quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
Team doe-even-een-beetje-rustig-want-hij-is-al-oud:
mschol
Val jij op oudere mannetjes?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik doe met Mschol mee als zijn kauwgom al op is.
FTFYquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
Team doe-even-een-beetje-rustig-want-hij-is-al-oud:
mschol
excentric90
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef TJV het volgende:
Team 1:
Plexkont
Aldie
Piekje
Huibj0n
Swaffelkooi
THE ONE AND ONLY TOMVNL
Aanmeldingen bij Plexcon.
zet het even in een spoilerquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie als jij bij team a gaat dan ga ik bij team b. en dan via de telefoon doorspelen waar de andere zitten.
Dit blijft tussen ons.
Ja is goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie als jij bij team a gaat dan ga ik bij team b. en dan via de telefoon doorspelen waar de andere zitten.
Dit blijft tussen ons.
Kanquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
Zal ik q-music trollen? En dan ondertekenen met mn nickname in de hoop dat er fokkers luisteren en de grap snappen.
Doe is en neem het op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
Zal ik q-music trollen? En dan ondertekenen met mn nickname in de hoop dat er fokkers luisteren en de grap snappen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef drumstickNL het volgende:
Je moet iets opbiechten; wat zal ik smsen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat je graag rukt met je vinger in je reet
bij nader inzien best matig; volgens mij kan het niet eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef drumstickNL het volgende:
ok verzonden:
Ooit eens een SOA opgelopen, op school dachten ze toen allemaal dat ik sex had gehad. Echter weet niemand dat ik het van een wc heb gekregen.
Gr. drumstickNL (naam mag je vermelden)
Dat zou maanden duren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Jawel, maar dan superflat met Tunneler's dream:
1x Grass
5x Dirt
230x Stone
1x Bedrock
Dan geef je elk team 10 seeds/saplings mee en dan zoek je het maar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |