Kan me niet voorstellen dat je enige bent die er zo overdenkt. Alleen die doelgroep is wat moeilijker te bereiken denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat mogen ze zeker zelf weten echter vind ik het driedubbel niets, En bovenal is het al moeilijk genoeg om iets voor langere tijd te vinden dan een kortstondige neukpartij. Baal daar wel eens van en er is meer dan dat je moet ook echt in het wereldje passen. Het werkt zoveel anders dan met hetero's kan ik je vertellen
Het is een lastig iets. En voor mij een stukje erger omdat ik in eerste instantie niet eens echt dat heb wat de meeste homo mannen hebben. En daarnaast alles wat erin het wereld aan toegaat, Uitgaan kleding opleidingen werk taalgebruik wat leuk moet zijn? Dat vinden de meeste homo's geweldig ik weer afschuwelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begeleid een aantal jongens die het er wel eens over hebben, die zeggen hetzelfde. Veel meer op seks gericht dan heteromannen. Of beter gezegd; veel meer gericht op bevrediging op korte termijn.
Keihard gezegd die zitten meestal nog in de kast terwijl de deur op een kiertje staatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef practics het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je enige bent die er zo overdenkt. Alleen die doelgroep is wat moeilijker te bereiken denk ik.
Kan dat ook niet begrijpen hoor zit verder ook niet in dat wereldjr pas er gewoon niet tussen en ergens diep van binnen ben ik er blij om.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef jdel het volgende:
Ik kan het me voorstellen.
Die vriend was vroeger heel rustig daarmee, had gewoon een relatie met een jongen en was monogaam daarin. Toen dat uitging heeft hij denk ik de andere kant leren kennen en is het alleen maar tijdelijke dingen.
Ik kan dat als hetero niet echt begrijpen waarom iemand daar zo vrij in kan zijn.
Vriend van me (die laatst heeft gepost hier) heeft dat ook, vaak gewoon totaal niet serieuze insteek terwijl hij dat wel zoekt. Je hebt nu sinds kort ook GayParship geloof ik, ook met wat serieuzere insteek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:27 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kan dat ook niet begrijpen hoor zit verder ook niet in dat wereldjr pas er gewoon niet tussen en ergens diep van binnen ben ik er blij om.
Dat kan ik heel goed begrijpen, maar het lijkt me zwaar ruk... Ik ken wel meer mannen die er zo naar kijken, maar inderdaad meer die kortstondige neukertjes hebben en daar blijkbaar veel voldoening uit halen. En de heren die in beide werelden leven, maar dat lijkt me ook niet echt stabiel relatiemateriaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het is een lastig iets. En voor mij een stukje erger omdat ik in eerste instantie niet eens echt dat heb wat de meeste homo mannen hebben. En daarnaast alles wat erin het wereld aan toegaat, Uitgaan kleding opleidingen werk taalgebruik wat leuk moet zijn? Dat vinden de meeste homo's geweldig ik weer afschuwelijk.
1 op de 1000 past een beetje bij mij als ik het zo bekijk. Moeilijk maar blijf liever alleen dan in een halfbakken relatie te zitten waar niets in werkt
[..]
Dan zal ik er nog een moeilijkheid in gooien val niet voor Nederlandse mannen. Ben erg specifiek op dat gebied het moet minimaal Russisch spreken verder ben ik niet echt veeleisendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vriend van me (die laatst heeft gepost hier) heeft dat ook, vaak gewoon totaal niet serieuze insteek terwijl hij dat wel zoekt. Je hebt nu sinds kort ook GayParship geloof ik, ook met wat serieuzere insteek.
Heb twee volwaardige relaties gehad en een relatie welke erg kortstondig was echter speelde in dat laatste van zijn kant enorm veel problemen heeft het daarom ook beëindigd wat jammer is. Ik moet dat gewoon niet even vlug en dan weer verder ben er niet het type voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpen, maar het lijkt me zwaar ruk... Ik ken wel meer mannen die er zo naar kijken, maar inderdaad meer die kortstondige neukertjes hebben en daar blijkbaar veel voldoening uit halen. En de heren die in beide werelden leven, maar dat lijkt me ook niet echt stabiel relatiemateriaal
Het moet een rus zijn omdat die vaak wat mannelijker zijn als wij Nederlanders?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan zal ik er nog een moeilijkheid in gooien val niet voor Nederlandse mannen. Ben erg specifiek op dat gebied het moet minimaal Russisch spreken verder ben ik niet echt veeleisend
[..]
Heb twee volwaardige relaties gehad en een relatie welke erg kortstondig was echter speelde in dat laatste van zijn kant enorm veel problemen heeft het daarom ook beëindigd wat jammer is. Ik moet dat gewoon niet even vlug en dan weer verder ben er niet het type voor.
Dit klinkt heel bizar echter soms twijfel ik weleens om te kijken naar vrouwen. Niet vanwege het fysieke maar wel naar hoe hun geestelijk in elkaar steken. Dan heb ik het dus echt specifiek over gedrag karakter en hoe ze over zaken nadenken hoe maf dit ook mag klinken.
Oh jeetje, dat zal je hier in Nederland vast niet vaak tegen het lijf lopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan zal ik er nog een moeilijkheid in gooien val niet voor Nederlandse mannen. Ben erg specifiek op dat gebied het moet minimaal Russisch spreken verder ben ik niet echt veeleisend
[..]
Heb twee volwaardige relaties gehad en een relatie welke erg kortstondig was echter speelde in dat laatste van zijn kant enorm veel problemen heeft het daarom ook beëindigd wat jammer is. Ik moet dat gewoon niet even vlug en dan weer verder ben er niet het type voor.
Dit klinkt heel bizar echter soms twijfel ik weleens om te kijken naar vrouwen. Niet vanwege het fysieke maar wel naar hoe hun geestelijk in elkaar steken. Dan heb ik het dus echt specifiek over gedrag karakter en hoe ze over zaken nadenken hoe maf dit ook mag klinken.
In zoverre komt het hele Oostblok Russische federatie en de Balkan in aanmerking dus het is niet specifiek weer enkel een Rus dat het moet zijn. Weet je mag dan op Nederlandse bodem zijn geboren mijn opvoeding is dus heel anders. En bepaalde trekjes krijg je er echt bij mij niet meer uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:50 schreef practics het volgende:
[..]
Het moet een rus zijn omdat die vaak wat mannelijker zijn als wij Nederlanders?
Ja dat is inderdaad wel een punt wat het lastig maakt, misschien dan toch keer uitstapje naar een Nederlandse jongen?
Ik als Hetero, maak ook wel eens een uitstapje naar niet Nederlandse meiden, terwijl dat helemaal niet mijn smaak is. Maar levert soms wel leuke dingen op.
Dat heeft voor mij nog nooit hoeven gebeuren via een datingsite nu dus wel echter zitten daar de mannen die een rijke westerse man aan de haak proberen te slaan. En een ding is wel ik houd niet van macho gedag mij maakt status niet uit al heb ik zelf enkele jaren een erg grote reputatie gehad ik maal er niet om.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat zal je hier in Nederland vast niet vaak tegen het lijf lopenHoe kom je in contact met een Russische man? Een Russische datingsite?
Zo maf vind ik het eigenlijk niet eens klinken wat je zegt, je bent min of meer wars van dat mannelijke machogedrag (zo komt het iig over)
Zo begeleid ik iemand die sinds kort een relatie (lees: alleen contact via msn en webcam) heeft met een jongen uit Korea. Mijn idee daarbij is ook dat die man uit is op een verhuizing naar het westen, maar goed... Misschien heb ik het compleet verkeerdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat heeft voor mij nog nooit hoeven gebeuren via een datingsite nu dus wel echter zitten daar de mannen die een rijke westerse man aan de haak proberen te slaan. En een ding is wel ik houd niet van macho gedag mij maakt status niet uit al heb ik zelf enkele jaren een erg grote reputatie gehad ik maal er niet om.
Het gaat erom wat je bent van binnen en niet wat je hebt of gedaan hebt iets wat vaak vergeten word. Ook altijd die foto's van vakanties leuk maar ik was er niet bij, snap je wat ik bedoel?
Kijk het kan echte liefde zijn dat weten wij niet. Alleen merk echt wel wanneer iemand daarop uit is door de vragen die zo iemand stelt en slijmballerig gedrag. Dus dat had ik laatst nog leuk gesprek toen het al vlug over werk ging zeg dan altijd heb geen werk toen bleef het stil.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo begeleid ik iemand die sinds kort een relatie (lees: alleen contact via msn en webcam) heeft met een jongen uit Korea. Mijn idee daarbij is ook dat die man uit is op een verhuizing naar het westen, maar goed... Misschien heb ik het compleet verkeerd![]()
Ik snap wat je bedoelt, denk er aardig hetzelfde over
Ja, maar mensen die andere beoordelen op hun studie/werk, heb ik ook een schijt hekel aan. Ben dan eigenlijk ook gelijk weg. Je wil contact met mij om de persoon wie ik ben, niet om wat ik doe als studie/werk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kijk het kan echte liefde zijn dat weten wij niet. Alleen merk echt wel wanneer iemand daarop uit is door de vragen die zo iemand stelt en slijmballerig gedrag. Dus dat had ik laatst nog leuk gesprek toen het al vlug over werk ging zeg dan altijd heb geen werk toen bleef het stil.
Dan weet je genoeg![]()
En leuk dat iemand zich in mijn woorden kan vinden
Dat is toch wel een van de eerste vraag die je door de meeste Nederlanders krijgtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:49 schreef practics het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die andere beoordelen op hun studie/werk, heb ik ook een schijt hekel aan. Ben dan eigenlijk ook gelijk weg. Je wil contact met mij om de persoon wie ik ben, niet om wat ik doe als studie/werk.
Klopt, maar ik vind dat ze het ook mogen vragen, dat is het probleem niet. Maar waarom iemand afkeuren op wat hij/zij doet? Word ik er een ander persoon van, of ik nu vuilnisman ben of dokter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is toch wel een van de eerste vraag die je door de meeste Nederlanders krijgt
Je word er geen ander persoon van maar geld trekt veel aan ook dat soort volk wat je niet wil hebben. Ik lieg altijd over mijn ''werk'' ook op FOK! Al zit ik nu een tijdje thuis shit happens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:56 schreef practics het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat ze het ook mogen vragen, dat is het probleem niet. Maar waarom iemand afkeuren op wat hij/zij doet? Word ik er een ander persoon van, of ik nu vuilnisman ben of dokter.![]()
Vaak schets ik het dan ook slechter voor dan het werkelijk is, puur om zulke mensen gelijk al ertussen uit te halen.
QFT.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat om hoe je in het leven staat en wat je doet met de bagage die je hebt.
Dat bedoelde ik dus met hoe daar mee omgegaan word inderdaad!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
Een rugzak is echt geen probleem, iedereen heeft dat wel.
Het gaat om hoe je in het leven staat en wat je doet met de bagage die je hebt.
Maar gooi je dan meteen je hele verleden op tafel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met hoe daar mee omgegaan word inderdaad!
Zegt trouwens ook meteen veel over de persoon vind ik altijd.
Weet ik veel, ik heb geen geheimen. Als het gesprek er op komt dan vertel ik dat gewoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:12 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Maar gooi je dan meteen je hele verleden op tafel?
Erg persoonlijke dingen vertel ik niet eens op de eerste date, zodra het serieus wordt kun je wel een kijkje in mijn verleden krijgen maar eerder echt niet. Of kijken jullie daar anders tegenaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |