quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:55 schreef JohnDDD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las dat Frank en Anita destijds inderdaad na zonsondergang afspraken. Maar het blijft lastg, je leest ieder seizoen wel roddels van "boer X is met die en die gezien"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef leukerdje het volgende:
Omdat Bzv eerder is opgenomen vraag ik me af hoe de boeren hun 'relaties' geheim kunnen houden. Als er setjes door het programma zijn ontstaan hoe doen ze dat dan.
Alleen met elkaar afspreken als het donker is of zo, vermommen...?
Je zou toch verwachten dat er wel eens gelekt wordt,(door buren bijv.) maar dat is naar mijn weten nog nooit gebeurd in al die jaren Bzv.
Sorry, je bent vast door mijn vraag gaan zoeken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:48 schreef alors het volgende:
Fuck ik ging op Bokt zoeken naar Swaen en haar bedrijf en toen stonden daar spoilersnu weet ik ook alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:55 schreef JohnDDD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
De manege van Swaen en haar ouders is in Friesland, dichtbij boer Jan![]()
De boerderij van Martin is (volgens Wikipedia) in Zwaanshoek![]()
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.Maar goed, die ouders zijn ook niet jong meer, binnen afzienbare tijd zal Swaen die toko toch over gaan nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als man zou ik ook Wilma kiezen. Swaen lijkt me ook een doodgoeie vrouw, maar ik zou hoorndol worden van dat aanpakkerige, doorzetterige, pittige. Met Swaen kun je nooit eens een avond op de bank hangen.![]()
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, je bent vast door mijn vraag gaan zoeken.
En dan was het bij hun nog makkelijk omdat haar ouders bij hem in de buurt wonenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las dat Frank en Anita destijds inderdaad na zonsondergang afspraken. Maar het blijft lastg, je leest ieder seizoen wel roddels van "boer X is met die en die gezien"
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik zou geen van beide kiezen, en ze allebei wegstemmen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, die ouders zijn ook niet jong meer, binnen afzienbare tijd zal Swaen die toko toch over gaan nemen.
Als man zou ik ook Wilma kiezen. Swaen lijkt me ook een doodgoeie vrouw, maar ik zou hoorndol worden van dat aanpakkerige, doorzetterige, pittige. Met Swaen kun je nooit eens een avond op de bank hangen.
En José terughalenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik zou geen van beide kiezen, en ze allebei wegstemmen.
en of de terrasstoel kraaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga van de zomer eens checken of de barbecue wel waterpas staat.
En mijn hoofd lekker in haar boezem leggen.quote:
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.Al de derde boer die ik zomaar tegen het lijf zou kunnen lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ik moest zo lachen om Cee met haar vleugje pit en zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, die ouders zijn ook niet jong meer, binnen afzienbare tijd zal Swaen die toko toch over gaan nemen.
Als man zou ik ook Wilma kiezen. Swaen lijkt me ook een doodgoeie vrouw, maar ik zou hoorndol worden van dat aanpakkerige, doorzetterige, pittige. Met Swaen kun je nooit eens een avond op de bank hangen.
Bij die vrouw zou ik dus echt niet durven relaxen. Altijd het gevoel hebben dat ik iets moest doen omdat ze me anders niet meer waardeert.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om Cee met haar vleugje pit en zo
Ik wist dat dit zou gebeuren.quote:
Net pas de uitzending bekeken en je column gelezen, hij is weer geniaal!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Tha_Erik heeft mij 'overleefd' dus die zou het moeten weten.
Klinkt net alsof we met elkaar geslapen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Tha_Erik heeft mij 'overleefd' dus die zou het moeten weten.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt net alsof we met elkaar geslapen hebben!
Cee schijnt iets met Adje te hebben. Hoorde ik in de wandelgangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is dat hier, heeft iedereen hier relaties met elkaar, of ooit gehad??? Vertel!
Het maakt Bert wel ineens woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cee schijnt iets met Adje te hebben. Hoorde ik in de wandelgangen.
Toch maar voorzichtig zijn met Bert woest maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Het maakt Bert wel ineens woest aantrekkelijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
Geweldig die moeder van Willem, wat een jeugdige vrouw!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)_martin/default.aspxJe kan deze video niet bekijken omdat je geen fan bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
Om gebruik te kunnen maken van het extra aanbod, moet je een MijnKRO-account hebben aangemaakt en hebben aangegeven dat je fan bent.![]()
Flauw... dacht dat als ik de link hier neer zette, je hem wel zou kunnen zien :-(quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kan deze video niet bekijken omdat je geen fan bent.
Om gebruik te kunnen maken van het extra aanbod, moet je een MijnKRO-account hebben aangemaakt en hebben aangegeven dat je fan bent.
http://content50c2b.omroe(...)illem_video_high.mp4quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
quote:
http://www.destentor.nl/s(...)it-n-beetje-door.ecequote:DWDD draait 'n beetje door
Als we dezer dagen toch de mond vol hebben over integriteit en ethisch handelen, kunnen we net zo goed de schijnwerpers verplaatsen naar de televisiestudio's in Hilversum.
Daar vindt een ego-gevecht plaats waar inmiddels nietsvermoedende gewone burgers in worden misbruikt. In de televisie-ring staan aan de ene kant de VARA (Matthijs van Nieuwkerk) en aan de andere kant de KRO-directie (namens Yvonne Jaspers). De scheidsrechter ontbreekt. We worden al wekenlang vermoeid met de volgende kinderachtige ruzie: DWDD mag geen beelden uitzenden van Boer zoekt Vrouw, maar heeft dat toch gedaan. Daarop besloot de KRO dat presentatrice Yvonne Jaspers niet langer tafeldame mag zijn bij Van Nieuwkerk. Dat is tegen het zere been van Van Nieuwkerk. Over onze rug wordt de ruzie lekker uitgespeeld.
DWDD draait daarin door met een persiflage - afgelopen maandag - op een tweetal deelnemende boeren en één naar een boer hunkerende vrouw. Ik vond het stuitend.
De persiflage was professioneel geslaagd. Dat is de spelers wel toevertrouwd. Maar ik vind het ethisch beneden niveau (amateur) deelnemers aan Boer zoekt Vrouw onderdeel van een parodie te maken. Bestuurders, politici, grote werkgevers 0f het koninklijk huis ontkomen niet aan satire en parodie. Dat is nodig in onze samenleving om gedragingen, uitingen en visies van bekende mensen te relativeren. Het gaat tenslotte om mensen die invloed hebben op ons leven.
Maar om gewone mensen - die misschien voor even nationaal bekend worden - dit lot te laten ondergaan is beneden alle peil. Zeker als ze inzet zijn van een idiote omroepruzie. Het had Matthijs van Nieuwkerk gesierd als hij zijn redactie had teruggefloten of zich had laten terugfluiten. Als hij kan zwijgen als het graf over het inmiddels nationale gesprek over zijn verdwenen trouwring, zou hij de deelnemers aan Boer zoekt Vrouw ook iets van privacy en bescherming kunnen gunnen.
Jammer dat zijn stem en uitspraak voor geen meter klopt, haar stem is wel rauwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:31 schreef Bayswater het volgende:
Jij bent verknocht aan mij.
Yvon kan je niet meer helpen![]()
Ik vind het ook lullig voor die boeren. Wat zij doen is op zoek gaan naar liefde en zich daarbij heel kwetsbaar opstellen. Dat daar thuis achter de t.v. soms smakelijk om wordt gelachen is een waarheid als een koe maar dat betekent nog niet dat je ze moedwillig belachelijk kan maken op tv bij DWDD.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:40 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/s(...)it-n-beetje-door.ece
Ze waren samen op het feest?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:40 schreef slangpie het volgende:
kwam bert vorige week zondag tegen op een feest in twente, en met een beetje spraakwater was er een compleet andere bert
henrieke is trouwens weinig anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nerovetsrethca
Hij hing met limonade in zijn navel en een prei in zijn reet in een kroonluchter?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:40 schreef slangpie het volgende:
kwam bert vorige week zondag tegen op een feest in twente, en met een beetje spraakwater was er een compleet andere bert
Even slangpie quoten, dan heb ik bij dezen mijn two-degrees-of-separation met BaasBert.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef slangpie het volgende:
nouja dat dan nog weer net nietmaar meneer kon wel praten
aaah okeequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Cee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Six_degrees_of_separation
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
ja ik ga stappen bij dancing bruins.
Bruins.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
Saasveld de gekstequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
Lijkt me nog lang niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef slangpie het volgende:
vnv trouwens de laatste aflevering al?
nee bedacht me net dat willem dan vnv kiest ,en dan t weekendje weg ook zobiezo nog toch?quote:
Zobiezo idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef slangpie het volgende:
[..]
nee bedacht me net dat willem dan vnv kiest ,en dan t weekendje weg ook zobiezo nog toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |