Je had dan ook de lader die ik nooit zou kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:52 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik heb in een vorige topic vermeld dat je deze beter niet kan bestellen aangezien ze niet erg veilig zijn. Mijne was ontploft en het had nog veel erger kunnen aflopen: http://district8.net/flin(...)straat-schiedam.html
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand hier ooit zo'n Selfwinding Watch besteld van DX?
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dan lees ik vervolgens weer:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Er staat geloof ik 12 V ~, dit is wisselspanning. Niet te gebruiken met LEDjes, tenzij je er een gelijksspannings brugje achter hangt..
Nee ze gaan niet zichtbaar flikkeren, ze branden alleen wat minder fel dan op gelijkstroom omdat ze met 50hz knipperen (netspanning).quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dan lees ik vervolgens weer:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/2621
Schijnt dat ze gaan flikkeren, maar zo snel dat je ogen het neit zien. Ah well, heb er 2 besteld ter test, we zullen het proefondervindelijk gaan.. Euhm.. Ondervinden denk ik.
Hij zegt toch: Ze flikkeren wel, maar zo snel dat je ogen het niet kunnen zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet zichtbaar flikkeren, ze branden alleen wat minder fel dan op gelijkstroom omdat ze met 5,0hz? knipperen (netspanning).
Dus leds op gelijkspanning werkt wel maar ze branden wel iets minder fel, je kan er beter een diodebrug achter hangen en gelijkrichten.
Ja, nou ik verduidelijk alleen even waarom ze knipperen, sorry hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:20 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Hij zegt toch: Ze flikkeren wel, maar zo snel dat je ogen het niet kunnen zien.
Er komt 50 Hz uit je stopcontact, dat is inderdaad te snel om te zien, wil echter niet zeggen dat je trafo ook weer 50 Hz doorgeeftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dan lees ik vervolgens weer:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/2621
Schijnt dat ze gaan flikkeren, maar zo snel dat je ogen het neit zien. Ah well, heb er 2 besteld ter test, we zullen het proefondervindelijk gaan.. Euhm.. Ondervinden denk ik.
AWEI ES800M?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:49 schreef davedavy het volgende:
Ik probeer die earphone's te vinden waar iedereen het hier steeds over heeft maar ik kan het niet vindenOok naam vergeten van het review topic
Iemand die me kan helpen?
uiteraard kan je geen punt zetten in @gmail.com ; dan komt hij ergens totaal anders aan..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef wesselbraaksma het volgende:
Met die 1 cent deal van tinydeal.....
Kan je ook een punt zetten in het @gmail.com gedeelte van je adres en kan je ook meerdere punten zetten om nog meer accounts te maken?
Ja dat kanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef wesselbraaksma het volgende:
Kan je ook een punt zetten in het @gmail.com gedeelte van je adres en kan je ook meerdere punten zetten om nog meer accounts te maken?
Is dat nou een vraag, het lijkt er wel op getuige het vraagteken. Nou, in ieder geval klopt dat inderdaad. Het zal vast ook met meerdere punten kunnen, ik denk dat iemand er 100 gaat bestellen nu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef wesselbraaksma het volgende:
Nog 1 maal het Gmail verhaal dan. Als je 1 gmailadres aanmaakt dan komt alles MET of Zonder punten daar op binnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard kan je geen punt zetten in @gmail.com ; dan komt hij ergens totaal anders aan..
meerdere punten in de naam: geen idee, probeer het zelf uit met een testmailtje?
maar hoe fixen jullie zoveel IP adressen?
ik krijg namelijk de melding dat hij maximaal 1x per IP adres gebruikt mag worden
correctie je kan die code maar 1x per ip gebruiken heb het net even getest met een nieuw account, aanmaken kan wel maar code gebruiken niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja je kunt maar een account per IP.
voor de 4 bestellingen die ik geplaatst heb werkte dat primaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef davedavy het volgende:
Adressen kunnen zeker ook niet het zelfde zijn of kan dat wel?
Edit:
Bedoel natuurlijk woonadressen.
Heeft met de koers te maken hé.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:46 schreef pazara het volgende:
ik heb een vraag over pal,
ik krijg geld binnen in dollars en die worden omgezet in euro. maar waarom gaat mijn saldo soms 1 euro hoger of lager? heeft dat met de koers te maken?
Andere browser geprobeerd? Gebeurt wel vaker icm Chrome.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
zijn er meer mensen die problemen hebben met bestellen bij buyincoins? nadat ik op paypal ingelogd heb wordt ik weer teruggestuurd naar buyincoins en als ik dan op confirm order klik dan krijg ik een wit scherm met de tekst 'invalid request'.
Had t gisteravond ook al
Inloggen met PayPal op een proxy, no way dat ik dat ooit zal doen.. Lekker veilig.. Iemand die die proxy in de lucht heeft kan zo alles meelezen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:32 schreef Skiet het volgende:
Wel even opletten, Paypal kan je account blokkeren wanneer je opeens vanaf een proxy wilt inloggen. Zorg dan dat je je antwoorden op je veiligheidsvragen weet. Mocht je die niet meer weten dan kan je ze bellen en is het ook snel opgelost.
De beste methode is via de proxy de bestelling aanmaken, coupon invoeren en naar paypal gaan maar niet inloggen. Dan via je normale verbinding inloggen op je account en in je order lijst de betaling doen door op pay now te klikken...
Haha, laat ze lekker 'slim' doen joh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Inloggen met PayPal op een proxy, no way dat ik dat ooit zal doen.. Lekker veilig.. Iemand die die proxy in de lucht heeft kan zo alles meelezen...
Weleens over gelezen dat lui die besteld hadden. Maar je hebt in NL (EU) ook wel sets voor niet al teveel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef Superlam het volgende:
Iemand ervaring met de keramische messen sets zoals deze?
http://www4.buyincoins.co(...)k-product-19139.html
Nee. Of zijn dat die schermdingetjes met Android erop? Oh, dan wel ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef De_Ilias het volgende:
Iemand ervaringen met tablets? Zijn ze van goede kwaliteit of zal ik de risico niet nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |