Alhier de reden van de rotte broodjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben nog knoflooksaus nodig.
Nee, knoflooksaus is ook handig bij pizza, kapsalon enzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alhier de reden van de rotte broodjes.
Ik kom, voorwaarde is dat ik mag zitten aan je kontje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, knoflooksaus is ook handig bij pizza, kapsalon enzo.
Prima, die Turk heeft lang geen seks gehad, en je weet toch niet hoe ik er uitzie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom, voorwaarde is dat ik mag zitten aan je kontje.
Weet ik wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, die Turk heeft lang geen seks gehad, en je weet toch niet hoe ik er uitzie.
moest toen ook wel even gniffelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zit op mijn tel en kan geen posts uit het vorige topic quoten. Maar ehm, ik val op mannen die mij vernederen (of zoiets), huh?
Waar moet ik dan aan denken ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zit op mijn tel en kan geen posts uit het vorige topic quoten. Maar ehm, ik val op mannen die mij vernederen (of zoiets), huh?
Voor zo ver ik het weet: geen van beide.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken ?
Verbale vernederingen of heb je regelrechte verkrachtings fantasieën ?
Ik lees niet terug, wat heb ik gemist ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor zo ver ik het weet: geen van beide.
Oh wacht, volgens mij bedoelen ze jou hahaha.
De nacht van zaterdag/zondag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:27 schreef Ambipur het volgende:
Ben in slaap gevallen, het lijkt verdomme wel midden in de nacht inene, wanneer gaat die klok dan eindelijk een uur terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |