Voor een Licht Alcoholisch drankje heb je daar ze in vrouwelijk vorm van rond de 14, je heb dus keuze genoeg! Alleen als je foto's wilt maken zul je een paar flesjes extra mee moeten nemen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:27 schreef smegmanus het volgende:
Probeer het eens in Amsterdam Zuid-oost.
pics van je neger hoofdje danquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Hihi, neem anders een foto met mij dan
hij wilt geen pics met chineze loonslaafjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Hihi, neem anders een foto met mij dan
Gelukkig ben ik dat dan nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hij wilt geen pics met chineze loonslaafjes
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja daar lig ik echt wakker van, lig iedere dag in bed te huilen. Want je kent me zo goed, je begrijpt me en weet hoe ik benquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
laatste tijd ben ik te gemeen voor je
Het spijt mequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja daar lig ik echt wakker van, lig iedere dag in bed te huilen. Want je kent me zo goed, je begrijpt me en weet hoe ik ben
Wat probeer je me te vertellen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je bent zelf een neger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |