ja? Ik zie je de laatste dagen blaken van het zelfvertrouwen en zie je zelfs e-flirten! Vanwaar deze verandering, mijn broeder?quote:
Twi kon wel veel wijntjes voor mij kopen natuurlijk, misschien viel ik inderdaad wel op hem omdat dat een teken van welvaart is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben jij niet voor Twi zijn centjes gevallen dan? Typisch geval van lolitacomplex bij jullie.
Een buikje is ook een teken van welvaart.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi kon wel veel wijntjes voor mij kopen natuurlijk, misschien viel ik inderdaad wel op hem omdat dat een teken van welvaart is.
Ik doe gewoon mijn ding hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Ik zie je de laatste dagen blaken van het zelfvertrouwen en zie je zelfs e-flirten! Vanwaar deze verandering, mijn broeder?
Je bent wel in de minderheid. En dan bedoel ik niet dat alle mannen eikels zijn en dat vrouwen schijnbaar op bad boys vallen, want elke man moet tot op zekere hoogte lief zijn. Anders heb je er niks aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik val juist op lieve mannenEikels laat ik links liggen
Nou ook niet altijd hoor, neem dat maar van mij aan. Er zijn genoeg wilde vrouwen die de touwtjes in handen willen hebben in bedquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Catch_me het volgende:
Vrouwen houden er gewoon van om gedomineerd te worden in bed
Volgens mij is dat nog altijd goedmaaksex.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is trouwens de beste sex, macht spelletje in wie neukt nou wie
Zo dat was random.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Catch_me het volgende:
Vrouwen houden er gewoon van om gedomineerd te worden in bed
Ik denk dat probleem met 'lieve' mannen (vrij naar Benzins' defenitie) gewoon is dat de spanning er wel vrij snel af is als het mannetje altijd maar ja zegt en het vrouwtje op een voetstuk plaatst. Beter af en toe dan iemand die af en toe fel uit de hoek komt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent wel in de minderheid. En dan bedoel ik niet dat alle mannen eikels zijn en dat vrouwen schijnbaar op bad boys vallen, want elke man moet tot op zekere hoogte lief zijn. Anders heb je er niks aan.
Maar de 'lieve man' die hier bedoeld wordt en die hier ook vaak rondhangt is nou precies het type zachtgekookt ei waar vrouwen niet van houden. Geen scherpe randjes, kan niet even hard uit de hoek komen of zich even laten gelden. De meeste vrouwen houden nou eenmaal van een man die van tijd tot tijd even een eikel kan zijn. En met eikel wordt echt niet bedoeld dat hij de vrouw in kwestie als stront behandeld, maar dat hij haar gewoon even niet op een voetstuk zet.
Ik heb sterk het idee dat het verschil tussen die soorten 'eikels' voor veel mannen hier volkomen onduidelijk is.
Ik ben ook een enorme klootzakquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
En ik zag net ook al dat assertief bijna gelijk werd geschakeld aan een klootzak zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |