haha heb je dat boek voor niks gekochtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Timwonnacott het volgende:
verdomme nog aan toe. Zit ik hier een boek van 500 pagina's te leren voor tentamen, blijken de vriendelijke auteurs samenvattingen op hun site te hebben.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef Timwonnacott het volgende:
verdomme nog aan toe. Zit ik hier een boek van 500 pagina's te leren voor tentamen, blijken de vriendelijke auteurs samenvattingen op hun site te hebben.
Maar dit zijn speler zombies...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Jonge, als ik zombies wil afmaken ga ik wel L4D2 spelen ofzo. In Minecraft bouw ik, anders niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef TJV het volgende:
Graflui.Teringmooi, op de personages na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Jehova getuigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Je kan wel zien dat Mau gelovig is. Hij is net zo hardnekkig als dat volk dat het geloof aan je deur komt verkopen. Altijd voetje tussen de deur.
Nee, dat gelovigen gewoon zeer hardnekkig zijn met het opdringen van zaken aan andere mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jehova getuigen
Dus je beweert dat zombiemaps en geloof gewoon met elkaar te vergelijken zijn?
Zo praat je niet over zombiemaps.
Vooroordelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, dat gelovigen gewoon zeer hardnekkig zijn met het opdringen van zaken aan andere mensenIn dit geval zombiemaps.
Oke je hebt misschien gelijk. Maar volgens mij is niet iedereen zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bewijs het tegendeel en stop met opdringen
Nee klopt, ik heb godzijdank (See what I did there) nog nooit een moslim aan mijn deur gehad om de Koran te bespreken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oke je hebt misschien gelijk. Maar volgens mij is niet iedereen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |