Op Steam is het 14 euro.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:35 schreef Mordecai het volgende:
Lijkt me zoooooo gaaf.. Alleen vind ik 22 euro best duur op het moment :$
FH members spelen wat Strite speelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Fort Haven speelt dit spel ook overigens. (multi-game clan geworden)
Ze zijn momenteel de servers aan het upgraden in de EU om genoeg capaciteit te kunnen bieden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:05 schreef Chef_M het volgende:
[..]
FH members spelen wat Strite speelt.
Maar in vele reviews zeggen ze dat dit spel ontbreekt in MP mensen, is dat ondertussen al verbeterd? Want wil deze ook halen, maar niet als ik dan constant in mijn 1tje alles moet doen.
Ik wacht denk ik op de RC, en dan kijken hoe groot de community is. Maar deze komt uiteindelijk wel in mijn Library.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ze zijn momenteel de servers aan het upgraden in de EU om genoeg capaciteit te kunnen bieden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef Mordecai het volgende:
Nog op zoek naar twee personen die mee willen doen met de 4-pack kopen.
Tot nu toe doen mee:
- Mender
- Ik
Ben ook op facebook maar eens op zoek gegaan naar mensen die 'm misschien willen hebben ^^
Dat is vage shiz man, devs reageren heel snel dus als het probleem blijft; ff vragen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:27 schreef Gutz het volgende:
Nou, ik heb 'm op steam in pre-order gezet, Kan de beta al gelijk spelen.
Jammer dat ik de bug krijg dat op het moment ik stop met het gebruiken van een wapen, op E druk dus. Heel mijn point of view geroteerd word.
Dan krijg je dit dus: [ link | afbeelding ]
Ik heb het al opgelost, gewoon een paar standaard video settings aangepast en het komt niet meer voor, heb het iig wel doorgegeven aan de devversquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat is vage shiz man, devs reageren heel snel dus als het probleem blijft; ff vragen.
kan de OP niet meer aanpassenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:02 schreef RickoKun het volgende:
Goede OP. Het is mij helemaal duidelijk wat voor spel dit is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |