LOLquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:06 schreef drumstickNL het volgende:
We zijn inmiddels allemaal verzuurde LoL spelers geworden.
Nou ja er is mij altijd geleerd dat je inderdaad de eerste regel nooit moet beginnen met ik omdat dat onbeleefd is of niet netjes is/staatquote:
Je begint je brief sowieso nooit met een vraag of de aanleiding daarnaartoe. Ik begin mijn brieven vrijwel altijd met "onlangs".quote:
Niet alleen in de eerste regel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou ja er is mij altijd geleerd dat je inderdaad de eerste regel nooit moet beginnen met ik omdat dat onbeleefd is of niet netjes is/staat
Dus niet:
Geachte heer/mevrouw,
Ik zou graag.... bla bla
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik ga niet al die shit doorlezen van jullie tuig hoor
Maar ik zag 1 miljoen miljard spams over base vs base?
Noem je dit spam?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik ga niet al die shit doorlezen van jullie tuig hoor
Maar ik zag 1 miljoen miljard spams over base vs base?
Nee, we gaan met 1.3.2 spelen, want er is dan wss geen bukkit voor 1.4quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Fe2O3 het volgende:
15 nov? Dan pas? Het is toch al bewezen dat mijn basissen nooit gevonden worden :p
1.4 zeker ook?
Denk het wel hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, we gaan met 1.3.2 spelen, want er is dan wss geen bukkit voor 1.4
1.4 komt al snel uit; over een halve maand is bukkit wel weer beschikbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
2 (misschien 3 maar nog even kijken met hoeveel we zijn) bases; moet aardig zichtbaar worden aangezien het gebied wat groter gaat worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Fe2O3 het volgende:
15 nov? Dan pas? Het is toch al bewezen dat mijn basissen nooit gevonden worden :p
1.4 zeker ook?
als bukkit al op basis van de pre-release kan gaan ontwikkelen dan zal hij er toch wel vrij rap zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je meedoet; ik PM je nog wel als het bijna 15 november is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:53 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb nu een 1.3.2 install met oa buildcraft, railcraft, forestry en industrialcraft, maar dat is wel ff te backuppen.
Dus zet mij maar op de misschien lijst
Idd, denk dat het een week gaat duren of zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als bukkit al op basis van de pre-release kan gaan ontwikkelen dan zal hij er toch wel vrij rap zijn?
Hahahaha iddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we nu al afspreken dat sky-basissen off limits zijn?
Komt geen warp ofzo in dus als je het lukt zou het wel grappig zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we nu al afspreken dat sky-basissen off limits zijn?
Helemaal geen /home en /spawn doen. Verpest alles.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Komt geen warp ofzo in dus als je het lukt zou het wel grappig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |