Iedere hond plast over zijn erfgoed. Territorium weet je wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Bazensnor +1
Hond die over erfgoed plast +-0
Daar gaan de erfstukken van het Turkse volkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iedere hond plast over zijn erfgoed. Territorium weet je wel.
Labradors... ja zoetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh gatver Wammes. Die Page honden zijn wel schattig.
Ja maar mooi.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die zijn echt wild (lees: speels).
Ik ben als kind ook eens aangevallen door een reus van een hond. Voel me sindsdien ook wat ongemakkelijk in de buurt van honden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar mooi.
Ik ben een keer aangevallen als kind zijnde door een pitbull. trauma.
Jammer, dat zijn ook lieve honden. Mensen weten alleen niet hoe ze die beesten correct moeten opvoeden/trainen. Zo maken ze killerbeesten ervan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar mooi.
Ik ben een keer aangevallen als kind zijnde door een pitbull. trauma.
Ja ik heb toen gerend voor mijn leven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben als kind ook eens aangevallen door een reus van een hond. Voel me sindsdien ook wat ongemakkelijk in de buurt van honden.
Yavrusu küsmüsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook op hem... Hoe durft ie zo lelijk te zijn
Sowieso is Kangal/Akbas nummer 1quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Check dit schatje dan. Toen we klein waren, hadden wij er ook 1 in het dorp.
ik ga ook etenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
Ik verveel me dood. Ga even koekjes bakken
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:40 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Sowieso is Kangal/Akbas nummer 1
[..]
ik ga ook eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |