quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is een fabeltje. je verdient er een beetje aan. en je spelers krijgen exposure diede waarde ook doet stijgen.
uitverkochjt huis en tv rechten zorgen voor een lichte plus
Als jij denkt dat Twente (die hun spelers voor 0 op de balans hebben staan, al is dat van een tijdje oud weet niet of dat nog steeds is) verlies gaat draaien als ze die paar tonnetjes/kleine miljoentjes van de EL missen dan snap je er niet zoveel van denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is een fabeltje. je verdient er een beetje aan. en je spelers krijgen exposure diede waarde ook doet stijgen.
uitverkochjt huis en tv rechten zorgen voor een lichte plus
Dus dat, helaas voor Ajax maar ik verwacht er niet veel van vandaag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten want fysiek wordt je weggeblazen.
En anders draait Twente verlies?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
dan niet.
ga maar eens narekenen.
uitverkocht huis plus tv rechten tegenover de uittrip.
Het ging over je stelling dat Twente verlies draait zonder EL, dat denk ik echt niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
dan niet.
ga maar eens narekenen.
uitverkocht huis plus tv rechten tegenover de uittrip.
oh en de balans draait alleen om spelers toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Twente (die hun spelers voor 0 op de balans hebben staan, al is dat van een tijdje oud weet niet of dat nog steeds is) verlies gaat draaien als ze die paar tonnetjes/kleine miljoentjes van de EL missen dan snap je er niet zoveel van denk ik.
Wie heeft jou hier binnen gelatenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
oh en de balans draait alleen om spelers toch?
als jij dat denkt snap je er niets van hoor.
spelers wel of niet op de balans zetten is een boekhoudkundig trucje en heeft beide zn voor en nadelen
Dat zeg ik toch helemaal niet man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
oh en de balans draait alleen om spelers toch?
als jij dat denkt snap je er niets van hoor.
spelers wel of niet op de balans zetten is een boekhoudkundig trucje en heeft beide zn voor en nadelen
nee zonder verkopen en el.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het ging over je stelling dat Twente verlies draait zonder EL, dat denk ik echt niet.
Je vergeet je hoofdletters lieverd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee zonder verkopen en el.
dat was nl de stelling bij ajax toch? dat ze dik verlies zouden hebben gedraaid zonder verkopen en cl.
ik zei dat dat in nl niet anders is dan de rest van de clubs.
Ik denk dat je beter kan ophouden met typen, heb geen eens zin om hier over te praten met jou.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee zonder verkopen en el.
dat was nl de stelling bij ajax toch? dat ze dik verlies zouden hebben gedraaid zonder verkopen en cl.
ik zei dat dat in nl niet anders is dan de rest van de clubs.
lol heel mss heb ik wel een iets beter beeld van de cijfers van de clubs in nl.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vergeet je hoofdletters lieverd.![]()
Laatste reactie op dit onbenullige gedoe van je.
ja zal voortaan gewoon het aloude fabeltje blijven draaien. dat zal je wss wel geloven en wordt je wss blij vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan ophouden met typen, heb geen eens zin om hier over te praten met jou.
Heb jij net als de Kromme toegang tot het VI archief?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
lol heel mss heb ik wel een iets beter beeld van de cijfers van de clubs in nl.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb jij net als de Kromme toegang tot het VI archief?
Vertonghen was aanvoerder, Janssen 2e en Anita 3e. Allemaal weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
Schandalig eigenlijk dat je geen echte aanvoerder hebt.
Laatste jaar, hierna nike geloof ik. Wordt dus weer pure aids op een shirt dus.quote:
Serieus? Ha, gayyy.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laatste jaar, hierna nike geloof ik. Wordt dus weer pure aids op een shirt dus.
Lieve woordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet man.
De tering jij bent nog een grotere debiel dan Davy.En dan ben jij stom en en Davy gewoon irritant en kut.
Ooit weer een keer man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme, ik krijg altijd zo'n zin in Europese Feyenoord wedstrijden als ik dit zit te kijken.
[3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Op FOK! zitten kleine vieze schone en dikke viespeukjes, ook grote en dunne, maar in mindere mate.
Meesten autistjes hier hebben geen vrienden, dus voelen zich beledigd door de reclame ''drink met maten''.
Meer dan de helft zat op de Twijn, en ging met de taxi naar school.
Sommige werden (terecht) behandeld als mongool.
Maar de verhaaltjes over deze vriendloze kneusjes kennen we al.
Hier doet iedereen stoer, maar ze hebben geen verstand van voetbal.
Ik noem geen namen, geen vriendjespolitiek
Maar sommige mensen, ik noem geen namen, stevenmac, maar jullie maken me kankerziek
Kankerziek zo van blugh ieuw kotsen vies bah
Nu ga ik ajax-mcfc kijken kankergraaaaaa
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Overmars: 'Voor Manchester City hoeven we echt niet bang te zijn'
Die overmars zuipt teveel met blind![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Overmars met City is best te kloppen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars die denkt dat City best te kloppen is
Debiel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Overmars zal schrikken als ajax flink gat verliezen vanavond
Dat hebben ze netjes gedaanquote:
Trieste kneus is het ja. Maar ach, ik trek me er niet te veel van aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
DoublepainZijn trieste grappen ook ineens na de 0-1, GGMM voortaan wel gewoon netjes gebanned laten hoor.
Ik ook.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je serieus bent
etc etcquote:
Nu niet stoer gaan lopen doen Stijntje, jij liep als hardste te janken dat jullie klop zouden krijgen.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook.
Trouwens, Stinho.
[..]
[..]
[..]
etc etc
Niet je eerste keer.quote:
Oké.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had je toch ongelijk met je 0-4.
Volgende keer beter. Succes tegen Ajax zondag.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef Typisch het volgende:
Guidetti had trouwens gewoon voor de helft gelijk.
Hatelijk doen tegen Stijn, met je hondquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kan je er zondag niet op pakken want ik ben in De Kuip en daarna de stad in.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh jij denkt dat feyenood gaat winnen.
Gebeurt niet. noteer maar.
Zo, de toon is gezet
oké.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan je er zondag niet op pakken want ik ben in De Kuip en daarna de stad in.
Familie van Jomanda?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
Borussia Dortmund - Real Madrid 2-1 godverdomme wat ben ik helderziend.
nah, heb de rest niet geweldig gedaanquote:
Laat gaan joh. Voor hun is Feyenoord-Ajax net zoiets als onze wedstrijden in de CL. Geen wonder dat ze nerveus zijn.quote:
Doe ff zondag ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
Borussia Dortmund - Real Madrid 2-1 godverdomme wat ben ik helderziend.
Toen mensen in de veronderstelling waren dat Napoli met een A-elftal ging spelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan ook reacties voor PSV - Napoli terug halen![]()
Van mij? Zoek maar op dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan ook reacties voor PSV - Napoli terug halen![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Voor hun is Feyenoord-Ajax net zoiets als onze wedstrijden in de CL. Geen wonder dat ze nerveus zijn.
ik heb bij de fok voorspelquote:
Hamsik was al een tijdje bekend. Cavani ook 1 dag van te voren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen mensen in de veronderstelling waren dat Napoli met een A-elftal ging spelen?
homoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb bij de fok voorspel
Feyenoord - Ajax (*2) 1-3
al hoop ik het natuurlijk nie .
Wij deden Man C bagger spelen, daar kozen ze niet zelf voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Lolbroek, denk je nou echt dat Feyenoord zo bagger gaat spelen als Man C?
Is goed... napoleon422quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als vanavond zullen ze niet veel aan de bal zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Lolbroek, denk je nou echt dat Feyenoord zo bagger gaat spelen als Man C?
Not really. Maar no spang leef maar ff op die roze wolk, des te harder val je er zondag van af.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij deden Man C bagger spelen, daar kozen ze niet zelf voor.
Oh die Fok voorspel, ik doe daar ook nog aan mee, maar ik vergeet hem wel vaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:
Tenzij het ontbreke van Fernandez, dan winnen we met 3-0quote:
Jij was toch gewoon blijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch altijd leuk als je die Feyenoorders ziet stampvoeten als Ajax wint in de CL.
Ik zeg nergens dat we zondag gaan winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Not really. Maar no spang leef maar ff op die roze wolk, des te harder val je er zondag van af.
Hamsik was dan ook geschorstquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hamsik was al een tijdje bekend. Cavani ook 1 dag van te voren.
Ik heb het gevoel dat je gefrustreerd bent, lucht je hartquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, je hangt liever de debiel uit. Dat kan ook natuurlijk.
Je maneuvreert je altijd in de underdog posissie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat we zondag gaan winnen.
Siert je niet deze reacties.
Zo goed speelde Ajax niet... positiespel/passing was écht slecht. Man C was alleen zo mogelijk nog slechter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als vanavond zullen ze niet veel aan de bal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |