You better take that one back.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang het maar geen sumo kont is zoals de jouwe.
Ik neem maar beter die ene achter?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
You better take that one back.
Iets waar veelvuldig aangezeten wordt, becomes worthless my friend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
De kwaliteit kan niet bevestigd worden door alleen te kijken.
Or else?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
You better take that one back.
Ik neem jou.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik neem maar beter die ene achter?
Albeda college dropouts?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest opeens denken aan dat ik met een vriendin over KKK had en een meisje voegde zich in ons gesprek en zei: "Oh Kloe Kim Kourtney Kardashian?"
Ligt er maar net aan wie er allemaal aan zitten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets waar veelvuldig aangezeten wordt, becomes worthless my friend.
Jij niet iig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie er allemaal aan zitten..
zG heeft verstand van computers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wtf. Jij verkiest zG boven mij?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest opeens denken aan dat ik met een vriendin over KKK had en een meisje voegde zich in ons gesprek en zei: "Oh Kloe Kim Kourtney Kardashian?"
Deze man heeft zijn prioriteiten op orde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG heeft verstand van computers.
Ik van andere dingen. So?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG heeft verstand van computers.
Je liegt!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
je weetzquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze man heeft zijn prioriteiten op orde.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
genoeg meiden wiens hoofd ik doe omdraaien bij de cosmetische afdeling
Mensen die zo praten, hebben vaak een laag zelfbeeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
genoeg meiden wiens hoofd ik doe omdraaien bij de cosmetische afdeling
Trigg en laag zelfbeeld?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die zo praten, hebben vaak een laag zelfbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |