SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij niet. Ben je te braaf voor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
Jawel, onder 'sapiklar' val jij ook.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
Jawel, onder 'sapiklar' val jij ook.
Jij ontleent je badass aan het brave karakter van anderen? Keep repeating, you might believe it yourself.quote:
Ik ben geen bad-ass? Waarom leg je mij woorden in de mond?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij ontleent je badass aan het brave karakter van anderen? Keep repeating, you might believe it yourself.
Andere dingen leggen was geen optie, check mijn badass-reactie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben geen bad-ass? Waarom leg je mij woorden in de mond?
Whatever.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Andere dingen leggen was geen optie, check mijn badass-reactie.
Dat bepaal ik wel. Eerst voelen, dan geloven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn kont is van prima kwaliteit.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn kont is van prima kwaliteit.
Precies; gemaakt voor negerpenisjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee jouw kont is echt Kim Kardashian.
Zolang het maar geen sumo kont is zoals de jouwe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee jouw kont is echt Kim Kardashian.
Kijken, niet voelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel. Eerst voelen, dan geloven.
You better take that one back.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang het maar geen sumo kont is zoals de jouwe.
Ik neem maar beter die ene achter?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
You better take that one back.
Iets waar veelvuldig aangezeten wordt, becomes worthless my friend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
De kwaliteit kan niet bevestigd worden door alleen te kijken.
Or else?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
You better take that one back.
Ik neem jou.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik neem maar beter die ene achter?
Albeda college dropouts?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest opeens denken aan dat ik met een vriendin over KKK had en een meisje voegde zich in ons gesprek en zei: "Oh Kloe Kim Kourtney Kardashian?"
Ligt er maar net aan wie er allemaal aan zitten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets waar veelvuldig aangezeten wordt, becomes worthless my friend.
Jij niet iig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie er allemaal aan zitten..
zG heeft verstand van computers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wtf. Jij verkiest zG boven mij?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest opeens denken aan dat ik met een vriendin over KKK had en een meisje voegde zich in ons gesprek en zei: "Oh Kloe Kim Kourtney Kardashian?"
Deze man heeft zijn prioriteiten op orde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG heeft verstand van computers.
Ik van andere dingen. So?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG heeft verstand van computers.
Je liegt!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
je weetzquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze man heeft zijn prioriteiten op orde.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
genoeg meiden wiens hoofd ik doe omdraaien bij de cosmetische afdeling
Mensen die zo praten, hebben vaak een laag zelfbeeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
genoeg meiden wiens hoofd ik doe omdraaien bij de cosmetische afdeling
Trigg en laag zelfbeeld?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die zo praten, hebben vaak een laag zelfbeeld.
Ik zou totaal geen hoog zelfbeeld op FOK willen neerzetten idd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die zo praten, hebben vaak een laag zelfbeeld.
Rot eens op met je valse opmerkingen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou totaal geen hoog zelfbeeld op FOK willen neerzetten idd.
Ik wist niet welke kant ik op moest kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aman Allahim...Wat zei jij daarop?
Net als zGquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze wil me gewoon, snap dat dan.
Jij reageert op mij, jij uiterst ver-ontwikkeld intellect.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rot eens op met je valse opmerkingen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:03[/urly] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/61100]Triggershot het volgende:
[..]
zG is gewoon lief
Eikel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij reageert op mij, jij uiterst ver-ontwikkeld intellect.
Nee. Ben ziek en kom aandacht tekort.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je weer in een zandbak gespeeld?
wha'eva.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je lief bent, ik zei dat je je lieve momenten hebt.
Chocolade en Ben&Jerry's is je vriend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ben ziek en kom aandacht tekort.
Heb ik niet in huis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Chocolade en Ben&Jerry's is je vriend.
Hmmm. Volgens mij gewoon female.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen chocolade in je huis, stiekem ben je gewoon een vent he?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3DZ9gS2rXL8Nk&gl=NL
hihi.
Vorig jaar naar concert geweest, was hij ook.quote:
zG komt bij ons broodje halenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
grom*
ovenfriet is wel lekker.
Leuke nieuwe nummers?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vorig jaar naar concert geweest, was hij ook.
Nee, Throwback to the 90's was het volgens mij.. T was trouwens 2010.quote:
Hey, serieus, geen slecht woord over En Vogue.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, Throwback to the 90's was het volgens mij.. T was trouwens 2010.
toen kreeg ik mijn afknapper op En Vogue. Fucking slecht.
Ksst, met je hippie-muziek!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=SkOTimhMwSs
Te laat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG, je hoeft niet meer te komen.
laat dan maar..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG, je hoeft niet meer te komen.
Beelden zeg meer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey, serieus, geen slecht woord over En Vogue.
quote:
quote:still classy and sassy!
Stevataz P 1 month ago
agreed. they're still keeping it tight
blaqmarkit in reply to jondeak (Show the comment) 4 months ago
I would still bang them dont care how old they get.
jondeak 9 months ago 2
Alhier de reden van de rotte broodjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben nog knoflooksaus nodig.
Nee, knoflooksaus is ook handig bij pizza, kapsalon enzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alhier de reden van de rotte broodjes.
Ik kom, voorwaarde is dat ik mag zitten aan je kontje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, knoflooksaus is ook handig bij pizza, kapsalon enzo.
Prima, die Turk heeft lang geen seks gehad, en je weet toch niet hoe ik er uitzie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom, voorwaarde is dat ik mag zitten aan je kontje.
Weet ik wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, die Turk heeft lang geen seks gehad, en je weet toch niet hoe ik er uitzie.
moest toen ook wel even gniffelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zit op mijn tel en kan geen posts uit het vorige topic quoten. Maar ehm, ik val op mannen die mij vernederen (of zoiets), huh?
Waar moet ik dan aan denken ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zit op mijn tel en kan geen posts uit het vorige topic quoten. Maar ehm, ik val op mannen die mij vernederen (of zoiets), huh?
Voor zo ver ik het weet: geen van beide.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken ?
Verbale vernederingen of heb je regelrechte verkrachtings fantasieën ?
Ik lees niet terug, wat heb ik gemist ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor zo ver ik het weet: geen van beide.
Oh wacht, volgens mij bedoelen ze jou hahaha.
De nacht van zaterdag/zondag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:27 schreef Ambipur het volgende:
Ben in slaap gevallen, het lijkt verdomme wel midden in de nacht inene, wanneer gaat die klok dan eindelijk een uur terug?
Cool. Dan word ik igg wakker met ochtendlicht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De nacht van zaterdag/zondag.
Waarom luister jij naar Mirkelam?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks ga ik de mijne voor het eerst aandoen, met de fiets naar de stad dus handshoes, das en muts mogen weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben ik de enige die vandaag haar winterjas aandeed?
Ik had mijn dunne leren jas aan en had spijt dat ik geen dikkere jas had aangedaan. Het was echt koud buiten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben ik de enige die vandaag haar winterjas aandeed?
Jij bent gangster.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef Triggershot het volgende:
Ben ik de enige die met trui naar buiten ging ?
ik verwacht er niet veel van eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel plezier. We wachten met smacht op je review. :8
Eerst zien, dan oordelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ik verwacht er niet veel van eigenlijk
Sure.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit mijzelf aan jou laten zien hoor
Kuddes schapen blokkeren de doorgang?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, was grapje, momenteel kan ik huis niet uit
Nee, Circassiers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kuddes schapen blokkeren de doorgang?
Misschien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook geen Turk, circassier misschien.
Of veramerikaniseerde dieetexperts.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan moet je ze in huis nemen, deden de Ottomanen ook!
Goede hoeren en soldaten
Of talkshowhosts, professoren en artsen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of veramerikaniseerde dieetexperts.
Of gewoon mensen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of talkshowhosts, professoren en artsen.
Hahaha dikkie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
zelfs naar de supermarkt om de hoek, 5 min loopafstad, doe ik met de auto
Ik heb geen fiets, erg hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja of de bus, dit ivm status.
Maar dat is logisch
Fok het mileu mang, dat is voor Hollanders die naar karnemelk ruiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
zelfs naar de supermarkt om de hoek, 5 min loopafstad, doe ik met de auto
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Fok het mileu mang, dat is voor Hollanders die naar karnemelk ruiken.
Inshallah.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
kleintje buyusun gaan we samen fietsen
serieus?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het (komende) kabinet. Rutte & Samsom.
O.a. HRA gaat op de schop. Zorgtoeslag verdwijnt.
Weleens weetabix zonder melk geknabbelt, had honger en niks anders in huisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand hier ooit havermoutkoekjes gegeten?
ja 2014 stopt toeslag .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het (komende) kabinet. Rutte & Samsom.
O.a. HRA gaat op de schop. Zorgtoeslag verdwijnt.
Wat een BS. De grootste veroorzaker van milieuvervuiing is het nuttigen van je lekkere biefstuk of kippepootje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Fok het mileu mang, dat is voor Hollanders die naar karnemelk ruiken.
ze willen bezuinigen, het geld moet ergens vandaan komen, dus of het beter is/wordt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:40 schreef Triggershot het volgende:
Ze worden wel inkomensafhankelijk, misschien beter zelfs?
Ga nou even mee in mijn linkse actquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat een BS. De grootste veroorzaker van milieuvervuiing is het nuttigen van je lekkere biefstuk of kippepootje.
Je vlees verminderen naar 2 of 3 x per week, heeft hetzelfde effect als jouw auto weken laten staan.
Heb niets in huis, heb zin in suiker en als ik nog een uur op de bank ga zitten snotteren gooi ik mezelf van de zolder naar beneden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Weleens weetabix zonder melk geknabbelt, had honger en niks anders in huis
Telt dat ook?
Verdien je zoveel naast je studie? Eigen donertent?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top!! Ik krijg toch niets.... Stelletje profiteurs in NL.
Mensen die meer verdienen moeten meer betalen, mensen die minder verdienen minder betalen, lijkt mij een fairplan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ze willen bezuinigen, het geld moet ergens vandaan komen, dus of het beter is/wordt?
Laat ze bezuinigen op de Grieken en Afrikanen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ze willen bezuinigen, het geld moet ergens vandaan komen, dus of het beter is/wordt?
Ze is geen burger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verdien je zoveel naast je studie? Eigen donertent?
Ik werk ook! Normaal gesproken hard, nu iets minder hard.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verdien je zoveel naast je studie? Eigen donertent?
Fair.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die meer verdienen moeten meer betalen, mensen die minder verdienen minder betalen, lijkt mij een fairplan?
Alle? Ik zit er niet in voor mijn plezier. ..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Fair.
Dan wel eerst alle uitkeringstrekkers aan het werk.
Sus. Jij studeert.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alle? Ik zit er niet in voor mijn plezier. ..
Wat doe je? Als ik zo vrij mag zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik werk ook! Normaal gesproken hard, nu iets minder hard.
Gimme a break, ass. Als jij zo gaat doen, ga ik vanaf nu ook jouw taalfouten verbeteren.quote:
Ik werk. Wat ik doe ga ik hier niet zetten, is zo openbaar weet je wel. Gewoon inhoudsloos werk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat doe je? Als ik zo vrij mag zijn
Het is give me a breakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gimme a break, ass. Als jij zo gaat doen, ga ik vanaf nu ook jouw taalfouten verbeteren.
[..]
Ik werk. Wat ik doe ga ik hier niet zetten, is zo openbaar weet je wel. Gewoon inhoudsloos werk.
Oke, maar geen donerqueen dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef Ambipur het volgende:
Ik werk. Wat ik doe ga ik hier niet zetten, is zo openbaar weet je wel. Gewoon inhoudsloos werk.
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oke, maar geen donerqueen dus
Old skool man. Prachtig!quote:
Die wil je 's nachts niet tegenkomen...quote:Anatolische honden gaan musea bewaken
GEPUBLICEERD OP 26 OKTOBER 2012
Veel musea en antieke bezienswaardigheden in Turkije zullen binnenkort worden bewaakt door het grootste hondenras uit Anatolie, de Aksaray Malaklısı.
Afgelopen maand zijn er al twee pups van het Turkse hondenras naar een museum in de provincie Karaman gestuurd. In deze provincie zal het project het eerst worden doorgevoerd.
Het idee om de honden in te zetten ontstond nadat het departement voor Cultuur en Toerisme het malaklı ras had gezien tijdens de Aksaray jaarmarkt.
Er werden vier pups geïntroduceerd tijdens de Eastern Mediterranean International Tourism and Travel Fair (EMITT) dit jaar. Het ras heeft karaktereigenschappen van zowel een schapendrijver als een waakhond.
Er is inmiddels ook een documentaire film gemaakt over de malaklı honden. Ambtenaren van ministerie van Cultuur en Toerisme zijn daarop naar Aksaray gekomen om een bezoek te brengen aan de boerderijen waar de honden worden gefokt.
Na het bezoek besloot het ministerie om de Malaklı honden te gebruiken bij het beveiligen van musea en oude bezienswaardigheden.
Bron: http://www.nederlandersin(...)-gaan-musea-bewaken/
Iedere hond plast over zijn erfgoed. Territorium weet je wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Bazensnor +1
Hond die over erfgoed plast +-0
Daar gaan de erfstukken van het Turkse volkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iedere hond plast over zijn erfgoed. Territorium weet je wel.
Labradors... ja zoetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh gatver Wammes. Die Page honden zijn wel schattig.
Ja maar mooi.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die zijn echt wild (lees: speels).
Ik ben als kind ook eens aangevallen door een reus van een hond. Voel me sindsdien ook wat ongemakkelijk in de buurt van honden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar mooi.
Ik ben een keer aangevallen als kind zijnde door een pitbull. trauma.
Jammer, dat zijn ook lieve honden. Mensen weten alleen niet hoe ze die beesten correct moeten opvoeden/trainen. Zo maken ze killerbeesten ervan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar mooi.
Ik ben een keer aangevallen als kind zijnde door een pitbull. trauma.
Ja ik heb toen gerend voor mijn leven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben als kind ook eens aangevallen door een reus van een hond. Voel me sindsdien ook wat ongemakkelijk in de buurt van honden.
Yavrusu küsmüsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook op hem... Hoe durft ie zo lelijk te zijn
Sowieso is Kangal/Akbas nummer 1quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Check dit schatje dan. Toen we klein waren, hadden wij er ook 1 in het dorp.
ik ga ook etenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
Ik verveel me dood. Ga even koekjes bakken
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:40 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Sowieso is Kangal/Akbas nummer 1
[..]
ik ga ook eten
brood ofzoquote:
Trigger, ik had een vraag. Ik probeer de hele tijd een UI te uploaden, maar elke keer is het een broken image. Ik heb geprobeerd de afbeelding direct te saven en te uploaden op FOK!, maar ook eerst naar Paint overgezet en van daaruit opgeslagen en geüpload; niets wilde werken. Enig idee waar dit aan kan liggen?quote:
Je gaat toch geen solo ui eten?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:04 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
brood ofzokan ook uien eten, heb toch niks te doen morgen, behalve werk, maar daar werk ik ook met uien
Hmm, heb je een linkje naar de pic, waar het staat ofzo in originele vorm, of die je hebt bewerkt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trigger, ik had een vraag. Ik probeer de hele tijd een UI te uploaden, maar elke keer is het een broken image. Ik heb geprobeerd de afbeelding direct te saven en te uploaden op FOK!, maar ook eerst naar Paint overgezet en van daaruit opgeslagen en geüpload; niets wilde werken. Enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik maak sogan sögüsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:05 schreef Ambipur het volgende:
Dat is toch geen eten.. Maak 'n tosti met jonge kaas, tomaten en uien. Doe er pul biberi overheen en dan eten maar
hahah, zie hiebovenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je gaat toch geen solo ui eten?!Verwerk het in een salade ofzo.
Gatver klinkt het...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:08 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik maak sogan sögüsuien, rode peper, citroen, zout en een klein beetje zonnebloemolie.
Deden we tijdens mijn dienst met vrienden, het smaakte beter dan vlees
http://dribbble.s3.amazon(...)01-01.jpg?1350462717quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, heb je een linkje naar de pic, waar het staat ofzo in originele vorm, of die je hebt bewerkt?
Zoiets?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://dribbble.s3.amazon(...)01-01.jpg?1350462717
Had het een tijdje geleden ook met andere afbeeldingen geprobeerd, maar had toen hetzelfde probleem.
Schaam je!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ufff TS, doe eens niet zo heilig iedere x.
sla de mijne eens op en upload die?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wil bij mij dus niet werken.
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd je oordelen een keer lekker voor je, man. Gece gece.
Gedaan. Lukt niet; weer een broken image.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sla de mijne eens op en upload die?
Wat bedoel je met broken image eigenlijk, geen idee wat ik mij moet voorstellen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gedaan. Lukt niet; weer een broken image.
Ben ouder dan jij. Dit is zusterliefde, merak etme.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben nog bakire, zeg niet zulke dingen tegen mij, overal verleiding
De vrouw van de profeet was ook zo een 15 jaar ouder, leeftijd zegt niets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ouder dan jij. Dit is zusterliefde, merak etme.
Zorla kan het niet, hee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De vrouw van de profeet was ook zo een 15 jaar ouder, leeftijd zegt niets.
Als het je slapen niet beinvloed en je hebt trek, waarom niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zorla kan het niet, hee.
Heb zin in een tosti. Yapsammi?
Je weet wel, wanneer een plaatje het niet doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat bedoel je met broken image eigenlijk, geen idee wat ik mij moet voorstellen?
Ah zo ja ik snap het, mooi datie het nu wel doetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet wel, wanneer een plaatje het niet doet.
Maar het is al gelukt, zie ik. Ik had alle afbeeldingen eerst ''UI #1'' genoemd en volgens mij lag het dus aan het #-teken. Zonder dat teken in de naam werken ze namelijk wel.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah zo ja ik snap het, mooi datie het nu wel doet
Ik slaap juist te gek met een volle maag. Eerst mn koekjes eens proevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het je slapen niet beinvloed en je hebt trek, waarom niet?
Niet te veel eten, evde kalirsinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik slaap juist te gek met een volle maag. Eerst mn koekjes eens proeven
Neli koekjes?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik slaap juist te gek met een volle maag. Eerst mn koekjes eens proeven
Zandkoekjes met rozijnenquote:
Jongen, hastayim. Voel me al zielig en alleen. Doe eens lief.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet te veel eten, evde kalirsin
zal ik langs komen en lief doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:40 schreef Ambipur het volgende:
Goddamned, heb gewoon het recept gevolgd en nu zien ze er echt te goor voor woorden uit...
[..]
Zandkoekjes met rozijnen
[..]
Jongen, hastayim. Voel me al zielig en alleen. Doe eens lief.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zal ik langs komen en lief doen?
waarom zou iemand die meer verdient meer moeten afstaan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die meer verdienen moeten meer betalen, mensen die minder verdienen minder betalen, lijkt mij een fairplan?
Sagolquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lekker slapen op 'n volle maag.. Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |