Waarom is het dan zo vreselijk dat je het later via sms aangeeft? Jij hebt het nu over kiezen tussen numeteenonmiddelijk of vage antwoorden/niet. En misschien ben jij een harde tante, maar lang niet iedereen vindt het leuk om te horen dat een andere persoon niet in je is geinteresseerd, en niet iedere persoon vindt het fijn om dat recht in iemands gezicht te moeten vertellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Juist daarom, waarom zou je zo gekwetst zijn als iemand dat na een eerste date tegen je zegt. Tenzij je veel te hoge verwachtingen had of er ontzettend is geflirt tijdens die eerste date...
Maar goed, het loopt idd niet altijd zo. En juist omdat je elkaar niks verschuldigd bent moet je toch kunnen aangeven hoe het ervoor staat. Ik heb alleen liever dat het gelijk en direct gebeurd dan dat je er na vele vage antwoorden (of geen antwoord meer) achter moet komen.
Best leuk opgesteld, leuker om te lezen dan 90% van de normale standaard profielen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
Oke WTF. Iemand heeft in haar profiel een lijst met 100 dingen opgesteld
[..]
Die dingen ook die daar in staan![]()
Je hebt alleen meteen niks meer om over te pratenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Best leuk opgesteld, leuker om te lezen dan 90% van de normale standaard profielen.
Maar 98% leest die hele lijst niet eens, dus of dat nou zoveel zin heeft. Als je toch zoiets opstelt, hou het dan een beetje kort, heb je ook nog wat over te lullen. Nu weet je alles alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Best leuk opgesteld, leuker om te lezen dan 90% van de normale standaard profielen.
Hoezo, aan een hoop dingen zit vast een mooi verhaal. Als het echt gezellig is raak je nooit uitgeluld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar 98% leest die hele lijst niet eens, dus of dat nou zoveel zin heeft. Als je toch zoiets opstelt, hou het dan een beetje kort, heb je ook nog wat over te lullen. Nu weet je alles al
Het idee van zo'n lijst an sich is ook niet verkeerd, maar mijns inziens wel wat té.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoezo, aan een hoop dingen zit vast een mooi verhaal. Als het echt gezellig is raak je nooit uitgeluld.
dat is de grap. (er zijn heus wel betere grappen te verzinnen)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het idee van zo'n lijst an sich is ook niet verkeerd, maar mijns inziens wel wat té.
Liever per sms dan helemaal niet...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom is het dan zo vreselijk dat je het later via sms aangeeft? Jij hebt het nu over kiezen tussen numeteenonmiddelijk of vage antwoorden/niet. En misschien ben jij een harde tante, maar lang niet iedereen vindt het leuk om te horen dat een andere persoon niet in je is geinteresseerd, en niet iedere persoon vindt het fijn om dat recht in iemands gezicht te moeten vertellen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef ook_gek het volgende:
Het gaat hem niet worden sorry.
Dat zal ik zeggen, al meerdere keren gezegd. Ook eens via DM meteen gemeld dat ik niet weet wat ze verwacht, maar dat ze totaal niet mijn type is. Was ze boos
Waar ik de arrogantie vandaan haalde te denken dat ze wat wilde. Ze was zwanger en getrouwd.
Ja waarom kom je dan met een kut excuus mijn DM binnen en ga je de gekste foto's van je zelf sturen
Gewoon duidelijk zijn en zeggen waar het op staat is mijn advies.
maar wat ik ook vind, is dat een dude, als hij het meisje leuk vindt, niet voorzichtig moet peilen wat het meisje van hem vindt maar actie moet ondernemen, zelf een tweede date voorstellen, zoenen, whatever.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Liever per sms dan helemaal niet...
Nogmaals, het hoeft helemaal niet hard gebracht te worden. Gewoon duidelijk en eerlijk.
En ook via een sms laat je toch weten dat je niet geïnteresseerd bent...als je niet geïnteresseerd bent wil je dat toch laten weten lijkt mij.
Dat niet iedereen dat fijn vindt om recht in het gezicht te doen is mij ook wel duidelijk, ik geef alleen aan dat ik het liever heb dat ze dat wel doen ipv niks meer van zich te laten horen.
Mee eens, maar als ik geen interesse in hem heb en hij probeert mij te zoenen of stelt een tweede date voor dan zeg ik dus wel dat ik niet geïnteresseerd ben. En het is echt wel eens anders gelopen, maar ik merk dat voor mij duidelijkheid toch het beste werkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef Ballard het volgende:
[..]
maar wat ik ook vind, is dat een dude, als hij het meisje leuk vindt, niet voorzichtig moet peilen wat het meisje van hem vindt maar actie moet ondernemen, zelf een tweede date voorstellen, zoenen, whatever.
tis een beetje de bullshit traditional gender roles maar het meisje hoeft niet het initiatief te nemen tot "evaluatie"
ja als je met hem gaat zoenen omdat je hem niet durft af te wijzen is wel ergquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ik geen interesse in hem heb en hij probeert mij te zoenen of stelt een tweede date voor dan zeg ik dus wel dat ik niet geïnteresseerd ben. En het is echt wel eens anders gelopen, maar ik merk dat voor mij duidelijkheid toch het beste werkt.
Even kijken of ze nog goed in de markt ligt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef ook_gek het volgende:
Het gaat hem niet worden sorry.
Dat zal ik zeggen, al meerdere keren gezegd. Ook eens via DM meteen gemeld dat ik niet weet wat ze verwacht, maar dat ze totaal niet mijn type is. Was ze boos
Waar ik de arrogantie vandaan haalde te denken dat ze wat wilde. Ze was zwanger en getrouwd.
Ja waarom kom je dan met een kut excuus mijn DM binnen en ga je de gekste foto's van je zelf sturen
Gewoon duidelijk zijn en zeggen waar het op staat is mijn advies.
Die reactie is de enige waarom ik het nog wel eens laat, als ik zo'n verongelijkte knakker te pakken hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:08 schreef practics het volgende:
[..]
Naja ik zou denken als je date zo gezellig vond waarom dan geen contact, zou je dan ook afdoen als een vaag wijf.![]()
Dit ben ik eigenlijk wel met je eens. Heb wel eens initiatief genomen maar dan krijg je direct weer zo'n foute reactie dus de laatste tijd doe ik dat toch minder. Of zoeken naar wat modernere kerels misschienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef Ballard het volgende:
[..]
maar wat ik ook vind, is dat een dude, als hij het meisje leuk vindt, niet voorzichtig moet peilen wat het meisje van hem vindt maar actie moet ondernemen, zelf een tweede date voorstellen, zoenen, whatever.
tis een beetje de bullshit traditional gender roles maar het meisje hoeft niet het initiatief te nemen tot "evaluatie". Dus als een dude er een beetje omheen draait dat ie je leuk vindt maar geen actie onderneemt, tja..
Wat is er?quote:
Mag altijd maar niet op de manier zoals gedaan werd. Die wilde iets te duidelijk ietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
Nee joh mallerd stuk quote is weggevallen was niet boeiend
Ik snapte je post nietMaar als ik ooit getrouwd en zwanger ben zal ik je niet lastigvallen
wat voor foute reactie dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit ben ik eigenlijk wel met je eens. Heb wel eens initiatief genomen maar dan krijg je direct weer zo'n foute reactie dus de laatste tijd doe ik dat toch minder. Of zoeken naar wat modernere kerels misschien
Een vrij platte opmerking over het feit dat ik het initiatief nam om te zoenen terwijl ik het best wel spannend vond. Laat ik het zo zeggen: dat hoeft van mij niet zo, gelijk na de eerste zoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:33 schreef Ballard het volgende:
[..]
wat voor foute reactie dan?
ik had een keer dat een meisje dácht dat ik al een move maakte (ik was op zich wel van plan om het 3 sec later wel te doen) en voor een split seconde besprong ze me maar ze realiseerde dat ze voorbarig was geweest en trok zich meteen geschrokken terugen drie sec later waren we wel aan het zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |