quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Klote, omdat ik het blijkbaar nooit goed kan doen...
Zo dusquote:Hey little rich boy
Take a good look at me
Hey little rich boy
Take a good look at me
I don't need a flash car to take me around
I can get the bus to the other side of town
Hey little rich boy
Take a good look at me
Hey little rich boy
Take a good look at me
I didn't get no GCE
It makes you think you can't talk to me
Hey little rich boy
Take a good look at me
Hey little rich boy
Take a good look at me
Why should I let it worry me
I'll never believe your better than me
Ik kan niet slapen ben ziekjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
om 23.00 ging ik eigenlijk slapen
Over een paar uur op dat wordt leuk
Maa dan kan ik morgenavond wel goed slapen
Kusje erop!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen ben ziekjesGisternacht viel ik ook pas om half 5 in slaap.
Kon ik dat maarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:48 schreef bijdehand het volgende:
Ben blij met m'n beslissing deze week vakantie te nemenLekker rustig
Hier ook, alleen verslapen voor school. Zodat ik nu met een lekkere capuccino en sigaretje wakker zit te wordenquote:
Ik voel me nog steeds 6 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier ook, alleen verslapen voor school. Zodat ik nu met een lekkere capuccino en sigaretje wakker zit te worden![]()
Qua gevoel zit ik toch tegen de 7 aan. Relax geslapen, alleen afvragende hoe ik nu de gemiste college-uren inhaal
Wat heb jij gedaan danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds 6 uur 's ochtends.En gewoon de sheets downloaden joh.
's Nachts gamen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan?
Ja, Dat is altijd een optie met die sheets. Maar aangezien ik op een instelling zit waar ik vandaag 7 uur les zou hebben is dit niet de beste dag om te missen
Ja komt ook wel goed, ik heb ook redelijk laat gemaakt gister en wist dat ik vandaag zou gaan missen. Maja, hell.. werken kan altijd nogquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
's Nachts gamen.![]()
Hehe, er is vast wel ergens een nerdje die wat goeie samenvattingen heeft.
Zo mag ik het horen: gewoon chill!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja komt ook wel goed, ik heb ook redelijk laat gemaakt gister en wist dat ik vandaag zou gaan missen. Maja, hell.. werken kan altijd nog![]()
Leef in het moment![]()
Steek ff een sigaartje op
Lange leven de PVDA, Partij Van De Aangeboren luiheidquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen: gewoon chill!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lange leven de PVDA, Partij Van De Aangeboren luiheid![]()
Ohja, sociale luiheid dan
Maargoed, ik heb dus vernomen vannacht op de 100ste herhaling van het nieuws dat een akkoord er dik in zit tussen VVD en PVDA.quote:
Ach, ik hoop gewoon dat we eens een kabinet krijgen dat wél de rit uitzit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maargoed, ik heb dus vernomen vannacht op de 100ste herhaling van het nieuws dat een akkoord er dik in zit tussen VVD en PVDA.
Dan voelt Nederland zich wss ook weer een stukje beter
Fucking pussy.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:44 schreef Luxuria het volgende:
Er stond net een lekkere collega aan mijn bureau.
Het doet me toch meer dan ik dacht, zit nu een beetje te shaken
Nee ik ben niet gerelateerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Fucking pussy.
Dacht dat je gerelateerd was?
Oh trouwens... OT: verloren dag dit.
Nee, deze avond ging idd snel voorbij. Maar komt welicht omdat ik de hele avond vanalles gedaan heb.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die het gevoel heeft dat 18:00 pas een uur geleden was?
En dan naar je wijf toe zeker!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, deze avond ging idd snel voorbij. Maar komt welicht omdat ik de hele avond vanalles gedaan heb.
Nu lekker pitten, morgen laatste 2 tentamens!
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die het gevoel heeft dat 18:00 pas een uur geleden was?
Rechten op Avans?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Laatste 2 tentamens, gemeenterecht en organisatiekunde. I can do this!
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rechten op Avans?![]()
OT: voel me wel goed. Gister gezellig gegeten. Nu willen ze me alweer gaan koppelen aan iemand
Hm. Ik weet dat je in Den Bosch woont, en ik ken iemand die rechten op het Avans doet en die heeft het vak gemeenterechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
En nee, ik studeer geen recht ,maar heb het wel als vak.
Als je nare ervaringendingen van je af wil praten staat WA open he?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laatste dag van de snuffelstage. Heftig is het wel allemaal, kan het met moeite van me afzetten.
Toch ook geen MER lijkt me?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
En nee, ik studeer geen recht ,maar heb het wel als vak.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef Smack10 het volgende:
M'n dag kan niet meer stuk na het onderstaande topic over "De Stinkkut":
Vriendin heeft een stink kut
Beter dan met je piel voor de windowquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:01 schreef ArnosL het volgende:
[..]![]()
Goed, lekker aan het pielen in Windows 8
Kan best, maar dan moeten de gordijnen wel dicht zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beter dan met je piel voor de window
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
MER
Tantoekoud gek, zit te verkleumen in een fucking bushalte
Dat!quote:
. Nu ben ik nieuwschierig....quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Gebroken, spierpijn. Weer hard ons bestje gedaan.
Zo maar weer m'n bed in
Zelfde hier, op het boodschappen en was na danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:45 schreef theKiD het volgende:
Blij dat ik bijna naar bed kanBoodschappen zijn gedaan, was is uit de droger, en ik begin nu een beetje moe te worden. Nog 1 biertje en ik ga de binnenkant van mijn ogen eens bekijken
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:35 schreef Luxuria het volgende:
Lekker fris en fruitig uit de douche.
Wat, wat, wat?quote:
Ohja niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]![]()
(i.c.m avatar)
OT: Somber door dat klote weer, heb echt niets met de koude donkere maanden.
Woning accepteren in den haag en eindelijk groter wonenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, wat, wat?![]()
En nog steeds goed btw, nothing has changed in the last 30 minutes
Nice!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Woning accepteren in den haag en eindelijk groter wonen
Huh? Je viert het zelf niet meer, maar je hebt nu wel ervaren hoe druk en kut het is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:55 schreef Muck het volgende:
Wat heb ik toch de pest aan verjaardagen zeg
Dagen druk, veel zooi en zelf ben je de hele avond druk met mensen vermaken, kaas snijden en weet ik veel.
Ik weet weer waarom ik het zelf niet meer vier
Veel plezier HN!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef Houniet het volgende:
Lekker, alles gedaan. Nu naar Walibi.
ja?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huh? Je viert het zelf niet meer, maar je hebt nu wel ervaren hoe druk en kut het is?
Hmm, eigenlijk wel een goede omschrijving voor hoe ik me ook voel...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:44 schreef cafpow het volgende:
moe en niet al te best, maar ook niet heel slecht
Ja, gaan ze niet waarderen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:51 schreef ArnosL het volgende:
OT: Goed, leuke verjaardag gehad en nu zo lekker slapen
Een wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:01 schreef BeamofLight het volgende:
Tenga-ei geprobeerd. Doen we vaker.
Oh, moet ik het ook even weg halen?quote:
Want je zit met je hoofd bij een jongenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:55 schreef JuiceChick het volgende:
Moe, was echt een lange, maar zeer gezellige dagtoch kan ik nu nog niet slapen...
Mag wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:57 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oh, moet ik het ook even weg halen?
[..]
Want je zit met je hoofd bij een jongen
Je bent een schat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef ArnosL het volgende:
Done. Alleen in jouw post staat het nog.
Ah joh was toch niks mis met die post maar goedquote:
Ach, je weet maar nooit wie er op FOK! zitten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ah joh was toch niks mis met die post maar goed
OT: Hoe ban je bepaalde gedachtes uit je hoofd uit het verleden waar je geen kut meer aan kan doen, het lukt mij niet
Spaar het op voor morgen na de wedstrijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wuhhhh, misselijkneiging om te kotsen maar ik ga gewoon slapen en hoen dat t morgen beter is
Ja maar dat is het probleem je wilt heel de tijd niet aan die dingen denk en jawel..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ach, je weet maar nooit wie er op FOK! zitten.
Denk aan iets anders?Klink simpel, maar toch.
Denk bijvoorbeeld eens niet aan een roze olifant en jawel...
Je moet ook niet denken dat je die gedachtes niet mag hebben, dan ga je er juist aan denken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem je wilt heel de tijd niet aan die dingen denk en jawel..
Heb momenteel ook ff niks leuks in het vooruitzicht das ook kut, anders kon ik daaraan denken
Nee dat komt niet dat zit in mequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je moet ook niet denken dat je die gedachtes niet mag hebben, dan ga je er juist aan denken.Net als een kutlied dat in je hoofd zit: gewoon laten gaan, komt vanzelf.
Of slapen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee dat komt niet dat zit in me
Maar goed beetje lezen ofzo misschien helpt dat....
Welterusten!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja in bed dan he dan slaap ik zo meestal
Tijdens de wedstrijd wanneer er ingezoomd wordt op het publiek, bedoel je?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Spaar het op voor morgen na de wedstrijd.
Neuh hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Fera heeft gerametampt
OT: ik wil naar school om haar weer te zien
Al pandapunten gespaard?quote:
Mijn bed is juist te warmen zonder dat er wat aan staatquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:02 schreef Yuki het volgende:
Koud! En ik snap niet waarom, want ik lig onder m'n dekbed, met de verwarming in m'n kamer op volle kracht aan.
Ik zie je over een uur of twee!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd wanneer er ingezoomd wordt op het publiek, bedoel je?
OT: fucking slecht geslapen en keelpijn, fijn dit.
Maak me daar op zondag nooit druk meer om. Hoog tijd dat er op zaterdagmiddag gevoetbald wordt.quote:
dat kan ik me idd voorstellen ja, koud weerquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:01 schreef Dven het volgende:
Chagrijnig dat het nu nog lekker 26 graden is en overmorgen nog maar 12
Zondag werkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef Miam het volgende:
Geen zin om te moeten werken straks. verder wel oke. rustig.
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdommeachterlijke debiele klapmongool is m'n pa
komende maand hoeft ie me niet te verwachten
Tijdens een escalerende ruzie smijt ie een bord kapot en komt ie met dreigende houding op me af lopen en zegt ie dat ik maar beter kan wegwezen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tijdens een escalerende ruzie smijt ie een bord kapot en komt ie met dreigende houding op me af lopen en zegt ie dat ik maar beter kan wegwezen.
Ik weet dat ie me niet met een vinger aan zal raken, maar op deze manier je gezond verstand verliezen en zo agressief worden hoeft van mij niet. Dus de komende tijd hoeft hij me niet te zien.
Even later bood ie zn excuses aan, maar dat had ie eerder mogen bedenken. Misschien denkvoer voor de volgende keer.
hoe gaat met jou rosepetals?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]Wat stom. Kut voor je, en ik snap ook wel dat je hem even niet wil zien.
Fappuhhhquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:26 schreef Dven het volgende:
Super, want op oude camera schattige foto's van ex (en mij) teruggevonden
Heel erg moe maar blij. Mijn broer was dit weekend hier en dat was heel gezelligquote:
Goed zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heel erg moe maar blij. Mijn broer was dit weekend hier en dat was heel gezelligBovendien mocht ik tutten met hem, gezichtsmaskertje, scrubben, epileren
Haha ja, heb ik gedaan. Ook zijn voeten gemasseerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goed zoAhw leuk, jij bij je broer gedaan??
Mijn wenkbrauwen moeten ook nodig geepileerd worden,alleen ik kan dat nooit zelf dus doet mijn nicht het altijd. Kan jij het goed? Maar goed dat je een leuk weekend hebt gehad
Ah oke. haha dat lijkt me maar stom werkquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja, heb ik gedaan. Ook zijn voeten gemasseerd![]()
Ja ik kan dat wel goed, ik hoef ook nooit zoveel te epileren.
Fijn dat jij je ook ok voelt
Ja het lijkt heel erg op een vader-probleemtiener-situatiequote:Op zondag 28 oktober 2012 17:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]Wat stom. Kut voor je, en ik snap ook wel dat je hem even niet wil zien.
Nog niet eens aan gedacht, ik ga snel een fapje plegenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hoe gaat met jou rosepetals?
OT : oke
[..]
Fappuhhh
Tja. risico van't vak hequote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:21 schreef Muisraket het volgende:
Beetje dubbel. Aan de ene kant heb ik geen zin in ruzie en voel ik me een beetje (be)schuldig(d door hen), maar aan de andere kant kunnen sommige mensen (ouders, o.a.) zo onmogelijk doen en is me eigenlijk niets te verwijten, maar ja, dat neem ik nooit van mezelf aan.
Zucht.
Dankjewel.quote:
Gister naar m'n moeder gegaan en een paar uur ater weer naar m'n studentenkamer 150km verderop. En daar ben ik nuquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dankjewel.Pfff, ik maak me echt te druk om andere mensen soms.
Hoe staat het nu tussen jou en je vader trouwens?
Zelfde hier. Misselijk, rillerig, verstopte neusquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef Ambipur het volgende:
Waarom ga ik toch werken als ik me nog niet goed voel. Ik zit erbij als een gare zoutzakWil m'n bed in.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zelfde hier. Misselijk, rillerig, verstopte neusEn aan het werk.
Ja want ik ben nanny (gastouder) en het zou wel lullig zijn als de kindjes niet van school worden gehaald.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]ook last van schuldgevoel als je thuis zit?
Toch gedaan, blijkt nog steeds geïnteresseerd, binnenkort een date.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:59 schreef Crimson1989 het volgende:
Twijfelen of ik een meisje moet smsen voor een potentiele date. Het laatste bericht kwam van mijn kant en daar is niet op gereageerd
Snowiequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
Heb het koudbehoefte aan iemand die me warm houdt.
Herkenbare gedachte.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
Heb het koudbehoefte aan iemand die me warm houdt.
Kluts?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef Michielos het volgende:
Het begint met een K en het rijmt op UT
kut dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kluts?
OT: voel me goed, alleen totaal geen zin in school
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
Ik voel me lelijk, dik, overbodig, verdrietig, uitgekotst, depressief en kut.
Volgens mij ben ik op het moment even een gevoelsmens, het slingert iig alle kanten op...![]()
Brrr erg herkenbaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:36 schreef jefmen het volgende:
Zwaar kut. Mogelijke toekomstige schoonouders willen niet mee werken. Het meisje wat ik leuk vind mag niet met mij omgaan. Ze wilt ook niet stiekem met mij omgaan om dat ze het niet kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |