SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ame_thyst op 22-10-2012 12:55:27 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:first comment! muhahahahahahahahaahahahahahahahahahahahhahahahaahaahaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhaahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaahahahhahaahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahahaahahahahaaahhhhaaaaaahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahah.
and stop hahahahaha
MainFlace 1 minuut geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoi ik ben aldie en ik browse dit topic middels mobiel internet mijn favo user is tom
klootzakquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoi ik ben aldie en ik browse dit topic middels mobiel internet mijn favo user is tom
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NIET OM HET E.E.A. MAAR HUIB JE BENT MIJN FAVO USER OOIT
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JUST SAYING COOLSTE MAN OOIT
c-c-c-c-c-ccccombo breakerquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja negeer het maar
phonies hier
doei
Dit is even moeilijk als een vader die van twee dochters zijn favoriet moet kiezen. In dit geval wint degene met de grootste borstenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja negeer het maar
phonies hier
doei
Vet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:26 schreef drumstickNL het volgende:
Mor check Guns of Icarus op youtube
je weet wel waarom ze dat doen hoop ik?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef Lorrelies het volgende:
Ahhh, de gemeente haalt de blaadjes van de straat weg :c
Daar gaat de charme van de herfst :/
Dit, steampunkquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ha ha steampunkfaggots
Jawel maar het ziet er altijd zo leuk uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
je weet wel waarom ze dat doen hoop ik?
gewoon ff met worldeditquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef drumstickNL het volgende:
Ok goed idee.
Die muur wel in creative maken? In het begin ff met z'n allen?
Het leukste is juist zelf meuk maken/verzamelen denkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef maurisioo het volgende:
Wat ook kan is een bepaalde hoeveelheid spullen geven en daarmee een base maken.
ja als bel voor als je ergens binnenlooptquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef mschol het volgende:
iemand nog leuke, nuttige idee'en voor tripwire? (niet direct voor een val, iets functioneels kan ook)
I've got balls of steel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef mschol het volgende:
iemand nog leuke, nuttige idee'en voor tripwire? (niet direct voor een val, iets functioneels kan ook)
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
It's time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum![]()
Nee ging over zn avatar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dus iedereen hoort je aan lopen?
hardcore!quote:
Kan ook; dan hoeven we niet die ondergrondse bases te maken maar kun je gewoon een kasteel maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef Flodder450 het volgende:
Anders gaan we gewoon eerst een wereld geheel groot maken en droppen we het ene team in het ene uiterste puntje van de map, en het andere team in het andere uiterste puntje?
Waren ze ook zo weer kwijt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:25 schreef maurisioo het volgende:
Maak ores zeldzamer. De vorige keer base vs base had iedereen na een uurtje al full iron armor met diamond sword.
oja ojaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
ik zeg, wereld met muur in het midden, elk team een helft, week of 2 bouwen en dan muur weg en pvpen
Dye'squote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oja oja
En dat met die schapen? Dat elk team iets van 5 gekleurde schapen krijgt die je kan stelen?
OH HEY RICKO OOK HIER? NOU GR GRquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef RickoKun het volgende:
DIT SPELLETJE SPELEN JULLIE NIET MEER HE
Je had moeten zeggen, mam, pak een bijbel of houten kruis en schreeuw "Christus zult u reinigen van het kwaad".quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
kreeg net een belletje van mijn moeders; dat mijn computer een hard scheurend geluid maakte.
ik zei
kun je maar beter even uitzetten
spannend he
Dat is wel apart jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
kreeg net een belletje van mijn moeders; dat mijn computer een hard scheurend geluid maakte.
ik zei
kun je maar beter even uitzetten
spannend he
hoii; slechtste BF3 spelert ooitquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef RickoKun het volgende:
DIT SPELLETJE SPELEN JULLIE NIET MEER HE
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja
Weet ze wel hoe ze 'm uit moet zetten?
Ik wilde de een Aldie post maken maar die laat ik open voor Aldie zelf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen, mam, pak een bijbel of houten kruis en schreeuw "Christus zult u reinigen van het kwaad".
jyb ny homoquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hoii; slechtste BF3 spelert ooit
grgrgrgrgr
[..]Gelukkig wel ja, ook sinds kort.
[..]
Ik wilde de een Aldie post maken maar die laat ik open voor Aldie zelf.
WAT?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hoii; slechtste BF3 spelert ooit
grgrgrgrgr
[..]Gelukkig wel ja, ook sinds kort.
[..]
Ik wilde de een Aldie post maken maar die laat ik open voor Aldie zelf.
quote:
quote:
Wat vinden jullie van het schapen idee?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn hond heeft gekotst.. nastyyyy...
Bobber een optie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:24 schreef drumstickNL het volgende:
nieuwe facebook profiel foto
topic gemacht
Er was zelfs al een map aangemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef drumstickNL het volgende:
ok ok
als aldie wil hosten kan dat
if not zal ik vanavond laat even een server regelen
200 slots jwt
Oh; we starten pas in november toch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Er was zelfs al een map aangemaakt.
Maar tijdsslot is lastig te doen.
Hmm.Dan is gelijk de hele server plat. Met 1.4 enzo lijkt me dat niet zo handig. Maar dat is niet aan mij om te beslissen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh; we starten pas in november toch.Tijdslot is easy, gewoon met de hand uit en aan zetten.
Goed voor de.....gangquote:
We verzinnen wel wat; insta-kill bij login bijv.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hmm.Dan is gelijk de hele server plat. Met 1.4 enzo lijkt me dat niet zo handig. Maar dat is niet aan mij om te beslissen.
Als jij een manier weet om op multiverse dat te regelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
We verzinnen wel wat; insta-kill bij login bijv.
Dan verlies je toch ook je gearquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
We verzinnen wel wat; insta-kill bij login bijv.
Straks met 1.4 bedoel ik. Nu is het rustig idd. Ik speel zelf nog wat. Maar dat kan ook offline.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef bobbernaut het volgende:
ey maar eerlijk wie speelt er nu nog op aldiecraft? dus t maakt niet uit als er dan een mapchange is
Uberhaupt is het wel leuk een pvp map.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Straks met 1.4 bedoel ik. Nu is het rustig idd. Ik speel zelf nog wat. Maar dat kan ook offline.
ja man denken dat ik proxy gebruikquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hont; ik denk; ik edit het nog in goed vertrouwen maar nee.
ja t wordt steeds laterquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef drumstickNL het volgende:
Zes uur is etenstijd; half zeven tot half twaalf?
okay lancequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja man denken dat ik proxy gebruik
zie reactie hierboven, ik wil van 18.00 tot 23.00 ofzo``
nee ik heb wel proxy gebruikt HAHAHAHAHAquote:
of gewoon diehard hardcore spelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef drumstickNL het volgende:
Zullen we vanaf 15 november doen tot iemand gewonnen heeft?
True that.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Je kan ook de map dr af halen, en eventueel later terugzetten. Fixed, klaar, gang!
oh pleasequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef maurisioo het volgende:
Ik zou graag mee willen doen, maar heb het te druk met mijn eigen server...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef drumstickNL het volgende:
Team blauw:
-Piekartz
-maurisioo
Team rood:
-
-
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef drumstickNL het volgende:
Team blauw:
-Piekartz
-maurisioo
-Mender
-Plexcon
-TomVNL
-Bobbernaut
Team rood:
-
-
-
JA1!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef drumstickNL het volgende:
.. of we vragen mFOK om team rood te vullen?
Verdomme mn drinkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef drumstickNL het volgende:
.. of we vragen mFOK om team rood te vullen?
WHUBAHAHAHAKDJ AHD JIASKquote:
Leuken .gif, dat welquote:
echt?quote:
Baas!quote:
Twee menders?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Mender het volgende:
Team blauw:
-Piekartz
-maurisioo
-Mender
-Plexcon
-TomVNL
Team rood:
MenderV
Xmordecai
Lorrelies
Looniar
Team groen:
Aldie
Huibster
Remlof
Piekartz
Zo anders?
Ik zeg maar wat
Dan is het 4 per team.
zoiets jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef MineraalWater het volgende:
Team blauw:
-Piekartz
-Plexcon
-TomVNL
- SosuA
Team rood:
MenderV
Xmordecai
Lorrelies
Looniar
Team groen:
Aldie
Huibster
Remlof
maurisioo
Je gooit alles weer door elkaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Team 1
mender
(s)tom
pi(e)k
a(u/me)t(i/y)st
aldie
Team 2
bobbernaut
lorre
morde
plex
Team 3
sosua
looniar
vogelkooi
Mau
Datdus mist nog en doet drumpie mee?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Hier nog eens het tooltje, maar dan met de complete lijst.
Rood
Flodder
Huibster
Looniar
Aldie
Plexcon
Blauw
Piekartz
MenderV
Lorrelies
SosuA
Bobbernaut
Groen
maurisioo
Remlof
TomVNL
Xmordecai
haha ja jij laat je graag door een draak berijden he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef drumstickNL het volgende:
Team blauw:
-maurisioo
-Mender
-Plexcon
-TomVNL
Team rood:
-bobber
-lorre
-aldie
drakenrijders
-Piekartz
Ik zal 'm eens PM'enquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Met Datdus erbij heb je een mooie 15 mensen. Gok niet dat Drum mee doet eigenlijk, athans hij laat zich nog zelden in het MC topic zien
Haha als dat zou kunnen, zou wel epic zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef maurisioo het volgende:
Team rood:
Nick-GizMo = MrGizMo
GamerV = ElitistSheep
TimKuik = Ctje
someawesomedude = Yoris
KeFFuR1208 = KeFFuR1208
AlchemistOfSorrows = Goost
Maisnon = Wriggleton
Jegorex = Jegorex
Evil_Koekje = FBtoch
Patje1987 = patjen
Necrodeath = Necrod123
Banzaiaap = thomasoffinga
Samael = Alexlinde
NietTeVolgen = vememe
Apokalypse = Apokalypse200
drumstickNL = Piekartz
FrankRicard = FrankRicard
Bartisik = BartIsIk
Dutcherrorist = jojojoost
NoMercy285 = NoMercy285
-Datdus- = Datdus
SharQueDo = SharQueDo
Bzk = Bzk
Mr.Silencer = Ashlamar
Drebbelman = Drebbelman
Doublepain = Dpain
Pinterman = Uncle_Mab
Ericjuh = Ericjuh
Timm-E = Timm_E
Exentric90 = Exentric90
wuuht = wuuht
uber-aspie = Xpoint
Relko = Relko
Sok. = SyngeJordeeeh
Vred = xDevinx
Nico_Galijk = Torpie
team blauw:
NietTeVolgen = vememe *Admin*
Evil_Koekje = FBtoch
drumstickNL = Piekartz
Doublepain = Dpain
KoningStoma = KoningStoma
maurisioo = maurisioo
Drebbelman = Drebbelman
Fe2O3 = Fe2O3
Jump = jumpv
HyperViper = Relko
WARE_HEIDEN = Hudmo
Gogosweden = Samuelaxelsson
Timm-E = TimmE
Xblister = Xblister
Kakpizza = Wexell
rockxas = rockxas1
Vred = xDevinx
Berend. = Pixiio
Dowdoon = Dowdoon
Sok. = SyngeJordeeeh
Minisuisse = Minisuisse
Team groen:
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Staan hoop dubbele namen tussenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef maurisioo het volgende:
Team rood:
Nick-GizMo = MrGizMo
GamerV = ElitistSheep
TimKuik = Ctje
someawesomedude = Yoris
KeFFuR1208 = KeFFuR1208
AlchemistOfSorrows = Goost
Maisnon = Wriggleton
Jegorex = Jegorex
Evil_Koekje = FBtoch
Patje1987 = patjen
Necrodeath = Necrod123
Banzaiaap = thomasoffinga
Samael = Alexlinde
NietTeVolgen = vememe
Apokalypse = Apokalypse200
drumstickNL = Piekartz
FrankRicard = FrankRicard
Bartisik = BartIsIk
NoMercy285 = NoMercy285
-Datdus- = Datdus
SharQueDo = SharQueDo
Bzk = Bzk
Mr.Silencer = Ashlamar
Drebbelman = Drebbelman
Doublepain = Dpain
Pinterman = Uncle_Mab
Ericjuh = Ericjuh
Timm-E = Timm_E
Exentric90 = Exentric90
wuuht = wuuht
uber-aspie = Xpoint
Relko = Relko
Sok. = SyngeJordeeeh
Vred = xDevinx
Nico_Galijk = Torpie
team blauw:
NietTeVolgen = vememe *Admin*
Evil_Koekje = FBtoch
drumstickNL = Piekartz
Doublepain = Dpain
KoningStoma = KoningStoma
maurisioo = maurisioo
Drebbelman = Drebbelman
Fe2O3 = Fe2O3
Jump = jumpv
HyperViper = Relko
WARE_HEIDEN = Hudmo
Gogosweden = Samuelaxelsson
Timm-E = TimmE
Xblister = Xblister
Kakpizza = Wexell
rockxas = rockxas1
Vred = xDevinx
Berend. = Pixiio
Dowdoon = Dowdoon
Sok. = SyngeJordeeeh
Minisuisse = Minisuisse
Team groen:
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Alsof ik ze ook nog eens zou moeten nachecken na het copy/pastenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Staan hoop dubbele namen tussen
Kan ik doen ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:46 schreef Mender het volgende:
Doe jij even iedereen in die lijst pm'en mauris?
Wij verwachten gewoon dezelfde toewijding die je ook je zombiemaps toont.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Alsof ik ze ook nog eens zou moeten nachecken na het copy/pasten
geef mau admin rechten, dan kan hij het fixenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus wat er moet gebeuren gaarne vandaag mededelen
Ja, die vrienden zullen vast komen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Komende (hihi) 2-3 dagen trouwens weinig respons van mijn kant m.b.t. die maps. Ouders gaan een midweekje naar de Schweiz, er komen (hihi) een paar vrienden over en ik ga helemaal geen kut met MC doen.
Begint pas 15 november dus doe kalm aan meneer wynand.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Komende (hihi) 2-3 dagen trouwens weinig respons van mijn kant m.b.t. die maps. Ouders gaan een midweekje naar de Schweiz, er komen (hihi) een paar vrienden over en ik ga helemaal geen kut met MC doen.
WAT SNAPT NIEMAND AAN DYE?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef drumstickNL het volgende:
Elk team heeft 5 schapen; elke schaap is een euro waard.
Waarom wordt deze baas er niet ingezet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef TJV het volgende:
Team 1:
Plexkont
Aldie
Piekje
Huibj0n
Swaffelkooi
THE ONE AND ONLY TOMVNL
Aanmeldingen bij Plexcon.
Hihi je zei komquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef igottagun het volgende:
minecraft begint steeds minder interresant te worden, kom is met updates notch
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
Team doe-even-een-beetje-rustig-want-hij-is-al-oud:
mschol
Val jij op oudere mannetjes?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik doe met Mschol mee als zijn kauwgom al op is.
FTFYquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
Team doe-even-een-beetje-rustig-want-hij-is-al-oud:
mschol
excentric90
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef TJV het volgende:
Team 1:
Plexkont
Aldie
Piekje
Huibj0n
Swaffelkooi
THE ONE AND ONLY TOMVNL
Aanmeldingen bij Plexcon.
zet het even in een spoilerquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie als jij bij team a gaat dan ga ik bij team b. en dan via de telefoon doorspelen waar de andere zitten.
Dit blijft tussen ons.
Ja is goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie als jij bij team a gaat dan ga ik bij team b. en dan via de telefoon doorspelen waar de andere zitten.
Dit blijft tussen ons.
Kanquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
Zal ik q-music trollen? En dan ondertekenen met mn nickname in de hoop dat er fokkers luisteren en de grap snappen.
Doe is en neem het op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
Zal ik q-music trollen? En dan ondertekenen met mn nickname in de hoop dat er fokkers luisteren en de grap snappen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef drumstickNL het volgende:
Je moet iets opbiechten; wat zal ik smsen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat je graag rukt met je vinger in je reet
bij nader inzien best matig; volgens mij kan het niet eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef drumstickNL het volgende:
ok verzonden:
Ooit eens een SOA opgelopen, op school dachten ze toen allemaal dat ik sex had gehad. Echter weet niemand dat ik het van een wc heb gekregen.
Gr. drumstickNL (naam mag je vermelden)
Dat zou maanden duren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Jawel, maar dan superflat met Tunneler's dream:
1x Grass
5x Dirt
230x Stone
1x Bedrock
Dan geef je elk team 10 seeds/saplings mee en dan zoek je het maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |