Lekker een plee vlak naast je bedquote:Op maandag 5 november 2012 07:33 schreef Boca_Raton het volgende:
En nu écht een oud huis uit 1668 in bijzondere staat:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)deurstraat-18/fotos/
Volgens de beschrijving wordt het als vakantiehuis verhuurd en levert dat 16.000 per jaar op.quote:Op maandag 5 november 2012 08:19 schreef Gieliovd het volgende:
Zoooo dat is net een museum! Man, man, als je daar gaat wonen waan je jezelf nog in de middeleeuwen. Super sfeertje, maar niet voor alledag...
Dat is iig een heel behoorlijk rendement op je investeringquote:Op maandag 5 november 2012 08:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving wordt het als vakantiehuis verhuurd en levert dat 16.000 per jaar op.
Wat een verschrikkelijke kleurencombinatie sprei-muurquote:Op zondag 4 november 2012 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laten we eens lekker op bed op onze buik met een vergrootglas de vakantiefoto's gaan bekijken
[ afbeelding ]
Ik ook hoor, ik ben in zo'n huis vol antieke meubels en originele elementen opgegroeidquote:Op maandag 5 november 2012 12:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Kan 't niet helpen, ik vind het prachtig. Sfeervolle oude huizen karakteristieke woonboerderij![]()
Ik ken dat pand behoorlijk goed, als straffe wandelaar woonachtig in de nabijgelegen 'Grote Stad'... en heel vaak hebben we gedacht als we daar langs liepen, "wauw, wat een fraaie locatie voor een cafe/biertent!" Laat het nou ook nog een ouderwetsch cafe geweest zijn, de biljartzaal is nog helemaal intact...quote:Op maandag 5 november 2012 12:17 schreef Teslynd het volgende:
Ik begrijp je omschrijving niet zo. Die koets is niet om je naar vroeger te brengen, maar omdat er een paardenstal bij is. Het "vroeger" krijg je al in beeld bij de aanblik van de oude boerderij annex veerhuis.
Het is in de uiterwaarde, met direct daar voorbij de veerpont naar Culemborg.
De tv staat in de keuken omdat dat de privéruimte is.
Die keuken is in zo'n omgeving nog modern te noemen ook...quote:Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Bij dit huis krijgen we een foto van een paard-en-wagen te zien om de kijkers alvast op de lichtelijk ouderwetsche sfeer voor te bereiden
Ik kan me voorstellen dat dat de mooiste herinneringen geeft, zo'n authentiek huis.quote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik ben in zo'n huis vol antieke meubels en originele elementen opgegroeid![]()
Als vriendinnetjes kwamen spelen vroegen ze of wij in een museum woonden
Zo blijkt alweer dat overdaad schaadt!quote:Op zondag 4 november 2012 18:30 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
My eyes, my eyes!![]()
In dit huis.
Vergeet ook niet, wat er niet bij staat, dat deze boerderij in de uitewaarde licht van de plaatselijke rivier. Dat wil zeggen dat eens in de 10 jaar, je hele hebben en houden onderwater gezet kan worden ter bescherming van de ongeving achter de dijk.quote:Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef flipsen het volgende:
Die gewelvenkelder in bovengenoemd huis is wel helemaal geweldig
[ afbeelding ]
Maar die bijgebouwen moeten zo snel mogelijk tegen de grond (wat weer niet mag, want de varkensschuur is gemeneentelijk monument. Je moet sowieso wel even de "kleine lettertjes" in de omschrijving lezen als je in dit pand geinteresseerd bent
Ik krijg zo'n Amish-gevoel bij die paard-en-wagen foto.quote:Bij dit huis krijgen we een foto van een paard-en-wagen te zien om de kijkers alvast op de lichtelijk ouderwetsche sfeer voor te bereiden
Geloof zit bij de koop inbegrepenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:16 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n Amish-gevoel bij die paard-en-wagen foto.
En een huis waar net wat te veel spullen rechtstreeks uit een en dezelfde woondecoratiewinkel komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer...![]()
In dit huis waar ze graag hun geschoten wild laten zien: http://www.funda.nl/koop/(...)494-raadhuislaan-21/
Het is wel 306 m2!! Blijft wel goedkoop (330 euro per m2) , maar hoeveel kost afbreken?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:07 schreef Pollewoppie het volgende:
Mooi behangetje hier:
[ afbeelding ]
ook mooie slaapkamer:
[ afbeelding ]
overigens voor 99000 euro heb je wel 360m2 grond in een mooie omgeving! en nieuwbouw mag..
Gaaf! Dat hebben ze op beide kinderslaapkamers, oh wat wilde ik dat vroeger hebben zeg! Een bank op je kamer!quote:Op woensdag 7 november 2012 09:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ik dacht even dat hier gescheiden geslapen werd door een schot midden in het bed
[ afbeelding ]
maar eigenlijk is het een heel praktisch meubel! Want dit zit er aan de andere kant
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)31528-ridderlaan-12/
Geen foto's van de studentes zelf?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Beleggingsobject!
Dus de rommelige studentes krijg je erbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)052-bloemstraat-2-a/
Als ik tijd heb, ga ik wel even in de bosjes liggen voor wat shots.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Geen foto's van de studentes zelf?
Ik zit te kijken maar ik kom er niet achter. Riviera Maison of zo?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En een huis waar net wat te veel spullen rechtstreeks uit een en dezelfde woondecoratiewinkel komen.
Oh dat is wel heel ergquote:Op woensdag 7 november 2012 09:07 schreef Pollewoppie het volgende:
Mooi behangetje hier:
[ afbeelding ]
ook mooie slaapkamer:
[ afbeelding ]
overigens voor 99000 euro heb je wel 360m2 grond in een mooie omgeving! en nieuwbouw mag..
Een voorbouwfornuis! Hip hoor!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef TSPO het volgende:
Interessante positionering van een fornuis
[ afbeelding ]
link
Valt nog mee dat ze dit geen kookeiland noemen in de omschrijving!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef TSPO het volgende:
[ afbeelding ]
link
Kookschiereiland?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef Thirty5 het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze dit geen kookeiland noemen in de omschrijving!
quote:
Gevonden!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef quirina het volgende:
http://m.funda.nl/koop/am(...)elpermeer-254/fotos/
Zoek het bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat raar zeg. Deel het gewoon anders in. Kleinere keuken, meer bed.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef TSPO het volgende:
[ afbeelding ]
link
Jawel, kijk maar even op dat bureauquote:Op woensdag 7 november 2012 10:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Geen foto's van de studentes zelf?
quote:Op donderdag 8 november 2012 01:05 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Hier schommelt de geest van een overleden meisje rond.
[ afbeelding ]
Haha, zo'n lange gang is ook nog eens een typisch Kubrick shot,quote:Op donderdag 8 november 2012 03:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Aarrggghhh, "The Shining" Revisited!!!
LOL
100.000 euro voor nog geen 28 m2.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef Teslynd het volgende:
Die eenkamerwoning noemen ze studiowoning. Dacht dat die groter waren.
Funda kijkt makkelijker: http://www.funda.nl/koop/(...)elpermeer-254/fotos/
Maar wel veel huis voor je geld (want 2 huizen). Overigens grappig dat het ene huis in een andere plaats staat dan het andere, als je de perceel-kenmerken zietquote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Tja...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)en-2-a/fotos/#foto-7
Dat zijn de kadastrale percelen, die worden geregistreerd op basis van de gemeente waar het in ligt. Bij een gemeentelijke herindeling blijft dat de naam van de oude gemeente. Volgens de beschrijving is het pand in het verleden gesplitst, ik denk dat dit is gebeurd nadat de gemeente Klimmen is opgegaan in de gemeente Voerendaal. Een van de percelen behield de oude registratie onder Klimmen, het nieuwe perceel kreeg een nieuw nummer onder Voerendaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wel veel huis voor je geld (want 2 huizen). Overigens grappig dat het ene huis in een andere plaats staat dan het andere, als je de perceel-kenmerken ziet
Lekker de muren stofzuigenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:53 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
[ afbeelding ]
Tapijt hier
Ah nee die douchequote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief supersonische douchecabine te koop voor maar 375.000
http://www.funda.nl/koop/briltil/huis-47552940-noordstar-18/
Kvind die douche ook een beetje angstaanjagend...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah nee die doucheWelke arme drommel moet die schoonmaken?
Ze hebben huis en tuin sjieker gemaakt dan het is, maar wel op de moeilijke manier.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Watercooler en airco in je woonkamer,
[ afbeelding ]
Inclusief supersonische douchecabine te koop voor maar 375.000
Ja, maar in Briltil, ik woon hier in Duitsland dichter bij beschaafde gebiedenquote:
ik heb werkelijk geen idee waar dat ligt, maar het huis is prachtig! het ziet er uit als vakantie!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, maar in Briltil, ik woon hier in Duitsland dichter bij beschaafde gebieden
Ten noorden van groningenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee waar dat ligt, maar het huis is prachtig! het ziet er uit als vakantie!
(foto is natuurlijk genomen op die ene zomerse dag die we hier in nederland hebben)
Dat was ook mijn eerste gedachte. Ik neem aan dat verkopers een schoonmaakster (m/v) in dienst hebben die hier een dagje per week voor uittrekt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah nee die doucheWelke arme drommel moet die schoonmaken?
Haha. Zouden alle 11 tafels die op de plattegrond staan, ook echt in t huis staan?quote:Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kleurencombinatie sprei-muur
Bij dit huis krijgen we een foto van een paard-en-wagen te zien om de kijkers alvast op de lichtelijk ouderwetsche sfeer voor te bereiden
[ afbeelding ]
Daarna het interieur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel een flatscreen op het aanrecht (of all places) omdat die zo mooi contrasteert met de keuken uit 1970.
[ afbeelding ]
Altijd handig dat kattenluikje in de woonkamer. Kan de te dikke kat voor de tv op de hometrainer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef Daph_ het volgende:
Bijzonder printje in de keuken van dit huis
[ afbeelding ]
Dat is de uitbatersinrichting die erbij hoort.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Haha. Zouden alle 11 tafels die op de plattegrond staan, ook echt in t huis staan?
Zouden de bewoners af en toe moet de boot van de ene naar de andere kant varen? Dan is zo'n hoge brug toch wel handiger dan een ophaalbrugquote:Op zaterdag 10 november 2012 07:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
Bijzondere vijver in de tuin
[ afbeelding ]
Binnen net zo ongezellig als buiten http://www.funda.nl/koop/de-tike/huis-48540151-it-leech-6/
Nee, kijk maar op de luchtfoto, daar zie je linksboven het zwembadquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
is die vijver niet 'het buitenzwembad'?
Is dat niet bij de buren?quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, kijk maar op de luchtfoto, daar zie je linksboven het zwembad
Nu je het zegt, dat lijkt er eigenlijk wel op jaquote:
Zwem jij zeker ook niet graag in buitengebieden in het oppervlaktewater, meertjes enzo. Tien keer liever dan in een chloorbadquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat lijkt er eigenlijk wel op ja
In dat geval zou ik niet graag in dat gore groene water duiken
Jawel hoor. Liever dan in dit verwaarloosde zwembad-vol-algquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Zwem jij zeker ook niet graag in buitengebieden in het oppervlaktewater, meertjes enzo. Tien keer liever dan in een chloorbad
Volgens mij zie ik op die luchtfoto wel een trapje. Rechts in het bovenste rondje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:51 schreef lily het volgende:
maar ik zie nergens een trapje
er is ook geen plek omheen voor een ligstoel ofzo
Vol alg betekend waarschijnlijk dat er nog niet lang geleden leidingswater in is gedaanzonnig weekje en de filters hun werk nog niet gedaan. Maar idd, ziet er niet smakelijk uit. Natuurzwembad is lastig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jawel hoor. Liever dan in dit verwaarloosde zwembad-vol-alg
ja, zou kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik op die luchtfoto wel een trapje. Rechts in het bovenste rondje.
Het is inderdaad een natuurzwembad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vol alg betekend waarschijnlijk dat er nog niet lang geleden leidingswater in is gedaanzonnig weekje en de filters hun werk nog niet gedaan. Maar idd, ziet er niet smakelijk uit. Natuurzwembad is lastig.
1985 belde, Back to the Future wil zijn tijdmachine terugquote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor 375 kun je in de Randstad net een fatsoenlijk rijtjeshuis kopen... dit is gewoon een villaquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Waarschijnlijk varen ze met hun zeilboot onder die brug door
Rare auto.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:00 schreef pberends het volgende:
[..]
1985 belde, Back to the Future wil zijn tijdmachine terug.
Nou, ... een douche met een flux capacitor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:00 schreef pberends het volgende:
[..]
1985 belde, Back to the Future wil zijn tijdmachine terug.
Kennissen van m'n ouders hebben een natuurbad en dat is anders verdomd helder. Echter is het bad wel in twee delen opgedeeld, een gedeelte wat vol staat met verschillende planten, en het zwemgedeelte. Van wat ik begreep zorgt een pomp ervoor dat het water langs de planten stroomt. Vond het wel een interessant bad, wel heel anders dan wat je hierboven op de foto ziet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad een natuurzwembad.
Zoiets moet goed worden onderhouden, heel regelmatig plantenresten en ander dood materiaal verwijderen (een vriend van mij had ook iets dergelijks en die moest regelmatig een dood konijn eruit vissen) en dergelijke, want anders krijg je inderdaad een overdaad aan algengroei. Maar bij regelmatig onderhoud er is helemaal niks 'gevaarlijks' of 'vies' aan, sterker nog, geeft u mij maar zo'n natuurwatertje boven een vol met chloor (of andere chemicalien) geplempt 'schoon' zwembad.
Helaas staan veel mensen tegenwoordig zo ver van de natuur af dat ze meteen denken dat water 'vies' is als het niet blinkend helder is.
Dit was het prototype voor de autoquote:
Min of meer, de omschrijving geeft ons:quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:23 schreef lily het volgende:
dat bijgebouw heeft aan beide zijden elektrisch bedienbare sectionaal deuren...waaarom?
kun je er met je auto doorheen scheuren ofzo?
Ofwel een prima garage waar meerdere auto's achter elkaar kunnen staan, en dan zijn garagedeuren aan de voor- en achterkant wel zo handig. I.c.m. met vloerverwarming, isolatie en eigen toiletruimte een mooie ruimte als je ook maar enigszins met auto's bezig bent.quote:Het bijgebouw van heeft een oppervlak van 80 m2 en een inhoud van 300m3. Het is volledig geïsoleerd en beschikt zelfs over vloerverwarming en een eigen toiletruimte. Deze ruimte heeft aan beide zijden elektrisch bedienbare sectionaal deuren.
Houten heeft rietvelden als onderdeel van het waterzuiveringssysteem.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kennissen van m'n ouders hebben een natuurbad en dat is anders verdomd helder. Echter is het bad wel in twee delen opgedeeld, een gedeelte wat vol staat met verschillende planten, en het zwemgedeelte. Van wat ik begreep zorgt een pomp ervoor dat het water langs de planten stroomt. Vond het wel een interessant bad, wel heel anders dan wat je hierboven op de foto ziet.
Het meer is ook te koop, het hoort alleen bij het huis van de achterburen: http://www.funda.nl/koop/(...)1-41b/fotos/#foto-22quote:Enige wat ook meer enigszins leuk is aan dit huis is dat het een meertje erachter heeft; lekker kloten met een jetski (als dat al mag daar) of wat vissen. (achter het meer zit overigens weer een snelweg)
Of zijn vrouw kan niet achteruit rijden en dit is de oplossingquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Min of meer, de omschrijving geeft ons:
[..]
Ofwel een prima garage waar meerdere auto's achter elkaar kunnen staan, en dan zijn garagedeuren aan de voor- en achterkant wel zo handig. I.c.m. met vloerverwarming, isolatie en eigen toiletruimte een mooie ruimte als je ook maar enigszins met auto's bezig bent.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |