Ik accepteer het dan ook wel, maar zou het wel vaag vinden, ik zou zoiets gewoon eerlijk op date zelf zeggen. Daarom zou ik je afdoen als vaag wijf, niet omdat je niet wilt, maar de manier waarop je het mij achteraf vertelt...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die reactie is de enige waarom ik het nog wel eens laat, als ik zo'n verongelijkte knakker te pakken hebEen afwijzing gewoon accepteren is niet zo moeilijk. En daarbij wil je toch met iemand zijn die met jou wil zijn? Liefst ben ik gewoon duidelijk.
dan is het maar goed dat ze je niet wil. zo. probleem opgelostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:11 schreef practics het volgende:
[..]
Ik accepteer het dan ook wel, maar zou het wel vaag vinden, ik zou zoiets gewoon eerlijk op date zelf zeggen. Daarom zou ik je afdoen als vaag wijf, niet omdat je niet wilt, maar de manier waarop je het mij achteraf vertelt...
Maar goed iedereen is verschillend, zou er geen probleem van maken, maar voor me zelf wel mijn ding er van denken ja.
Je kunt het gecodeerd in je tekst zetten. Dan heb je ook meteen een intelligentietest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:40 schreef Ballard het volgende:
[..]
nummers/emails neerzetten mag meestal niet op profielen sites. flauw he
of je moet het zo vermommen als nul zes een twee drie enz en misschien dat ze eroverheen lezen
Dat kan bij Paiq volgens mij ook. Wel via lidmaatschap maar dat is dan weer erg goedkoop in vergelijking met andere sites.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmm...profieltekst hoeft niet zo belangrijk te zijn, maar ik lette wel altijd erg op die standaard info die op de meeste sites ingevuld moet worden als leeftijd, lengte, woonplaats, opleiding en kinderen (vandaar dat ik paiq niks vind). Dat kon nog wel eens de doorslag geven voor wel of niet (terug)reageren.
Daten af? Waar bevinden de grote aantallen vrijgezellen zich? Kom je naar het zuiden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Thanks![]()
En je kan je mobiel ook gewoon aanzetten zodat je op online staat, dan hoor je vanzelf wel wanneer er een bericht binnenkomt (en hoef je dus niet continu met je telefoon in je hand te zitten).
[..]
Ben even daten af.
En ga verhuizen...ga mij maar eens naar de grote aantallen vrijgezelle mannen begeven.
Ja, hou het even voor gezien. Heb even genoeg aan wat er nu speelt...en verder dus focussen op verhuizen en een andere baan in midden nederland.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Daten af? Waar bevinden de grote aantallen vrijgezellen zich? Kom je naar het zuiden?
Oh, ja dat kan ik me voorstellen met verhuizen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ja, hou het even voor gezien. Heb even genoeg aan wat er nu speelt...en verder dus focussen op verhuizen en een andere baan in midden nederland.
Geografisch gezien wel ja...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, ja dat kan ik me voorstellen met verhuizen.
Maar je komt dus dichterbij moi
Dat is al het halve werk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Mark_Rutte het volgende:
Badoo is wel echt een succes zeg.. berichtje van een 'vrouw' " dit is niet mijn foto. ik ben een jongen van 29 mag ik je zo pijpen? jij hoeft niets bij mij te doen als ik je paal maar mag klaarzuigen. "
quote:
Zeker die pic dat je die roze trui aan hebt als profielfoto gebruikt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Mark_Rutte het volgende:
Badoo is wel echt een succes zeg.. berichtje van een 'vrouw' " dit is niet mijn foto. ik ben een jongen van 29 mag ik je zo pijpen? jij hoeft niets bij mij te doen als ik je paal maar mag klaarzuigen. "
scherpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zeker die pic dat je die roze trui aan hebt als profielfoto gebruikt?
Oh, tering...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Mark_Rutte het volgende:
Haha daar ben ik inmiddels achter!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, tering...![]()
Stikt daar van de fakers helaas
Ik gok dat het een paar jochies van een jaar of 15 zijn, die kijken hoever ze kunnen gaan en geen seksuele interesse in je hebben verderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Haha daar ben ik inmiddels achter!
Maar wat ik me dan afvraag.. Hapt er überhaupt iemand op zo'n bericht?
Zo iemand kan toch beter zijn heil zoeken op een gaysexdatingsite.
Voor zo'n geintje zou ik als 15jarige liever bier kopen dan "superkrachten" op een datingsite. :pquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat het een paar jochies van een jaar of 15 zijn, die kijken hoever ze kunnen gaan en geen seksuele interesse in je hebben verder
Stel hem dan de Bender-app voor, heeft ie vast meer succes meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Voor zo'n geintje zou ik als 15jarige liever bier kopen dan "superkrachten" op een datingsite. :p
Ben dus bang dat het wel degelijk serieus bedoeld is.
Wil ik weten wat dat is!?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Stel hem dan de Bender-app voor, heeft ie vast meer succes mee
Die app zoekt op basis van GPS naar andere leden/gebruikers in je directe omgeving voor een hele snelle beurt.quote:
Mag ik dat vrij typerend vinden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Die app zoekt op basis van GPS naar andere leden/gebruikers in je directe omgeving voor een hele snelle beurt.
Als ik de juiste app voor me heb, that is
Dat mag je vinden!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Mag ik dat vrij typerend vinden?
Werkt dat ook bij vrouwen? Of krijg je dan alleen hete nichten achter je aan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Die app zoekt op basis van GPS naar andere leden/gebruikers in je directe omgeving voor een hele snelle beurt.
Als ik de juiste app voor me heb, that is
Puur voor homo's, had hem even opgezocht in market (google play store)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij vrouwen? Of krijg je dan alleen hete nichten achter je aan?
Ik gok dat laatstequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij vrouwen? Of krijg je dan alleen hete nichten achter je aan?
Dat mag. Ga jij er even iets van vinden. Gaan de nichten ondertussen lekker batsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Mag ik dat vrij typerend vinden?
De hetero versie heet hookers.nlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat laatste![]()
Geen idee of er ook een versie is voor hetero's
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:27 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
De hetero versie heet hookers.nl
Zou wel leuk zijn als je een overzichtje had met een Googlemaps kaart om te zien we er allemaal panklaar zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]Echt?!
![]()
Nouja, geen behoefte aan seksdating, al ben ik best benieuwd wie die app heeft hier in de buurt
Haha, als je je profiel kunt verbergen kun je het proberen. :pquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]Echt?!
![]()
Nouja, geen behoefte aan seksdating, al ben ik best benieuwd wie die app heeft hier in de buurt
Klabanus door de brievenbus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Haha, als je je profiel kunt verbergen kun je het proberen. :p
Anders heb je over 5 minuten een hitsige vent voor de deur staan.
Precies!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je een overzichtje had met een Googlemaps kaart om te zien we er allemaal panklaar zit.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Mister1977 het volgende:
Maar goed. Het feest is weer voorbij. Ik ga op één oor. Morgen moet er weer stevig nagedacht worden.
Hoe laat ben je morgen weer online?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Mister1977 het volgende:
Maar goed. Het feest is weer voorbij. Ik ga op één oor. Morgen moet er weer stevig nagedacht worden.
Nah, dat sla ik maar over... Woon in een klein dorpje, dat komt vast niet goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:33 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Haha, als je je profiel kunt verbergen kun je het proberen. :p
Anders heb je over 5 minuten een hitsige vent voor de deur staan.
Uh? Vanwaar deze interesse? Het is nog maar zeer de vraag of ik online kom. Zo ja dan in ieder geval niet vóór 20 uur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe laat ben je morgen weer online?
Dank je! Welterusten.quote:
Omdat ik het zo gezellig vind hier. Zorg ik dat ik klaar zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Uh? Vanwaar deze interesse? Het is nog maar zeer de vraag of ik online kom. Zo ja dan in ieder geval niet vóór 20 uur.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:22 schreef jdel het volgende:
Hoe het heet weet ik niet, maar een vriend van mij is ook homo en gebruikt zoiets ook... schijnt idd heel normaal te zijn in dat wereldje.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat ik het zo gezellig vind hier. Zorg ik dat ik klaar zit.
Uit nieuwsgierigheid naar je google-speurwerk; ''bijzonder'' als in welke zin?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Woop, uitgebreide mail verstuurd aan een meisje op Knuz. Wel een bijzonder meisje qua 'geschiedenis' (tja, Google!). Ben benieuwd. Ook nog een ander meisje in de 'running', wel erg mooi en woont redelijk in de buurt, al maakt me dat niet zoveel uit. Heb sowieso al meer berichtjes gekregen op Knuz dan verwacht, ik ben positief verrast! Er zitten vast heel veel kansloze meisjes op Knuz, maar ik vind dit traditionele op het eerste gezicht toch wat prettiger dan Paiq.
Mja ze mogen het zelf weten maar ik vind het hele idee een beetje vreemd eigenlijk.quote:
Dat mogen ze zeker zelf weten echter vind ik het driedubbel niets, En bovenal is het al moeilijk genoeg om iets voor langere tijd te vinden dan een kortstondige neukpartij. Baal daar wel eens van en er is meer dan dat je moet ook echt in het wereldje passen. Het werkt zoveel anders dan met hetero's kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:45 schreef jdel het volgende:
[..]
Mja ze mogen het zelf weten maar ik vind het hele idee een beetje vreemd eigenlijk.
Wat dat betreft ben ik blij dat er voor hetero's zoiets niet is.
Ik begeleid een aantal jongens die het er wel eens over hebben, die zeggen hetzelfde. Veel meer op seks gericht dan heteromannen. Of beter gezegd; veel meer gericht op bevrediging op korte termijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat mogen ze zeker zelf weten echter vind ik het driedubbel niets, En bovenal is het al moeilijk genoeg om iets voor langere tijd te vinden dan een kortstondige neukpartij. Baal daar wel eens van en er is meer dan dat je moet ook echt in het wereldje passen. Het werkt zoveel anders dan met hetero's kan ik je vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |