Yeah! Ze ziet er bijna kamperig uit vanavond.quote:
Hij valt altijdquote:
Misschien in theorie niet, maar het is wel aanleiding om ermee gepest te worden op school.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Met 2 moeders opgroeien...ja da's verschrikkelijk
Ohja nou dan moeten we kinderen met rood haar ook maar preventief aborteren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien in theorie niet, maar het is wel aanleiding om ermee gepest te worden op school.
Er zijn legio aanleidingen om een kind ergens mee te pesten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien in theorie niet, maar het is wel aanleiding om ermee gepest te worden op school.
Ze overtreft weer al mijn verwachtingenquote:
Die Joop kijkt idd zo van wat gebeurt hier?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef waxmask het volgende:
Zie die twee zaadproducers eens kijken...![]()
![]()
![]()
Haar argumenten zijn ook compleet stront.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
mwah, ze heeft betere argumenten dan die rode.
Niet bepaald.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
mwah, ze heeft betere argumenten dan die rode.
Ik ben het ook wel eens met die blonde, daar ligt het ook wel aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Haar argumenten zijn ook compleet stront.
Die allemaal geadopteerd zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
Opsporing Verzocht gaat toch over medelanders?
Dit. is niet meetbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er nooit een geluksonderzoek is gedaan: kinderen met homo-ouders vs. traditioneel gezin. En dan kijken wie gelukkiger zijn.
Vraag me af hoe je geluk kunt meten...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er nooit een geluksonderzoek is gedaan: kinderen met homo-ouders vs. traditioneel gezin. En dan kijken wie gelukkiger zijn.
http://bit.ly/VpyuGY Eerste hit op Google. #penwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef MilaNL het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op woensdag 24-10-2012 om 23:28:19Hahahaha Mariska de Haas is echt het allerdomste wijf ooit. En wat een kutstem. Zelfs Joop van den Ende moet er stiekem om lachen. reageer retweet
Op de een of andere manier gaat mijn bloed koken van dat katholieke mens iedere keer dat ze verschijnt in dit programma. Ook al is ze niet echt serieus te nemen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik snap haar opmerkingen ook niet echt meer eigenlijk.
Us Sjonnie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
OMG Sjonnie:twitter:zeeuwseleeuw twitterde op woensdag 24-10-2012 om 23:28:19Hahahaha Mariska de Haas is echt het allerdomste wijf ooit. En wat een kutstem. Zelfs Joop van den Ende moet er stiekem om lachen. reageer retweet
Cijfer aan leven geven, suicide-rates etc. Zulk soort onderzoeken moeten toch bestaan zou je zeggen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je geluk kunt meten...
Thanks! Adoptie verbiden dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://bit.ly/VpyuGY Eerste hit op Google. #penw
Ga jij snel eens terug in je dwangbuis..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef waxmask het volgende:
Die Jood moet zijn mond houden , de torah denkt er net zo over als de bijbel....![]()
Zit hier ook pissed voor de TV, Joop de koning redt het wel gelukkig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Op de een of andere manier gaat mijn bloed koken van dat katholieke mens iedere keer dat ze verschijnt in dit programma. Ook al is ze niet echt serieus te nemen..
Want dan kan je geen andere mening hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef thettes het volgende:
sjonnie woont toch midden in de bible belt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |