Zorla kan het niet, hee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De vrouw van de profeet was ook zo een 15 jaar ouder, leeftijd zegt niets.
Als het je slapen niet beinvloed en je hebt trek, waarom niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zorla kan het niet, hee.
Heb zin in een tosti. Yapsammi?
Je weet wel, wanneer een plaatje het niet doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat bedoel je met broken image eigenlijk, geen idee wat ik mij moet voorstellen?
Ah zo ja ik snap het, mooi datie het nu wel doetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet wel, wanneer een plaatje het niet doet.
Maar het is al gelukt, zie ik. Ik had alle afbeeldingen eerst ''UI #1'' genoemd en volgens mij lag het dus aan het #-teken. Zonder dat teken in de naam werken ze namelijk wel.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah zo ja ik snap het, mooi datie het nu wel doet
Ik slaap juist te gek met een volle maag. Eerst mn koekjes eens proevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het je slapen niet beinvloed en je hebt trek, waarom niet?
Niet te veel eten, evde kalirsinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik slaap juist te gek met een volle maag. Eerst mn koekjes eens proeven
Neli koekjes?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik slaap juist te gek met een volle maag. Eerst mn koekjes eens proeven
Zandkoekjes met rozijnenquote:
Jongen, hastayim. Voel me al zielig en alleen. Doe eens lief.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet te veel eten, evde kalirsin
zal ik langs komen en lief doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:40 schreef Ambipur het volgende:
Goddamned, heb gewoon het recept gevolgd en nu zien ze er echt te goor voor woorden uit...
[..]
Zandkoekjes met rozijnen
[..]
Jongen, hastayim. Voel me al zielig en alleen. Doe eens lief.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zal ik langs komen en lief doen?
waarom zou iemand die meer verdient meer moeten afstaan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die meer verdienen moeten meer betalen, mensen die minder verdienen minder betalen, lijkt mij een fairplan?
Sagolquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lekker slapen op 'n volle maag.. Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |