SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: DownstarMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vanaf 19-2 tot nu, heb ik 114 bestellingen gedaan.
Ik heb toen een keer een Excel-invullijst van iemand hier gekregen, (RobertNL?), is er iemand die een geüpdatet/uitgebreidere versie heeft?![]()
Totaal bedrag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Goddelijker het volgende:
Vanaf 19-2 tot nu, heb ik 114 bestellingen gedaan.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Er staan $, GBP en EUR door elkaar heen, dus is lastig (niet?) op te tellen...quote:
Rond de 1700 dollar denk ik.
[ Bericht 5% gewijzigd door Goddelijker op 25-10-2012 22:07:38 ]![]()
Ja die was van mij denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Goddelijker het volgende:
Vanaf 19-2 tot nu, heb ik 114 bestellingen gedaan.
Ik heb toen een keer een Excel-invullijst van iemand hier gekregen, (RobertNL?), is er iemand die een geüpdatet/uitgebreidere versie heeft?
Heb er toen nog een keer een update voor gedaan. Maar gebruik hem nu niet meer... Zal eens kijken op mijn HDD of hij nog ergens is.
Paypal koers:
1 EUR = 1,25583 USD
Neteller (prepaid CC) koers:
1 EUR = 1.29200 USD
* RobertNL Shrikt van het verschil en dacht dat dit kleiner was
Eerst maar eens wat meer met de CC via paypal betalen (CC is toch in dollars) en dan maar eens kijken of de bank hier de zelfde op betere tarieven aanhoud. Kan makkelijk uit met zo'n groot verschil tussen de koers.
[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2012 22:21:13 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik vind het wel erg handig om een duidelijk overzicht te houden met wat er nou precies onderweg is etc.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja die was van mij denk ik
Heb er toen nog een keer een update voor gedaan. Maar gebruik hem nu niet meer... Zal eens kijken op mijn HDD of hij nog ergens is.
Paypal koers:
1 EUR = 1,25583 USD
Neteller (prepaid CC) koers:
1 EUR = 1.29200 USD
* RobertNL Shrikt van het verschil en dacht dat dit kleiner was
Eerst maar eens wat meer met de CC via paypal betalen (CC is toch in dollars) en dan maar eens kijken of de bank hier de zelfde op betere tarieven aanhoud. Kan makkelijk uit met zo'n groot verschil tussen de koers.![]()
Heb je een lijst?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er staan $, GBP en EUR door elkaar heen, dus is lastig (niet?) op te tellen...
Rond de 1700 dollar denk ik.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wat je besteld hebt iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Lijst met wat ik besteld heb? Of dat ik een lijst bij houd?YouTube
Goddelijker heeft stiekem heel veel ''18+ gadgets'' besteld die die liever hier niet plaatstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, die heb ik.
Wat wil je er mee doen?
Want heel veel omschrijvingen kun je niet veel mee.![]()
![]()
Helemaal geen zelfs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Goddelijker heeft stiekem heel veel ''18+ gadgets'' besteld die die liever hier niet plaatst![]()
Ideeën op doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, die heb ik.
Wat wil je er mee doen?
Want heel veel omschrijvingen kun je niet veel mee.
YouTube
Alle leuke gadgets, zoals ze hier voorbij komen, heb ik al in mijn bezit (gehad).quote:
Dus daar hoef je het niet voor te doen, ik China-shop inmiddels al +- 5 jaar.![]()
Shark Horloge..... Hij is denk ik vetter in het zwart
Zoals je kan zien, is hij redelijk dik (op de vergelijkingsfoto, de andere is een Curren). Wat ik wel relaxed vind is dat extra veiligheidsklepje.
De led lampjes hebben een kermis gehalte, maar toch vind ik het wel "cool" staan bij dit horloge.
Alle functies zijn in elk geval aanwezig, tijd, datum, dag aanduiding, en alarm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ManageTheAnger op 25-10-2012 23:05:28 ]YouTube
nog uit vorige topic:
Trouwens die BTY batterijen zijn echt ruk heb ze helemaal leeg naar helemaal vol geladen en er gaat precies 150mAh in
En ik wil ook wel eens zo'n sipik geval halen maar welke van de drie van ooitkopen hebben jullie gehaald?
En iemand op ooitkopen zegt dat als je "determined" (vastberaden) bent er ook een 18650 in kan krijgen, iemand al eens geprobeerd of iemand die dit wil proberen?![]()
De goedkoopste ofcourse! $5,99 en met 1 AA batterij doet die het prima, ik ga zelf niet kloten met ietwat ''gevaarlijke'' 18650's. Heb ze bovendien ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef wesselbraaksma het volgende:
nog uit vorige topic:
Trouwens die BTY batterijen zijn echt ruk heb ze helemaal leeg naar helemaal vol geladen en er gaat precies 150mAh in
En ik wil ook wel eens zo'n sipik geval halen maar welke van de drie van ooitkopen hebben jullie gehaald?
En iemand op ooitkopen zegt dat als je "determined" (vastberaden) bent er ook een 18650 in kan krijgen, iemand al eens geprobeerd of iemand die dit wil proberen?![]()
Hoe is het volgende mogelijk:
1.Pakket voor $120 besteld in china
2.Pakket word 2x gecontroleerd in HK
3.Pakket word aangeboden ik was niet thuis krijg een briefje waar op staat dat ik niks hoef te betalen
4.Pakket word op het werk voor me afgeleverd en ik hoef niks te betalen alleen te tekenen.
5.Ik kijk op het pakket en zie dat ik eigenlijk ¤21.67 moet betalen....
How is this possible dat ik niks heb hoeven betalen?![]()
lucky !quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:09 schreef ericosman het volgende:
Hoe is het volgende mogelijk:
1.Pakket voor $120 besteld in china
2.Pakket word 2x gecontroleerd in HK
3.Pakket word aangeboden ik was niet thuis krijg een briefje waar op staat dat ik niks hoef te betalen
4.Pakket word op het werk voor me afgeleverd en ik hoef niks te betalen alleen te tekenen.
5.Ik kijk op het pakket en zie dat ik eigenlijk ¤21.67 moet betalen....
How is this possible dat ik niks heb hoeven betalen?
haha waar maak je je druk om, niks betalen is altijd goed !![]()
Ja oke maar ik heb het gevoel dat ik binnenkort een briefje krijg van DHL met een rekeningquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:20 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
lucky !
haha waar maak je je druk om, niks betalen is altijd goed !![]()
![]()
oh via dhl..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef ericosman het volgende:
[..]
Ja oke maar ik heb het gevoel dat ik binnenkort een briefje krijg van DHL met een rekening
ja dan zou ik ff kijken, ik heb namelijk ook zoiets gehad kwamen gelijk incassokosten bovenop..![]()
Ja vroeg niks aan me en verder stond er ook op het blaadje thuis niks maar op het pakket wel....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
oh via dhl..
ja dan zou ik ff kijken, ik heb namelijk ook zoiets gehad kwamen gelijk incassokosten bovenop..![]()
ik zou een weekje wachten, als je niks hoort dan ook niks betalen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef ericosman het volgende:
[..]
Ja vroeg niks aan me en verder stond er ook op het blaadje thuis niks maar op het pakket wel....
maar heb je getekend voor het pakketje ?![]()
Oke, zal ik doen maar ja ik moest tekenen voor het pakketquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
ik zou een weekje wachten, als je niks hoort dan ook niks betalen.
maar heb je getekend voor het pakketje ?![]()
![]()
Dat pakketje trouwens die ik gister ophaalde (met die shark horloges)
Daar hoefde ik helemaal niet voor te tekenen
YouTube
oke,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:28 schreef ericosman het volgende:
[..]
Oke, zal ik doen maar ja ik moest tekenen voor het pakket
wat zat er trouwens in je pakket?
120 dollar hebbe-dingetjes ?
of een tablet ofzo..?
maar er misschien een leuke review van..
dat wordt hier gewaardeerd.![]()
Fixedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:30 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
oke,
of een tablet ofzo..?
dat wordt in het review topic zeer gewaardeerd.YouTube
dat is ook het kromme,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat pakketje trouwens die ik gister ophaalde (met die shark horloges)
Daar hoefde ik helemaal niet voor te tekenen
bij mijn pakket die via HK post komen of iets dergelijks.
die kunnen bewijs van spreken dus ook bij iemand anders worden geleverd.
alleen DHL en Fedex heb ik wel eens moeten tekenen.
maar dat is ook een 'iets' groter bedrijf ;p![]()
Gewoon wat huis tuin en keuken shit eigelijk niks om te reviewenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:30 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
oke,
of een tablet ofzo..?
dat wordt hier gewaardeerd.
was wat knutsel spul![]()
Ericosman komt binnenkort in het nieuws:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:32 schreef ericosman het volgende:
[..]
Gewoon wat huis tuin en keuken shit eigelijk niks om te reviewen
was wat knutsel spul
"Een nog onbekende jongeman heeft afgelopen vrijdagnacht nog een onbekend aantal verkeersborden door middel van explosies vernield. De politie is met man en macht opzoek naar deze hobby pyrotechnicus"YouTube
Nee nee haha zal binnen kort wel mijn touch gloves revieuwenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ericosman komt binnenkort in het nieuws:
"Een nog onbekende jongeman heeft afgelopen vrijdagnacht nog een onbekend aantal verkeersborden door middel van explosies vernield. De politie is met man en macht opzoek naar deze hobby pyrotechnicus"![]()
![]()
iemand hier ervaring mee?
Pakket is al door de douane heen en nu "on hold" gezet..
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, \
12 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
10 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
9 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THESkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Volgens mij betekent dit dat ze het pakketje nader gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:46 schreef revpolen het volgende:
12 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
9 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THEYouTube
Voor vriend van me ( met grijpmachine )
die zocht bekende silicone horloges maar zonder logo ( want ook dat mag hij niet neer leggen )
dus had in china 50 stuks besteld als test ( kwa uiterlijk het zelfde, enkel zonder logo's enz.. )
maar hij was daar voor al gekeurd door de douane ( en door gelaten )
en dan door DHL er uit gehaald?Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
DHL doet dat wel vaker, in ieder geval mijn ervaring met hun. Stond er op het pakket dat ik moest betalen, kreeg ik gewoon per post een rekening nagestuurd. Niks aan de hand dus.![]()
paniek is overhij is onderweg met de chauffeur
![]()
Alleen jammer dat er niemand thuis is...Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ja, was bij mij toen een fout in het adres, zou ze even bellen. Het heeft niks met de douane te maken die is hij al voorbijquote:url=http://forum.fok.nl/topic/1886741/1/999#118453517]vrijdag 26 oktober 2012 11:46[/url] schreef revpolen het volgende:
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THEMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
@ Shiznuts,
Jij ben toch een die hard headphones china shopper? Heb je de Superlux HD-668B al? Is volgens meerdere reviews een hele goede headphone, ik heb zelf zijn broertje; de HD-662.
Is bijvoorbeeld via TaoBao verkrijgbaar voor EUR 19,17. Hij is in Europa alleen verkrijgbaar via thomann.de waar hij EUR 29,- ex. verzendkosten vanuit Duitsland kost.
http://www.head-fi.org/t/(...)od-more-for-668b-681
http://www.headfonia.com/superlux-hd668b/
[ Bericht 17% gewijzigd door Painore op 26-10-2012 14:33:31 ]![]()
Horse race gekocht!!![]()
http://www.ebay.nl/itm/54(...)&hash=item4d061f6dce
De echte dream color met ic chips gaat waarschijnlijk teveel kosten. Nog even bekijken![]()
Ik kom nu op zo'n 40 euro voor een 150 led snoer, 15 euro voor de controller.
Ik dacht dat het goedkoper zou zijn want die Chinezen noemen alles met kleur dream colorHeel handig als je geen zak weet van dit spul met een golf aan zooi op Ebay. Nu snap ik het
![]()
![]()
20/10 een achterkantje voor m'n Galaxy S3 besteld, en vandaag al binnen.
Wordt nog eens wat.Geen referral hier.![]()
heb jij die andere al binnen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef monkeybrain het volgende:
De echte dream color met ic chips gaat waarschijnlijk teveel kosten. Nog even bekijken![]()
Ik dacht dat het goedkoper zou zijn want die Chinezen noemen alles met kleur dream colorHeel handig als je geen zak weet van dit spul met een golf aan zooi op Ebay. Nu snap ik het
zit ook ook echt te denken die te halen..![]()
waar besteld?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
20/10 een achterkantje voor m'n Galaxy S3 besteld, en vandaag al binnen.
Wordt nog eens wat.![]()
Nee, ik heb vandaag wel de adapter ontvangenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
heb jij die andere al binnen?
zit ook ook echt te denken die te halen..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef ericosman het volgende:
[..]
Dude ... is hij zelf over gekomen met het vliegtuig dan ?![]()
Interessant weetje,
IK Colouring, wordt geproduceerd door een bedrijf met een chinese naam die te lastig is om te onthouden (te lui om te zoeken nu, gister al gedaan). Draaien een omzet van 1 tot 5miljoen per jaarTenminste, stond op internet
Want ik zocht de manufacturer.. om te kijken of ik daar ze goedkoper weg kon halen.YouTube
![]()
de measy rc11 binnen vandaag, ff snel getest.. werkt prima al is het wel even wennen qua airmouse
knopjes geven een licht tikje wanneer je ze indrukt, wat het gevoel van aanraking duidelijker maakt
en je dus beter het gevoel hebt dat je wat indrukt
en had nog een allesoorten SD kaarten lezer gekocht, werkt prima![]()
![]()
Niks om over naar huis te schrijven voor een tientje of iets dergelijks. Ben nu op de Takstar-tour, beetje Takstartjes proberen. Heb al uit China een erg budget Sonun SN-161, qua beter werk: Takstar HI1500 en een MEElectronics. Onderweg zijn nog 2 Takstars en een Astrotec. Laat je wel weten wat ik ervan vind uiteraard als het spul binnen is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er ook goede over the ear headphones te koop in China?Dat lijkt ook wel wat inderdaad. Was al eens getipt geloof ik (Miniem/neo)? Die Renkforce die ik heb is wel een zeer aardige monitor-headphone. Maar ik wil nu weer eens iets dat van m'n hoofd dreunt van de bass.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:21 schreef Painore het volgende:
@ Shiznuts,
Jij ben toch een die hard headphones china shopper? Heb je de Superlux HD-668B al? Is volgens meerdere reviews een hele goede headphone, ik heb zelf zijn broertje; de HD-662.
Is bijvoorbeeld via TaoBao verkrijgbaar voor EUR 19,17. Hij is in Europa alleen verkrijgbaar via thomann.de waar hij EUR 29,- ex. verzendkosten vanuit Duitsland kost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heb aardige verwachtingen van de HD5000.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Telefoontje gehad van DHL, ze konden nummer 2 niet vinden.. dus verteld dat ik 102 woon.. en Tada!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, was bij mij toen een fout in het adres, zou ze even bellen. Het heeft niks met de douane te maken die is hij al voorbij
genees hoeven betalen voor me pakket( of het komt idd later nog.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Daar zou ik niet aan beginnen uit China.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef Helly het volgende:
Heeft iemand zich ook verdiept in draadloze headphones misschien?Vooral niet cheap-ass.
Ooit eens zo'n 5-in-1 draadloos FM babymonitor headphone + stand gekocht. Wat een prutspul.
Beter iets moois van Philips/Sennheiser/Bose e.d. wat halen.
@ ManageTheAnger: die zwarte is idd toffer.Weet je wat je te doen staat, hè...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mja, headphones vergen wat meer finesse, aandacht en vakkunde bij het ontwerpen en produceren dan in-ears, die wel goed zijn vertegenwoordigd en best wat kunnen. Ga je dan ook nog eens de parameters draadloos en low-budget in de vergelijking gooien, dan kom je al gauw bedrogen uit
Waarom denk je dat een higher-end Sennheiser, Bose of Beats by Dr Dre headphone zo duur is? Dat is niet zozeer omdat de grondstoffen/de materialen voor de vervaardiging zo duur zijn. Dat is omdat er veel vakkunde, aandacht en finesse bij komt kijken en daar een hoop moeite; research en development, in gaat zitten. Daarom zie je ook eigenlijk nooit supervoordelige én supergoede active noicecancelling headphones, of draadloze meuk.
Ik ben ook nog wel te strikken voor een chinese headphone als er een echt bang-for-buck keurmerk van shiz op 1 gaatHeb er trouwens geen haast mee.
![]()
de MK802 alleen met HDMI, er zijn wel andere boxjes met andere aansluitingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef Guul het volgende:
Kun je zo'n ding eigenlijk ook met scart oid aansluiten?
Of enkel met hdmi? Heb nog een oude TV...![]()
![]()
Nouja, dat hele verhaal zouden we een jaartje of wat geleden ook voor andere high-end zaken als smartphones ofzo gehouden hebben toch?![]()
![]()
True, true, there's always hope. Wie het laatst lacht... (had de grap niet begrepen)
Moeten ze wel ff een tandje of wat bijschakelen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mag ik vragen of iemand ervaring heeft met AliExpress?
Stel dat ik niks ontvang of het verkeerde, dan kan ik mijn geld terug krijgen claimen ze.
Hoe gaat dat in de praktijk?![]()
Nou, dit wordt hetzelfde verhaal als bij Robert:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef Iemand91 het volgende:
Robert dus sowieso. Ik heb nog 'iets' in Amsterdam liggen sinds de 22e. Maar ik kan m'n door PostNL geleverde 3S tracking nog niet gebruiken; dit zou volgens de medewerker een aantal dagen kunnen duren voordat deze zou werken.
Persoonlijk geloof ik dat ik óf lees dat dat ding ook bij wijze van spreken bij iemand in Rotterdam is bezorgd óf dat ik een armband o.i.d. krijg.
Maar ik heb nog tot 16 november ofzo voordat ik moet claimen dus ik zie het nog even aan.
PostNL 3S code werkt nog stééds niet en op 17track staat dit:Maar ik heb niets. Morgen PostNL maar weer bellen waar die afgeleverd is; ik gok Rotterdam.quote:Oct 25, 2012 9:14:00 PM Status:Final Delivery, Location:NETHERLANDS
Delivered
Wat daar in hemelsnaam is gebeurd...
EDIT: die van mij is in Leiderdorp bezorgd![]()
![]()
Als iemand uit Leiderdorp er een heeft besteld: pm me ff.
[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 26-10-2012 19:56:54 ]![]()
Alle drie van mij ook verzonden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef nodig het volgende:
1 cent deal van TinyDeal is bij mij verzonden![]()
Kan je bestelling zomaar bij iemand anders bezorgd worden?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou, dit wordt hetzelfde verhaal als bij Robert:
PostNL 3S code werkt nog stééds niet en op 17track staat dit:
[..]
Maar ik heb niets. Morgen PostNL maar weer bellen waar die afgeleverd is; ik gok Rotterdam.
Wat daar in hemelsnaam is gebeurd...
EDIT: die van mij is in Leiderdorp bezorgd![]()
![]()
Als iemand uit Leiderdorp er een heeft besteld: pm me ff.
Hebben ze jou dan het verkeerde tracking nummer gegeven ofzo?![]()
Who knows. Feit is dat die ergens anders is bezorgd dan hier. Ik heb het adres dus misschien ga ik morgen dat adres opbellen. Gewoon om te vragen of überhaupt mijn naam erop staat; wat het is e.d.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Kan je bestelling zomaar bij iemand anders bezorgd worden?!
Hebben ze jou dan het verkeerde tracking nummer gegeven ofzo?
Het idiote hieraan; op streetview staat er een PostNL bezorger met fiets voor het adres!![]()
![]()
EDIT: Met de postcode van Leiderdorp en trackingcode ben ik er achter gekomen dat het een pakketje van 60 gram was. Letterlijk een armbandje dus
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 26-10-2012 20:46:23 ]![]()
Deze heb ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:21 schreef Painore het volgende:
@ Shiznuts,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik volgde dus dezelfde gedachtengang.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zou gewoon moeten werken lijkt mij. 12v is 12v, er bestaat geen speciale 12v stroom voor leds.
Bestel er 1 om te testen, zal me niets verbazen als het lelijk licht gaat geven.
De trafo zal ook geen problemen moeten krijgen als deze minder watt moet produceren met leds. Misschien is het een tikkie minder efficiënt dan een lagere trafo maar je trekt niet continu 150w uit dat ding als de lampen dit niet verstoken. Denk maar aan je pc, zou mooi worden als de voeding continu 400w verstookt. Eerlijk is eerlijk, ik kan het volkomen mis hebben![]()
Ik zat zelf ook te denken om zo'n led te kopen voor de vijververlichting, die nu halogeen is![]()
Ik kan iedereen zo'n meter aanraden van <¤10, om eens duidelijk te zien wat je apparaten precies doen qua verbruik.
[ afbeelding ]Zelfs inclusief spanningsmeter, ben ze nog nergens voor een tientje tegen gekomen though.
Maar volgens mij was er iets met halogeen trafo en niet halogeen trafo.. Iets met de sinus of zo. Anyhow, heb 2 led lampies besteld bij banggood om te testen, we'll see. Hang er dan misschien nog een lichtere trafo achter die ik nog heb liggen van zelfde type.
Kan je volgens mij ook niet zoveel mee, maar goed, here goes:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:41 schreef Painore het volgende:
[..]
Maak anders even een foto van de trafo?
Wellicht dat er een = staat (DC) of een ~ (AC).
Of een:
http://upload.wikimedia.o(...)rrent_symbol.svg.png wat ook voor gelijkspanning staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook dSLRFan bedankt voor het meedenken.Nee jungs..! Superlux maakt leuke headphones voor 't geld, maar ik geloof dat hget merendeel immitaties/geleende ontwerpen zijn van duurdere modellen van duurdere merken zoals Beyerdynamic. Wel van redelijke kwaliteit, maar toch een beetje lower end phones.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niks om over naar huis te schrijven voor een tientje of iets dergelijks. Ben nu op de Takstar-tour, beetje Takstartjes proberen. Heb al uit China een erg budget Sonun SN-161, qua beter werk: Takstar HI1500 en een MEElectronics. Onderweg zijn nog 2 Takstars en een Astrotec. Laat je wel weten wat ik ervan vind uiteraard als het spul binnen is.
[..]
Dat lijkt ook wel wat inderdaad. Was al eens getipt geloof ik (Miniem/neo)? Die Renkforce die ik heb is wel een zeer aardige monitor-headphone. Maar ik wil nu weer eens iets dat van m'n hoofd dreunt van de bass.Heb aardige verwachtingen van de HD5000.
De nieuwe ongekroonde budget king is echter een Japanner, geen Chinees! Best bang for the buck is schijnbaar een, jawel, JVC. Die je met een wissel van earpads gemakkelijk een heel ander geluid kan geven. Als ik weer eens wat geld over heb eens bestellen, vervangende earpads zijn inmiddels al onderweg, JVC phones zelf wacht ik nog even mee tot de bankrekening er weer even niet uit ziet als een 35 keer overreden straatkat![]()
.
Carbon baby!![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Jullie maken misbruik, je mocht er maar 1 bestellen zodadelijk gaat Tinydeal faillietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aangezien die van mij verzonden zijn ga ik er maar weer een paar bestellen. Ik heb hier tien miljoen miljard kabels.quote:![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Jullie maken misbruik, je mocht er maar 1 bestellen zodadelijk gaat Tinydeal failliet
ik heb een zooi kabels die netter mogen, en als ik overhoud dan hebben m'n ouders nog wel wat nodig of een zus of... of.... enz..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Aangezien die van mij verzonden zijn ga ik er maar weer een paar bestellen. Ik heb hier tien miljoen miljard kabels.![]()
![]()
Ik wil graag een extra iphone charger bestellen. Ik ga deze niet zo vaak gebruiken maar wil deze meenemen op vakantie. Is er een chinese webshop die binnen 2 weken bezorgd?![]()
Ik heb in een vorige topic vermeld dat je deze beter niet kan bestellen aangezien ze niet erg veilig zijn. Mijne was ontploft en het had nog veel erger kunnen aflopen: http://district8.net/flin(...)straat-schiedam.htmlquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:50 schreef luigisix het volgende:
Ik wil graag een extra iphone charger bestellen. Ik ga deze niet zo vaak gebruiken maar wil deze meenemen op vakantie. Is er een chinese webshop die binnen 2 weken bezorgd?![]()
Er is geen enkele shop met een garantie. Ook zou ik geen 220volt adapter kopen in China via een webshop in verband met de veiligheid. Een USB lader kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:50 schreef luigisix het volgende:
Ook al op andere sites gekeken dan dx?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand hier ooit zo'n Selfwinding Watch besteld van DX?![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik volgde dus dezelfde gedachtengang.Zelfs inclusief spanningsmeter, ben ze nog nergens voor een tientje tegen gekomen though.
Maar volgens mij was er iets met halogeen trafo en niet halogeen trafo.. Iets met de sinus of zo. Anyhow, heb 2 led lampies besteld bij banggood om te testen, we'll see. Hang er dan misschien nog een lichtere trafo achter die ik nog heb liggen van zelfde type.
[..]
Kan je volgens mij ook niet zoveel mee, maar goed, here goes:Er staat geloof ik 12 V ~, dit is wisselspanning. Niet te gebruiken met LEDjes, tenzij je er een gelijksspannings brugje achter hangt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook dSLRFan bedankt voor het meedenken.
[..]
Nee jungs..! Superlux maakt leuke headphones voor 't geld, maar ik geloof dat hget merendeel immitaties/geleende ontwerpen zijn van duurdere modellen van duurdere merken zoals Beyerdynamic. Wel van redelijke kwaliteit, maar toch een beetje lower end phones.
De nieuwe ongekroonde budget king is echter een Japanner, geen Chinees! Best bang for the buck is schijnbaar een, jawel, JVC. Die je met een wissel van earpads gemakkelijk een heel ander geluid kan geven. Als ik weer eens wat geld over heb eens bestellen, vervangende earpads zijn inmiddels al onderweg, JVC phones zelf wacht ik nog even mee tot de bankrekening er weer even niet uit ziet als een 35 keer overreden straatkat![]()
.
Carbon baby!![]()
![]()
![]()
MEElectronicsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niks om over naar huis te schrijven voor een tientje of iets dergelijks. Ben nu op de Takstar-tour, beetje Takstartjes proberen. Heb al uit China een erg budget Sonun SN-161, qua beter werk: Takstar HI1500 en een MEElectronics. Onderweg zijn nog 2 Takstars en een Astrotec. Laat je wel weten wat ik ervan vind uiteraard als het spul binnen is.
[..]
Dat lijkt ook wel wat inderdaad. Was al eens getipt geloof ik (Miniem/neo)? Die Renkforce die ik heb is wel een zeer aardige monitor-headphone. Maar ik wil nu weer eens iets dat van m'n hoofd dreunt van de bass.Heb aardige verwachtingen van de HD5000.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had dan ook de lader die ik nooit zou kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:52 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik heb in een vorige topic vermeld dat je deze beter niet kan bestellen aangezien ze niet erg veilig zijn. Mijne was ontploft en het had nog veel erger kunnen aflopen: http://district8.net/flin(...)straat-schiedam.html! (er zijn veel betere laders voor niet veel geld te koop). Van de lader waar het hier om ging (1 dollar oid) heb ik het binnenwerk wel eens op een blog gezien. Dat ding wil je nog geen meter bij je stopcontact in de buurt houden.
De laders die Shiz hier zo af en toe aanraad zien er van binnen prima uit(zal even kijken waar ik die foto heb).
Toch zou ik voor de zekerheid inderdaad maar gewoon Hema laders kopen!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand hier ooit zo'n Selfwinding Watch besteld van DX?Werkte prima weinig afwijking. Maar toen hij viel was hij naar de knoppen).
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dan lees ik vervolgens weer:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Er staat geloof ik 12 V ~, dit is wisselspanning. Niet te gebruiken met LEDjes, tenzij je er een gelijksspannings brugje achter hangt..
http://www.circuitsonline.net/forum/view/2621
Schijnt dat ze gaan flikkeren, maar zo snel dat je ogen het neit zien. Ah well, heb er 2 besteld ter test, we zullen het proefondervindelijk gaan.. Euhm.. Ondervinden denk ik.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Nee ze gaan niet zichtbaar flikkeren, ze branden alleen wat minder fel dan op gelijkstroom omdat ze met 50hz knipperen (netspanning).quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dan lees ik vervolgens weer:
Schijnt dat ze gaan flikkeren, maar zo snel dat je ogen het neit zien. Ah well, heb er 2 besteld ter test, we zullen het proefondervindelijk gaan.. Euhm.. Ondervinden denk ik.
Dus leds op gelijkspanning werkt wel maar ze branden wel iets minder fel, je kan er beter een diodebrug achter hangen en gelijkrichten.![]()
Hij zegt toch: Ze flikkeren wel, maar zo snel dat je ogen het niet kunnen zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet zichtbaar flikkeren, ze branden alleen wat minder fel dan op gelijkstroom omdat ze met 5,0hz? knipperen (netspanning).
Dus leds op gelijkspanning werkt wel maar ze branden wel iets minder fel, je kan er beter een diodebrug achter hangen en gelijkrichten.![]()
Ja, nou ik verduidelijk alleen even waarom ze knipperen, sorry hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:20 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Hij zegt toch: Ze flikkeren wel, maar zo snel dat je ogen het niet kunnen zien.![]()
Er komt 50 Hz uit je stopcontact, dat is inderdaad te snel om te zien, wil echter niet zeggen dat je trafo ook weer 50 Hz doorgeeftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dan lees ik vervolgens weer:
Schijnt dat ze gaan flikkeren, maar zo snel dat je ogen het neit zien. Ah well, heb er 2 besteld ter test, we zullen het proefondervindelijk gaan.. Euhm.. Ondervinden denk ik.![]()
Ik probeer die earphone's te vinden waar iedereen het hier steeds over heeft maar ik kan het niet vindenOok naam vergeten van het review topic
Iemand die me kan helpen?
![]()
![]()
AWEI ES800M?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:49 schreef davedavy het volgende:
Ik probeer die earphone's te vinden waar iedereen het hier steeds over heeft maar ik kan het niet vindenOok naam vergeten van het review topic
Iemand die me kan helpen?
Takstar HD5000?![]()
Met die 1 cent deal van tinydeal.....
Kan je ook een punt zetten in het @gmail.com gedeelte van je adres en kan je ook meerdere punten zetten om nog meer accounts te maken?![]()
![]()
uiteraard kan je geen punt zetten in @gmail.com ; dan komt hij ergens totaal anders aan..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef wesselbraaksma het volgende:
Kan je ook een punt zetten in het @gmail.com gedeelte van je adres en kan je ook meerdere punten zetten om nog meer accounts te maken?
meerdere punten in de naam: geen idee, probeer het zelf uit met een testmailtje?
maar hoe fixen jullie zoveel IP adressen?
ik krijg namelijk de melding dat hij maximaal 1x per IP adres gebruikt mag worden![]()
Ja dat kanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef wesselbraaksma het volgende:
Kan je ook een punt zetten in het @gmail.com gedeelte van je adres en kan je ook meerdere punten zetten om nog meer accounts te maken?
Is dat nou een vraag, het lijkt er wel op getuige het vraagteken. Nou, in ieder geval klopt dat inderdaad. Het zal vast ook met meerdere punten kunnen, ik denk dat iemand er 100 gaat bestellen nu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef wesselbraaksma het volgende:
![]()
![]()
Nog 1 maal het Gmail verhaal dan. Als je 1 gmailadres aanmaakt dan komt alles MET of Zonder punten daar op binnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard kan je geen punt zetten in @gmail.com ; dan komt hij ergens totaal anders aan..
meerdere punten in de naam: geen idee, probeer het zelf uit met een testmailtje?
maar hoe fixen jullie zoveel IP adressen?
ik krijg namelijk de melding dat hij maximaal 1x per IP adres gebruikt mag worden
Dus:
Klaasiseenbaas@gmail.com
k.laasiseenbaas@gmail.com
kl.aasiseenbaas@gmail.com
kla.asiseenbaas@gmail.com
Het kan allemaal maar ook:
k.l.aasiseenbaas@gmail.com
k.la.asiseenbaas@gmail.com
of:
K.l.a.a.s.iseenbaas@gmail.com
Meen zelfs dat als je een teken er tussen zet je er prima een extra woord tussen kan zetten, maar hoe dat zit weet ik even niet!
correctie je kan die code maar 1x per ip gebruiken heb het net even getest met een nieuw account, aanmaken kan wel maar code gebruiken niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja je kunt maar een account per IP.
Welke proxyservers gebruiken jullie?![]()
voor de 4 bestellingen die ik geplaatst heb werkte dat primaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef davedavy het volgende:
Adressen kunnen zeker ook niet het zelfde zijn of kan dat wel?
Edit:
Bedoel natuurlijk woonadressen.![]()
![]()
Wel even opletten, Paypal kan je account blokkeren wanneer je opeens vanaf een proxy wilt inloggen. Zorg dan dat je je antwoorden op je veiligheidsvragen weet. Mocht je die niet meer weten dan kan je ze bellen en is het ook snel opgelost.
De beste methode is via de proxy de bestelling aanmaken, coupon invoeren en naar paypal gaan maar niet inloggen. Dan via je normale verbinding inloggen op je account en in je order lijst de betaling doen door op pay now te klikken...![]()
ik heb een vraag over pal,
ik krijg geld binnen in dollars en die worden omgezet in euro. maar waarom gaat mijn saldo soms 1 euro hoger of lager? heeft dat met de koers te maken?![]()
Heeft met de koers te maken hé.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:46 schreef pazara het volgende:
ik heb een vraag over pal,
ik krijg geld binnen in dollars en die worden omgezet in euro. maar waarom gaat mijn saldo soms 1 euro hoger of lager? heeft dat met de koers te maken?
Normaal zal je bedrag in euro lager zijn dan dat in dollar, paypal hanteert ongeveer ongeveer de koers 1dollar = 1,2euro.![]()
zijn er meer mensen die problemen hebben met bestellen bij buyincoins? nadat ik op paypal ingelogd heb wordt ik weer teruggestuurd naar buyincoins en als ik dan op confirm order klik dan krijg ik een wit scherm met de tekst 'invalid request'.
Had t gisteravond ook al
Wie dit leest is hek.![]()
Andere browser geprobeerd? Gebeurt wel vaker icm Chrome.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
zijn er meer mensen die problemen hebben met bestellen bij buyincoins? nadat ik op paypal ingelogd heb wordt ik weer teruggestuurd naar buyincoins en als ik dan op confirm order klik dan krijg ik een wit scherm met de tekst 'invalid request'.
Had t gisteravond ook al![]()
Iemand ervaring met de keramische messen sets zoals deze?
http://www4.buyincoins.co(...)k-product-19139.html![]()
Inloggen met PayPal op een proxy, no way dat ik dat ooit zal doen.. Lekker veilig.. Iemand die die proxy in de lucht heeft kan zo alles meelezen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:32 schreef Skiet het volgende:
Wel even opletten, Paypal kan je account blokkeren wanneer je opeens vanaf een proxy wilt inloggen. Zorg dan dat je je antwoorden op je veiligheidsvragen weet. Mocht je die niet meer weten dan kan je ze bellen en is het ook snel opgelost.
De beste methode is via de proxy de bestelling aanmaken, coupon invoeren en naar paypal gaan maar niet inloggen. Dan via je normale verbinding inloggen op je account en in je order lijst de betaling doen door op pay now te klikken...![]()
Haha, laat ze lekker 'slim' doen joh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Inloggen met PayPal op een proxy, no way dat ik dat ooit zal doen.. Lekker veilig.. Iemand die die proxy in de lucht heeft kan zo alles meelezen...Weleens over gelezen dat lui die besteld hadden. Maar je hebt in NL (EU) ook wel sets voor niet al teveel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef Superlam het volgende:
Iemand ervaring met de keramische messen sets zoals deze?
http://www4.buyincoins.co(...)k-product-19139.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee. Of zijn dat die schermdingetjes met Android erop? Oh, dan wel ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef De_Ilias het volgende:
Iemand ervaringen met tablets? Zijn ze van goede kwaliteit of zal ik de risico niet nemen?
Lees je ff in, loopt een heel topic over, beter ff verhuizen naar daar: Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
Mijn 1 cent deals van tinydeal zijn ook verzonden.
Heb ook vandaag de JiaYu G3 besteld van een seller op AliExpress die me foto's stuurde.![]()
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ook al op andere sites gekeken dan dx?![]()
![]()
Ik zoek van die Cinema Glasses. Dat zijn brillen die je op kunt doen en dan een groot scherm ziet. Iemand die weet op welke site je die kunt bestellen?"Nibnub. A name to remember."![]()
Weet iemand nog een site waar je een doosje kan kopen om meerdere horloges in kan doen? Heb op eBay nog niet veel kunnen vinden![]()
Aliexpress, verzendkosten zijn waarschijnlijk wel hoog.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand nog een site waar je een doosje kan kopen om meerdere horloges in kan doen? Heb op eBay nog niet veel kunnen vinden![]()
http://www.priceangels.co(...)-Black--s364592.html deze op PriceAngels gezien (New Arrival) en laatst voorbij zien komen. Is dit goede kwaliteit of was het een andere laatst![]()
http://www2.buyincoins.co(...)se-product-9484.htmlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef dj_ko het volgende:
Thanks zoiets zocht ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
http://www2.buyincoins.co(...)se-product-9484.htmlgelijk maar ff besteld
![]()
![]()
Dat was de Y3000 CP / eBay...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:19 schreef namemotion het volgende:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s364592.html deze op PriceAngels gezien (New Arrival) en laatst voorbij zien komen. Is dit goede kwaliteit of was het een andere laatstDie's wel ok. 720p HD.
Voor de keychain-cams: http://www.chucklohr.com/808/index.shtmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nadat je op 'Proceed to checkout' klikt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef SuperChips het volgende:
Waar vul je die coupon in op tinydeal?
Je kan maar 1 zo'n 1 cent deal bestellen per account per IP.![]()
heb t ook met firefoxquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:56 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Andere browser geprobeerd? Gebeurt wel vaker icm Chrome.
Wie dit leest is hek.![]()
Wat is ook alweer de beste webis dit inclusief alles? Die ebay link?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef monkeybrain het volgende:
Dus inclusief adapter en remote?
Dus plug en play zeg maar?
Zit eraan te denken ook 1 te halen, maar wil achteraf niet hebben dat ik er nog iets bij moet kopen
aliexpress verkoopt ze ook trouwens.
Edit:
http://vernieuwd.marktpla(...)3e3a&previousPage=lr
[ Bericht 5% gewijzigd door ManageTheAnger op 27-10-2012 21:36:55 ]YouTube
Mooi ding die Y3000.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat was de Y3000 CP / eBay...Die's wel ok. 720p HD.
Voor de keychain-cams: http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
En dat stukje van die webcam![]()
![]()
bedoel je dit:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:33 schreef Nibnub het volgende:
Ik zoek van die Cinema Glasses. Dat zijn brillen die je op kunt doen en dan een groot scherm ziet. Iemand die weet op welke site je die kunt bestellen?
http://lightake.com/Searc(...)al%20Video%20Glasses![]()
ROFLMFAOquote:
Now that's the funniest thing I've seen all night.YouTube
Zo werkt het perfect en 100% veilig heb m nu 5 keer besteld, zo nog maar even verder, kijken of ze er niet achter komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:32 schreef Skiet het volgende:
De beste methode is via de proxy de bestelling aanmaken, coupon invoeren en naar paypal gaan maar niet inloggen. Dan via je normale verbinding inloggen op je account en in je order lijst de betaling doen door op pay now te klikken...
De postbode gaat het nog druk krijgen, komt ie aanrijden met een vorkheftruck met een pallet vol pakketjes![]()
En heeft iemand ook nog een linkje voor die vette shark horloges, en die touchscreen-handschoentjes?![]()
ja die shark horloges kan je bij mij wel kopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:13 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Zo werkt het perfect en 100% veilig heb m nu 5 keer besteld, zo nog maar even verder, kijken of ze er niet achter komen.
De postbode gaat het nog druk krijgen, komt ie aanrijden met een vorkheftruck met een pallet vol pakketjes![]()
En heeft iemand ook nog een linkje voor die vette shark horloges, en die touchscreen-handschoentjes?![]()
hehehehe
touchscreen handschoentjes bij buyincoins toch? of kruidvatYouTube
Wist ik nog maar, hoe deze koptelefoon heet die ik nu op heb... ding was destijds iets van 12eu geloof ik bij de action ofzo...
goed geluid, goede bass... alles... alleen een crack aan de zijkant omdat ik er op moest gaan staan. 2 plugjes, een rode en groene (is een headset)
geen china shopping, maar toch.YouTube
pic?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wist ik nog maar, hoe deze koptelefoon heet die ik nu op heb... ding was destijds iets van 12eu geloof ik bij de action ofzo...
goed geluid, goede bass... alles... alleen een crack aan de zijkant omdat ik er op moest gaan staan. 2 plugjes, een rode en groene (is een headset)
geen china shopping, maar toch.![]()
ff maken dan momentjequote:
is roostertje, geen merk.
[ Bericht 15% gewijzigd door ManageTheAnger op 27-10-2012 23:51:17 ]YouTube
oké, als je kijkt naar de afwerking van het product is het zeg maar niet zo mooi maarja het gaat toch vooral om het geluid, als dat gewoon goed is is dat prima. Ik zelf ben meer van de oordopjes, ik heb de AWEI ES800M oordopjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ff maken dan momentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is roostertje, geen merk.![]()
![]()
Ja die ga ik ook bestellen, maar ik heb deze nu op.... want.... me laptop is overledenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef namemotion het volgende:
[..]
oké, als je kijkt naar de afwerking van het product is het zeg maar niet zo mooi maarja het gaat toch vooral om het geluid, als dat gewoon goed is is dat prima. Ik zelf ben meer van de oordopjes, ik heb de AWEI ES800M oordopjesdus zit weer achter me oude pc die dus geen boxen heeft, want die staan beneden voor de laptop... drama drama
ken wel zien dat jij een vrouw ben trouwens:
"de afwerking van het product is niet zo mooi"
"Kijk deze ferrari schat, V10 erin, zoveel pk, 0-100 in heel snel... top auto..."
vrouw komt thuis, met een blauwe dihatsu cuore... "kijk eens wat een rondingen, en deze kleur maakt zijn koplampen er zo goed uitkomen.. echt een top auto"
Er is een reden idd, dat ik op zaterdag avond nog alleen thuis zit... te china shoppen... I know...YouTube
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja die ga ik ook bestellen, maar ik heb deze nu op.... want.... me laptop is overledendus zit weer achter me oude pc die dus geen boxen heeft, want die staan beneden voor de laptop... drama drama
tijd om een CHINA laptopje aan te schaffen
? En nice dat je de AWEI oordopjes gaat kopen, het is echt hele goede kwaliteit!!
![]()
China laptop zet dat maar uit je hoofd of je moet 20 jaar terug in de tijd willen gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:01 schreef namemotion het volgende:
[..]tijd om een CHINA laptopje aan te schaffen
? En nice dat je de AWEI oordopjes gaat kopen, het is echt hele goede kwaliteit!!
![]()
Chinaprices reageert niet meer op awei es800m trouwens.
niet op buyincoins te vinden
niet op pandawill
6,90 op dx
7,21 bij focalprice
duurder geworden dus?YouTube
Dollar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Chinaprices reageert niet meer op awei es800m trouwens.
niet op buyincoins te vinden
niet op pandawill
6,90 op dx
7,21 bij focalprice
duurder geworden dus?
Hier op PriceAngels
http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
¤5,28![]()
http://www.tinydeal.com/2(...)y-balls-p-53856.html
Deze besteld, je kunt er onwijs veel dingen mee maken! Kijk maar:
![]()
5 bestellen dan maar... eerst wachten tot er weer geld op me paypal rekening staat... dat duurt altijd eeuwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef namemotion het volgende:
[..]
Dollar?
Hier op PriceAngels
http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
¤5,28
Iemand trouwens ervaring met dat ideal gedoe? Want hij geeft aan dat je dat geld van ideal niet terug kan boeken zonder 5 euro kosten.. dafuq is dat? Dus al het saldo wat je via ideal binnenhaalt ben je 5 euro van kwijt?YouTube
Geen link?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ja die shark horloges kan je bij mij wel kopen![]()
hehehehe
touchscreen handschoentjes bij buyincoins toch? of kruidvat![]()
YouTube
Wauw, mooi profiel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
how inconsiderate of me...
Hier is de link
voor de Shark horloges...
Maar volgensmij zijn dat geen Shark horloges?![]()
Je kan ze op ebay kopen, ik koop ze zelf bij koo_titinaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef namemotion het volgende:
[..]
Wauw, mooi profiel.
Maar volgensmij zijn dat geen Shark horloges?YouTube
http://www.priceangels.co(...)r-Black-s385953.html
Iemand die ervaring heeft met de kwaliteit? Kwam deze tegen op internet... Meestal zitten ze hier rond de 30 a 60 euro.
btw, is WEIDE nu een aftreksel van SHARK, of is SHARK een aftreksel van WEIDE?
DurfTeVragen.YouTube
YouTube
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)ne-Ipad-p-53072.html
Awesome.. zoals die Barry van Storage Wars![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand nog een site waar je een doosje kan kopen om meerdere horloges in kan doen? Heb op eBay nog niet veel kunnen vinden
Heb die ooit op Ebay gekocht (deze seller), maar toen was die meer dan de helft goedkoper
http://www.ebay.com/sch/m(...)=case+watch&_sacat=0Terug boeken in de trand van het terugstorten naar je betaal rekening (dus weer vanaf paypal).quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
5 bestellen dan maar... eerst wachten tot er weer geld op me paypal rekening staat... dat duurt altijd eeuwen.
Iemand trouwens ervaring met dat ideal gedoe? Want hij geeft aan dat je dat geld van ideal niet terug kan boeken zonder 5 euro kosten.. dafuq is dat? Dus al het saldo wat je via ideal binnenhaalt ben je 5 euro van kwijt?Als ik een gok moet doen. is het de zelfde Chinees die ze in elkaar draaitquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.priceangels.co(...)r-Black-s385953.html
Iemand die ervaring heeft met de kwaliteit? Kwam deze tegen op internet... Meestal zitten ze hier rond de 30 a 60 euro.
btw, is WEIDE nu een aftreksel van SHARK, of is SHARK een aftreksel van WEIDE?
DurfTeVragen.!
Daarnaast: Edit, use it!
Zal over een maand wel weer zo'n $0,01 deal worden..quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:24 schreef davedavy het volgende:
Niet vergeten!
[ afbeelding ]
http://www.buysku.com/who(...)ristmas-hat-red.html
Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Veel meer is het me ook niet waard zo een mutsquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:12 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Zal over een maand wel weer zo'n $0,01 deal worden..![]()
Haha inderdaad..quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Veel meer is het me ook niet waard zo een mutsIk zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]Deed geen edit omdat het aparte onderwerpen waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog even over dat terugboeken in de trand van het terugstorten naar de betaalrekening.
Als ik nu saldo op mijn paypal account heb staan, dan kan ik dat kosteloos overmaken naar mijn nederlandse betaalrekening.
Maar als ik dus via ideal geld op mijn rekening ga zetten, en ik wil het dan op de normale manier terugboeken naar mijn betaalrekening, dan opeens gaat het mij 5 euro kosten?YouTube
ff weekje turkije geweest..
die hebben china ook al ff gevonden hoor als supplier!
heel t vliegtuig zat op de terugweg met van die koptelefoons op met zo'n B er op
kosten daar ¤15
paar AIR gympies met de swoosh : ¤30 per paar
en dan al die andere populaire merken tassen, jassen etc etc..
en dan maken ze daar nog vet winst op ook
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Iemand ervaring met zo'n 4.3 inch China-GPS geval? De oude heeft het opgegeven, dus ben nu aan het kijken voor een vervanger. Zag dat deze nu iets meer dan 30 euro kost, kan dat wat zijn voor zo weinig geld![]()
![]()
Die van marktplaats gaat natuurlijk incl. verzenden flink duurder worden. Er staat ook niet bij of het 5050smd of 3528smd is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is ook alweer de beste web
[..]
is dit inclusief alles? Die ebay link?
Dus inclusief adapter en remote?
Dus plug en play zeg maar?
Zit eraan te denken ook 1 te halen, maar wil achteraf niet hebben dat ik er nog iets bij moet kopen
aliexpress verkoopt ze ook trouwens.
Edit:
http://vernieuwd.marktpla(...)3e3a&previousPage=lr
De Ebay link is incl. alles BEHALVE een stroomadapter.![]()
Operating System Windows CE 6.0quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Michael-H het volgende:
Iemand ervaring met zo'n 4.3 inch China-GPS geval? De oude heeft het opgegeven, dus ben nu aan het kijken voor een vervanger. Zag dat deze nu iets meer dan 30 euro kost, kan dat wat zijn voor zo weinig geld![]()
![]()
Ja, daar draaien onder meer Igo en Tomtom ook opquote:ben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit van die apparaten
![]()
Ja maar op de foto zie je Android.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ja, daar draaien onder meer Igo en Tomtom ook opben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit van die apparaten
![]()
Jup, heb zelf ook zoiets (van BIC). Heeft een goede GPS fix!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Michael-H het volgende:
Iemand ervaring met zo'n 4.3 inch China-GPS geval? De oude heeft het opgegeven, dus ben nu aan het kijken voor een vervanger. Zag dat deze nu iets meer dan 30 euro kost, kan dat wat zijn voor zo weinig geldMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Iemand kocht 2 iphone hoesjes voor 3 euro waarde, maar moest inklaringskosten betalen.... hoe zit dat? Dan kan je toch bezwaar indienen?
Mij is het gelukkig nog niet overkomen, maar zit er ook niet op te wachten
YouTube
Heeft iemand hier al eens iets gekocht op AliExpress met een VISA card?
Na een paar uur krijg ik steeds dit bericht:Joosie200 was zo aardig om het ook voor mij te bestellen met z'n Mastercardquote:Thank you for shopping on AliExpress ! Unfortunately, your payment could not be verified and Order 1017552593 has been closed for security reasons., maar ik vind het wel jammer dat Mastercard blijkbaar de enige werkende optie is
![]()
![]()
Wellicht blokkeert je CC maatschappij de betaling bel ze eens op of dat het geval is!.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef AnimeFan het volgende:
Na een paar uur krijg ik steeds dit bericht:
[..]
Zelf betaal ik vaak met mijn Mastercard DC en dat werkt prima
Ik betaal altijd met die VISA via Paypal, maar dat kan nu dus niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wellicht blokkeert je CC maatschappij de betaling bel ze eens op of dat het geval is!.
Zelf betaal ik vaak met mijn Mastercard DC en dat werkt prima
En op Google zie ik meer van dit soort klachten over AliExpress.
Je moet blijkbaar eerst een kopie van je paspoort opsturen en een kopie van je VISA card.. (naar AliExpress)![]()
Dat heet je account verifiëren geloof ik bij paypal. I.v.m. Fraude e.d.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik betaal altijd met die VISA via Paypal, maar dat kan nu dus niet.
En op Google zie ik meer van dit soort klachten over AliExpress.
Je moet blijkbaar eerst een kopie van je paspoort opsturen en een kopie van je VISA card..YouTube
Het gaat altijd goed met Paypal hoor, hij is daar al geverifieerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat heet je account verifiëren geloof ik bij paypal. I.v.m. Fraude e.d..
Maar Ali accepteert geen Paypal.![]()
Op welke OS runt die van jou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, heb zelf ook zoiets (van BIC). Heeft een goede GPS fix!![]()
Real-time OS: Microsoft WinCE 5.0quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Leuk, bij pandawill volgende zondag de syma heli's voor 1 cent...
Alleen jammer dat ze die alleen naar uk shippen volgens de mail.
Toch eens kijken of ze die ook naar nl willen sturen. (En dan direct maar een stuk of 3 bestellen.. )MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
voor 1 cent?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Marco001 het volgende:
Toch eens kijken of ze die ook naar nl willen sturen. (En dan direct maar een stuk of 3 bestellen.. )
Ik heb wel een kennis in de UK
Die toevallig binnenkort ook naar Nederland komt
YouTube
zal wel happy hour zijn, oftewel 1 stuk waar 10000 man op aastquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Marco001 het volgende:
Toch eens kijken of ze die ook naar nl willen sturen. (En dan direct maar een stuk of 3 bestellen.. )
Zoniet ben ik wel benieuwd naar eeen linkje ?![]()
Ierland niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Marco001 het volgende:
Anders had ik ze daar nog heen kunnen sturen![]()
![]()
Die foto hebben ze gewoon ergens vandaan geript, hebben ze de android-navigatiesoftware genomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar op de foto zie je Android.![]()
![]()
Ik heb bij iemand op ebay een galaxy s 3 hoesje besteld, en hij is op de 11de verzonden met swisspost vanuit singapore, alleen nu staat er bij tracking
Mon 22.10.2012 16:27 Departure from border point of origin country
en daaronder
Our delivery partners in the destination country have unfortunately not provided us with any consignment incidents.
The lack of this information does not affect actual delivery.
kan het zijn dat hij bij de douane vast zit?![]()
wat heb je er voor betaalt eigenlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:09 schreef King-Ernie het volgende:
Ik heb bij iemand op ebay een galaxy s 3 hoesje besteld, en hij is op de 11de verzonden met swisspost vanuit singapore, alleen nu staat er bij tracking
en daaronder
Our delivery partners in the destination country have unfortunately not provided us with any consignment incidents.
kan het zijn dat hij bij de douane vast zit?YouTube
YouTube
De inklaringskosten krijg je niet terug. Daarna mag je 3 maanden wachten of de douane je btw gaat terugbetalenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand kocht 2 iphone hoesjes voor 3 euro waarde, maar moest inklaringskosten betalen.... hoe zit dat? Dan kan je toch bezwaar indienen?
Mij is het gelukkig nog niet overkomen, maar zit er ook niet op te wachten![]()
![]()
Kan je geen bezwaar aantekenen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De inklaringskosten krijg je niet terug. Daarna mag je 3 maanden wachten of de douane je btw gaat terugbetalenYouTube
Jawel, maar de 12,50 inklaringskosten krijg je niet terug. Dan is bezwaar aantekenen al snel zinloos als ze onterecht een dikke rekening erop plakken. Je bent dan gewoon je spullen kwijt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je geen bezwaar aantekenen dan?![]()
Haha, ga er maar vanuit dat het geen echte is voor dat bedrag en vanuit China.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef King-Ernie het volgende:
[..]
Dit is een oer lelijk hoesje, ik heb een battery flip case, een originele van samsung![]()
http://www.banggood.com/b(...)price-0-0_page1.htmlquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef King-Ernie het volgende:
[..]
Dit is een oer lelijk hoesje, ik heb een battery flip case, een originele van samsung
andere hoesjes ;-)YouTube
Het gaat mij niet om de prijs, maar het gaat me erom hoe het met de verzending is gesteld.
en er zijn geen hoesjes die er exact zo uitzien http://www.samsunggalaxys(...)ung-Galaxy-S-III.jpg die minder dan 15 euro kosten![]()
http://www.banggood.com/W(...)er-Case-p-48786.htmlquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:31 schreef King-Ernie het volgende:
Het gaat mij niet om de prijs, maar het gaat me erom hoe het met de verzending is gesteld.
en er zijn geen hoesjes die er exact zo uitzien http://www.samsunggalaxys(...)ung-Galaxy-S-III.jpg die minder dan 15 euro kosten
Verzending via Banggood is er binnen 3 weken keurig bezorgd.YouTube
Ik zoek een apparaatje met wifi en gps. Om mee te kunnen internetten maar vooral om als "tom tom" offline te gebruiken voor op de fiets en door steden te lopen. Ook wil ik graag de coördinaten opslaan om de tocht terug te bekijken op een kaart.
Kom ik dan automatisch bij een smartphone uit of hebben ze ook kleine tablets met deze functies?
Ik zat al te denken aan de jiayu, als deze ooit leverbaar gaat worden![]()
![]()
2 dingen, als je mijn vorige posts had gelezen, wist je dat ik geen aankoopadvies nodig zou hebben, het gaat om een zending waar ik niet weet waar die uithangt,quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)er-Case-p-48786.html
Verzending via Banggood is er binnen 3 weken keurig bezorgd.
en tevens dat hoesje die je stuurde is totaal iets anders, het is geen battery cover, en hij ziet er niet uit als die originele van samsung, ik heb de officiele of een heel erg goede naamaak besteld;)![]()
Hij is de 22e pas uit China vertrokken. Kan nog wel 2 weken duren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:09 schreef King-Ernie het volgende:
en daaronder
kan het zijn dat hij bij de douane vast zit?
En alles kan, als het namaak is kan het ook nog zijn dat je er een gepeperde boete voor krijgt van +-300 Euro.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Naar mijn weten zijn er weinig/geen tablets met gps uit china, kom je dus al snel bij een (goedkope) android smartphone uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zoek een apparaatje met wifi en gps. Om mee te kunnen internetten maar vooral om als "tom tom" offline te gebruiken voor op de fiets en door steden te lopen. Ook wil ik graag de coördinaten opslaan om de tocht terug te bekijken op een kaart.
Kom ik dan automatisch bij een smartphone uit of hebben ze ook kleine tablets met deze functies?
Ik zat al te denken aan de jiayu, als deze ooit leverbaar gaat worden
Zelf heb ik de star V12, de goedkoopste dual-core met qhd scherm uit China, maar in principe kun je met een goedkope android uit Nederland ook voldoen (Vodafone Smart 2), bijna elk android toestel heeft GPS.![]()
Probeer je alleen maar geld te laten besparen en that's it.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:51 schreef King-Ernie het volgende:
[..]
2 dingen, als je mijn vorige posts had gelezen, wist je dat ik geen aankoopadvies nodig zou hebben, het gaat om een zending waar ik niet weet waar die uithangt,
en tevens dat hoesje die je stuurde is totaal iets anders, het is geen battery cover, en hij ziet er niet uit als die originele van samsung, ik heb de officiele of een heel erg goede naamaak besteld;)YouTube
Niet om je aan te vallen, maar Ernie heeft in zijn eerste post ook al gezegd dat hij al besteld had...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Probeer je alleen maar geld te laten besparen en that's it.
Vandaag maar eens 2 claims geopend. de MK802 nooit ontvangen en zo ook de HDD. Kon ook bijna niet anders natuurlijk voor dat bedrag, maar toch...
Toch nog een MK802 II gekocht voor een prikkie op AliExpress (zie ook een topicje terug voor de link). Eerste koop daar, hopen dat het goed gaat. Verder iets lekker vreemds besteld: Een fietsstandaardVraag me af hoe dat binnen gaat komen :-) (En ja, die had ik echt nodig).
![]()
Zo, weer wat in de bestelling geplaats, hdd enclosure voor mijn 2,5" schijven die ongebruikt. Daarnaast nog iets voor kabelmanagement voor het tv-meubel wat ik aan het maken ben. proberen waard voor dat geld
Er moet een coaxkabel, netwerkkabel en kabel van stekkerdoos in vanaf de muur - tv-meubel. Hopelijk is het wat
En nog wat audiokabeltjes.
Bij DX, we zullen zien wanneer het aankomt. Afgelopen keren meestal <2 weken.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Welke 2.5'' case heb je besteldquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef T_Fuff het volgende:
Zo, weer wat in de bestelling geplaats, hdd enclosure voor mijn 2,5" schijven die ongebruikt. Daarnaast nog iets voor kabelmanagement voor het tv-meubel wat ik aan het maken ben. proberen waard voor dat geld
Er moet een coaxkabel, netwerkkabel en kabel van stekkerdoos in vanaf de muur - tv-meubel. Hopelijk is het wat
En nog wat audiokabeltjes.
Bij DX, we zullen zien wanneer het aankomt. Afgelopen keren meestal <2 weken.?
Thanks, helaas niet bekend of hij met 1TB schijven werkt (daarnaast wil ik ook USB 3.0) dan zoeken we nog even verderquote:(t heeft geen haast
)
Waarom shop jij alleen maar bij DXquote:![]()
![]()
Leer bijvoorbeeld www.buyincoins.com ook eens kennen, is veel beter (argumenten: Sneller, betere service en goedkoper ook nog..) dan het te populaire DX.
EDIT: MK802 versie 3 spotted, weet niet of die al bekend was onder jullie, staat bij new arrivels bij Lightake http://lightake.com/detai(...)FI_OTG___Black-59507![]()
Ik heb nog 320GB en 1TB 2,5" schijf (die 1TB wordt wel gebruikt in mijn WDTV, maar daar komt binnenkomt een android XBMC spelertje voor in de plaats ivm NAS). Die 320GB komt uit mijn macbook en ik kan dat mooi gebruiken voor series overzetten naar vrienden die zelf niet zo goed zijn met downloaden
Bij Buyincoins shop ik geregeld, daar hadden ze alleen geen goed kabel management! Die audiokabels en heb ik bij focalprice gehaald, heb ik ook goede ervaring mee. Buyincoins vind ik over het algemeen iets te klein aanbod en net iets te duur in vergelijking.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom shop jij alleen maar bij DX![]()
![]()
Leer bijvoorbeeld www.buyincoins.com ook eens kennen, is veel beter (argumenten: Sneller, betere service en goedkoper ook nog..) dan het te populaire DX.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Oh goedzo! Was vroeger ook trouwe DX shopper (nouja jaar geleden voor sinterklaas meuk besteld) en sinds augustes hier weer terecht gekomen, en nooit meer bij DX iets gekocht. Totaal 14 orders (4 BIC, 1 TD, 3 BG, 3 eBay, 1 EB, 1 LT, 1 ArtsCow)quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb nog 320GB en 1TB 2,5" schijf (die 1TB wordt wel gebruikt in mijn WDTV, maar daar komt binnenkomt een android XBMC spelertje voor in de plaats ivm NAS). Die 320GB komt uit mijn macbook en ik kan dat mooi gebruiken voor series overzetten naar vrienden die zelf niet zo goed zijn met downloaden
[..]
Bij Buyincoins shop ik geregeld, daar hadden ze alleen geen goed kabel management! Die audiokabels en heb ik bij focalprice gehaald, heb ik ook goede ervaring mee. Buyincoins vind ik over het algemeen iets te klein aanbod en net iets te duur in vergelijking.
Vind DX juist hardstikke duur, 1 van de duurste chinese webshops.. ze maken misbruik van het feit dat ze zo populair zijnNa mijn idee is BIC gemiddeld de allergoedkoopste chinese webshop, kleiner aanbod heb je gelijk, maar vaak levert even zoeken op www.chinaprices.us en eBay hetzelfde artikel voor minder bij een andere webshop
Chinezen hebben een nieuwe functie voor led-strips bedacht![]()
http://lightake.com/detai(...)___Blue__Black-59276![]()
je hebt gelijk dat DX duur is hoor, maar voor deze enclosure kon ik niet echt goedkoper vinden, zeker niet met leather pouch. En ik ging in eerste instantie voor de cable management spullen en die zijn best schaars.
Die chinaprices.us kende ik niet, goede, bedankt!
Het meeste shop ik, gezien mijn paypal historie bij focalprice en buyincoins.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Hier dat kabel ding bijv. goedkoper (heb geen ervaring met die shop)quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
je hebt gelijk dat DX duur is hoor, maar voor deze enclosure kon ik niet echt goedkoper vinden, zeker niet met leather pouch. En ik ging in eerste instantie voor de cable management spullen en die zijn best schaars.
Die chinaprices.us kende ik niet, goede, bedankt!
Het meeste shop ik, gezien mijn paypal historie bij focalprice en buyincoins.
http://www.eforchina.com/(...)Z.J0T_CRZXm3N8Qj9pCQ
FocalPrice heb ik zelf nog nooit besteldMaar word wel aardig vaak genoemd in deze topicreeks
![]()
![]()
Wow dat is flink goedkoper, ik heb zeker 10 sites geprobeerd, maar ik had die vergelijkingssite eerder moeten hebben haha! Ik ga er een paar bestellen, altijd handig. In dat tv meubel moet ik ik ook wat kabelmanagement doen namelijk.
edit: die heeft wel een kleinere diameter, maar nog steeds goedkoper
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Wat dacht je van een android gps? Zijn er genoeg van te vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zat al te denken aan de jiayu, als deze ooit leverbaar gaat worden![]()
Ja, ik. Laatst nog met m'n Cheese case voor m'n Novo7 Fire.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef AnimeFan het volgende:
Na een paar uur krijg ik steeds dit bericht:
[..]
Joosie200 was zo aardig om het ook voor mij te bestellen met z'n Mastercard, maar ik vind het wel jammer dat Mastercard blijkbaar de enige werkende optie is
Neem de OP (OpeningsPost) eens door.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef T_Fuff het volgende:
Wow dat is flink goedkoper, ik heb zeker 10 sites geprobeerd, maar ik had die vergelijkingssite eerder moeten hebben haha! Ik ga er een paar bestellen, altijd handig. In dat tv meubel moet ik ik ook wat kabelmanagement doen namelijk.
edit: die heeft wel een kleinere diameter, maar nog steeds goedkoperStaan vele handige dingen zoals dat in heur.
De twee (imho mindere) alternatieve zijn: http://wholecheap.com en http://chinapricefinder.com .
Hopelijk komt er morgen weer eens iets binnen.Ik wil m'n TS-650 (onder andere)!
Ook maar eens bij Paypal gaan huilen over m'n claimpad.
TinyDeal 1 cent deal ook al meegekregen? 1 bestelling per IP maar alsnog.. zijn van die klitteband bandjes, kan je misschien gebruikenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef T_Fuff het volgende:
edit: die heeft wel een kleinere diameter, maar nog steeds goedkoperZijn wel allemaal verschillende kleuren (geen zwart) dus niet echt mooi als het in het zicht ligt.
![]()
Waar staat die 1cent deal?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef nodig het volgende:
[..]
TinyDeal 1 cent deal ook al meegekregen? 1 bestelling per IP maar alsnog.. zijn van die klitteband bandjes, kan je misschien gebruikenZijn wel allemaal verschillende kleuren (geen zwart) dus niet echt mooi als het in het zicht ligt.
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:
Geen 1 cent deals te vinden (ja.. wou koopjes jachten)
Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99offThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die heb ik een aantal jaren terug gekocht, heb er stuk of 25 van, erg handig voor in de kast om kabels op te bergen. Die gebruik ik nu ook bij mijn huidige tv-meubel, maar ik moet iets meer kabels hebben en ik zocht dus echt zon 'slang'achtige wegwerker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef nodig het volgende:
[..]
TinyDeal 1 cent deal ook al meegekregen? 1 bestelling per IP maar alsnog.. zijn van die klitteband bandjes, kan je misschien gebruikenZijn wel allemaal verschillende kleuren (geen zwart) dus niet echt mooi als het in het zicht ligt.
Maar dat zijn wel erg handige dingen
En de OP heb ik ooit eens doorgenomen, zal nu wel weer een shitload aan nieuwe zooi bij zijn gekomen dus.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Ik ben opzoek naar een paar verkleed pakken, heeft iemand enig idee waar ik die het beste kan halen? Tot nu alleen deze kunnen vinden; http://www.banggood.com/W(...)0-175cm-p-51029.html![]()
http://nl.dinodirect.com/shopways/New-Arrivals/adult-costume/ dus...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Het moet gewoon een stom pak zijn![]()
Heb al iets gevondenop Dinodirect heb je veel pakken!
http://www.dinodirect.com(...)e-cloth-cosplay.html
Anders ff zoeken op 'halloween', 'cosplay', 'costume' of wat dan ook.
Geloof dat sommige shops ook wel speciale categorieën daarvoor hebben, kijk eens bij een Tinydeal ofzo: http://www.tinydeal.com/halloween-costumes-c-611_1009.html / http://www.tinydeal.com/other-cosplay-c-341_343_673.html .
[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 28-10-2012 23:38:08 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.suntekstore.co(...)asale&utm_campaign=5quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef jopiede het volgende:
Ik ben opzoek naar een paar verkleed pakken, heeft iemand enig idee waar ik die het beste kan halen? Tot nu alleen deze kunnen vinden; http://www.banggood.com/W(...)0-175cm-p-51029.html
?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
dan mag het van mij elke dag wel halloween zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:36 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Halloween kostuums bij tinydeal![]()
![]()
'Trick.. or tr..'
"TREAT!"
Vond dit wel een cool outfit eigenlijk...![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef shiznuts het volgende:
Vond dit wel een cool outfit eigenlijk...
[ afbeelding ]
dit is een bazending!![]()
Hier is ongeveer de zelfde kist voor 21 dollar zonder verzendkosten:quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb die ooit op Ebay gekocht (deze seller), maar toen was die meer dan de helft goedkoper
http://www.ebay.com/sch/m(...)=case+watch&_sacat=0
http://www.banggood.com/W(...)ox-Case-p-45428.html
en hier voor 18 euro bij een ebay seller:
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ebf06af2f![]()
![]()
Bezorgt Dealextreme naar NL? en als ik 10 items tegelijk koop kan de douane het dan terugsturen of in bewaring nemenThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
uiteraardquote:ze kunnen het volgens mij vasthouden (tot er betaald is) of (indien namaak of niet betaald) vernietigenquote:en als ik 10 items tegelijk koop kan de douane het dan terugsturen of in bewaring nemen
dit weet ik niet zeker, maar zoiets vermoed ik
[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 29-10-2012 01:08:44 ]![]()
Ik denk dat mschol in een goede bui was, op dat bericht had ik dus echt niet gereageerd. Landen waarnaar verzonden wordt staan gewoon op de site, andere info is in dit topic, de OP en met Google te vinden..![]()
Haha, dat bericht is van een jaar terug. Ik heb dat spiderman pak besteld, die is afgelopen zomer pas aangekomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://nl.dinodirect.com/shopways/New-Arrivals/adult-costume/ dus...
Anders ff zoeken op 'halloween', 'cosplay', 'costume' of wat dan ook.
Geloof dat sommige shops ook wel speciale categorieën daarvoor hebben, kijk eens bij een Tinydeal ofzo: http://www.tinydeal.com/halloween-costumes-c-611_1009.html / http://www.tinydeal.com/other-cosplay-c-341_343_673.html .![]()
![]()
I are Baboon![]()
Jupquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:06 schreef Xaia het volgende:
[..]
Hier is ongeveer de zelfde kist voor 21 dollar zonder verzendkosten:
http://www.banggood.com/W(...)ox-Case-p-45428.html
en hier voor 18 euro bij een ebay seller:
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2ebf06af2f, heb er toen 18 dollar voor betaald
!
Lees ook de OP eens door. Vooral over verzending, douane, tracking etcquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
Bezorgt Dealextreme naar NL? en als ik 10 items tegelijk koop kan de douane het dan terugsturen of in bewaring nemen! dat scheelt ons later weer wat vragen beantwoorden!
Daarnaast had je alleen al door het doorlezen van het laatste topic geweten dan DX traag en duur is in vergelijking met andere shops! (al is wel bijna iedereen bij DX begonnen
).
En omdat het zo vroeg is (en ik een goed humeur heb: Bestel los van elkaar! dus niet 10 dingen in 1 pakket (vooral niet dingen die groot/zwaar/duur zijn) dan wordt de kans dat de douane je pakketje pakt veel groter. Daarnaast wachten sommige webshops zeer lang voordat ze een order splitsen voor verzenden mocht er 1 item niet binnen zijn.Mooi op tijd dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:03 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Haha, dat bericht is van een jaar terug. Ik heb dat spiderman pak besteld, die is afgelopen zomer pas aangekomen![]()
![]()
!
Ha dit is toch wel vet
http://www.emerce.nl/nieu(...)ction_ref_map=%5B%5D
Zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat we een variant hiervan uit china kunnen halen
I are Baboon![]()
Is er al lang, simpel te maken met een Arduino bordje..quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:46 schreef pindaplukker het volgende:
Ha dit is toch wel vet
http://www.emerce.nl/nieu(...)ction_ref_map=%5B%5D
Zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat we een variant hiervan uit china kunnen halen![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:56 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
welke fokker heeft zijn best gedaan, om een beetje korting te krijgen bij pandawill
YouTube
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:03 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Haha, dat bericht is van een jaar terug. Ik heb dat spiderman pak besteld, die is afgelopen zomer pas aangekomen![]()
![]()
Haha.
Wie was het dan met dat dinosaurus-costuum?
Vandaag besteld:
http://www.geekbuying.com(...)ini-PC-stick-307415/
Android TV stick MK808
http://www.geekbuying.com(...)e-TV-Box-306420.html RC11 Air Mouse
Awei ES800m
Ben erg benieuwd naar vooral de MK808 en de Air Mouse. Tot nog toe alleen goede verhalen over gehoord. Eindelijk een 'Smart' TV
[ Bericht 3% gewijzigd door gizmo_rtd op 29-10-2012 13:27:48 (>>) ]![]()
Ja dat was ik ook geloof ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]Haha.
Wie was het dan met dat dinosaurus-costuum?Waren alleen wat problemen met bestellen, toen is dat spidermanpak het uiteindelijk geworden
I are Baboon![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er weinig/geen tablets met gps uit china, kom je dus al snel bij een (goedkope) android smartphone uit.
Zelf heb ik de star V12, de goedkoopste dual-core met qhd scherm uit China, maar in principe kun je met een goedkope android uit Nederland ook voldoen (Vodafone Smart 2), bijna elk android toestel heeft GPS.Ik wist niet dat ze zo goedkoop met GPS kwamen in Nederland. Ik ben echt niet bekend met gsm's tegenwoordigquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat dacht je van een android gps? Zijn er genoeg van te vinden.Ik zal eens even bij de Kijkshop gaan neuzen.
Het hoeft natuurlijk niet mega goedkoop, mag best een beetje vet ogen. Zeg 200 euro![]()
![]()
Aldi heeft een Wolfgang 4,5" te koop hoorde ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat ze zo goedkoop met GPS kwamen in Nederland. Ik ben echt niet bekend met gsm's tegenwoordigIk zal eens even bij de Kijkshop gaan neuzen.
Het hoeft natuurlijk niet mega goedkoop, mag best een beetje vet ogen. Zeg 200 euro
YouTube
Jep:quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Aldi heeft een Wolfgang 4,5" te koop hoorde ik
Aldi komt met dualsim Android 4.0-smartphoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dual-sim en nog een goed ding ook nog.
Maar sinds 27 oktober; ofwel dat ding is al lang uitverkocht, want ze zijn populair.
Ook bij de handelaren als ik de reacties op Tweakers lees...Deze werkt zekers ook wel met XBMC toch? Want ik ben de laatste tijd zó veel bezig met XMBC (vooral instellen e.d.) dat ik steeds het draadloze toetsenbord van de kantoor-PC jat en daar zijn ze niet zo blij meequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:27 schreef gizmo_rtd het volgende:
Vandaag besteld:
http://www.geekbuying.com(...)e-TV-Box-306420.html RC11 Air Mouse![]()
En mooi voordelig draadloos toetsenbordje kan wel eens handig zijn daarvoor.
[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 29-10-2012 15:16:46 ]![]()
Oh ja, hier ook maar eens reclamemaken. Er is nu een heel topic over/voor Chinese phones, hè.
> > > Chinese Smartphones #1 - Real smart < < <
Volgens mij heeft Robert die RC11 Air Mouse.Ik heb zelf de Mele F10, werkt prima met XBMC/Raspberry Pi. Ben ook wel erg benieuwd naar de MK808. Maar hebben Android-stickjes al hardware decoding dan? Want anders schiet het ook nog niet veel op.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jep:
Aldi komt met dualsim Android 4.0-smartphoneDenk dat de Aldi hier ze nog wel heeft.... mensen zitten hier meer op hun geld dan dat ze het uitgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dual-sim en nog een goed ding ook nog.
Maar sinds 27 oktober; ofwel dat ding is al lang uitverkocht, want ze zijn populair.
Ook bij de handelaren als ik de reacties op Tweakers lees...
[..]
Deze werkt zekers ook wel met XBMC toch? Want ik ben de laatste tijd zó veel bezig met XMBC (vooral instellen e.d.) dat ik steeds het draadloze toetsenbord van de kantoor-PC jat en daar zijn ze niet zo blij mee![]()
YouTube
[..]
Deze werkt zekers ook wel met XBMC toch? Want ik ben de laatste tijd zó veel bezig met XMBC (vooral instellen e.d.) dat ik steeds het draadloze toetsenbord van de kantoor-PC jat en daar zijn ze niet zo blij mee![]()
[/quote]
Volgens mij wel![]()
Skills!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, hier ook maar eens reclamemaken. Er is nu een heel topic over/voor Chinese phones, hè.
> > > Chinese Smartphones #1 - Real smart < < <![]()
Cool. Ik ga eens kijken wat het verschil is tussen die RC11 en 2x zo dure Mele F10 en wat voor mij beter is. Kijken of ik dat ding haal.quote:Volgens mij heeft Robert die RC11 Air Mouse.Ik heb zelf de Mele F10, werkt prima met XBMC/Raspberry Pi.
Naar mijn weten niet.quote:Ben ook wel erg benieuwd naar de MK808. Maar hebben Android-stickjes al hardware decoding dan? Want anders schiet het ook nog niet veel op.
Wat mij betreft zijn die sticks alleen leuk als je nog geen Smart TV hebt en die wel wil hebben; dus TV Gemist apps, Buienradar, filmpjes/videos (van je netwerk eventueel) afspelen, maar dan via een andere speler i.p.v. XBMC e.d. Wij hebben zowel een Smart TV als Raspberry dus geen stick voor mij nog.Valt tegen denk ik; mensen die echt zo'n telefoon willen (particulier of 'handelaar') die zoeken dan gewoon een rustig filiaal op waar ze meer kans denken te hebben. Maar misschien hier ook maar eens kijken of die er nog ligt; hier ook redelijk rustig filiaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Denk dat de Aldi hier ze nog wel heeft.... mensen zitten hier meer op hun geld dan dat ze het uitgeven![]()
Waarom zou men handelen in zo'n telefoon, dat snap ik dus niet.... even los van het feit dat dit off topic is... ik zie het punt niet.. daar is geen markt voor lijkt me.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Skills!![]()
[..]
Cool. Ik ga eens kijken wat het verschil is tussen die RC11 en 2x zo dure Mele F10 en wat voor mij beter is. Kijken of ik dat ding haal.
[..]
Naar mijn weten niet.
Wat mij betreft zijn die sticks alleen leuk als je nog geen Smart TV hebt en die wel wil hebben; dus TV Gemist apps, Buienradar, filmpjes/videos (van je netwerk eventueel) afspelen, maar dan via een andere speler i.p.v. XBMC e.d. Wij hebben zowel een Smart TV als Raspberry dus geen stick voor mij nog.
[..]
Valt tegen denk ik; mensen die echt zo'n telefoon willen (particulier of 'handelaar') die zoeken dan gewoon een rustig filiaal op waar ze meer kans denken te hebben. Maar misschien hier ook maar eens kijken of die er nog ligt; hier ook redelijk rustig filiaal.YouTube
Omdat er weinig Android telefoons in Nederland te koop zijn met zulke specs. Dual-sim is best gewild en deze telefoon heeft voor de rest ook nog behoorlijke specs. Ofwel populair = handel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom zou men handelen in zo'n telefoon, dat snap ik dus niet.... even los van het feit dat dit off topic is... ik zie het punt niet.. daar is geen markt voor lijkt me.
Zoek op Marktplaats voor de gein maar eens op 'Wolfgang'.
Dat mensen voor die paar tientjes zo'n moeite gaan doen...Men is onbekend met Chineze webshops, men denkt dat Chinese producten troep is, men denkt al vanaf ¤1 BTW/invoerkosten etc. te moeten betalen, het is Engels, ontwetendheid enz. enz.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja opzich zit daar wel een punt in idd... Maar waarom zou er dan niet meer rechtstreeks vanuit China gehaald worden (wat wij dus doen).
dus stel we kopen een G3, 2 stuks, zetten 1 op marktplaats. Hoe snel zou de kans zijn dat die verkocht wordt?
Want het gros van de Nederlandse bevolking is absoluut niet bekend met zulke telefoons c.q. huivert ervan.
Maar dit is praten over handel en niet toegestaan in dit topic. Bij deze hou ik hier dus over op.
[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 29-10-2012 15:53:24 ]![]()
Gastquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat er weinig Android telefoons in Nederland te koop zijn met zulke specs. Dual-sim is best gewild en deze telefoon heeft voor de rest ook nog behoorlijke specs. Ofwel populair = handel.
Zoek op Marktplaats voor de gein maar eens op 'Wolfgang'.
Dat mensen voor die paar tientjes zo'n moeite gaan doen...ik blijf editten
edit ik vrolijk ff met je mee, we hebben het niet zozeer over handel. We verhandelen niets e.d. Tis puur een interesse punt dat ik denk van, hoe is het mogelijk... aangezien 90% van de mensen wel WIL china shoppen, maar het risico niet wil lopen...
[ Bericht 15% gewijzigd door ManageTheAnger op 29-10-2012 15:56:46 ]YouTube
Hier klopt dus helemaal niets van. De meerderheid van de bevolking wilt niets in China kopen, puur omdat ze bevooroordeeld zijn; dat spul uit China is allemaal van slechte kwaliteit, namaak, geen garantie, invoerkosten te hoog,..quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gastik blijf editten
edit ik vrolijk ff met je mee, we hebben het niet zozeer over handel. We verhandelen niets e.d. Tis puur een interesse punt dat ik denk van, hoe is het mogelijk... aangezien 90% van de mensen wel WIL china shoppen, maar het risico niet wil lopen...
Daarnaast zijn er ook mensen die wel weten dat er kwalitatief goed spul te halen is, maar zijn huiverig door de garantie beperking. Wanneer een echte winkel ze in Nederland verkoopt betalen ze graag die paar tientjes extra, voor de snelle levering en de consumenten rechten met bijbehorende garantie procedure.![]()
Exchange rate: 1 Euro = 1,24943 U.S. Dollars
Iemand een betere oplossing? Nog even en het kan allemaal niet meer uit!YouTube
Beleg in goud zou ik zeggen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand een betere oplossing? Nog even en het kan allemaal niet meer uit!![]()
al gedaanquote:
offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Weet iemand hier ook toevallig nog een zakelijke taobao agent? Iemand daar ervaring mee?
Ik wil bedrijfsmatig producten gaan importeren maar ben nog opzoek naar een professionele taobao agent waarbij je niet 10x een miscommunicatie hebt en je minimaal 4 keer een vraag moet stellen voor je uberhaupt een goed antwoord krijgt.?
![]()
Handeltjes worden hier niet gewaardeerd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Xaia het volgende:
Weet iemand hier ook toevallig nog een zakelijke taobao agent? Iemand daar ervaring mee?
Ik wil bedrijfsmatig producten gaan importeren maar ben nog opzoek naar een professionele taobao agent waarbij je niet 10x een miscommunicatie hebt en je minimaal 4 keer een vraag moet stellen voor je uberhaupt een goed antwoord krijgt.?
Daarnaast, als je echt bedrijfsmatig wilt importeren doe je dat vanuit de fabriek, niet vanuit een tussenpersoon en TaoBao.![]()
Wie heeft die regel mbt handeltjes eigenlijk gemaakt? Wat is de reden dat het niet toegestaan is om er hier over te praten... Heb il nog nooit terug kunnen lezen namelijk.YouTube
Zie jij een handeltje dan? Ik verhandel hier niks ik vraag gewoon om kennis over een zakelijke agent.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:54 schreef Painore het volgende:
[..]
Handeltjes worden hier niet gewaardeerd.
Daarnaast, als je echt bedrijfsmatig wilt importeren doe je dat vanuit de fabriek, niet vanuit een tussenpersoon en TaoBao.![]()
Maar als ik bedrijfsmatig wil importeren doe ik dat zeker via een agent. Bij de fabriek is het alleen maar geschikt vanaf een hele grote oplagen en daar ben ik niet naar op zoek.
Tevens is het heel normaal om een agent te hebben als tussen persoon bij internationale handel. Maar ik ben dus ook op zoek naar een zakelijke agent en niet zomaar een taobao agent.![]()
![]()
Mijn reddmango shuffelt niet goed.
Ik heb zon 400 nummers erop, maar hij shuffelt bijv. alleen nummers t/m 100 of 200 of 300 bijvoorbeeld.
Ik noem maar wat, maar hij shuffelt nooit de totale 400 nummers. Waaar ligt dat aan? iemand een idee? heb al verschillende instellingen geprobeerd...
Verder zoek ik nog iets van LEDS of halogeenverlichting dat op 6V AC werkt voor mijn brommer.![]()
Gewoon een kut speler, daar ligt dat aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef Miniem het volgende:
Mijn reddmango shuffelt niet goed.
Ik heb zon 400 nummers erop, maar hij shuffelt bijv. alleen nummers t/m 100 of 200 of 300 bijvoorbeeld.
Ik noem maar wat, maar hij shuffelt nooit de totale 400 nummers. Waaar ligt dat aan? iemand een idee? heb al verschillende instellingen geprobeerd...
Verder zoek ik nog iets van LEDS of halogeenverlichting dat op 6V AC werkt voor mijn brommer.Ga maar niet teveel zoeken en accepteer het gewoon
![]()
![]()
Jammer, dacht eindelijk mijn iPod te hebben vervangen. iTunesquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gewoon een kut speler, daar ligt dat aanGa maar niet teveel zoeken en accepteer het gewoon
![]()
![]()
sandisk zip + rockbox, 50 euro en een hemels dingquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jammer, dacht eindelijk mijn iPod te hebben vervangen. iTunes![]()
![]()
Maar na wat uren werk werkt het echt super!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jammer, dacht eindelijk mijn iPod te hebben vervangen. iTunes![]()
![]()
Singapore Post.
Ik gebruik de Reddmango, Fuze, Clip+ en Clip Zip eigenlijk nooit.
Ik heb altijd wel m'n smartphone of m'n laptop in de buurt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zo'n Android stickie (mk808) kan ik die met een hdmi-naar-dvi kabel op mijn tv zonder-hdmi-maar-met-dvi aansluiten?![]()
Ik ben naar de kleding aan het kijken op taobao, ik zie nergens maat S staan.
Hebben ze spullen in maat S.
En is M groot in china ?![]()
Dat lijkt me wel waar zo'n kabel dan voor is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef marco_sire het volgende:
Zo'n Android stickie (mk808) kan ik die met een hdmi-naar-dvi kabel op mijn tv zonder-hdmi-maar-met-dvi aansluiten?Dat verschilt nogal. Het beste is jezelf opmeten en kijken hoe dat zich verhoudt met de tabellen die de verkoper opgeeft. Heeft 'ie geen maattabellen verder is het een gok. Laatst had ook iemand een XXL jas geloof ik die viel als een L?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef heymanski het volgende:
Ik ben naar de kleding aan het kijken op taobao, ik zie nergens maat S staan.
Hebben ze spullen in maat S.
En is M groot in china ?
Ik heb alleen een keer of twee een T-shirt bij Pandawill gekocht. Gewoon in m'n maat (M). Passen okay, misschien vallen ze ietsjes klein, maar close enough.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Paypal koersquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand een betere oplossing? Nog even en het kan allemaal niet meer uit!! die is altijd vervelend. Ben daarom maar met mijn CC gaan betalen (ook via Paypal) Valt gunstiger uit.
Koers is redelijk stabiel rond de 1.29-1.31 de laatste anderhalve maand.
Actuele (schone) koers: 1 Euro = 1.2905 U.S. dollarsDe OP (trok veel verkeerd volk aan in het verleden).quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie heeft die regel mbt handeltjes eigenlijk gemaakt? Wat is de reden dat het niet toegestaan is om er hier over te praten... Heb il nog nooit terug kunnen lezen namelijk.Gewoon voor zakelijk gebruik importeren dan zou ik Zanmark proberen die geven (bij mij) altijd snel en goed antwoord.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef Xaia het volgende:
[..]
Zie jij een handeltje dan? Ik verhandel hier niks ik vraag gewoon om kennis over een zakelijke agent.![]()
Maar als ik bedrijfsmatig wil importeren doe ik dat zeker via een agent. Bij de fabriek is het alleen maar geschikt vanaf een hele grote oplagen en daar ben ik niet naar op zoek.
Tevens is het heel normaal om een agent te hebben als tussen persoon bij internationale handel. Maar ik ben dus ook op zoek naar een zakelijke agent en niet zomaar een taobao agent.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
sandisk zip + rockbox, 50 euro en een hemels dingRockbox
![]()
Helaas raakt mijn sansa af en toe in een coma waar hij zeer lastig uit te krijgen is.
De shops hebben meestal wel EU of US maten op Taobao valt dat wat tegen soms dan is het inderdaad een gokje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel waar zo'n kabel dan voor is?
[..]
Dat verschilt nogal. Het beste is jezelf opmeten en kijken hoe dat zich verhoudt met de tabellen die de verkoper opgeeft. Heeft 'ie geen maattabellen verder is het een gok. Laatst had ook iemand een XXL jas geloof ik die viel als een L?
Ik heb alleen een keer of twee een T-shirt bij Pandawill gekocht. Gewoon in m'n maat (M). Passen okay, misschien vallen ze ietsjes klein, maar close enough.Vaak hebben die er zo'n losse 3.5mm naast hangen aan het DVI eind (of heb ik dat nu fout?)quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
DVI geeft geen audio-signaal door, dus zelfs met zo'n kabelsetup heb je geen geluid.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Jammer. Ik wil van mijn lcd slaapkamer tv een smart tv maken. Kan dat nog op een andere manier met verloopstukjes?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
DVI geeft geen audio-signaal door, dus zelfs met zo'n kabelsetup heb je geen geluid.
@RobertNL: dit is em, kan het dan wat jij denkt?
http://www.geekbuying.com(...)PC-stick-307415.html![]()
Indien Wolfson Dac in je phone heb je helemaal gelijk, zo nee is 't zonde, kan je beter je Sansa's gebruiken. :pquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef shiznuts het volgende:
Singapore Post.
Ik gebruik de Reddmango, Fuze, Clip+ en Clip Zip eigenlijk nooit.
Ik heb altijd wel m'n smartphone of m'n laptop in de buurt.Common sense is my super power. What's yours?
Een of andere fancy shizzle met Dolby Mobile-nogwat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Indien Wolfson Dac in je phone heb je helemaal gelijk, zo nee is 't zonde, kan je beter je Sansa's gebruiken. :pThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb ik op mn mobielquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een of andere fancy shizzle met Dolby Mobile-nogwat.
En btw tinydeal 1ct deal 15X besteld![]()
![]()
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:22 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Heb ik op mn mobiel
!!
![]()
Beetje zielig, je hebt er ten eerste niet zoveel nodig, en ten tweede kost het de webshop gewoon geld..quote:Je kunt waarschijnlijk wel een USB geluidskaartje aansluiten, maar dat moet je even uitzoeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef marco_sire het volgende:
Zo'n Android stickie (mk808) kan ik die met een hdmi-naar-dvi kabel op mijn tv zonder-hdmi-maar-met-dvi aansluiten?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Overigens is m'n SYMA S107G kapot
Mocht iemand mij ooit een kadootje willen geven, ik wil wel een T-REX Trex 600 ESP
[ Bericht 18% gewijzigd door Painore op 30-10-2012 00:31:43 ]![]()
Het is je bekend dat je nu dus 120 van die maffe klittenband dingetjes binnen gaat krijgen? Weet niet hoeveel kabels jij hebt...Of wat voor fantasieën je hebt.... Maar het is misschien wat overdreven. Hoop eigenlijk dat ze er zelf een beetje achter komen en je er maar gewoon 1 geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:22 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Zo mijn AWEI ES800M's zijn al kapot
Rechter oortje is helemaal los zal straks eens een foto posten.
Is wel makkelijk te maken even soldeerboutje erbij en klaar.![]()
hoe oud?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:46 schreef MineraalWater het volgende:
Zo mijn AWEI ES800M's zijn al kapot
Rechter oortje is helemaal los zal straks eens een foto posten.
Is wel makkelijk te maken even soldeerboutje erbij en klaar.![]()
Volgens mij wel, maar misschien heb je de juiste driver nog niet geïnstalleerd voor het geluid. Moet bij je grafische kaart zitten uiteraard, want DVI, snap je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
DVI geeft geen audio-signaal door, dus zelfs met zo'n kabelsetup heb je geen geluid.net goed![]()
dvi ondersteund geen audio, HDMI ondersteund audio en video officieel; elke andere oplossing is een onofficiele oplossingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:13 schreef opdekorrel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar misschien heb je de juiste driver nog niet geïnstalleerd voor het geluid. Moet bij je grafische kaart zitten uiteraard, want DVI, snap je?![]()
Mijn Brainwavz Beta waren na 1 minuut al kapotquote:![]()
Wilde er een ander 'dopje' opzetten, rechter oortje valt meteen uit elkaar.. Heb inmiddels al een nieuwe ontvangen van MP4Nation
Is er iemand hier die een 6 CH China copter heeft?![]()
![]()
Maar werkt wel als je videokaart de juiste chip heeft, waarbij iedere videokaart uit een bepaalde serie feitelijk dezefde chip heeft (ATI of nvidea), die dan ten volle (min overclocking) benut wordt of slechts gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dvi ondersteund geen audio, HDMI ondersteund audio en video officieel; elke andere oplossing is een onofficiele oplossing
Zo ongeveer?
net goed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: