quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:16 schreef bobbernaut het volgende:
Meneer Timwonnacot,
Mag ik u een vraag stellen?
Omdat YOLO wil Ik wil graag heten wat uw voornaam is.
Met vriendelijke groet,
Cedric
en dan nog anti cheat plugins.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als bukkit al op basis van de pre-release kan gaan ontwikkelen dan zal hij er toch wel vrij rap zijn?
Nee hoor, ik weet nog wel dat je de vorige keer gewoon naar de spawn kon tpen en weer net zo makkelijk weer terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Komt geen warp ofzo in dus als je het lukt zou het wel grappig zijn.
edit: @mauris; Inderdaad maar dat was voorgaande keren ook al zo.
Nee gewoon neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef bobbernaut het volgende:
Nee maar wel iets van /base
Met cooldown
HOU JE BEK JONGE IK SUPPORT JE ZOMBIE SERVER EN DAN DOE JE ZO TEGEN MIJquote:
okequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HOU JE BEK JONGE IK SUPPORT JE ZOMBIE SERVER EN DAN DOE JE ZO TEGEN MIJ
Alleen de éérste klas heeft de bootreis inclusief.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je dan dubbel betalen? treinrit + bootreis?
op een fucking ferryquote:
Ah, de dieselvariant danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Alleen de éérste klas heeft de bootreis inclusief.
Tweede klas moet zelf roeien
[..]
op een fucking ferry![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
zolang het ding doet waatie moet doen , boeit het uiterlijk niet..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:
en wat koopt de NS , deze tumor
[ afbeelding ]
hij doet ook niet wat hij moet doen, 3 jaar te laat geleverdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang het ding doet waatie moet doen , boeit het uiterlijk niet..
Niet toegestaan helaas; de map is groter dus je kunt wmb gewoon kastelen bouwen en dan nog duurt het een tijd voordat iemand die kan vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Fe2O3 het volgende:
Gewoon midden in de oceaan op de bodem een ingang van 1 bij 1, vaak zat gedaan vorige keren, wordt never nooit gevonden
Maar ze zitten wel lekker en hebben wifiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
hij doet ook niet wat hij moet doen, 3 jaar te laat geleverdtestritten gaan fout etc etc
En ja het uiterlijk boeit wel, waarom, een lelijke trein ontwerpen als het ook mooi kan
-Het heeft inderdaad wat weg van een Spurt met een tumor op zn neus van heb-ik-jou-daarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:
en wat koopt de NS , deze tumor
[ afbeelding ]
Italianen moeten maar gewoon bij auto's bouwen blijven
./agreequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar ze zitten wel lekker en hebben wifi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |