quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Klote, omdat ik het blijkbaar nooit goed kan doen...
Zo dusquote:Hey little rich boy
Take a good look at me
Hey little rich boy
Take a good look at me
I don't need a flash car to take me around
I can get the bus to the other side of town
Hey little rich boy
Take a good look at me
Hey little rich boy
Take a good look at me
I didn't get no GCE
It makes you think you can't talk to me
Hey little rich boy
Take a good look at me
Hey little rich boy
Take a good look at me
Why should I let it worry me
I'll never believe your better than me
Ik kan niet slapen ben ziekjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
om 23.00 ging ik eigenlijk slapen
Over een paar uur op dat wordt leuk
Maa dan kan ik morgenavond wel goed slapen
Kusje erop!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen ben ziekjesGisternacht viel ik ook pas om half 5 in slaap.
Kon ik dat maarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:48 schreef bijdehand het volgende:
Ben blij met m'n beslissing deze week vakantie te nemenLekker rustig
Hier ook, alleen verslapen voor school. Zodat ik nu met een lekkere capuccino en sigaretje wakker zit te wordenquote:
Ik voel me nog steeds 6 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier ook, alleen verslapen voor school. Zodat ik nu met een lekkere capuccino en sigaretje wakker zit te worden![]()
Qua gevoel zit ik toch tegen de 7 aan. Relax geslapen, alleen afvragende hoe ik nu de gemiste college-uren inhaal
Wat heb jij gedaan danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds 6 uur 's ochtends.En gewoon de sheets downloaden joh.
's Nachts gamen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan?
Ja, Dat is altijd een optie met die sheets. Maar aangezien ik op een instelling zit waar ik vandaag 7 uur les zou hebben is dit niet de beste dag om te missen
Ja komt ook wel goed, ik heb ook redelijk laat gemaakt gister en wist dat ik vandaag zou gaan missen. Maja, hell.. werken kan altijd nogquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
's Nachts gamen.![]()
Hehe, er is vast wel ergens een nerdje die wat goeie samenvattingen heeft.
Zo mag ik het horen: gewoon chill!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja komt ook wel goed, ik heb ook redelijk laat gemaakt gister en wist dat ik vandaag zou gaan missen. Maja, hell.. werken kan altijd nog![]()
Leef in het moment![]()
Steek ff een sigaartje op
Lange leven de PVDA, Partij Van De Aangeboren luiheidquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen: gewoon chill!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lange leven de PVDA, Partij Van De Aangeboren luiheid![]()
Ohja, sociale luiheid dan
Maargoed, ik heb dus vernomen vannacht op de 100ste herhaling van het nieuws dat een akkoord er dik in zit tussen VVD en PVDA.quote:
Ach, ik hoop gewoon dat we eens een kabinet krijgen dat wél de rit uitzit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maargoed, ik heb dus vernomen vannacht op de 100ste herhaling van het nieuws dat een akkoord er dik in zit tussen VVD en PVDA.
Dan voelt Nederland zich wss ook weer een stukje beter
Fucking pussy.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:44 schreef Luxuria het volgende:
Er stond net een lekkere collega aan mijn bureau.
Het doet me toch meer dan ik dacht, zit nu een beetje te shaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |