Ja precies.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben het totaal met je eens, hoor
Je moet door andermans behang en inrichting heen zien te kijken. Het gaat erom dat er een bed staat, niet uit welk jaar dat bed stamt, die krijg je er immers toch niet bij
En ja, als je een helemaal 'af' huis wilt, ga je niet voor een woning met jaren 70-behang, dat snap ik dan ook weer
Nah... ik vind het toch slimmer om al te persoonlijke versierselen, foto's van de kids, kitsch'kunst' enzovoorts, eventjes in een grote doos te doen en tijdelijk in de kelder te zetten.quote:Met troepjes als foto's, etc, heb ik ook geen probleem. Een rommel echter, zoals hier vind ik een heel ander verhaal.
Ik bedoelde deze, had even wat moeite om de link gekopieerd te krijgen:quote:Dat is bij dit huis trouwens wel okee gedaan vind ik. Best wel aardig opgeruimd, foto's zien er netjes uit. Die slaapkamer met dat authentieke jaren-60 bed en nachtkastje vind ik zelfs wel briljant, kan zo in een 1960-museum!![]()
Sjezus wat een ongezellig hok....quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze, had even wat moeite om de link gekopieerd te krijgen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Het gaat me om de meubels, die vind ik dus leuk.quote:
Hmja, ik kijk liever naar Boardwalk Empire dan ik erin zit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het gaat me om de meubels, die vind ik dus leuk.
Ik ben een beetje een sixties-verzamelaar...quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Hmja, ik kijk liever naar Boardwalk Empire dan ik erin zit.
Misschien juist een reden om de verkoop zo te stimuleren: hebben kopers de illusie dat ze iig niet teveel betalen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:29 schreef R2R het volgende:
Echt hè mensen, is het nou zoveel werk om eerst die koleertezooi te dumpen en daarna een paar fotootjes te schieten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis vol zooi
Heerlijk z'n keuken, heb je altijd een goed excuus waarom je altijd van die goedkope vliegtuigmaaltijden serveert.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
Vliegtuigkastjes in de keuken.
http://www.funda.nl/koop/harlingen/huis-48537503-de-vormer-5/
Heeft PvdA-leider Samsom zijn huis te koop gezet nu de hypotheekrenteaftrek voor de hoge inkomens beperkt wordt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Erg handig als je s'ochtends je kinderen wakker gaat maken en spontaan hun naam niet meer weet.
Link: http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-48496189-aalsterweg-168/
Los daarvan, ik vind het een geweldige creatieve oplossing.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Heerlijk z'n keuken, heb je altijd een goed excuus waarom je altijd van die goedkope vliegtuigmaaltijden serveert.
Ehh nee dat zeker niet, ik ken die buurt heel goed en ik wil daar niet wonen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Kost trouwens geen drol dat hutje, mocht je toch daar ergens in de buurt op zoek zijn, ik denk dat wel iets leuks kan scoren voor een leuk prijsje aldaar.
Voor rolstoelbewoners is dat toch een redelijk gebruikelijk design? Of mis ik iets?quote:Op zondag 4 november 2012 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Opmerkelijk keukendesign.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)jvoetstraat-1/fotos/
Oh. Dat is dus niet in mij opgekomen. Ik lees ook nu pas de beschrijving. Die vind ik nooit zo interessant.quote:Op zondag 4 november 2012 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor rolstoelbewoners is dat toch een redelijk gebruikelijk design? Of mis ik iets?
Alleen zijn die dan die hoge kastjes niet zo handig.quote:Op zondag 4 november 2012 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh. Dat is dus niet in mij opgekomen..
Er zullen huisgenoten zijn die wel overal bij kunnen. En er is de mogelijkheid dat even staan wel kan, zolang het niet langer dan 2 minuten is.quote:Op zondag 4 november 2012 18:17 schreef wootahH het volgende:
[..]
Alleen zijn die dan die hoge kastjes niet zo handig.
Handig om de snoepjes en de koekjes te verstoppenquote:Op zondag 4 november 2012 18:17 schreef wootahH het volgende:
[..]
Alleen zijn die dan die hoge kastjes niet zo handig.
Ieks!quote:Op zondag 4 november 2012 18:30 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
My eyes, my eyes!![]()
In dit huis.
Dat huis zijn drie apartementen, lijkt me lastig die drie te kopen en er weer 1 huis ven te maken, gaat de stad dwarsliggen denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef R2R het volgende:
Te weinig geduld ....
[ afbeelding ]
In dit huis
Laten we eens lekker op bed op onze buik met een vergrootglas de vakantiefoto's gaan bekijkenquote:Op zondag 4 november 2012 18:30 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
My eyes, my eyes!![]()
In dit huis.
quote:Op zondag 4 november 2012 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laten we eens lekker op bed op onze buik met een vergrootglas de vakantiefoto's gaan bekijken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |