abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:58:59 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118489230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:52 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ik heb in een vorige topic vermeld dat je deze beter niet kan bestellen aangezien ze niet erg veilig zijn. Mijne was ontploft en het had nog veel erger kunnen aflopen: http://district8.net/flin(...)straat-schiedam.html
Je had dan ook de lader die ik nooit zou kopen :P! (er zijn veel betere laders voor niet veel geld te koop). Van de lader waar het hier om ging (1 dollar oid) heb ik het binnenwerk wel eens op een blog gezien. Dat ding wil je nog geen meter bij je stopcontact in de buurt houden.

De laders die Shiz hier zo af en toe aanraad zien er van binnen prima uit ;) (zal even kijken waar ik die foto heb).

Toch zou ik voor de zekerheid inderdaad maar gewoon Hema laders kopen :P!
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand hier ooit zo'n Selfwinding Watch besteld van DX?
:Y Werkte prima weinig afwijking. Maar toen hij viel was hij naar de knoppen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:08:12 #92
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118490532
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:22 schreef Painore het volgende:

[..]

Er staat geloof ik 12 V ~, dit is wisselspanning. Niet te gebruiken met LEDjes, tenzij je er een gelijksspannings brugje achter hangt..
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dan lees ik vervolgens weer:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/2621

Schijnt dat ze gaan flikkeren, maar zo snel dat je ogen het neit zien. Ah well, heb er 2 besteld ter test, we zullen het proefondervindelijk gaan.. Euhm.. Ondervinden denk ik. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118490722
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:08 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Schijnt dat ze gaan flikkeren, maar zo snel dat je ogen het neit zien. Ah well, heb er 2 besteld ter test, we zullen het proefondervindelijk gaan.. Euhm.. Ondervinden denk ik. :P
Nee ze gaan niet zichtbaar flikkeren, ze branden alleen wat minder fel dan op gelijkstroom omdat ze met 50hz knipperen (netspanning).
Dus leds op gelijkspanning werkt wel maar ze branden wel iets minder fel, je kan er beter een diodebrug achter hangen en gelijkrichten.
pi_118490762
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:18 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Nee ze gaan niet zichtbaar flikkeren, ze branden alleen wat minder fel dan op gelijkstroom omdat ze met 5,0hz? knipperen (netspanning).
Dus leds op gelijkspanning werkt wel maar ze branden wel iets minder fel, je kan er beter een diodebrug achter hangen en gelijkrichten.
Hij zegt toch: Ze flikkeren wel, maar zo snel dat je ogen het niet kunnen zien.
pi_118490802
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:20 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Hij zegt toch: Ze flikkeren wel, maar zo snel dat je ogen het niet kunnen zien.
Ja, nou ik verduidelijk alleen even waarom ze knipperen, sorry hoor
pi_118491106
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:08 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Er komt 50 Hz uit je stopcontact, dat is inderdaad te snel om te zien, wil echter niet zeggen dat je trafo ook weer 50 Hz doorgeeft
pi_118491400
Ik probeer die earphone's te vinden waar iedereen het hier steeds over heeft maar ik kan het niet vinden :') Ook naam vergeten van het review topic :@ Iemand die me kan helpen? O~)
pi_118491434
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:49 schreef davedavy het volgende:
Ik probeer die earphone's te vinden waar iedereen het hier steeds over heeft maar ik kan het niet vinden :') Ook naam vergeten van het review topic :@ Iemand die me kan helpen? O~)
AWEI ES800M?
Takstar HD5000?
pi_118491442
Bedankt! :) Ik herinner me dat iemand die laatst 4 keer heeft gekocht even kijken wie dat was.
pi_118491482
Met die 1 cent deal van tinydeal.....
Kan je ook een punt zetten in het @gmail.com gedeelte van je adres en kan je ook meerdere punten zetten om nog meer accounts te maken? :P
pi_118491536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef wesselbraaksma het volgende:
Kan je ook een punt zetten in het @gmail.com gedeelte van je adres en kan je ook meerdere punten zetten om nog meer accounts te maken? :P
uiteraard kan je geen punt zetten in @gmail.com ; dan komt hij ergens totaal anders aan..
meerdere punten in de naam: geen idee, probeer het zelf uit met een testmailtje?

maar hoe fixen jullie zoveel IP adressen?
ik krijg namelijk de melding dat hij maximaal 1x per IP adres gebruikt mag worden
pi_118491549
Proxy?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:57:11 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118491553
quote:
Ja dat kan _O_
pi_118491560
quote:
Is dat nou een vraag, het lijkt er wel op getuige het vraagteken. Nou, in ieder geval klopt dat inderdaad. Het zal vast ook met meerdere punten kunnen, ik denk dat iemand er 100 gaat bestellen nu.

:')
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:01:42 #105
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118491657
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:56 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteraard kan je geen punt zetten in @gmail.com ; dan komt hij ergens totaal anders aan..
meerdere punten in de naam: geen idee, probeer het zelf uit met een testmailtje?

maar hoe fixen jullie zoveel IP adressen?
ik krijg namelijk de melding dat hij maximaal 1x per IP adres gebruikt mag worden
Nog 1 maal het Gmail verhaal dan. Als je 1 gmailadres aanmaakt dan komt alles MET of Zonder punten daar op binnen.

Dus:

Klaasiseenbaas@gmail.com
k.laasiseenbaas@gmail.com
kl.aasiseenbaas@gmail.com
kla.asiseenbaas@gmail.com

Het kan allemaal maar ook:

k.l.aasiseenbaas@gmail.com
k.la.asiseenbaas@gmail.com

of:

K.l.a.a.s.iseenbaas@gmail.com

Meen zelfs dat als je een teken er tussen zet je er prima een extra woord tussen kan zetten, maar hoe dat zit weet ik even niet ;)!
pi_118491682
Adressen kunnen zeker ook niet het zelfde zijn of kan dat wel?

Edit:

Bedoel natuurlijk woonadressen.
pi_118491782
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:57 schreef davedavy het volgende:
Proxy?
ook proxy nodig?
pi_118491798
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:06 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

ook proxy nodig?
Ja je kunt maar een account per IP.
pi_118491997
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ja je kunt maar een account per IP.
correctie je kan die code maar 1x per ip gebruiken heb het net even getest met een nieuw account, aanmaken kan wel maar code gebruiken niet.
Welke proxyservers gebruiken jullie?
pi_118492032
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef davedavy het volgende:
Adressen kunnen zeker ook niet het zelfde zijn of kan dat wel?

Edit:

Bedoel natuurlijk woonadressen.
voor de 4 bestellingen die ik geplaatst heb werkte dat prima :)
pi_118492401
Wel even opletten, Paypal kan je account blokkeren wanneer je opeens vanaf een proxy wilt inloggen. Zorg dan dat je je antwoorden op je veiligheidsvragen weet. Mocht je die niet meer weten dan kan je ze bellen en is het ook snel opgelost.

De beste methode is via de proxy de bestelling aanmaken, coupon invoeren en naar paypal gaan maar niet inloggen. Dan via je normale verbinding inloggen op je account en in je order lijst de betaling doen door op pay now te klikken...
pi_118492790
ik heb een vraag over pal,
ik krijg geld binnen in dollars en die worden omgezet in euro. maar waarom gaat mijn saldo soms 1 euro hoger of lager? heeft dat met de koers te maken?
pi_118492840
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:46 schreef pazara het volgende:
ik heb een vraag over pal,
ik krijg geld binnen in dollars en die worden omgezet in euro. maar waarom gaat mijn saldo soms 1 euro hoger of lager? heeft dat met de koers te maken?
Heeft met de koers te maken hé.
Normaal zal je bedrag in euro lager zijn dan dat in dollar, paypal hanteert ongeveer ongeveer de koers 1dollar = 1,2euro.
pi_118492915
zijn er meer mensen die problemen hebben met bestellen bij buyincoins? nadat ik op paypal ingelogd heb wordt ik weer teruggestuurd naar buyincoins en als ik dan op confirm order klik dan krijg ik een wit scherm met de tekst 'invalid request'.
Had t gisteravond ook al :%
Wie dit leest is hek.
pi_118493159
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
zijn er meer mensen die problemen hebben met bestellen bij buyincoins? nadat ik op paypal ingelogd heb wordt ik weer teruggestuurd naar buyincoins en als ik dan op confirm order klik dan krijg ik een wit scherm met de tekst 'invalid request'.
Had t gisteravond ook al :%
Andere browser geprobeerd? Gebeurt wel vaker icm Chrome.
pi_118495197
Iemand ervaring met de keramische messen sets zoals deze?
http://www4.buyincoins.co(...)k-product-19139.html
pi_118495428
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:32 schreef Skiet het volgende:
Wel even opletten, Paypal kan je account blokkeren wanneer je opeens vanaf een proxy wilt inloggen. Zorg dan dat je je antwoorden op je veiligheidsvragen weet. Mocht je die niet meer weten dan kan je ze bellen en is het ook snel opgelost.

De beste methode is via de proxy de bestelling aanmaken, coupon invoeren en naar paypal gaan maar niet inloggen. Dan via je normale verbinding inloggen op je account en in je order lijst de betaling doen door op pay now te klikken...
Inloggen met PayPal op een proxy, no way dat ik dat ooit zal doen.. Lekker veilig.. Iemand die die proxy in de lucht heeft kan zo alles meelezen...
pi_118495474
Iemand ervaringen met tablets? Zijn ze van goede kwaliteit of zal ik de risico niet nemen?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:10:45 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118495484
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef nodig het volgende:

[..]

Inloggen met PayPal op een proxy, no way dat ik dat ooit zal doen.. Lekker veilig.. Iemand die die proxy in de lucht heeft kan zo alles meelezen...
Haha, laat ze lekker 'slim' doen joh. :P
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef Superlam het volgende:
Iemand ervaring met de keramische messen sets zoals deze?
http://www4.buyincoins.co(...)k-product-19139.html
Weleens over gelezen dat lui die besteld hadden. Maar je hebt in NL (EU) ook wel sets voor niet al teveel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:11:44 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118495506
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef De_Ilias het volgende:
Iemand ervaringen met tablets? Zijn ze van goede kwaliteit of zal ik de risico niet nemen?
Nee. Of zijn dat die schermdingetjes met Android erop? Oh, dan wel ja. :+
Lees je ff in, loopt een heel topic over, beter ff verhuizen naar daar: Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')