SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:18 schreef Lorrelies het volgende:
Plex, ik zag laatst iemand met blauwe suède schoenen
Moest meteen aan jou denken
Waarom heb jij geen normale mobiel dan? Ook te duur zeker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:49 schreef Lorrelies het volgende:
Jullie zitten alleen maar op jullie fancy mobieltjes te spelen de hele dag heb ik het idee
Wij mochten nooit naar pokemon kijken, omdat mijn ouders dat niet echt geschikt vonden voor kinderen, al dat vechten entzo, de spellen daarintegen wel weer, maar ik heb nooit een gameboy gehad dusjaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat hele pokemon manga dinges is na mijn tijd.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wij mochten nooit naar pokemon kijken, omdat mijn ouders dat niet echt geschikt vonden voor kinderen, al dat vechten entzo, de spellen daarintegen wel weer, maar ik heb nooit een gameboy gehad dusja
Heb het ook nooit gezien, was volgens mij een periode dat wij die zenders niet aankonden. Bij ons was geen kabel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat hele pokemon manga dinges is na mijn tijd.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
integendeel
bakken vol lego, vet vaak vissen, fietsen, ravotten in het bos dan weer niet
in Veenendaal gingen rond 1992-1993 alle antennes van t dak af, en werd overal kable aangelgdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb het ook nooit gezien, was volgens mij een periode dat wij die zenders niet aankonden. Bij ons was geen kabel.
We woonde te ver achteraf. Ik woon nu op mezelf maar bij me ouders is er nog altijd geen kabel. Gewoonweg te ver van het centrum af. Maar we hebben een schotel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
in Veenendaal gingen rond 1992-1993 alle antennes van t dak af, en werd overal kable aangelgd
onder het mom van horizonvervuiling
Verhuizen naar het platteland was dan wel één van de beste keuzes diue mn ouders hebben gemaaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vissen, dat deed ik nooit, vond ik zielig en t was saai
Ik heb eigenlijk ook alleen maar een TV voor mn spelcomputersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:30 schreef Mender het volgende:
Dus ik heb in mijn hele leven nooit kabel TV gehad, en zal het in de toekomst ook nooit willen. Hooguit bij vriendjes kabel tv gekeken
Nee maar wel via schoten gekeken uiteraard. (vanaf 2001 dat we de commerciele zenders via de schotel aankonden). Maar sinds ik op mezelf woon heb ik geen schotel of kabel abbenoment meer. Alleen digitenne zonder abbonement (alleen de gratis zenders). Lekker cheap en kijk toch bijna nooit.
ik alleen om soms films te kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook alleen maar een TV voor mn spelcomputers
leuk?quote:
boobsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
kanker, borstkankerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:57 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is er nu weer gaande op Facebook met hun 27 dagen naar frankrijk ofzo
Heb een normale, maar geen superdeluxe smartphone die veel te groot is voor mijn broekzak en 250 euro kostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen normale mobiel dan? Ook te duur zeker?
nee laten we lekker geheimzinnig doen met paars bloem april weet ik tquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al idd. doneer dan maar wat geld dan hebben ze er nog wat aan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef Lorrelies het volgende:
Om de één of andere reden doet me dat denken aan een buitenlandse jongen die ik in de klas had en die niet tegen vrouwen wilde en mocht pratenHij had er ook gewoon een afkeer tegen. Ik zat eens in een computerlokaal met de klas voor informatica, komt hij binnen, is er alleen nog een plaats vrij rechts van me. Hij kijkt ernaar, kijkt naar mij, draait zich om en loopt weg terwijl hij de les moest volgen
Werd ik boos om joh, al mocht ik hem niet, vond het gewoon stom
quote:reddit is under heavy load right now
please try again in a few minutes.
Hahaha zou zo een kindje van de kat kunnen zijnquote:
Ik kom er gewoon op, u mad brah?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon op, u mad brah?
dat spelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nu we het toch over katten hebben:
Bobber, heb jij deze stages ooit gehaald?
Dat spel is motherfucking awesomequote:
Haha ik vind het dan eigenlijk nog duurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:01 schreef vogelkooi het volgende:
Pure zelfvernietiging, en bak ben en jerry's in de bonus. En nu heb ik bodem-bereik-drang!
Lijk wel en wijf...
hey ik heb je facebook gevondenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lorre? Jij. Bent. Een. Fucking. Gierige. Krent.
Je hebt en vent, die betaald wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha ik vind het dan eigenlijk nog duur
en ik koop het expres niet want het is zo vet
Nee, ik let gewoon op mijn geldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lorre? Jij. Bent. Een. Fucking. Gierige. Krent.
Taksi, verkopen ze dat nog steeds?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee, ik let gewoon op mijn geldWacht maar tot jij op jezelf gaat en op je centjes moet letten
Ik ga geen ijs van 5 euro kopen waar ik alleen maar dikker van word
Voor dat geld kan ik ook 7 pakken Taksi kopen. Dus als je het zo bekijkt
OMG CAT RACINGquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nu we het toch over katten hebben:
Bobber, heb jij deze stages ooit gehaald?
Zeg dan eens waar mijn profiel foto genomen is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik die van jou ook, sukkel
Haten op TSFPquote:
Nou ja ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:24 schreef Mender het volgende:
[..]
oh ja weet ik veel. Ik zag alleen maar een vaag filmpje met een kat die rare geluiden maakt
Jou facebook fotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik die van jou ook, sukkel
ok ik kom welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil vnv weer een round starten met heel veel spelers om iets van 20.30 uur. Wie mee wil doen kan joinen.![]()
109.72.41.16
goed gezegdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef vogelkooi het volgende:
Dik of dun worden is voor paupers, echte bazen blijven constant.
Nope.aviquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:31 schreef maurisioo het volgende:
Iemand die verstand heeft van plugins maken voor bukkit?
http://forums.bukkit.org/(...)on-1-2-5-r4-0.84714/
ik weet t ik weet t !!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Zeg dan eens waar mijn profiel foto genomen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is goe voor den kanusch.
[ Bericht 42% gewijzigd door SosuaCafe op 23-10-2012 20:19:07 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Nog maar 20 minutenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil vnv weer een round starten met heel veel spelers om iets van 20.30 uur. Wie mee wil doen kan joinen.![]()
109.72.41.16
moet je zeggen dat je een vrijgezelle hipstermeid bent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil gewoon eindelijk eens een keer meer dan 10 spelers tegelijk online hebben.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:26 schreef MineraalWater het volgende:
Ey wollah kom op Mau zn server.
Gratis hipster brillen vanaf 20:30.
Bel dan gewoon gelijk het CBR, scheelt een hoop rijdenquote:
Looooooooooooolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Bel dan gewoon gelijk het CBR, scheelt een hoop rijden
Waar zeiken ze dan overquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef mar456 het volgende:
Ahh wat zijn jullie lievvvvvvvvvvvvv
Maar ik ben boos omdat school,
Alles gaat goed, sta nu 8 gemiddeld ofz en toch zeiken mijn ouders
Zeiken over wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef mar456 het volgende:
Ahh wat zijn jullie lievvvvvvvvvvvvv
Maar ik ben boos omdat school,
Alles gaat goed, sta nu 8 gemiddeld ofz en toch zeiken mijn ouders
Slimmerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
No pix, t' heeft een pik. Dat zijn nou eenmaal de regels van het internet.
haha heb je dat boek voor niks gekochtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Timwonnacott het volgende:
verdomme nog aan toe. Zit ik hier een boek van 500 pagina's te leren voor tentamen, blijken de vriendelijke auteurs samenvattingen op hun site te hebben.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Timwonnacott het volgende:
verdomme nog aan toe. Zit ik hier een boek van 500 pagina's te leren voor tentamen, blijken de vriendelijke auteurs samenvattingen op hun site te hebben.
Maar dit zijn speler zombies...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Jonge, als ik zombies wil afmaken ga ik wel L4D2 spelen ofzo. In Minecraft bouw ik, anders niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef TJV het volgende:
Graflui.Teringmooi, op de personages na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Jehova getuigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Je kan wel zien dat Mau gelovig is. Hij is net zo hardnekkig als dat volk dat het geloof aan je deur komt verkopen. Altijd voetje tussen de deur.
Nee, dat gelovigen gewoon zeer hardnekkig zijn met het opdringen van zaken aan andere mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jehova getuigen
Dus je beweert dat zombiemaps en geloof gewoon met elkaar te vergelijken zijn?
Zo praat je niet over zombiemaps.
Vooroordelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, dat gelovigen gewoon zeer hardnekkig zijn met het opdringen van zaken aan andere mensenIn dit geval zombiemaps.
Oke je hebt misschien gelijk. Maar volgens mij is niet iedereen zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bewijs het tegendeel en stop met opdringen
Nee klopt, ik heb godzijdank (See what I did there) nog nooit een moslim aan mijn deur gehad om de Koran te bespreken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oke je hebt misschien gelijk. Maar volgens mij is niet iedereen zo.
je bent er wel gek op. Wat kostet en wat is het veurn spel?quote:
dat is wel heel ergquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:22 schreef Ame_thyst het volgende:
youtube wordt steeds erger met die copyright claims.
Nu zeiken ze al om een filmpje omdat er een geluidje in zit dat ook in één of ander nummer zit.
Een geluidje uit een fucking sound library
Lekker voor jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:22 schreef Ame_thyst het volgende:
youtube wordt steeds erger met die copyright claims.
Nu zeiken ze al om een filmpje omdat er een geluidje in zit dat ook in één of ander nummer zit.
Een geluidje uit een fucking sound library
spreek voor jezelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:06 schreef drumstickNL het volgende:
We zijn inmiddels allemaal verzuurde LoL spelers geworden.
LOLquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:06 schreef drumstickNL het volgende:
We zijn inmiddels allemaal verzuurde LoL spelers geworden.
Nou ja er is mij altijd geleerd dat je inderdaad de eerste regel nooit moet beginnen met ik omdat dat onbeleefd is of niet netjes is/staatquote:
Je begint je brief sowieso nooit met een vraag of de aanleiding daarnaartoe. Ik begin mijn brieven vrijwel altijd met "onlangs".quote:
Niet alleen in de eerste regel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou ja er is mij altijd geleerd dat je inderdaad de eerste regel nooit moet beginnen met ik omdat dat onbeleefd is of niet netjes is/staat
Dus niet:
Geachte heer/mevrouw,
Ik zou graag.... bla bla
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik ga niet al die shit doorlezen van jullie tuig hoor
Maar ik zag 1 miljoen miljard spams over base vs base?
Noem je dit spam?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik ga niet al die shit doorlezen van jullie tuig hoor
Maar ik zag 1 miljoen miljard spams over base vs base?
Nee, we gaan met 1.3.2 spelen, want er is dan wss geen bukkit voor 1.4quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Fe2O3 het volgende:
15 nov? Dan pas? Het is toch al bewezen dat mijn basissen nooit gevonden worden :p
1.4 zeker ook?
Denk het wel hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, we gaan met 1.3.2 spelen, want er is dan wss geen bukkit voor 1.4
1.4 komt al snel uit; over een halve maand is bukkit wel weer beschikbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
2 (misschien 3 maar nog even kijken met hoeveel we zijn) bases; moet aardig zichtbaar worden aangezien het gebied wat groter gaat worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Fe2O3 het volgende:
15 nov? Dan pas? Het is toch al bewezen dat mijn basissen nooit gevonden worden :p
1.4 zeker ook?
als bukkit al op basis van de pre-release kan gaan ontwikkelen dan zal hij er toch wel vrij rap zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je meedoet; ik PM je nog wel als het bijna 15 november is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:53 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb nu een 1.3.2 install met oa buildcraft, railcraft, forestry en industrialcraft, maar dat is wel ff te backuppen.
Dus zet mij maar op de misschien lijst
Idd, denk dat het een week gaat duren of zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als bukkit al op basis van de pre-release kan gaan ontwikkelen dan zal hij er toch wel vrij rap zijn?
Hahahaha iddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we nu al afspreken dat sky-basissen off limits zijn?
Komt geen warp ofzo in dus als je het lukt zou het wel grappig zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we nu al afspreken dat sky-basissen off limits zijn?
Helemaal geen /home en /spawn doen. Verpest alles.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Komt geen warp ofzo in dus als je het lukt zou het wel grappig zijn.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:16 schreef bobbernaut het volgende:
Meneer Timwonnacot,
Mag ik u een vraag stellen?
Omdat YOLO wil Ik wil graag heten wat uw voornaam is.
Met vriendelijke groet,
Cedric
en dan nog anti cheat plugins.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als bukkit al op basis van de pre-release kan gaan ontwikkelen dan zal hij er toch wel vrij rap zijn?
Nee hoor, ik weet nog wel dat je de vorige keer gewoon naar de spawn kon tpen en weer net zo makkelijk weer terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Komt geen warp ofzo in dus als je het lukt zou het wel grappig zijn.
edit: @mauris; Inderdaad maar dat was voorgaande keren ook al zo.
Nee gewoon neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef bobbernaut het volgende:
Nee maar wel iets van /base
Met cooldown
HOU JE BEK JONGE IK SUPPORT JE ZOMBIE SERVER EN DAN DOE JE ZO TEGEN MIJquote:
okequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HOU JE BEK JONGE IK SUPPORT JE ZOMBIE SERVER EN DAN DOE JE ZO TEGEN MIJ
Alleen de éérste klas heeft de bootreis inclusief.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je dan dubbel betalen? treinrit + bootreis?
op een fucking ferryquote:
Ah, de dieselvariant danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Alleen de éérste klas heeft de bootreis inclusief.
Tweede klas moet zelf roeien
[..]
op een fucking ferry![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
zolang het ding doet waatie moet doen , boeit het uiterlijk niet..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:
en wat koopt de NS , deze tumor
[ afbeelding ]
hij doet ook niet wat hij moet doen, 3 jaar te laat geleverdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang het ding doet waatie moet doen , boeit het uiterlijk niet..
Niet toegestaan helaas; de map is groter dus je kunt wmb gewoon kastelen bouwen en dan nog duurt het een tijd voordat iemand die kan vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Fe2O3 het volgende:
Gewoon midden in de oceaan op de bodem een ingang van 1 bij 1, vaak zat gedaan vorige keren, wordt never nooit gevonden
Maar ze zitten wel lekker en hebben wifiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
hij doet ook niet wat hij moet doen, 3 jaar te laat geleverdtestritten gaan fout etc etc
En ja het uiterlijk boeit wel, waarom, een lelijke trein ontwerpen als het ook mooi kan
-Het heeft inderdaad wat weg van een Spurt met een tumor op zn neus van heb-ik-jou-daarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Italianen moeten maar gewoon bij auto's bouwen blijven
./agreequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar ze zitten wel lekker en hebben wifi
mooi getal tochquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:53 schreef bobbernaut het volgende:
26
maar hoezo begint het op 15 november?
Dat is een donderdag
Die? Mochten we willen. Die zie ik alleen maar stilstaan op een rangeerterrein, deze nog lelijkere dingen rijden rond:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Italianen moeten maar gewoon bij auto's bouwen blijven
Deze manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef shaderon het volgende:
Dungeon Keeper![]()
Populous the begining![]()
Knights and Merchants![]()
Bazen spellen. Was geloof ik 4 jaar ofzo toen ik dit speelde
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:02 schreef Lorrelies het volgende:
Oh yeah mijn loon en stufi is gestorten nog meer inkomsten
¤ 1.069,39
quote:
Heul niet.quote:
Nee, ik verdien ook met re-enactmentweekendenquote:
Traxxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Die? Mochten we willen. Die zie ik alleen maar stilstaan op een rangeerterrein, deze nog lelijkere dingen rijden rond:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Lorrelies het volgende:
Hahaha.
Zou dat verdienen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |