Yeah! Ze ziet er bijna kamperig uit vanavond.quote:
Hij valt altijdquote:
Misschien in theorie niet, maar het is wel aanleiding om ermee gepest te worden op school.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Met 2 moeders opgroeien...ja da's verschrikkelijk
Ohja nou dan moeten we kinderen met rood haar ook maar preventief aborteren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien in theorie niet, maar het is wel aanleiding om ermee gepest te worden op school.
Er zijn legio aanleidingen om een kind ergens mee te pesten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien in theorie niet, maar het is wel aanleiding om ermee gepest te worden op school.
Ze overtreft weer al mijn verwachtingenquote:
Die Joop kijkt idd zo van wat gebeurt hier?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef waxmask het volgende:
Zie die twee zaadproducers eens kijken...![]()
![]()
![]()
Haar argumenten zijn ook compleet stront.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
mwah, ze heeft betere argumenten dan die rode.
Niet bepaald.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
mwah, ze heeft betere argumenten dan die rode.
Ik ben het ook wel eens met die blonde, daar ligt het ook wel aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Haar argumenten zijn ook compleet stront.
Die allemaal geadopteerd zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
Opsporing Verzocht gaat toch over medelanders?
Dit. is niet meetbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er nooit een geluksonderzoek is gedaan: kinderen met homo-ouders vs. traditioneel gezin. En dan kijken wie gelukkiger zijn.
Vraag me af hoe je geluk kunt meten...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er nooit een geluksonderzoek is gedaan: kinderen met homo-ouders vs. traditioneel gezin. En dan kijken wie gelukkiger zijn.
http://bit.ly/VpyuGY Eerste hit op Google. #penwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef MilaNL het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op woensdag 24-10-2012 om 23:28:19Hahahaha Mariska de Haas is echt het allerdomste wijf ooit. En wat een kutstem. Zelfs Joop van den Ende moet er stiekem om lachen. reageer retweet
Op de een of andere manier gaat mijn bloed koken van dat katholieke mens iedere keer dat ze verschijnt in dit programma. Ook al is ze niet echt serieus te nemen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik snap haar opmerkingen ook niet echt meer eigenlijk.
Us Sjonnie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
OMG Sjonnie:twitter:zeeuwseleeuw twitterde op woensdag 24-10-2012 om 23:28:19Hahahaha Mariska de Haas is echt het allerdomste wijf ooit. En wat een kutstem. Zelfs Joop van den Ende moet er stiekem om lachen. reageer retweet
Cijfer aan leven geven, suicide-rates etc. Zulk soort onderzoeken moeten toch bestaan zou je zeggen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je geluk kunt meten...
Thanks! Adoptie verbiden dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://bit.ly/VpyuGY Eerste hit op Google. #penw
Ga jij snel eens terug in je dwangbuis..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef waxmask het volgende:
Die Jood moet zijn mond houden , de torah denkt er net zo over als de bijbel....![]()
Zit hier ook pissed voor de TV, Joop de koning redt het wel gelukkig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Op de een of andere manier gaat mijn bloed koken van dat katholieke mens iedere keer dat ze verschijnt in dit programma. Ook al is ze niet echt serieus te nemen..
Want dan kan je geen andere mening hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef thettes het volgende:
sjonnie woont toch midden in de bible belt
Ja mooi hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Pretbek van Ban Kee moon of hoe je het ook schrijft
Ze is best te nemen toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Op de een of andere manier gaat mijn bloed koken van dat katholieke mens iedere keer dat ze verschijnt in dit programma. Ook al is ze niet echt serieus te nemen..
quote:
Volgens mij werkt 2 vrouwen beter dan 2 mannen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Onnoman het volgende:
Ik zeg wel dat ik van mening ben dat het niet schadelijk voor een kind is om door 2 vrouwen of 2 mannen opgevoed te worden
rest de vraag.. welke pauper sloerie hoer zou pauw willenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen woonbootmateriaal voor Pauw...
Heleen van Rooijenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
rest de vrouw.. welke pauper sloerie hoer zou pauw willen
Daphne Bunskoekquote:
Tja, is wel de eigenschap van een baas (letterlijk).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef Onnoman het volgende:
die joop van de ende denkt ook altijd dat hij de waarheid in pacht heeft..
zo zelfverzekerd.. je zal hem nooit op een fout zien bekennen
Met Loretta Schrijver ook ...quote:
Nee, met die niet, mag niet van die relimuts.quote:
En met Manuela Kemp...quote:
En Arnie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Joop en John zouden zich moeten verantwoorden voor de rechtbank voor alle bagger die ze op tv gebracht hebben.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Joop en John zouden zich moeten verantwoorden voor de rechtbank voor alle bagger die ze op tv gebracht hebben.
Dat of ze heeft wat emblemen van de Mercedes van Pauw gesloopt.quote:
Parlementair onderzoekje is inderdaad op zijn plaats.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Vind de kijkcijfers verontrustender. Zoveel mensen die het kijken in Nederlandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Die ook ja.quote:
Tsja, 80% van de nederlanders zijn dan ook gewoon tokkies. De rest doet alsof ze het niet zijn door naar programma's als P&W te kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef Vesperfly het volgende:
Vind de kijkcijfers verontrustender. Zoveel mensen die het kijken in Nederland
Maar dan moet ie niet na zo'n razend succes ineens met hypnose-aids komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Arnie. Zonder hem hadden we nooit "Sterren Springen" kunnen kijken.
En ook vooral hard schreeuwen dat ze niet de Telegraaf lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Tsja, 80% van de nederlanders zijn dan ook gewoon tokkies. De rest doet alsof ze het niet zijn door naar programma's als P&W te kijken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Joop zette die blonde bezemheks mooi in de hoek!
Absoluut meer inspirerendquote:
Onderaan de streep maakt het qua bagger niet zoveel uit.quote:
Ja, dat klopt. John de Mol is ook een etterende wond in de theaterwereld en die van de kleinkunst.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Onderaan de streep maakt het qua bagger niet zoveel uit.
Ik zou d'r doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hee, dat blonde gristengekkie weer.
Wow, dit zal de film goed doen. En terecht, vanmiddag de film gezien en het is wat mij betreft de beste film van het jaar.twitter:JeroenPauw1 twitterde op donderdag 25-10-2012 om 19:44:34In #penw gaat het over Jagten, de beklemmende film over onschuld en kindermisbruik, straks een leraar over wat hem overkwam.. reageer retweet
Ze moeten dat bekkie dichtplakken , dan gaat het best welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hee, dat blonde gristengekkie weer.
Ik kan me hier zo kwaad om maken, dat je geloofd prima, maar leg 't andere niet op. Als ik aan tafel zat had ik dr gevraagd of ze haar kind een dag alleen zou laten bij een mannelijke pastoor.quote:In 2010 kwam Orbán in het nieuws door een open brief aan Jeanine Hennis-Plasschaert die zij in het Katholiek Nieuwsblad plaatste. In deze brief haalde zij de miskramen van Jeanine Hennis aan om een standpunt over abortus uiteen te zetten.[1][2] In maart 2011 keerde zij zich tegen het opvoeden van kinderen door homoseksuele ouders.[3]
Draait die film al dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Wow, dit zal de film goed doen. En terecht, vanmiddag de film gezien en het is wat mij betreft de beste film van het jaar.twitter:JeroenPauw1 twitterde op donderdag 25-10-2012 om 19:44:34In #penw gaat het over Jagten, de beklemmende film over onschuld en kindermisbruik, straks een leraar over wat hem overkwam.. reageer retweet
Mocht je de tenten bedoelen waar de popcornproducenten beduidend minder goede zaken draaien, dan inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker alleen in van die verschillige tenten?
Wordt stats. ergens anders wrs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Jeanine Hennis op Justitie graag, de enige VVD'er die ik dat toevertrouw.
Het is ook omgekeerde bewijslast. Bewijs jij maar dat het niet zo is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef golfer het volgende:
Vreselijk lijkt mij dat. Als je vals wordt beschuldigd van zoiets.
Krijg je van die rook-vuur-verhalen. en je kunt er niks tegen doen.
Gaat over iemand die vals beschuldigd wordt van misbruik met een leerling.quote:
Inderdaad, wat is dat nou voor regelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef Roolio het volgende:
Mag je echt 6 uur lang zonder advocaat verhoord worden? Is dat een regel? Lijkt mij een beetje raar.
Je hebt nog zwijgrecht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef Roolio het volgende:
Mag je echt 6 uur lang zonder advocaat verhoord worden? Is dat een regel? Lijkt mij een beetje raar.
Probeer dat maar eens 6 uur vol te houden tegenover intimiderende professionele verhoorders.quote:
Proberen te slapenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens 6 uur vol te houden tegenover intimiderende professionele verhoorders.
Van een advocatenbureau die bovenaan google stond:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:28 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja precies, zelfs al is het een regel. Maar ik betwijfel dat überhaupt.
quote:U bent aangehouden door de politie omdat u ervan wordt verdacht een strafbaar feit te hebben gepleegd. De politie zal u op het politiebureau verhoren. Zij kan u daar 6 uur vasthouden. Bij het berekenen van die zes uur verhoortijd wordt de nacht – van 12 uur ’s nachts tot 9 uur ’s morgens – niet meegeteld. Dus als u ’s avonds om 9 uur naar het politiebureau wordt gebracht voor verhoor, dan kan de politie u tot 12 uur ’s middags op het bureau houden.
Tijdens de aanhouding zal de politie u vragen of u een advocaat wilt zien voordat u verhoord wordt. Dat is een gevolg van het zgn. Salduz-arrest: u hebt daar sinds kort het recht op. Als de politie u gaat verhoren zonder dat u deze vraag hebt gehad, kan datgene wat u tijdens dat verhoor gezegd hebt, uitgesloten worden van bewijsvoering. Het is altijd verstandig om uw advocaat te vragen en geen afstand van dit recht te doen.
http://www.lucardie-advoc(...)eden&page=Strafrecht
het kan ook andersom, dat een leraar een halve school misbruikt en er een lange tijd mee weg komtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een kutkindopsluiten
Als je ziet hoe justitie hier op duikt lijkt me dat dat niet zo snel meer gebeurtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
het kan ook andersom, dat een leraar een halve school misbruikt en er een lange tijd mee weg komt
lastige kwestie
Dat is niet bewezen, dus daar kan je niet vanuit gaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
het kan ook andersom, dat een leraar een halve school misbruikt en er een lange tijd mee weg komt
lastige kwestie
Het kan ook nog dat de halve school een leraar misbruikt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
lastige kwestie
Ja maar dat is typisch, boeven op een snelweg kunnen ontsnappen maar een leraar die een onvolgroeide tiet eenmalig aanraakt is een zware misdrijf die gelijk hard moet worden aangepaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je ziet hoe justitie hier op duikt lijkt me dat dat niet zo snel meer gebeurt
Omstreden, maar ik ben het wel met je eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja maar dat is typisch, boeven op een snelweg kunnen ontsnappen maar een leraar die een onvolgroeide tiet eenmalig aanraakt is een zware misdrijf die gelijk hard moet worden aangepakt
Als het bewust is moet dat wel aangepakt worden, maar ik heb ook weleens in PUB volgens mij topics gelezen over de gymleraar die de kleedkamer in kwam en dat werd als bedreigend gezien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja maar dat is typisch, boeven op een snelweg kunnen ontsnappen maar een leraar die een onvolgroeide tiet eenmalig aanraakt is een zware misdrijf die gelijk hard moet worden aangepakt
Gymleraren zijn wel de vieste van het stel ja, had zelf ook zo'n mongol die 'per ongeluk' de verkeerde kleedkamer in liep. En hij eiste dat we korte broeken droegenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het bewust is moet dat wel aangepakt worden, maar ik heb ook weleens in PUB volgens mij topics gelezen over de gymleraar die de kleedkamer in kwam en dat werd als bedreigend gezien.
Hellend vlak, maar hoe banger iedereen wordt hoe minder er getolereerd wordt.
Een lange broek dragen tijdens het sportenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Gymleraren zijn wel de vieste van het stel ja, had zelf ook zo'n mongol die 'per ongeluk' de verkeerde kleedkamer in liep. En hij eiste dat we korte broeken droegen
Lekkend over de bok.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een lange broek dragen tijdens het sporten. Jij was zeker zo'n figuur dat altijd ongesteld was tijdens de gymles en niet mee kon doen.
Wat als jij niet echt geluisterd hebt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:42 schreef luxerobots het volgende:
Wat als die man wel pedofiel is. Lekker zielig verhaal ophangen een schadevergoeding krijgen.
Ja buiten bij 12 graden doe ik geen korte broek aan hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een lange broek dragen tijdens het sporten. Jij was zeker zo'n figuur dat altijd ongesteld was tijdens de gymles en niet mee kon doen.
Jeroen Pauw zou d'r doen,quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
De Lach. Fapmateriaal voor de generatie van de jaren 40.
Kon je niet gewoon in een stringetje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja buiten bij 12 graden doe ik geen korte broek aan hoor
Nee, maar ik heb wel geweigerd over die kamikaze bokken van 1.80m te springen, en dan ging hij ons wel opvangen, please
Ok dank je. Concluderend: Ze kunnen je 6 uur vasthouden puur voor verhoor, maar je mag er wel een advocaat bij vragen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van een advocatenbureau die bovenaan google stond:
[..]
En poep met een lange.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef Sloggi het volgende:
Ja jongens, toen schreven ze koe nog met korte oe.
Ik zag die tafeldanseres laatst op tv, was nu een jongetje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:47 schreef Roolio het volgende:
Haha, de kruistocht tegen het pittig korte kapsel, niet alleen op Fok maar ook bij P&W
Dat is het deels, maar bv een bob zoals zij gaat vaak nog wel hoor, ook met dun haar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:47 schreef Meneerik2 het volgende:
Mijn vriendin zegt dat dat komt omdat het haar dunner wordt als de vrouw ouder wordt, waardoor het er lang niet uit ziet en kort wel
Ja en ze is nu ook pot, dat verklaart.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag die tafeldanseres laatst op tv, was nu een jongetje.
Niet echt pittig, meer dood.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef Stiggie het volgende:
Rechts achter die vrouw zit een pissige oude vrouw met kort en pittig kapsel
En dan een bloempotkapsel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ze is nu ook pot, dat verklaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, wat ga jij later met je haar doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het deels, maar bv een bob zoals zij gaat vaak nog wel hoor, ook met dun haar.
Ik hoop zo lang mogelijk, maar ik heb nu al niet echt dik haar, dus ik vrees voor later. Maar kort en pittig zal het nooit worden. Dan neem ik wel extensions. En een pittig kleurtje heb ik niet nodig want ik word niet grijs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
En, wat ga jij later met je haar doen?
hoezo niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
En een pittig kleurtje heb ik niet nodig want ik word niet grijs.
Nouja dat denk ik, iig niet vroeg. Want mijn oma is niet grijs geworden (maar ook niet oud) en mijn moeder ook nog steeds niet, nu 60. En mijn vaders haargenen kan ik onmogelijk hebbenquote:
Gemiddeld gezien zou jij dus een jaartje of +/-25 moeten wezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dat denk ik, iig niet vroeg. Want mijn oma is niet grijs geworden (maar ook niet oud) en mijn moeder ook nog steeds niet, nu 60. En mijn vaders haargenen kan ik onmogelijk hebben
Oud en grijs natuurlijk, daar hebben ze toch haarkleuring voor uitgevonden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien zou jij dus een jaartje of +/-25 moeten wezen.![]()
Wat zou je liever willen dan, oud en grijs of jong en nooit grijs worden?
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
En mijn vaders haargenen kan ik onmogelijk hebben
Ga dan naar de P&W site zelf, daar hebben ze aparte filmpjes die direct alles laden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:46 schreef BradleyQ het volgende:
GVD![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stream kapot net als ik 'm nodig heb
Uitzendinggemist.nl is zeker ook kapot bezuinigd...
Ah, typisch zo'n geval van 1 op de 3.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:11 schreef alors het volgende:
^^
Nee zwarte krullen, mijn haar is helaas het tegenovergestelde.
aangevuld metquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Paul Jansen
Parlementair journalist over de ingrijpende maatregelen van VVD en PvdA.
Van Deudekom en Waas
Cabaretier en acteur over serie 'Mannen Van Een Zekere Leeftijd'.
Daria van den Bercken
Pianiste over haar cd 'Handel At The Piano'.
Hebben ze dat debiele broertje met z'n zomertijd/wintertijd grappen en grollen niet bij zich?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand mij alvast oprapen?
Omdat Sjek de inkopper bij RTL zit niet nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Hebben ze dat debiele broertje met z'n zomertijd/wintertijd grappen en grollen niet bij zich?
Ja idd, zij mag op de boot op zijn vleugel spelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
Pauw en seksuele wezens, hij is wakker.
Eerder op z'n fluit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, zij mag op de boot op zijn vleugel spelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
Zielig deze CDA vrouw, te oud voor een hip jasje en lipstick te jong voor een kekke ketting
Ja dit dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]ja zij kan wel een stylist en goede visagist gebruiken, het is verder geen lelijke vrouw, ze benadrukt alleen haar slechte punten.
Ja en die foto, hij houdt het straat, weettoch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Ivo Kutlul gaat gewoon verder met zijn hoofd.
"Eeeeuhhhhhhhhh......"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en die foto, hij houdt het straat, weettoch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |