Daten af? Waar bevinden de grote aantallen vrijgezellen zich? Kom je naar het zuiden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Thanks![]()
En je kan je mobiel ook gewoon aanzetten zodat je op online staat, dan hoor je vanzelf wel wanneer er een bericht binnenkomt (en hoef je dus niet continu met je telefoon in je hand te zitten).
[..]
Ben even daten af.
En ga verhuizen...ga mij maar eens naar de grote aantallen vrijgezelle mannen begeven.
Ja, hou het even voor gezien. Heb even genoeg aan wat er nu speelt...en verder dus focussen op verhuizen en een andere baan in midden nederland.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Daten af? Waar bevinden de grote aantallen vrijgezellen zich? Kom je naar het zuiden?
Oh, ja dat kan ik me voorstellen met verhuizen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ja, hou het even voor gezien. Heb even genoeg aan wat er nu speelt...en verder dus focussen op verhuizen en een andere baan in midden nederland.
Geografisch gezien wel ja...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, ja dat kan ik me voorstellen met verhuizen.
Maar je komt dus dichterbij moi
Dat is al het halve werk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Mark_Rutte het volgende:
Badoo is wel echt een succes zeg.. berichtje van een 'vrouw' " dit is niet mijn foto. ik ben een jongen van 29 mag ik je zo pijpen? jij hoeft niets bij mij te doen als ik je paal maar mag klaarzuigen. "
quote:
Zeker die pic dat je die roze trui aan hebt als profielfoto gebruikt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Mark_Rutte het volgende:
Badoo is wel echt een succes zeg.. berichtje van een 'vrouw' " dit is niet mijn foto. ik ben een jongen van 29 mag ik je zo pijpen? jij hoeft niets bij mij te doen als ik je paal maar mag klaarzuigen. "
scherpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zeker die pic dat je die roze trui aan hebt als profielfoto gebruikt?
Oh, tering...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Mark_Rutte het volgende:
Haha daar ben ik inmiddels achter!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, tering...![]()
Stikt daar van de fakers helaas
Ik gok dat het een paar jochies van een jaar of 15 zijn, die kijken hoever ze kunnen gaan en geen seksuele interesse in je hebben verderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Haha daar ben ik inmiddels achter!
Maar wat ik me dan afvraag.. Hapt er überhaupt iemand op zo'n bericht?
Zo iemand kan toch beter zijn heil zoeken op een gaysexdatingsite.
Voor zo'n geintje zou ik als 15jarige liever bier kopen dan "superkrachten" op een datingsite. :pquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat het een paar jochies van een jaar of 15 zijn, die kijken hoever ze kunnen gaan en geen seksuele interesse in je hebben verder
Stel hem dan de Bender-app voor, heeft ie vast meer succes meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Voor zo'n geintje zou ik als 15jarige liever bier kopen dan "superkrachten" op een datingsite. :p
Ben dus bang dat het wel degelijk serieus bedoeld is.
Wil ik weten wat dat is!?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Stel hem dan de Bender-app voor, heeft ie vast meer succes mee
Die app zoekt op basis van GPS naar andere leden/gebruikers in je directe omgeving voor een hele snelle beurt.quote:
Mag ik dat vrij typerend vinden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Die app zoekt op basis van GPS naar andere leden/gebruikers in je directe omgeving voor een hele snelle beurt.
Als ik de juiste app voor me heb, that is
Dat mag je vinden!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Mag ik dat vrij typerend vinden?
Werkt dat ook bij vrouwen? Of krijg je dan alleen hete nichten achter je aan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Die app zoekt op basis van GPS naar andere leden/gebruikers in je directe omgeving voor een hele snelle beurt.
Als ik de juiste app voor me heb, that is
Puur voor homo's, had hem even opgezocht in market (google play store)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij vrouwen? Of krijg je dan alleen hete nichten achter je aan?
Ik gok dat laatstequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij vrouwen? Of krijg je dan alleen hete nichten achter je aan?
Dat mag. Ga jij er even iets van vinden. Gaan de nichten ondertussen lekker batsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Mag ik dat vrij typerend vinden?
De hetero versie heet hookers.nlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat laatste![]()
Geen idee of er ook een versie is voor hetero's
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:27 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
De hetero versie heet hookers.nl
Zou wel leuk zijn als je een overzichtje had met een Googlemaps kaart om te zien we er allemaal panklaar zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]Echt?!
![]()
Nouja, geen behoefte aan seksdating, al ben ik best benieuwd wie die app heeft hier in de buurt
Haha, als je je profiel kunt verbergen kun je het proberen. :pquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]Echt?!
![]()
Nouja, geen behoefte aan seksdating, al ben ik best benieuwd wie die app heeft hier in de buurt
Klabanus door de brievenbus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Haha, als je je profiel kunt verbergen kun je het proberen. :p
Anders heb je over 5 minuten een hitsige vent voor de deur staan.
Precies!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je een overzichtje had met een Googlemaps kaart om te zien we er allemaal panklaar zit.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Mister1977 het volgende:
Maar goed. Het feest is weer voorbij. Ik ga op één oor. Morgen moet er weer stevig nagedacht worden.
Hoe laat ben je morgen weer online?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Mister1977 het volgende:
Maar goed. Het feest is weer voorbij. Ik ga op één oor. Morgen moet er weer stevig nagedacht worden.
Nah, dat sla ik maar over... Woon in een klein dorpje, dat komt vast niet goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Haha, als je je profiel kunt verbergen kun je het proberen. :p
Anders heb je over 5 minuten een hitsige vent voor de deur staan.
Uh? Vanwaar deze interesse? Het is nog maar zeer de vraag of ik online kom. Zo ja dan in ieder geval niet vóór 20 uur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe laat ben je morgen weer online?
Dank je! Welterusten.quote:
Omdat ik het zo gezellig vind hier. Zorg ik dat ik klaar zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Uh? Vanwaar deze interesse? Het is nog maar zeer de vraag of ik online kom. Zo ja dan in ieder geval niet vóór 20 uur.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:22 schreef jdel het volgende:
Hoe het heet weet ik niet, maar een vriend van mij is ook homo en gebruikt zoiets ook... schijnt idd heel normaal te zijn in dat wereldje.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat ik het zo gezellig vind hier. Zorg ik dat ik klaar zit.
Uit nieuwsgierigheid naar je google-speurwerk; ''bijzonder'' als in welke zin?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Woop, uitgebreide mail verstuurd aan een meisje op Knuz. Wel een bijzonder meisje qua 'geschiedenis' (tja, Google!). Ben benieuwd. Ook nog een ander meisje in de 'running', wel erg mooi en woont redelijk in de buurt, al maakt me dat niet zoveel uit. Heb sowieso al meer berichtjes gekregen op Knuz dan verwacht, ik ben positief verrast! Er zitten vast heel veel kansloze meisjes op Knuz, maar ik vind dit traditionele op het eerste gezicht toch wat prettiger dan Paiq.
Mja ze mogen het zelf weten maar ik vind het hele idee een beetje vreemd eigenlijk.quote:
Dat mogen ze zeker zelf weten echter vind ik het driedubbel niets, En bovenal is het al moeilijk genoeg om iets voor langere tijd te vinden dan een kortstondige neukpartij. Baal daar wel eens van en er is meer dan dat je moet ook echt in het wereldje passen. Het werkt zoveel anders dan met hetero's kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:45 schreef jdel het volgende:
[..]
Mja ze mogen het zelf weten maar ik vind het hele idee een beetje vreemd eigenlijk.
Wat dat betreft ben ik blij dat er voor hetero's zoiets niet is.
Ik begeleid een aantal jongens die het er wel eens over hebben, die zeggen hetzelfde. Veel meer op seks gericht dan heteromannen. Of beter gezegd; veel meer gericht op bevrediging op korte termijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat mogen ze zeker zelf weten echter vind ik het driedubbel niets, En bovenal is het al moeilijk genoeg om iets voor langere tijd te vinden dan een kortstondige neukpartij. Baal daar wel eens van en er is meer dan dat je moet ook echt in het wereldje passen. Het werkt zoveel anders dan met hetero's kan ik je vertellen
Kan me niet voorstellen dat je enige bent die er zo overdenkt. Alleen die doelgroep is wat moeilijker te bereiken denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat mogen ze zeker zelf weten echter vind ik het driedubbel niets, En bovenal is het al moeilijk genoeg om iets voor langere tijd te vinden dan een kortstondige neukpartij. Baal daar wel eens van en er is meer dan dat je moet ook echt in het wereldje passen. Het werkt zoveel anders dan met hetero's kan ik je vertellen
Het is een lastig iets. En voor mij een stukje erger omdat ik in eerste instantie niet eens echt dat heb wat de meeste homo mannen hebben. En daarnaast alles wat erin het wereld aan toegaat, Uitgaan kleding opleidingen werk taalgebruik wat leuk moet zijn? Dat vinden de meeste homo's geweldig ik weer afschuwelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begeleid een aantal jongens die het er wel eens over hebben, die zeggen hetzelfde. Veel meer op seks gericht dan heteromannen. Of beter gezegd; veel meer gericht op bevrediging op korte termijn.
Keihard gezegd die zitten meestal nog in de kast terwijl de deur op een kiertje staatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef practics het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je enige bent die er zo overdenkt. Alleen die doelgroep is wat moeilijker te bereiken denk ik.
Kan dat ook niet begrijpen hoor zit verder ook niet in dat wereldjr pas er gewoon niet tussen en ergens diep van binnen ben ik er blij om.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef jdel het volgende:
Ik kan het me voorstellen.
Die vriend was vroeger heel rustig daarmee, had gewoon een relatie met een jongen en was monogaam daarin. Toen dat uitging heeft hij denk ik de andere kant leren kennen en is het alleen maar tijdelijke dingen.
Ik kan dat als hetero niet echt begrijpen waarom iemand daar zo vrij in kan zijn.
Vriend van me (die laatst heeft gepost hier) heeft dat ook, vaak gewoon totaal niet serieuze insteek terwijl hij dat wel zoekt. Je hebt nu sinds kort ook GayParship geloof ik, ook met wat serieuzere insteek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:27 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kan dat ook niet begrijpen hoor zit verder ook niet in dat wereldjr pas er gewoon niet tussen en ergens diep van binnen ben ik er blij om.
Dat kan ik heel goed begrijpen, maar het lijkt me zwaar ruk... Ik ken wel meer mannen die er zo naar kijken, maar inderdaad meer die kortstondige neukertjes hebben en daar blijkbaar veel voldoening uit halen. En de heren die in beide werelden leven, maar dat lijkt me ook niet echt stabiel relatiemateriaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het is een lastig iets. En voor mij een stukje erger omdat ik in eerste instantie niet eens echt dat heb wat de meeste homo mannen hebben. En daarnaast alles wat erin het wereld aan toegaat, Uitgaan kleding opleidingen werk taalgebruik wat leuk moet zijn? Dat vinden de meeste homo's geweldig ik weer afschuwelijk.
1 op de 1000 past een beetje bij mij als ik het zo bekijk. Moeilijk maar blijf liever alleen dan in een halfbakken relatie te zitten waar niets in werkt
[..]
Dan zal ik er nog een moeilijkheid in gooien val niet voor Nederlandse mannen. Ben erg specifiek op dat gebied het moet minimaal Russisch spreken verder ben ik niet echt veeleisendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vriend van me (die laatst heeft gepost hier) heeft dat ook, vaak gewoon totaal niet serieuze insteek terwijl hij dat wel zoekt. Je hebt nu sinds kort ook GayParship geloof ik, ook met wat serieuzere insteek.
Heb twee volwaardige relaties gehad en een relatie welke erg kortstondig was echter speelde in dat laatste van zijn kant enorm veel problemen heeft het daarom ook beëindigd wat jammer is. Ik moet dat gewoon niet even vlug en dan weer verder ben er niet het type voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpen, maar het lijkt me zwaar ruk... Ik ken wel meer mannen die er zo naar kijken, maar inderdaad meer die kortstondige neukertjes hebben en daar blijkbaar veel voldoening uit halen. En de heren die in beide werelden leven, maar dat lijkt me ook niet echt stabiel relatiemateriaal
Het moet een rus zijn omdat die vaak wat mannelijker zijn als wij Nederlanders?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan zal ik er nog een moeilijkheid in gooien val niet voor Nederlandse mannen. Ben erg specifiek op dat gebied het moet minimaal Russisch spreken verder ben ik niet echt veeleisend
[..]
Heb twee volwaardige relaties gehad en een relatie welke erg kortstondig was echter speelde in dat laatste van zijn kant enorm veel problemen heeft het daarom ook beëindigd wat jammer is. Ik moet dat gewoon niet even vlug en dan weer verder ben er niet het type voor.
Dit klinkt heel bizar echter soms twijfel ik weleens om te kijken naar vrouwen. Niet vanwege het fysieke maar wel naar hoe hun geestelijk in elkaar steken. Dan heb ik het dus echt specifiek over gedrag karakter en hoe ze over zaken nadenken hoe maf dit ook mag klinken.
Oh jeetje, dat zal je hier in Nederland vast niet vaak tegen het lijf lopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan zal ik er nog een moeilijkheid in gooien val niet voor Nederlandse mannen. Ben erg specifiek op dat gebied het moet minimaal Russisch spreken verder ben ik niet echt veeleisend
[..]
Heb twee volwaardige relaties gehad en een relatie welke erg kortstondig was echter speelde in dat laatste van zijn kant enorm veel problemen heeft het daarom ook beëindigd wat jammer is. Ik moet dat gewoon niet even vlug en dan weer verder ben er niet het type voor.
Dit klinkt heel bizar echter soms twijfel ik weleens om te kijken naar vrouwen. Niet vanwege het fysieke maar wel naar hoe hun geestelijk in elkaar steken. Dan heb ik het dus echt specifiek over gedrag karakter en hoe ze over zaken nadenken hoe maf dit ook mag klinken.
In zoverre komt het hele Oostblok Russische federatie en de Balkan in aanmerking dus het is niet specifiek weer enkel een Rus dat het moet zijn. Weet je mag dan op Nederlandse bodem zijn geboren mijn opvoeding is dus heel anders. En bepaalde trekjes krijg je er echt bij mij niet meer uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:50 schreef practics het volgende:
[..]
Het moet een rus zijn omdat die vaak wat mannelijker zijn als wij Nederlanders?
Ja dat is inderdaad wel een punt wat het lastig maakt, misschien dan toch keer uitstapje naar een Nederlandse jongen?
Ik als Hetero, maak ook wel eens een uitstapje naar niet Nederlandse meiden, terwijl dat helemaal niet mijn smaak is. Maar levert soms wel leuke dingen op.
Dat heeft voor mij nog nooit hoeven gebeuren via een datingsite nu dus wel echter zitten daar de mannen die een rijke westerse man aan de haak proberen te slaan. En een ding is wel ik houd niet van macho gedag mij maakt status niet uit al heb ik zelf enkele jaren een erg grote reputatie gehad ik maal er niet om.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat zal je hier in Nederland vast niet vaak tegen het lijf lopenHoe kom je in contact met een Russische man? Een Russische datingsite?
Zo maf vind ik het eigenlijk niet eens klinken wat je zegt, je bent min of meer wars van dat mannelijke machogedrag (zo komt het iig over)
Zo begeleid ik iemand die sinds kort een relatie (lees: alleen contact via msn en webcam) heeft met een jongen uit Korea. Mijn idee daarbij is ook dat die man uit is op een verhuizing naar het westen, maar goed... Misschien heb ik het compleet verkeerdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat heeft voor mij nog nooit hoeven gebeuren via een datingsite nu dus wel echter zitten daar de mannen die een rijke westerse man aan de haak proberen te slaan. En een ding is wel ik houd niet van macho gedag mij maakt status niet uit al heb ik zelf enkele jaren een erg grote reputatie gehad ik maal er niet om.
Het gaat erom wat je bent van binnen en niet wat je hebt of gedaan hebt iets wat vaak vergeten word. Ook altijd die foto's van vakanties leuk maar ik was er niet bij, snap je wat ik bedoel?
Kijk het kan echte liefde zijn dat weten wij niet. Alleen merk echt wel wanneer iemand daarop uit is door de vragen die zo iemand stelt en slijmballerig gedrag. Dus dat had ik laatst nog leuk gesprek toen het al vlug over werk ging zeg dan altijd heb geen werk toen bleef het stil.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo begeleid ik iemand die sinds kort een relatie (lees: alleen contact via msn en webcam) heeft met een jongen uit Korea. Mijn idee daarbij is ook dat die man uit is op een verhuizing naar het westen, maar goed... Misschien heb ik het compleet verkeerd![]()
Ik snap wat je bedoelt, denk er aardig hetzelfde over
Ja, maar mensen die andere beoordelen op hun studie/werk, heb ik ook een schijt hekel aan. Ben dan eigenlijk ook gelijk weg. Je wil contact met mij om de persoon wie ik ben, niet om wat ik doe als studie/werk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kijk het kan echte liefde zijn dat weten wij niet. Alleen merk echt wel wanneer iemand daarop uit is door de vragen die zo iemand stelt en slijmballerig gedrag. Dus dat had ik laatst nog leuk gesprek toen het al vlug over werk ging zeg dan altijd heb geen werk toen bleef het stil.
Dan weet je genoeg![]()
En leuk dat iemand zich in mijn woorden kan vinden
Dat is toch wel een van de eerste vraag die je door de meeste Nederlanders krijgtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:49 schreef practics het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die andere beoordelen op hun studie/werk, heb ik ook een schijt hekel aan. Ben dan eigenlijk ook gelijk weg. Je wil contact met mij om de persoon wie ik ben, niet om wat ik doe als studie/werk.
Klopt, maar ik vind dat ze het ook mogen vragen, dat is het probleem niet. Maar waarom iemand afkeuren op wat hij/zij doet? Word ik er een ander persoon van, of ik nu vuilnisman ben of dokter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is toch wel een van de eerste vraag die je door de meeste Nederlanders krijgt
Je word er geen ander persoon van maar geld trekt veel aan ook dat soort volk wat je niet wil hebben. Ik lieg altijd over mijn ''werk'' ook op FOK! Al zit ik nu een tijdje thuis shit happens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:56 schreef practics het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat ze het ook mogen vragen, dat is het probleem niet. Maar waarom iemand afkeuren op wat hij/zij doet? Word ik er een ander persoon van, of ik nu vuilnisman ben of dokter.![]()
Vaak schets ik het dan ook slechter voor dan het werkelijk is, puur om zulke mensen gelijk al ertussen uit te halen.
QFT.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat om hoe je in het leven staat en wat je doet met de bagage die je hebt.
Dat bedoelde ik dus met hoe daar mee omgegaan word inderdaad!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
Een rugzak is echt geen probleem, iedereen heeft dat wel.
Het gaat om hoe je in het leven staat en wat je doet met de bagage die je hebt.
Maar gooi je dan meteen je hele verleden op tafel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met hoe daar mee omgegaan word inderdaad!
Zegt trouwens ook meteen veel over de persoon vind ik altijd.
Weet ik veel, ik heb geen geheimen. Als het gesprek er op komt dan vertel ik dat gewoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:12 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Maar gooi je dan meteen je hele verleden op tafel?
Erg persoonlijke dingen vertel ik niet eens op de eerste date, zodra het serieus wordt kun je wel een kijkje in mijn verleden krijgen maar eerder echt niet. Of kijken jullie daar anders tegenaan?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch erg simpel en wel zo netjes vind ik zelf...
"Ik heb een gezellige avond met je gehad, maar voor mij zit er niet meer in dan dit". Je hoeft iemand niet gelijk de grond in te boren, je kunt het ook gewoon 'netjes' brengen zonder dat je iemand er heel erg mee kwetst.
Ik zou het raar vinden om het op de date zelf te zeggen (tenzij voor mij overduidelijk is). Vaak wil je inderdaad even laten bezinken hoe het was etc. Een vervolgdate is ook niet een big deal, maar wil niet iemand laten hopen op iets wat er niet is of gaat komen. (helaas kan ik wat onduidelijk zijn erin)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als de man op de date zelf erom vroeg was ik wel eerlijk hoor, maar meestal moest ik na een date zelf ook even alles op een rijtje krijgen en besluiten wat ik wilde. Ik vind een vriendelijke sms altijd nog beter dan niks van je laten horen. Daarnaast stellen sommige mannen helaas vaak de "WAAROM NIET?!" vraag... en daar kon ik nooit zo goed mee omgaan. Wat maakt het uit waarom niet? Het is er gewoon niet. Klaar.
Nee niet spontaan tussen het voor en hoofd gerecht bvquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:12 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Maar gooi je dan meteen je hele verleden op tafel?
Tja wat ik zeg, geen geheimenquote:Erg persoonlijke dingen vertel ik niet eens op de eerste date, zodra het serieus wordt kun je wel een kijkje in mijn verleden krijgen maar eerder echt niet. Of kijken jullie daar anders tegenaan?
inderdaad. ik zeg gewoon direct wat er in mij opkomt. dus als het gesprek een bepaalde richting in gaat en ik daar wat heb meegemaakt, dan floept ook dat eruit. zonder erbij na te denken....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat ook_gek zegt. Heb weinig geheimen, daarbij ook niet echt een rugzakje ofzo, dus als er iets besproken wordt, dan geef ik lekker antwoord. En zo niet, dan niet he![]()
Gedoe om daar over na te moeten denken.. wat wel of niet mag.. wat wel of niet slim is.. blegh
Dat is het hem denk ik ook. Je moet het niet op tafel knallen zo van BAM dit is het. Maar komt het ter spraken gewoon eerlijk en open over zijn en hoe je er mee om gaat. Niks aan het handje danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef -Splash- het volgende:
Mag ik aangeven dat ik echt gruwel van de term 'rugzakje'. Ugh... wat een stomme term. Zo... het is eruit.
Geen geheimen, maar sommige dingen begin je niet standaard over. Maar als er specifiek naar gevraagd werd, geen geheim.
Ja, dat is alsof je je rugzak leeggooid over tafel... dat doe je gewoon niet...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef -Splash- het volgende:
Mag ik aangeven dat ik echt gruwel van de term 'rugzakje'. Ugh... wat een stomme term. Zo... het is eruit.
Geen geheimen, maar sommige dingen begin je niet standaard over. Maar als er specifiek naar gevraagd werd, geen geheim.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:50 schreef ook_gek het volgende:
dat heb ik een keer gehad
Ja ik ben bereid naar je woonplaats te verhuizen zegt ze tegen mij op de eerste date.
Toen ik reageerde met "nou zullen we eerst maar eens deze date zien te overleven?"
Vond ze niet leuk, en later kwam dus inderdaad het kinderen verhaaltje
Dat helpt een eerste date echt niet!
Was ik dat toevallig? In dat geval het was niet een kind maar in totaal drie kinderen niet om de kinderen maar dat is nooit wat gewordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een hel
Er was toch ook iemand hier op het forum waarvan de date haar kind had meegenomen terwijl ze had gezegd geen kinderen te hebben?
Is dat een moeijke keus geweest? Of was het meer zo iets van zelf sprekends?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:54 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha lol dat ook echt in een eerste date zeggen...
Al kwam dat gesprek hier wel redelijk snel, we wonen niet dicht bij elkaar en er moet om samen te wonen gaan 1 alles achter laten
Dat was een hele makkelijke keus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat een moeijke keus geweest? Of was het meer zo iets van zelf sprekends?
Knap, ik zou het niet kunnen om alles hier achter te laten voor 1 persoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:10 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat was een hele makkelijke keus.
Ik ga zijn kant op
Hoezo heb je daar een excuus voor nodig dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, ik ben nog steeds op zoek naar een goed excuus om te verhuizen
Er zijn nu ook genoeg redenen om het niet te doen, vooral praktische redenen. Ik zoek nog naar de reden om het te doen die alle andere redenen om het niet te doen overtreffen. Als het op samenwonen aan komt is de keuze makkelijk, dan zeg ik m'n appartementje op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar een excuus voor nodig dan?
jij ziet het als iets doen voor een ander, maar dat doe je voor jezelf.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Knap, ik zou het niet kunnen om alles hier achter te laten voor 1 persoon.
Als dat gesprek "redelijk snel" kwam, hoe weet je dat dan zo zeker?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
Ik laat niet alles achter. Hij geeft mij meer dan ik achterlaat.
Maar kennelijk wil je graag weg en kan dat opeens wel als het voor een relatie is maar geen relatie is het opeens moeilijker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Er zijn nu ook genoeg redenen om het niet te doen, vooral praktische redenen. Ik zoek nog naar de reden om het te doen die alle andere redenen om het niet te doen overtreffen. Als het op samenwonen aan komt is de keuze makkelijk, dan zeg ik m'n appartementje op.
Ja klopt, maar de kans dat ik alles achter ga laten voor mijn droomvrouw is minimaal. Ik zeg altijd dat je nooit iets moet uitsluiten. Maar die kans ik zeer klein.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
jij ziet het als iets doen voor een ander, maar dat doe je voor jezelf.
Het lijkt mij een logisch gesprek als er een redelijke afstand is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:31 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Als dat gesprek "redelijk snel" kwam, hoe weet je dat dan zo zeker?
Klopt, ik wil wel graag weg, maar als ik dat nu doe ga ik er ook op veel zaken op achteruit. Dat vind ik het nu niet waard. Dan krijg ik een mindere woning zonder de praktische voordelen die ik nu heb.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar kennelijk wil je graag weg en kan dat opeens wel als het voor een relatie is maar geen relatie is het opeens moeilijker.
Ik heb dan zo iets van, als je weg wilt dan gewoon gaan en niet blijven wegens praktische redenen. Maar goed dat is natuurlijk mijn mening
Ah zo, ik zie mezelf namelijk zo'n beslissing niet nemen na 2 weken daten als het dan ter sprake komtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het lijkt mij een logisch gesprek als er een redelijke afstand is.
Het besluit kwam niet snel, het gesprek er over wel.![]()
En echte vriendschappen overleven de afstand toch wel, mijn ouders hebben een TomTom dus die vinden mij ook wel. En een huis is maar een huis.
Ik krijg er iemand voor terug die mij helemaal snapt, waar ik mee kan lachen en huilen en waar ik veel meer aan heb dan aan wie dan ook.
De keus is makkelijk.
Ja. Ik ben daar nu iig wel erg voorzichtig is. Na een relatie van 6 jaar ook maar eens besloten om samen te gaan wonen, ze trok vanaf de andere kant van het land bij mij in. 6 maanden later is ze weer vertrokken. Ik was ook zeker van mijn zaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:42 schreef Pvoesss het volgende:
Maar ik wist voor de relatie er was al dat er iemand moest gaan verhuizen.
In ieder geval als we ooit samen zouden willen wonen en een goede kans maken samen.
Helemaal waar!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef Pvoesss het volgende:
I k ga mij daar niet druk over maken, als je geen stappen durft te nemen dan blijf je stilstaan..
Ik heb hier echt respect voor. Zelf zal ik het nooit doen. Voor mijn gevoel zet ik dan mijn partner boven alles en dat gaat tegen mijn gevoel in. Vrienden zijn voor mij belangrijker namelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het lijkt mij een logisch gesprek als er een redelijke afstand is.
Het besluit kwam niet snel, het gesprek er over wel.![]()
En echte vriendschappen overleven de afstand toch wel, mijn ouders hebben een TomTom dus die vinden mij ook wel. En een huis is maar een huis.
Ik krijg er iemand voor terug die mij helemaal snapt, waar ik mee kan lachen en huilen en waar ik veel meer aan heb dan aan wie dan ook.
De keus is makkelijk.
Ah oke. Nou spannend dus voor in de toekomst.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Klopt, ik wil wel graag weg, maar als ik dat nu doe ga ik er ook op veel zaken op achteruit. Dat vind ik het nu niet waard. Dan krijg ik een mindere woning zonder de praktische voordelen die ik nu heb.
Als geld geen rol was geweest was ik allang vertrokken, nu zou ik op zoveel zaken moeten inleveren dat het het me niet waard is. Samenwonen biedt dan weer een hele hoop andere opties, er van uit gaan dat er dan ook 2 inkomens zijn.
Zeer zeker waar, maar ik zelf zal daar niet alles voor op het spel zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef Pvoesss het volgende:
I k ga mij daar niet druk over maken, als je geen stappen durft te nemen dan blijf je stilstaan..
Heel veel zekerheid vooral!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:09 schreef Pvoesss het volgende:
Wat zet je er mee op het spel dan? behalve je huidige woning en eventueel een baan?
Hele hechte vriendschappen, groot sociaal leven. Mijn vrienden zijn heel belangrijk voor mij, en daar kan een vrouw niet aan tippen en zal daar dus nooit boven staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:09 schreef Pvoesss het volgende:
Wat zet je er mee op het spel dan? behalve je huidige woning en eventueel een baan?
Hoezo is het of of?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:46 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat hoef je toch ook niet op te geven?
Dus jij hebt liever een vriendin die geweldig in de groep past en minder bij jou in plats van heel erg geweldig bij jou en slecht in de groep?
Omdat het gewoon lastig kan zijn. Mijn ex en mijn vriendin konden niet met elkaar opschieten. Dus was er dan eens een moment dat ze beiden bij mij waren dan was het altijd ongemakkelijk. Dus dan was het altijd of de 1 of de ander afspreken. Hoeft geen probleem te zijn, maar dat is afhankelijk van hoe je dagelijks leven eruit ziet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ja natuurlijk wel maar ik snap niet dat je iemand die echt geweldig is voor je dumpt als de vrienden een andere mening hebben.
Nouja mijn ex had een vriendengroep waar hij dus echt de feestdagen mee op kon trekken. Als dat dan niet klikt, dan is het vooral gewoon erg jammer. En de vraag is of je dat wil. Snap best dat ook_gek daar gewoon geen trek in heeft en liever iemand zoekt die zowel bij hem als bij de groep pastquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ja een allerbeste vriendin snap ik wel, maar een hele vriendengroep?
Ik val totaal buiten mijn vriend zijn vriendengroep en ik ben blij dat hij er geen moeite mee heeftHij valt wel prima in mijn vriendengroep.
Nee man dat ligt niet aan jou. Sinds supersoep haar van fok heeft gehaald heeft hij haar opgesloten in zijn sm kelder en gebruikt hij haar als slaaf. Al het contact met de buitenwereld is verboden tenzij toestemming van mijnheer Supersoep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen foto gekozen met behulp van lant. (een meisje van fok)
jammer genoeg hebben we ruzie ofzo(mijn schuld) , en heeft zij maar 2 goede fotos van mezelf voor mij uitgezocht.
ik kan het dus maar doen met 2 fotos.
Deze vriendschap blijft bestaan ongeacht wat dan ook, kinderen, trouwen noem het maar op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik snap het wel maar zeker als iedereen ouder is en meer inkakt en er kinderen bij komen kijken dan is je leven zo anders. Dan is het zonde als je dan de meest geweldige vrouw die je ooit hebt gezien af hebt gewezen omdat 3 vrienden die je nu nog amper ziet haar niet konden waarderen.
Je kan het ook omdraaien en dat het wat over jou zegt dat je er niet bij pastquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:36 schreef Pvoesss het volgende:
Dat zei een bepaalde andere vriendengroep ook die nu met trouwen en kinderen en alles redelijk uit elkaar aan het vallen is.![]()
Mijn vriend heeft ook een vriendengroep waarbij er elke week wel een feest is en waar ze alles samenvieren, kerst, oud en nieuw, sint juttemis de ongesteldheid en whatever.. Zag ze ook wekelijks en ik pas er totaal niet in.. Al denk ik dat dit meer zegt over de vriendenEn die zie ik ook nog wel gigantisch uit elkaar vallen. Dat van de 30 hechte vrienden er weinig over zal blijven.
Amen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:32 schreef ook_gek het volgende:
En waarom niet ver weg wonen? Omdat ik mijn vrienden meerdere keren per week, iets wat niet zal gaan als ik ver weg woon. Tevens weet ik precies wat ik aan ze heb en ze staan altijd voor mij klaar. Dan denk je toch niet dat ik ze in de steek ga laten of minder ga zien voor 1 vrouw? De afgelopen 5 jaar stonden ze dag en nacht klaar voor me en nu nog.
DP ben nog altijd vrijgezel hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Amen.
Ik vind iemands vriendschappen ook veel zeggen over een persoon. Wanneer iemand zijn vriendschappen heel makkelijk opgeeft voor een relatie zou ik dat verschrikkelijk onaantrekkelijk vinden.
Jij en ik moeten niet daten. Met wiens maten vieren we dan in hemelsnaam kerst? En sinterklaas? En halloween? En thanksgiving? En mijn ongesteldheid?quote:
zoals?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef Doum het volgende:
Ik heb helemaal geen vrienden meerwe zijn elkaar allemaal gaan haten door 'evil bitches' en later werk. Dat hoort er gewoon bij. Komt ook iets anders voor in de plaats.
Ik dacht dat dit topic over datingsite-ervaringen ging, en dus niet over vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Pvoesss het volgende:
Zo denkt mijn vriend er gelukkig ook over
Die kans is met Badoo inderdaad veel groter omdat er veel mensen uit de omgeving op staan. Leuk!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef Mark_Rutte het volgende:
Zojuist op Badoo een meisje gesproken, blijkt ze in de flat naast me te wonen!
Gentleman als ik ben heb ik haar natuurlijk meteen uitgenodigd, dus we gaan spoedig even een biertje doen.
Vind Badoo erg lastig werken helaasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die kans is met Badoo inderdaad veel groter omdat er veel mensen uit de omgeving op staan. Leuk!
Je bedoelt de functies daar? Of het krijgen van een date?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vind Badoo erg lastig werken helaas
De functies en dat je mailbox vol word gestouwd maar dat heb ik met meer sites hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je bedoelt de functies daar? Of het krijgen van een date?
?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef FTLOTG het volgende:
Zo ik heb me ook eens ingeschreven op paiq, ik zit er nu zo'n 2 maanden op maar nog niet zoveel mensen gesproken. Ik heb namelijk een aantal one liners verstuurd maar dan accepteren ze de oneliner en dan komen ze niet meer online of sturen ze geen berichten terug als ze online zijn -_-''
De meiden die ik wel via paiq heb gesproken hebben al een vriend of wonen aan de andere kant van het land. Volgens mij moet ik gewoon afwachten totdat ze meer online komen.
Ja, dat begrijp ik ook nooit zo goed...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef FTLOTG het volgende:
Ja ik heb er 2 gehad daar zat ik 2 avonden mee te chatten, zeiden ze: maar je moet wel ff weten dat ik een vriend heb XD. Dan denk ik echt, waarom zit je op paiq???
Die vriend van ze zal wel als een lamme tak op de bank zitten en zoeken de vrouwtjes maar wat spanning op omdat ze zich de grafkuttentering vervelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef FTLOTG het volgende:
Ik heb zelf wel paar keer gezocht naar een speed date maar dan kan paiq niks vinden XD. En de oneliners die ik stuur zijn meestal ook naar meiden die dichtbij wonen.
Ja ik heb er 2 gehad daar zat ik 2 avonden mee te chatten, zeiden ze: maar je moet wel ff weten dat ik een vriend heb XD. Dan denk ik echt, waarom zit je op paiq???
Lullig voor ze, maar als je niet tevreden bent kaart je het toch gewoon aan? Of ga bij hem weg?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:17 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Die vriend van ze zal wel als een lamme tak op de bank zitten en zoeken de vrouwtjes maar wat spanning op omdat ze zich de grafkuttentering vervelen.
Weet je wat sneu is? Gasten die 100X berichtjes blijven sturen terwijl je toch al meerdere malen hebt aangegeven dat ze beter even kunne opbokken omdat ik gewoon geen zin in hun grafkop heb en hun goedkope hoerige praatjesquote:
Nooit iets weggooien voordat je iets nieuws hebt is de gedachte erachter misschienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Lullig voor ze, maar als je niet tevreden bent kaart je het toch gewoon aan? Of ga bij hem weg?
Vandaag eentje die bijna alleen maar hahaha zeiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ja, je hebt ook dames die gewoon opeens ophouden met te reageren....
Zeg dan gewoon van joh, dit gaat hem niet worden....
Of het zijn gewoon types geen initiatief nemen....Mja, dan ben ik er ook snel klaar mee... Contact moet wel van 2 kanten komen
Uiteindelijk willen ze misschien een keer volgebuffeld en daar houd het dan mee opquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef FTLOTG het volgende:
ach ja ik heb die meiden ook gelijk uit m'n paiq verwijderd
Weleens gehad kwam alleen maar ja nee weet niet uit. God kut donderstraal dan maar lekker op en ga je eigen nilfisken denk ik dan weer. Misschien komt er dan nog wel wat uit je zak maar wat hersenenpan zit het niet helemaal jofelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ja, je hebt ook dames die gewoon opeens ophouden met te reageren....
Zeg dan gewoon van joh, dit gaat hem niet worden....
Of het zijn gewoon types geen initiatief nemen....Mja, dan ben ik er ook snel klaar mee... Contact moet wel van 2 kanten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |