Ja, gelukkig is dat niet letterlijk allemaal uit het krantenartikel overgenomenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:18 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat een kwaliteitsloze TT en OP.
Dit betreft geen doodsbedreiging(ik maak je dood) maar een doodsverwensing(ik hoop dat je dood gaat).
Damn, learn the difference.
Zo, dat zijn teksten hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
'SGP-leider mag van Claudia de Breij branden in de hel'
Transgender, vandaar die stem en dat lichaam.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Is dat een meisje of een jongen?
Hey Claudia.. VUILE KUT HOPELIJK LEES EN ZIE JE DIT. DAT JE ZELF MAG VERBRANDEN, STUK ONGELUK , KUTWIJFquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ban justin bieber danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:33 schreef raptorix het volgende:
Ik heb contacten met de security guys van Twitter, kan hem wel laten bannen als ik wil
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Beef en huiver. Het is @prinsesdylan.
Is die homo ofzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:35 schreef ems. het volgende:
[..]Ik zou niet meer bijkomen als ik door hem werd bedreigd.
Omdat Monique Smit bijna net zo graag aandacht wil als het pubertje dat momenteel kwijlend voor de TV zit, om te kijken of hij wordt genoemd in RTL Boulevard...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:59 schreef Piye het volgende:
Dit bericht is triest om zoveel redenen, maar ik ga er eentje noemen. Sinds wanneer is hopen dat iemand doodgaat hetzelfde als iemand met de dood bedreigen?
mij zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:13 schreef TLC het volgende:
Ik zie zo een aantal users in dit topic die ik veel liever op het kerkhof zie liggen dan Monique Smit.
'Mevrouw' nog wel. Vroeger noemde men dit gewoon 'debiel inteeltgedrocht', en mocht het niet eens buiten Volendam komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Resistor het volgende:
Ik zou met iets ludieks reageren als 'ach, trap met je blote poten op een Legoblokje', maar nee hoor, mevrouw schreeuwt weer moord en brand om aandacht.
Goed punt!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:39 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft Glennis Grace nog niet gereageerd?!?!?! En Lange Frans?!?!?!
MENSEN KINDEREN, WAT ZOUDEN ZIJ ER WEL NIET VAN VINDEN?!?!
Oké, dit is toch wel lekker, alleen moet ik nu toch weer onbewust aan Jan Smit denken...quote:
Die veel te emotionele niet zo knappe meid is pas erg...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Grappig plaatje hoor!quote:
Dit is dus jouw definitie van grappig ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:34 schreef braddofiel het volgende:
[..]
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)igd-op-Twitter.dhtml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dit is dus jouw definitie van grappig ?Beetje gestoord of niet
Ik betwijfel echter wel of Monique daadwerkelijk angst moet hebben voor de freak die haar bedreigt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |