Volgens mij kun je op relatie.nl ook chatten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:23 schreef Ballard het volgende:
dat camchatten lijkt me wel wat. weet iemand een site met camchatten (liefst zonder "sex" in de titel) waarbij je op lokatie kan screenen?
Denk dat de wat serieuzere mensen die willen daten, niet zitten te wachten op een camgesprek te hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Serieus zeg, niemand kijkt maar sluiten het al wel uit?Wat is dit nou mensen
Ja het is niet alles maar beter dan niks toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:30 schreef Ballard het volgende:
ok ik klik ff op de den haag chatroom
nu is het dinsdag middag natuurlijk, maar toch
15 gasten, waaronder 1 vrouwmet haar webcam uit
die zegt in de chat: Nee ik ben nie geil
en allemaal dudes die haar de hele tijd aanspreken achter elkaar door
Hoe is het met je meisje van 18?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:30 schreef Ballard het volgende:
ok ik klik ff op de den haag chatroom
nu is het dinsdag middag natuurlijk, maar toch
15 gasten, waaronder 1 vrouwmet haar webcam uit
die zegt in de chat: Nee ik ben nie geil
en allemaal dudes die haar de hele tijd aanspreken achter elkaar door
Nou ja ik zat in die laatste kamer waar niemand naakt is enzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Ballard het volgende:
lekker hoor, al die shirtless gasten met namen als befman, nikkie19cm
wtf dude waarom heb je die site nou aangeraden
Eens, meestal is dat niet voldoende interesse en anders zorgt die persoon er wel voor dat je weet dat hij/zij druk met werk is of iets dergelijks waardoor het even moeilijk is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
Om nog even terug te komen op iets van een paar pagina's geleden, dat mensen soms ineens niet meer reageren of dat er stiltes van een aantal dagen vallen... in my opinion is de interesse dan gewoon niet voldoende.
Als iemand je echt interessant vindt, vergeet die persoon jou niet, hoe druk hij/zij het ook heeft. Je hebt, vooral bij whatsapp, altijd wel even tijd in 2 a 3 dagen om een klein berichtje te sturen. Als je niks van iemand hoort of geen reactie meer krijgt op je berichtjes: move on!
Zelfs op de vraag 'dit werkt nogal onhandig, verder via de mail?' kun je 4 dagen wachten voor je antwoord hebt. Maar misschien sta ik daar anders in: als ik iemand zie die me wat lijkt en na een paar berichten over en weer is dat nog steeds zo, dan wil ik doorpakken en niet dagenlang wachten omdat iemand nooit online is/traag reageert. Want dan ben ik mijn eigen interesse ook snel kwijt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slowchat valt wel mee vind ik. Ik maar net hoe je het aan gaat pakken. Je kan zo een mail of 06 nummertje regelen. Ik heb alleen de pech dat het niet mijn type vrouwen zijn. En ik vind ze echt saai.
Ik hoorde die klacht ook dus ik heb het geprobeerd maar ik krijg bijna altijd een mail adres en iets minder vaak een 06 nummer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs op de vraag 'dit werkt nogal onhandig, verder via de mail?' kun je 4 dagen wachten voor je antwoord hebt. Maar misschien sta ik daar anders in: als ik iemand zie die me wat lijkt en na een paar berichten over en weer is dat nog steeds zo, dan wil ik doorpakken en niet dagenlang wachten omdat iemand nooit online is/traag reageert. Want dan ben ik mijn eigen interesse ook snel kwijt.
Natuurlijk is er een verschil tussen mensen enzo, maar over het algemeen denk ik dat als je al contact met iemand hebt en je hoort ineens zonder reden langer dan 3 dagen niks meer van die persoon, dat je het dan op kunt geven, vooral als het om whatsapp gaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eens, meestal is dat niet voldoende interesse en anders zorgt die persoon er wel voor dat je weet dat hij/zij druk met werk is of iets dergelijks waardoor het even moeilijk is.
Klopt. Maar er zit natuurlijk wel een verschil tussen of dit vóór een date of na een aantal dates gebeurt. Dan vind ik het gewoon onbeschoft en als ik inmiddels niet meer zoveel interesse heb of het toch uit het oog uit het hart blijkt schroom ik niet om dat te laten weten. Doe ik meer voor mezelf, wat die persoon er dan van vindt is verder niet belangrijk meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een verschil tussen mensen enzo, maar over het algemeen denk ik dat als je al contact met iemand hebt en je hoort ineens zonder reden langer dan 3 dagen niks meer van die persoon, dat je het dan op kunt geven, vooral als het om whatsapp gaat.
En een berichtje sturen als "dit wordt em niet he" is natuurlijk NOT DONE. Zelfs als Truus een goede reden had om niet meer te reageren, knapt ze hierdoor finaal op je af. Je kunt hooguit een berichtje sturen als "joh, poosje niks gehoord, hoe is het met je?" maar zelfs van zoiets vraag ik me af of je die energie er nog wel in moet stoppen. Vrouwen kunnen ook weer contact met jou opnemen als ze je wel leuk vonden en er is echt iets gebeurd.
Oneens. OK ik snap het ook niet helemaal wat er door de hoofden van die vrouwen gaat maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik op een vriendelijke manier volhield en alsnog op een succesvolle date ging..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
Om nog even terug te komen op iets van een paar pagina's geleden, dat mensen soms ineens niet meer reageren of dat er stiltes van een aantal dagen vallen... in my opinion is de interesse dan gewoon niet voldoende.
Als iemand je echt interessant vindt, vergeet die persoon jou niet, hoe druk hij/zij het ook heeft. Je hebt, vooral bij whatsapp, altijd wel even tijd in 2 a 3 dagen om een klein berichtje te sturen. Als je niks van iemand hoort of geen reactie meer krijgt op je berichtjes: move on!
En zijn die dates op meer dates uitgedraaid of is het bij 1 gebleven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:39 schreef Ballard het volgende:
[..]
Oneens. OK ik snap het ook niet helemaal wat er door de hoofden van die vrouwen gaat maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik op een vriendelijke manier volhield en alsnog op een succesvolle date ging..
Mwah, de meeste vrouwen ook (als je hier navraagt elke vrouw wel). Heb ook wel eens een date gehad dat ik niks meer van de man in kwestie hoorde, shit happens. En vriendlief heeft ook opgebiecht soms gewoon niks meer van zich te laten horen. Ik heb hem plaatsvervangend geslagen namens die vrouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mannen zijn meestal meer van de duidelijkheid, die willen weten waar ze aan toe zijn of het antwoord nou positief of negatief is. Ik wel tenminste
eentje wel gezoend maar het toch daar maar bij gelatenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En zijn die dates op meer dates uitgedraaid of is het bij 1 gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |