Sure.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit mijzelf aan jou laten zien hoor
Kuddes schapen blokkeren de doorgang?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, was grapje, momenteel kan ik huis niet uit
Nee, Circassiers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kuddes schapen blokkeren de doorgang?
Misschien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook geen Turk, circassier misschien.
Of veramerikaniseerde dieetexperts.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan moet je ze in huis nemen, deden de Ottomanen ook!
Goede hoeren en soldaten
Of talkshowhosts, professoren en artsen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of veramerikaniseerde dieetexperts.
Of gewoon mensen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of talkshowhosts, professoren en artsen.
Hahaha dikkie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
zelfs naar de supermarkt om de hoek, 5 min loopafstad, doe ik met de auto
Ik heb geen fiets, erg hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja of de bus, dit ivm status.
Maar dat is logisch
Fok het mileu mang, dat is voor Hollanders die naar karnemelk ruiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
zelfs naar de supermarkt om de hoek, 5 min loopafstad, doe ik met de auto
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Fok het mileu mang, dat is voor Hollanders die naar karnemelk ruiken.
Inshallah.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
kleintje buyusun gaan we samen fietsen
serieus?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het (komende) kabinet. Rutte & Samsom.
O.a. HRA gaat op de schop. Zorgtoeslag verdwijnt.
Weleens weetabix zonder melk geknabbelt, had honger en niks anders in huisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand hier ooit havermoutkoekjes gegeten?
ja 2014 stopt toeslag .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het (komende) kabinet. Rutte & Samsom.
O.a. HRA gaat op de schop. Zorgtoeslag verdwijnt.
Wat een BS. De grootste veroorzaker van milieuvervuiing is het nuttigen van je lekkere biefstuk of kippepootje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Fok het mileu mang, dat is voor Hollanders die naar karnemelk ruiken.
ze willen bezuinigen, het geld moet ergens vandaan komen, dus of het beter is/wordt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:40 schreef Triggershot het volgende:
Ze worden wel inkomensafhankelijk, misschien beter zelfs?
Ga nou even mee in mijn linkse actquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat een BS. De grootste veroorzaker van milieuvervuiing is het nuttigen van je lekkere biefstuk of kippepootje.
Je vlees verminderen naar 2 of 3 x per week, heeft hetzelfde effect als jouw auto weken laten staan.
Heb niets in huis, heb zin in suiker en als ik nog een uur op de bank ga zitten snotteren gooi ik mezelf van de zolder naar beneden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Weleens weetabix zonder melk geknabbelt, had honger en niks anders in huis
Telt dat ook?
Verdien je zoveel naast je studie? Eigen donertent?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top!! Ik krijg toch niets.... Stelletje profiteurs in NL.
Mensen die meer verdienen moeten meer betalen, mensen die minder verdienen minder betalen, lijkt mij een fairplan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ze willen bezuinigen, het geld moet ergens vandaan komen, dus of het beter is/wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |