Trigger, ik had een vraag. Ik probeer de hele tijd een UI te uploaden, maar elke keer is het een broken image. Ik heb geprobeerd de afbeelding direct te saven en te uploaden op FOK!, maar ook eerst naar Paint overgezet en van daaruit opgeslagen en geüpload; niets wilde werken. Enig idee waar dit aan kan liggen?quote:
Je gaat toch geen solo ui eten?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:04 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
brood ofzokan ook uien eten, heb toch niks te doen morgen, behalve werk, maar daar werk ik ook met uien
Hmm, heb je een linkje naar de pic, waar het staat ofzo in originele vorm, of die je hebt bewerkt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trigger, ik had een vraag. Ik probeer de hele tijd een UI te uploaden, maar elke keer is het een broken image. Ik heb geprobeerd de afbeelding direct te saven en te uploaden op FOK!, maar ook eerst naar Paint overgezet en van daaruit opgeslagen en geüpload; niets wilde werken. Enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik maak sogan sögüsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:05 schreef Ambipur het volgende:
Dat is toch geen eten.. Maak 'n tosti met jonge kaas, tomaten en uien. Doe er pul biberi overheen en dan eten maar
hahah, zie hiebovenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je gaat toch geen solo ui eten?!Verwerk het in een salade ofzo.
Gatver klinkt het...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:08 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik maak sogan sögüsuien, rode peper, citroen, zout en een klein beetje zonnebloemolie.
Deden we tijdens mijn dienst met vrienden, het smaakte beter dan vlees
http://dribbble.s3.amazon(...)01-01.jpg?1350462717quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, heb je een linkje naar de pic, waar het staat ofzo in originele vorm, of die je hebt bewerkt?
Zoiets?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://dribbble.s3.amazon(...)01-01.jpg?1350462717
Had het een tijdje geleden ook met andere afbeeldingen geprobeerd, maar had toen hetzelfde probleem.
Schaam je!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ufff TS, doe eens niet zo heilig iedere x.
sla de mijne eens op en upload die?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wil bij mij dus niet werken.
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd je oordelen een keer lekker voor je, man. Gece gece.
Gedaan. Lukt niet; weer een broken image.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sla de mijne eens op en upload die?
Wat bedoel je met broken image eigenlijk, geen idee wat ik mij moet voorstellen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gedaan. Lukt niet; weer een broken image.
Ben ouder dan jij. Dit is zusterliefde, merak etme.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben nog bakire, zeg niet zulke dingen tegen mij, overal verleiding
De vrouw van de profeet was ook zo een 15 jaar ouder, leeftijd zegt niets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ouder dan jij. Dit is zusterliefde, merak etme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |