Nou, ik zag net die moeder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n achterlijk ding in een speeltuin gezien.
Nee nee, de expertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef tralalala het volgende:
Meester Visser natuurlijk zo met decibelmeter
Zou het van Allah mogen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk zit die Turk van halal weer in de jury.
Meeste mensen zoeken niet zo snel confrontatie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef ddx het volgende:
Maar hebben de andere buren er dan geen last van ?
Met z'n driedelige maatpakquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Specularium het volgende:
Nee das de Chinaman.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Met z'n driedelige maatpak
Ze gaat vast haar charmes in de strijd gooien, net als vorige week.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Specularium het volgende:
Mocroquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zijn het niet eens de ouders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef Palomar het volgende:
kortzichtige figuren die ouders van die kinderen. Geen enkel inlevingsvermogen
Moet van die dikke vrouwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Cee het volgende:
Die kinderen vinden er geen kut aan, spelen liever binnen op de DS maar buurtje treiteren is dan wel weer leuk.
Inderdaad, wie heeft dit bedacht en wie zet dat in een speeltuin waar mensen aan wonen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie verzint dat toestel?
Iemand die de muzikale kant van kinderen wil ontwikkelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie verzint dat toestel?
misschien kunnen ze het ook eens met de tandjes proberenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef themole het volgende:
Ah met de knokkels moet het worden bespeeld.
Ja die heb Anita se gegevuh, want anders krijguh se last van de handjes hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
DIE STOK HOORT ER NIET EENS BIJ??wtfff
Zal de tandarts leuk vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
misschien kunnen ze het ook eens met de tandjes proberen
Dat wordt de uitspraak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef MilaNL het volgende:
Gewoon die stok eraf halen. Probleem opgelost.
De wipkip.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef matthijst het volgende:
Naar mijn mening moeten vadsige wijven niet de hele dag op hun reet in de speeltuin gaan zitten.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef matthijst het volgende:
Die stok had die rooie bostrol nog in d'r kut zitten.
Touwtje zat er nog aan
Of met hun vuurwapens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wordt de uitspraak.
Alleen de kinderen gaan het dan met stenen doen wat nog irritanter is.
Daarom zijn dat de grootste kutburen die je je maar kan wensen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Disana het volgende:
Ze blijven weigeren er een probleem in te zien.
Nee, ik verkoop alleen ijs!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Palomar het volgende:
[..]
ijscoman, vertel eens een verhaal!
Ja reken maar. En maar blijven appeleren op hun onschuld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom zijn dat de grootste kutburen die je je maar kan wensen.
Lol....hahahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:38 schreef matthijst het volgende:
Die stok had die rooie bostrol nog in d'r kut zitten.
Touwtje zat er nog aan
meertonige claxonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef themole het volgende:
Een ijscoman heeft een vergunning nodig. Lolwhut
Met die miniboodschappenwagentjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Net als die kutkinderen die alles mogen in de AH.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef Tem het volgende:
Dan moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen, volgens tante Annie en die kale kutlul.
Haha ik lig echt in een scheur hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor, accepteren.
Tuurlijk, dat was vroegah zo'n moffenhoer: ze zijn er nou eenmaal, dus hoppa, op de rug en kreunen voor die snorren.
Wel een beetje een Frenk van der Linden wannabe met die overhemden en die bril.quote:
Geen enkel kind is er ooit slechter van geworden door met zijn handen aan een klokkenspel te zitten.quote:
Dat...quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geen enkel kind is er ooit slechter van geworden door met zijn handen aan een klokkenspel te zitten.
Het is vrij belangrijk dat speeltoestellen veilig zijn etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef Rucebo het volgende:
Speeltuindeskundige, dat kan alleen bij de Rijdende Rechter!
Ik snap er geen hol van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Verhaal van mevrouw Hol is niet te begrijpen.
Niemand wilde ze bevruchten dus dan kom je zo maar aan de trekken met de kinderwens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef themole het volgende:
De speeltuin is wel een pittige kapsel en tokkieparadijs.
Phillips Living Colours zeker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef alors het volgende:
Die achtergrond met veranderende kleuren is wel vet
Dit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
Volgens mij zijn de volwassenen meer bezig met die klote-bellen dan de kinderen waarvoor het bedoeld is.
Ja hè.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mevrouw Hol is echt zo'n tyfus wijf. Achterbskse kut.
Ik denk dat die speeltuin de enige mogelijkheid biedt voor haar om een klokkenspel te zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Niemand wilde ze bevruchten dus dan kom je zo maar aan de trekken met de kinderwens.
Ze heet wel haar op haar tanden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Ik lach me rot om het taalgebruik van dat mens
Moet een goede beurt hebben. Maar ja, door wiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mevrouw Hol is echt zo'n tyfus wijf. Achterbskse kut.
Ze had zelf ook een stok er tegenaan gehangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik denk dat die speeltuin de enige mogelijkheid biedt voor haar om een klokkenspel te zien.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze had zelf ook een stok eraan gehangen.
Ik trek de bel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
Iemand uitschelden om een kinderbel... mijn hemel, mhebben die mensen niets anders aan hun hoofd?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als die bel niet weg is, moeten we als Fokkers hem weg gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |