abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:40:44 #226
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118376360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:13 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Toch erg simpel en wel zo netjes vind ik zelf...

"Ik heb een gezellige avond met je gehad, maar voor mij zit er niet meer in dan dit". Je hoeft iemand niet gelijk de grond in te boren, je kunt het ook gewoon 'netjes' brengen zonder dat je iemand er heel erg mee kwetst.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als de man op de date zelf erom vroeg was ik wel eerlijk hoor, maar meestal moest ik na een date zelf ook even alles op een rijtje krijgen en besluiten wat ik wilde. Ik vind een vriendelijke sms altijd nog beter dan niks van je laten horen. Daarnaast stellen sommige mannen helaas vaak de "WAAROM NIET?!" vraag... en daar kon ik nooit zo goed mee omgaan. Wat maakt het uit waarom niet? Het is er gewoon niet. Klaar.
Ik zou het raar vinden om het op de date zelf te zeggen (tenzij voor mij overduidelijk is). Vaak wil je inderdaad even laten bezinken hoe het was etc. Een vervolgdate is ook niet een big deal, maar wil niet iemand laten hopen op iets wat er niet is of gaat komen. (helaas kan ik wat onduidelijk zijn erin)

Heb zowel vrouwen teleur moeten stellen als zij mij. That's the game. Maar heb het nooit écht erg gevonden dat iemand geen tweede date wou. Het is een eerste date... kom op zeg. Hoe kan je je dan al emotioneel verbonden voelen aan iemand.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:44:15 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118376491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:12 schreef Mark_Rutte het volgende:

[..]

Maar gooi je dan meteen je hele verleden op tafel?
Nee niet spontaan tussen het voor en hoofd gerecht bv :D

Maar stel het komt ter spraken bij de eerste date wel ja. Ik heb geen geheimen en mijn rugzakje beinvloed mijn huidige manier van leven zo goed als niet. Dus wat heb ik te verliezen?

quote:
Erg persoonlijke dingen vertel ik niet eens op de eerste date, zodra het serieus wordt kun je wel een kijkje in mijn verleden krijgen maar eerder echt niet. Of kijken jullie daar anders tegenaan?
Tja wat ik zeg, geen geheimen :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:48:19 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118376664
Wat ook_gek zegt. Heb weinig geheimen, daarbij ook niet echt een rugzakje ofzo, dus als er iets besproken wordt, dan geef ik lekker antwoord. En zo niet, dan niet he :)
Gedoe om daar over na te moeten denken.. wat wel of niet mag.. wat wel of niet slim is.. blegh
pi_118376799
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat ook_gek zegt. Heb weinig geheimen, daarbij ook niet echt een rugzakje ofzo, dus als er iets besproken wordt, dan geef ik lekker antwoord. En zo niet, dan niet he :)
Gedoe om daar over na te moeten denken.. wat wel of niet mag.. wat wel of niet slim is.. blegh
inderdaad. ik zeg gewoon direct wat er in mij opkomt. dus als het gesprek een bepaalde richting in gaat en ik daar wat heb meegemaakt, dan floept ook dat eruit. zonder erbij na te denken....

zo ben ik, en zo laat ik ook zien wie ik ben.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:55:38 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118376952
Tja wanneer kan je over een rugzakje spreken trouwens? Wat voor de 1 heel zwaar is, is voor de ander vervelend maar meer ook niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:58:30 #231
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118377070
Mag ik aangeven dat ik echt gruwel van de term 'rugzakje'. Ugh... wat een stomme term. Zo... het is eruit. ;)

Geen geheimen, maar sommige dingen begin je niet standaard over. Maar als er specifiek naar gevraagd werd, geen geheim.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:18:55 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118377857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef -Splash- het volgende:
Mag ik aangeven dat ik echt gruwel van de term 'rugzakje'. Ugh... wat een stomme term. Zo... het is eruit. ;)

Geen geheimen, maar sommige dingen begin je niet standaard over. Maar als er specifiek naar gevraagd werd, geen geheim.
Dat is het hem denk ik ook. Je moet het niet op tafel knallen zo van BAM dit is het. Maar komt het ter spraken gewoon eerlijk en open over zijn en hoe je er mee om gaat. Niks aan het handje dan :)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:22:00 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118377960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef -Splash- het volgende:

Ja, dat is alsof je je rugzak leeggooid over tafel... dat doe je gewoon niet...
Komt het ter sprake, dan komt het ter sprake :Y
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:45:34 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118378911
Is hetzelfde als onderwerpen als exen en kinderen etc. sommigen proberen t angstvallig te vermijden a, anderen zien t wel en geven gewoon antwoord als t ter sprake komt :)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:50:48 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118379096
:D dat heb ik een keer gehad :D

Ja ik ben bereid naar je woonplaats te verhuizen zegt ze tegen mij op de eerste date.

Toen ik reageerde met "nou zullen we eerst maar eens deze date zien te overleven?"

Vond ze niet leuk, en later kwam dus inderdaad het kinderen verhaaltje :o

Dat helpt een eerste date echt niet!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:52:27 #236
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118379160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:50 schreef ook_gek het volgende:
:D dat heb ik een keer gehad :D

Ja ik ben bereid naar je woonplaats te verhuizen zegt ze tegen mij op de eerste date.

Toen ik reageerde met "nou zullen we eerst maar eens deze date zien te overleven?"

Vond ze niet leuk, en later kwam dus inderdaad het kinderen verhaaltje :o

Dat helpt een eerste date echt niet!
_O- _O-
Wat een hel :')

Er was toch ook iemand hier op het forum waarvan de date haar kind had meegenomen terwijl ze had gezegd geen kinderen te hebben? _O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_118379228
Hahaha lol dat ook echt in een eerste date zeggen...
Al kwam dat gesprek hier wel redelijk snel, we wonen niet dicht bij elkaar en er moet om samen te wonen gaan 1 alles achter laten :Y
pi_118379530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O- _O-
Wat een hel :')

Er was toch ook iemand hier op het forum waarvan de date haar kind had meegenomen terwijl ze had gezegd geen kinderen te hebben? _O-
Was ik dat toevallig? In dat geval het was niet een kind maar in totaal drie kinderen niet om de kinderen maar dat is nooit wat geworden :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:06:36 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118379545
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:54 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha lol dat ook echt in een eerste date zeggen...
Al kwam dat gesprek hier wel redelijk snel, we wonen niet dicht bij elkaar en er moet om samen te wonen gaan 1 alles achter laten :Y
Is dat een moeijke keus geweest? Of was het meer zo iets van zelf sprekends?
pi_118379625
Wordt er toevallig nog een oneliner van een tijd geleden geaccepteerd, valt het gesprek toch tegen zeg :').
pi_118379650
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is dat een moeijke keus geweest? Of was het meer zo iets van zelf sprekends?
Dat was een hele makkelijke keus.
Ik ga zijn kant op :)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:15:16 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118379755
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:10 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat was een hele makkelijke keus.
Ik ga zijn kant op :)
Knap, ik zou het niet kunnen om alles hier achter te laten voor 1 persoon.
pi_118379796
Ach, ik ben nog steeds op zoek naar een goed excuus om te verhuizen :D
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:18:34 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118379844
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:16 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, ik ben nog steeds op zoek naar een goed excuus om te verhuizen :D
Hoezo heb je daar een excuus voor nodig dan?
pi_118379916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo heb je daar een excuus voor nodig dan?
Er zijn nu ook genoeg redenen om het niet te doen, vooral praktische redenen. Ik zoek nog naar de reden om het te doen die alle andere redenen om het niet te doen overtreffen. Als het op samenwonen aan komt is de keuze makkelijk, dan zeg ik m'n appartementje op.
pi_118379920
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Knap, ik zou het niet kunnen om alles hier achter te laten voor 1 persoon.
jij ziet het als iets doen voor een ander, maar dat doe je voor jezelf. ;)
pi_118380162
Ik laat niet alles achter. Hij geeft mij meer dan ik achterlaat. :Y
pi_118380235
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
Ik laat niet alles achter. Hij geeft mij meer dan ik achterlaat. :Y
Als dat gesprek "redelijk snel" kwam, hoe weet je dat dan zo zeker?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:32:26 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118380260
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:20 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Er zijn nu ook genoeg redenen om het niet te doen, vooral praktische redenen. Ik zoek nog naar de reden om het te doen die alle andere redenen om het niet te doen overtreffen. Als het op samenwonen aan komt is de keuze makkelijk, dan zeg ik m'n appartementje op.
Maar kennelijk wil je graag weg en kan dat opeens wel als het voor een relatie is maar geen relatie is het opeens moeilijker.

Ik heb dan zo iets van, als je weg wilt dan gewoon gaan en niet blijven wegens praktische redenen. Maar goed dat is natuurlijk mijn mening :)

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:20 schreef rival het volgende:

[..]

jij ziet het als iets doen voor een ander, maar dat doe je voor jezelf. ;)
Ja klopt, maar de kans dat ik alles achter ga laten voor mijn droomvrouw is minimaal. Ik zeg altijd dat je nooit iets moet uitsluiten. Maar die kans ik zeer klein.

Ik kan me niet voorstellen dat ik voor haar of me zelf alles kan en zal achterlaten. Zo belangrijk is mijn perfecte vrouw niet.
pi_118380346
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:31 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Als dat gesprek "redelijk snel" kwam, hoe weet je dat dan zo zeker?
Het lijkt mij een logisch gesprek als er een redelijke afstand is.
Het besluit kwam niet snel, het gesprek er over wel. :Y

En echte vriendschappen overleven de afstand toch wel, mijn ouders hebben een TomTom dus die vinden mij ook wel. En een huis is maar een huis.

Ik krijg er iemand voor terug die mij helemaal snapt, waar ik mee kan lachen en huilen en waar ik veel meer aan heb dan aan wie dan ook.
De keus is makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')