leuk?quote:
boobsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
kanker, borstkankerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:57 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is er nu weer gaande op Facebook met hun 27 dagen naar frankrijk ofzo
Heb een normale, maar geen superdeluxe smartphone die veel te groot is voor mijn broekzak en 250 euro kostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen normale mobiel dan? Ook te duur zeker?
nee laten we lekker geheimzinnig doen met paars bloem april weet ik tquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al idd. doneer dan maar wat geld dan hebben ze er nog wat aan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef Lorrelies het volgende:
Om de één of andere reden doet me dat denken aan een buitenlandse jongen die ik in de klas had en die niet tegen vrouwen wilde en mocht pratenHij had er ook gewoon een afkeer tegen. Ik zat eens in een computerlokaal met de klas voor informatica, komt hij binnen, is er alleen nog een plaats vrij rechts van me. Hij kijkt ernaar, kijkt naar mij, draait zich om en loopt weg terwijl hij de les moest volgen
Werd ik boos om joh, al mocht ik hem niet, vond het gewoon stom
quote:reddit is under heavy load right now
please try again in a few minutes.
Hahaha zou zo een kindje van de kat kunnen zijnquote:
Ik kom er gewoon op, u mad brah?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon op, u mad brah?
dat spelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nu we het toch over katten hebben:
Bobber, heb jij deze stages ooit gehaald?
Dat spel is motherfucking awesomequote:
Haha ik vind het dan eigenlijk nog duurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:01 schreef vogelkooi het volgende:
Pure zelfvernietiging, en bak ben en jerry's in de bonus. En nu heb ik bodem-bereik-drang!
Lijk wel en wijf...
hey ik heb je facebook gevondenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lorre? Jij. Bent. Een. Fucking. Gierige. Krent.
Je hebt en vent, die betaald wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha ik vind het dan eigenlijk nog duur
en ik koop het expres niet want het is zo vet
Nee, ik let gewoon op mijn geldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lorre? Jij. Bent. Een. Fucking. Gierige. Krent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |