abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118333795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mannen zijn meestal meer van de duidelijkheid, die willen weten waar ze aan toe zijn of het antwoord nou positief of negatief is. Ik wel tenminste :)
Ik ervaar het eerder andersom. Heb eerder het idee dat veel mannen niet weten wat ze willen of er om heen gaan lopen draaien. Maar dat is dus weer mijn ervaring.

Of idd gewoon niks meer van zich laten horen...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:52:20 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118333886
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik ervaar het eerder andersom. Heb eerder het idee dat veel mannen niet weten wat ze willen of er om heen gaan lopen draaien. Maar dat is dus weer mijn ervaring...
Mannen draaien er vaak omheen denk ik. Durven geen actie te ondernemen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118333964
Misschien zijn de meisjes die ff niets van zich laten weten eventjes met iemand anders aan het flikflooien en willen ze niet met meerdere mensen tegelijk bezig zijn. Of heeft die ene leuke jongen op wie ze al een tijdje een crush hebben een soort van interesse getoond. Dan krijgt dat internet gebeuren geen enkele prioriteit meer natuurlijk.
Allemaal prima :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118334214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:54 schreef Ballard het volgende:
Misschien zijn de meisjes die ff niets van zich laten weten eventjes met iemand anders aan het flikflooien en willen ze niet met meerdere mensen tegelijk bezig zijn. Of heeft die ene leuke jongen op wie ze al een tijdje een crush hebben een soort van interesse getoond. Dan krijgt dat internet gebeuren geen enkele prioriteit meer natuurlijk.
Allemaal prima :P
Jij hebt over meisjes...ik over volwassen kerels die niet duidelijk durven zijn, niet durven aangeven dat ze niet zo geïnteresseerd zijn en dus maar niks meer laten horen of met vage excuses blijven komen.
Ik hou er zelf van als je gewoon durft te zeggen waar het op neer komt. Een berichtje met "sorry, ben iemand anders tegen gekomen" heb ik nog liever dan dat je niks meer laat horen (ook afhankelijk natuurlijk hoe het contact was). Ik merk dat ik die onduidelijkheid vaak 'pijnlijker/vervelender' vind dan wanneer ze gewoon zeggen waar het op aan komt...ik vind ze schaars die mannen. Alsof wij vrouwen allemaal tere popjes zijn die niks kunnen hebben. Wees gewoon eerlijk!
pi_118334334
"Hi, ik vond de date ook erg gezellig, maar niet voor herhaling vatbaar. Wens je veel succes met het vinden van een betere match!"

Zo, typ over en sms/whatsapp naar je date-die-je-bij-nader-inzien-toch-niet-ziet-zitten en iedereen is blij.
Sarcasme. Herken het.
pi_118334362
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Jij hebt over meisjes...ik over volwassen kerels die niet duidelijk durven zijn, niet durven aangeven dat ze niet zo geïnteresseerd zijn en dus maar niks meer laten horen of met vage excuses blijven komen.
Ik hou er zelf van als je gewoon durft te zeggen waar het op neer komt. Een berichtje met "sorry, ben iemand anders tegen gekomen" heb ik nog liever dan dat je niks meer laat horen (ook afhankelijk natuurlijk hoe het contact was). Ik merk dat ik die onduidelijkheid vaak 'pijnlijker/vervelender' vind dan wanneer ze gewoon zeggen waar het op aan komt...ik vind ze schaars die mannen. Alsof wij vrouwen allemaal tere popjes zijn die niks kunnen hebben. Wees gewoon eerlijk!
ja gedeeltelijk mee eens. maar ik merk dat ik wel moeilijk geil word van die onduidelijkheid. dus op een of ander niveau kan ik het wel waarderen.
maar ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen niet durven zeggen dat het niks gaat worden.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118334366
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:07 schreef Spirit82 het volgende:
"Hi, ik vond de date ook erg gezellig, maar niet voor herhaling vatbaar. Wens je veel succes met het vinden van een betere match!"

Zo, typ over en sms/whatsapp naar je date-die-je-bij-nader-inzien-toch-niet-ziet-zitten en iedereen is blij.
Naja ik zou denken als je date zo gezellig vond waarom dan geen contact, zou je dan ook afdoen als een vaag wijf. :@ >:)
pi_118334389
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:07 schreef Spirit82 het volgende:

Precies. Ik ben zelfs voorstander van het iemand persoonlijk vertellen, meestal aan het einde van de date wanneer er gesproken wordt over een vervolgdate. Fijne is dat ik eigenlijk altijd positieve reacties daarop heb gekregen, dus ik blijf daarmee doorgaan.
pi_118334393
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:08 schreef practics het volgende:

[..]

Naja ik zou denken als je date zo gezellig vond waarom dan geen contact, zou je dan ook afdoen als een vaag wijf. :@ >:)
:{w

Je kunt toch een gezellige avond hebben gehad zonder verdere interesse in iemand te hebben?
Sarcasme. Herken het.
pi_118334402
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:08 schreef practics het volgende:

[..]

Hi ik vond de date niet zo gezellig en je bent lelijk en slecht in zoenen ik heb echt geen idee wat ik dacht. Succes met je zoektocht naar een stumper.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118334431
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Precies. Ik ben zelfs voorstander van het iemand persoonlijk vertellen, meestal aan het einde van de date wanneer er gesproken wordt over een vervolgdate. Fijne is dat ik eigenlijk altijd positieve reacties daarop heb gekregen, dus ik blijf daarmee doorgaan.
Ow, zo'n held was ik dan weer niet :') Ik wachtte altijd tot ik een berichtje van de man kreeg dat hij het zo leuk had gehad en graag nog eens wilde afspreken om vervolgens via een sms al zijn hoop de grond in te boren O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118334435
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:{w

Je kunt toch een gezellige avond hebben gehad zonder verdere interesse in iemand te hebben?
Ja zeg dat dan aan het einde van de date en niet later lekker onpersoonlijk op whatsapp of wat anders.
pi_118334457
ja met zulke huilebalken zou ik ook niet verder willen
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118334469
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef Ballard het volgende:

[..]

Hi ik vond de date niet zo gezellig en je bent lelijk en slecht in zoenen ik heb echt geen idee wat ik dacht. Succes met je zoektocht naar een stumper.
Ja prima duidelijk en liefst recht in me gezicht halverwege de date. Verneuk ik daar mijn tijd igg niet. })
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:12:21 #115
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118334478
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:10 schreef practics het volgende:

[..]

Ja zeg dat dan aan het einde van de date en niet later lekker onpersoonlijk op whatsapp of wat anders.
Precies. En dan onder motto 'ik wilde je niet publiekelijk teleurstellen' later een mailtje sturen dat het verder niks wordt. Terwijl ze eigenlijk bedoelen: ik durfde je niet face to face af te wijzen.
pi_118334492
In een profiel: geen jongens boven de 24 jaar of ouder.

Ja als je zoiets typt, dan haak ik gelijk af ook al val ik in de doelgroep :')
pi_118334518
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ow, zo'n held was ik dan weer niet :') Ik wachtte altijd tot ik een berichtje van de man kreeg dat hij het zo leuk had gehad en graag nog eens wilde afspreken om vervolgens via een sms al zijn hoop de grond in te boren O+
Toch erg simpel en wel zo netjes vind ik zelf...

"Ik heb een gezellige avond met je gehad, maar voor mij zit er niet meer in dan dit". Je hoeft iemand niet gelijk de grond in te boren, je kunt het ook gewoon 'netjes' brengen zonder dat je iemand er heel erg mee kwetst.
pi_118334545
mm nee ben ik het niet mee eens. Het is 1 online vastgestelde date met een vreemde. Suuuper laagdrempelig. Niemand is elkaar wat verschuldigt, iedereen mag op elk moment van mening veranderen.

edit- over de mensen die beledigd zijn dat ze via SMS worden afgewezen
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118334610
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:13 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Toch erg simpel en wel zo netjes vind ik zelf...

"Ik heb een gezellige avond met je gehad, maar voor mij zit er niet meer in dan dit". Je hoeft iemand niet gelijk de grond in te boren, je kunt het ook gewoon 'netjes' brengen zonder dat je iemand er heel erg mee kwetst.
Als de man op de date zelf erom vroeg was ik wel eerlijk hoor, maar meestal moest ik na een date zelf ook even alles op een rijtje krijgen en besluiten wat ik wilde. Ik vind een vriendelijke sms altijd nog beter dan niks van je laten horen. Daarnaast stellen sommige mannen helaas vaak de "WAAROM NIET?!" vraag... en daar kon ik nooit zo goed mee omgaan. Wat maakt het uit waarom niet? Het is er gewoon niet. Klaar.
Sarcasme. Herken het.
pi_118334637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als de man op de date zelf erom vroeg was ik wel eerlijk hoor, maar meestal moest ik na een date zelf ook even alles op een rijtje krijgen en besluiten wat ik wilde. Ik vind een vriendelijke sms altijd nog beter dan niks van je laten horen. Daarnaast stellen sommige mannen helaas vaak de "WAAROM NIET?!" vraag... en daar kon ik nooit zo goed mee omgaan. Wat maakt het uit waarom niet? Het is er gewoon niet. Klaar.
nee als ze waarom vragen dan mag je ze de grond in boren :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118334654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:17 schreef Ballard het volgende:

[..]

nee als ze waarom vragen dan mag je ze de grond in boren :)
Wie wordt daar beter van?
Sarcasme. Herken het.
pi_118334685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:14 schreef Ballard het volgende:
mm nee ben ik het niet mee eens. Het is 1 online vastgestelde date met een vreemde. Suuuper laagdrempelig. Niemand is elkaar wat verschuldigt, iedereen mag op elk moment van mening veranderen.
Juist daarom, waarom zou je zo gekwetst zijn als iemand dat na een eerste date tegen je zegt. Tenzij je veel te hoge verwachtingen had of er ontzettend is geflirt tijdens die eerste date...

Maar goed, het loopt idd niet altijd zo. En juist omdat je elkaar niks verschuldigd bent moet je toch kunnen aangeven hoe het ervoor staat. Ik heb alleen liever dat het gelijk en direct gebeurd dan dat je er na vele vage antwoorden (of geen antwoord meer) achter moet komen.
pi_118334688
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wie wordt daar beter van?
ik maakte dezelfde grap als jij wat posts hierboven. sorry zal het nooit meer doen
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118334756
Oke WTF. Iemand heeft in haar profiel een lijst met 100 dingen opgesteld :')
quote:
1. Ik slaap altijd met een deken.
2. Ik druk op een rekenmachine altijd meer dan één keer de 'clear' knop in.
3. Ik voel 2x aan de deur of hij écht op slot zit.
4. Ik kijk altijd in de spiegel voordat ik van huis wegga.
5. Ik ben met mijn 4e MBO opleiding bezig en ik hoop deze wél af te kunnen maken.
6. Ik heb een blafhekel aan Rotterdam.
7. Ik had op het laatst een ontzettende hekel aan mijn rijlessen.
8. Ik hou niet van mensen die zeggen; "Niet bang zijn, die spin is kleiner dan jij." Een handgranaat is dat namelijk ook.
9. Ik ken heel veel moppen, maar als iemand me er naar vraagt weet ik er géén.
10. Ik stelde mijn leraren altijd vragen, zodat ik niet hoefde te werken in de klas.
11. Ik wordt blij als ik Inbox (1) zie staan.
12. Ik betrap mezelf op meezingen met liedjes die ik niet leuk vind.
13. Ik kijk links en rechts als ik een straat voor 1 richtings verkeer oversteek.
14. Ik vraag me af of ik het pistool van een politieagent kan grijpen als ik bij eentje in de buurt sta.
15. Ik zet mijn Ipod op Shuffle en ga dan vervolgens zoeken naar een bepaald liedje.
16. Ik doe soms mijn oordopjes uit om te horen of mensen mijn muziek kunnen horen.
17. Ik haat douches met lage waterdruk.
18. Ik heb altijd mijn mond vol als een ober vraagt of alles naar wens is.
19. Ik luister nieuwe liedjes die ik leuk vind zovaak achter elkaar tot ik ze niet meer leuk vind.
20. Ik haat het als ik een heel verhaal naar iemand typ en iemand typt terug; Oké.
21. Ik weet niet wat ik moet doen als mensen een verjaardagsliedje voor me zingen.
22. Ik onthou zinnen uit liedjes die ik leuk vind maar niet ken zodat ik ze op google kan typen en er zo achter kan komen welk liedje het was.
23. Ik vind ribbelchips lekkerder dan gewone chips.
24. Ik pak in een winkel bijna nooit de 1e van een product wat ik nodig heb.
25. Ik heb bijna altijd mijn telefoon op stil (zonder trillen) en dat is irritant als ik hem dan kwijt ben.
26. Ik raak mijn pennen kwijt voordat ze op zijn.
27. Ik probeer altijd sneller op te trekken dan de auto die naast me staat voor het stoplicht en als dat niet lukt dan baal ik. Als de auto afslaat baal ik nog harder.
28. Ik haat het als iemand onverwachts een foto van me maakt.
29. Ik haat het ook als iemand een foto van me maakt terwijl ik het verwacht.
30. Ik haat het dat vrouwen met kinderwagen denken dat ze overal voorrang hebben en dat iedereen aan de kant gaat.
31. Ik gooide ooit bijna mijn cijferlijst de Maas op, toen ik nog in Rotterdam op school zat.
32. Ik vloek als een hoer op vakantie.
33. Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die Starbucks geen reet aanvind.
34. Ik vind 't heerlijk om bezig te zijn met mijn studie.
35. Ik heb een zwak voor mooie mannen in uniform.
36. Ik vroeg ooit aan mijn moeder of ze psychisch niet in orde was toen ze mijn Nike Air Max LIMITED EDITION (!) weg had gegooid. Relax, ik was 16, ik draag geen Air Max meer.
37. Ik denk/vind/weet dat internethooligans het niet bij mij halen. Ik ben de grootste!
38. Ik vind boeren (als persoonvorm) tof.
39. Ik vind tractoren ook tof.
40. Ik ben niet meer bang voor koeien. Ze zijn het liefst als ze op m'n bord liggen.
41. Ik slaagde in 2x voor mijn rijbewijs.
42. Ik zou willen dat mannen even vervullend waren als chocolade.
43. Ik ben af en toe zo dwingend als een vrachtwagen met oplegger én aanhanger.
44. Ik wil mijn tijd niet meer verdoen met losers die denken van me te kunnen profiteren.
45. Ik vind Koffietijd en Koffiemax zulke vreselijke ouwehoerprogramma's.
46. Ik strandde ooit huilend op een trappetje van 't grachtenpand van een vriendin en er is zoveel moois uitgekomen.
47. Ik vind Dirk Kuijt en Maarten Stekelenburg sexy mofo's en heb dan ook de voetbalplaatjes van hun. Zo'n kleuter ben ik.
48. Ik vond AllStars een fucking geniale serie.
49. Ik wil bij de supermarkt altijd mijn bonnetje. Ook als ik maar 1 ding koop.
50. Ik zag ooit bliksemschichten naast me de grond in slaan. Dat was bruut eng. Dacht dat ik er geweest was.
51. Ik heb een hekel aan in Utrecht autorijden.
52. Ik heb in mijn hele leven maar 2 boetes gehad (me zonder recht bevinden op verboden grond & fietsen door de winkelstraat om 09:30u), en voor de 1e daarvan kreeg ik nooit een acceptgiro. Misschien vonden ze dat ik genoeg gestraft was omdat ik anderhalf uur in een politiecel heb gezeten.
53. Er is 1x aangifte tegen me gedaan. Maar werd niks serieus mee gedaan. Heb nog altijd de pest aan dat wijf.
54. Ik ben blij dat mijn zusje niet op mij lijkt.
55. Ik verbrand bijna altijd m'n waffel als ik iets eet wat uit de muur van de Febo komt.
56. Ik doe soms mijn oordopjes in, maar mijn Ipod uit, om te voorkomen dat idioten tegen me gaan ouwehoeren.
57. Ik maak m'n bed op voordat ik ga slapen. Niet als ik net wakker ben.
58. Ik ben bang dat mijn wekker 's morgens niet afgaat.
59. Ik vind het heerlijk om auto te rijden.
60. Ik snap niet hoe ik ooit zonder Blackberry heb kunnen leven.
61. Ik wil terug naar Schotland.
62. Ik durf niet te vliegen.
63. Ik haat liften.
64. Ik druk altijd meerdere keren op de deurvergrendelingsknop van de autosleutel.
65. Ik ben aan het sparen voor een Golf 4. Want een Golf 4 is geil.
66. Ik heb een Zaanse klok op mijn kamer hangen, en dat past absoluut niet bij mijn inrichting.
67. Ik heb Kiss live gezien. Ja, Kiss, ja. En weet je? Het was supergaaf!
68. Ik plak de kaartjes van concerten/festivals waar ik geweest ben in een album.
69. Ik vind Green Street Hooligans de beste film die ik ooit gezien heb.
70. Ik vind Charlie Hunnam echt ontzettend sexy.
71. Ik haat het als ik net schone sokken aan heb getrokken en dan in een plasje water in de badkamer stap.
72. Ik vind mijn nieuwe zonnebril echt fijn.
73. Ik heb nog nooit echt scooter gereden.
74. Ik heb (onder andere) 2 tongpiercings, ze beschadigen mijn kiezen, maar eruit halen? Ho maar!
75. Ik heb 21x een naald door mijn huid laten prikken/schieten. Er zijn er een aantal uitgegroeid.
76. Ik heb één tattoo.
77. Ik hou van Amsterdam.
78. Ik hou zoveel van Amsterdam dat ik me verliefd voel als ik er ben.
79. Ik luister soms cabaret in 't openbaar vervoer en barst vervolgens in lachen uit. Dat is voor schut, ja.
80. Ik knoei bijna altijd met hete thee als ik ermee de trap op loop.
81. Ik vind een automaat toch echt fijner rijden dan een handgeschakelde auto. Maar zou zelf voorlopig geen automaat kopen.
82. Ik vind Facebook tof.
83. Ik vind die facts over mij behoorlijk nutteloos, eigenlijk.
84. Ik vind Sons of Anarchy een keitoffe tv serie en dat komt oa door Charlie Hunnam. Haha.
85. Ik vind mijn ogen het mooist aan mezelf.
86. Ik had mijn beste vriendin naast me wonen. Nu niet meer.
87. Ik ben de "pleegmoeder" van de 2 allerliefste labradors ter wereld.
88. Ik hou witte kleding maximaal een uur helemaal wit.
89. Ik ben ooit verdwaald geraakt in Alkmaar op pumps en voelde me toen zooo dom.
90. Ik koop teveel beltegoed in een maand, maar een abbo is geen oplossing.
91. Ik hou van mijn computer.
92. Ik vind Twitter supertof.
93. Ik mag mijn toetsenbord wel eens af gaan stoffen.
94. Ik weet graag waar ik aan toe ben.
95. Ik hou niet van mensen die zeggen dat ze een verrassing voor me hebben maar niet willen zeggen wat de verrassing is (anders is 't geen verrassing meer).
96. Ik ben een jaar of 12 geleden 'n x uit een klimpiramide in een plas gedonderd terwijl mijn ouders zeiden dat ik er niet moest gaan spelen.
97. Mijn haar is heilig, maar niet op het debiele af.
98. Ik heb al meer dan 3 jaar geen shag of sigaret meer gerookt. Hoera voor mij.
99. Ik ga binnenkort beginnen met mijn vrachtwagenrijlessen.
100. Ik heb 100 feiten over mezelf geschreven. Hiepfuckinghoi.
Die dingen ook die daar in staan _O- :')
pi_118334771
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die waarom niet vraag kan idd heel lastig zijn. Ik antwoordde hem altijd met dat hij niet mijn type is of dat het gevoel gewoon niet helemaal goed zit en dat het moeilijk uit te leggen is.
Mee eens dat een bericht beter is dan niks meer van je te laten horen. En soms is het ook niet anders omdat je het inderdaad moet laten bezinken of er iets anders tussen komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')