ik zou een weekje wachten, als je niks hoort dan ook niks betalen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef ericosman het volgende:
[..]
Ja vroeg niks aan me en verder stond er ook op het blaadje thuis niks maar op het pakket wel....
Oke, zal ik doen maar ja ik moest tekenen voor het pakketquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
ik zou een weekje wachten, als je niks hoort dan ook niks betalen.
maar heb je getekend voor het pakketje ?
oke,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:28 schreef ericosman het volgende:
[..]
Oke, zal ik doen maar ja ik moest tekenen voor het pakket
Fixedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:30 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
oke,
wat zat er trouwens in je pakket?
120 dollar hebbe-dingetjes ?
of een tablet ofzo..?
maar er misschien een leuke review van..
dat wordt in het review topic zeer gewaardeerd.
dat is ook het kromme,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat pakketje trouwens die ik gister ophaalde (met die shark horloges)
Daar hoefde ik helemaal niet voor te tekenen
Gewoon wat huis tuin en keuken shit eigelijk niks om te reviewenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:30 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
oke,
wat zat er trouwens in je pakket?
120 dollar hebbe-dingetjes ?
of een tablet ofzo..?
maar er misschien een leuke review van..
dat wordt hier gewaardeerd.
Ericosman komt binnenkort in het nieuws:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:32 schreef ericosman het volgende:
[..]
Gewoon wat huis tuin en keuken shit eigelijk niks om te reviewen
was wat knutsel spul
Nee nee haha zal binnen kort wel mijn touch gloves revieuwenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ericosman komt binnenkort in het nieuws:
"Een nog onbekende jongeman heeft afgelopen vrijdagnacht nog een onbekend aantal verkeersborden door middel van explosies vernield. De politie is met man en macht opzoek naar deze hobby pyrotechnicus"
Volgens mij betekent dit dat ze het pakketje nader gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:46 schreef revpolen het volgende:
iemand hier ervaring mee?
Pakket is al door de douane heen en nu "on hold" gezet..
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, \
12 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
10 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
9 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Ja, was bij mij toen een fout in het adres, zou ze even bellen. Het heeft niks met de douane te maken die is hij al voorbijquote:url=http://forum.fok.nl/topic/1886741/1/999#118453517]vrijdag 26 oktober 2012 11:46[/url] schreef revpolen het volgende:
iemand hier ervaring mee?
Pakket is al door de douane heen en nu "on hold" gezet..
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, \
12 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
10 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
9 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS,
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
heb jij die andere al binnen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef monkeybrain het volgende:
Horse race gekocht!!![]()
http://www.ebay.nl/itm/54(...)&hash=item4d061f6dce
De echte dream color met ic chips gaat waarschijnlijk teveel kosten. Nog even bekijken![]()
Ik kom nu op zo'n 40 euro voor een 150 led snoer, 15 euro voor de controller.
Ik dacht dat het goedkoper zou zijn want die Chinezen noemen alles met kleur dream colorHeel handig als je geen zak weet van dit spul met een golf aan zooi op Ebay. Nu snap ik het
waar besteld?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
20/10 een achterkantje voor m'n Galaxy S3 besteld, en vandaag al binnen.
Wordt nog eens wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |