Wij verwachten gewoon dezelfde toewijding die je ook je zombiemaps toont.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Alsof ik ze ook nog eens zou moeten nachecken na het copy/pasten
geef mau admin rechten, dan kan hij het fixenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus wat er moet gebeuren gaarne vandaag mededelen
Ja, die vrienden zullen vast komen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Komende (hihi) 2-3 dagen trouwens weinig respons van mijn kant m.b.t. die maps. Ouders gaan een midweekje naar de Schweiz, er komen (hihi) een paar vrienden over en ik ga helemaal geen kut met MC doen.
Begint pas 15 november dus doe kalm aan meneer wynand.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Komende (hihi) 2-3 dagen trouwens weinig respons van mijn kant m.b.t. die maps. Ouders gaan een midweekje naar de Schweiz, er komen (hihi) een paar vrienden over en ik ga helemaal geen kut met MC doen.
WAT SNAPT NIEMAND AAN DYE?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef drumstickNL het volgende:
Elk team heeft 5 schapen; elke schaap is een euro waard.
Waarom wordt deze baas er niet ingezet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef TJV het volgende:
Team 1:
Plexkont
Aldie
Piekje
Huibj0n
Swaffelkooi
THE ONE AND ONLY TOMVNL
Aanmeldingen bij Plexcon.
Hihi je zei komquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef igottagun het volgende:
minecraft begint steeds minder interresant te worden, kom is met updates notch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |