SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Vies vuil stuk vreten dat je bent.....
volgende is voor jouquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Veto.quote:
Kom vechten dan provinciaaltje.quote:
watizzermetdeserveraandehandhijdoetetnietmanechtkutwildeneteenmapmakenvoordebasevsbasedusdatgingniethebgeenrechtenomdingenteveranderenen/spawnwerktookniet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NIET OM HET E.E.A. MAAR HUIB JE BENT MIJN FAVO USER OOIT
ga je een zombieserver maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:10 schreef maurisioo het volgende:
Ah die is een stuk goedkoper. Maar wat kan ik dan beter nemen, 1 of 2 gb geheugen? Als ik maximaal iets van 15 spelers online kan verwachten.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:53 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ffing-veel-hoog.html
wtf? ??? ?
dat weten we allemaal allang, maar de politiek wordt graag gesponsord door die industriequote:, maar dat deze veel kleiner is dan gesteld door de muziek- en filmindustrie.
Nja het ergste vind ik inderdaad nog dat de politiek nogal de gewoonte heeft om de wensen van de burger (zie ov-chipkaart bvb) naast zich neer te leggen. Maar een private stichting krijgt gvd even een idiote wetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat weten we allemaal allang, maar de politiek wordt graag gesponsord door die industrie
voor de rest is het niks nieuws voor mij, maar het blijft belachelijk, ik gebruik niet eens mp3's of muziek op mijn telefoon, en vervolgens moet ik er wel voor gaan betalen..
Goedemiddag Aldie!quote:
Niet in de kooi geslapen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De kater valt goed mee
Ja, daarom is het ook zo grappig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:56 schreef Ame_thyst het volgende:
kijk ff wie het filmpje heeft geupload
Sinds 1.0 is er alleen maar doelloze shit toegevoegd. Van alles is teveel en het is fucking easy geworden. Slimes nu boven de grond etc.quote:
Slimes is gewoon layer 40 of lager.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sinds 1.0 is er alleen maar doelloze shit toegevoegd. Van alles is teveel en het is fucking easy geworden. Slimes nu boven de grond etc.
steenkolen engels indeed, maar die corner stairsquote:
Die zijn beide beschikbaar in NPC dorpjes als crops, gok dat als je er 1 vind je alles wel hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
steenkolen engels indeed, maar die corner stairs![]()
en het wordt flink exploreren voor wortels en aardappels..
maar op mfok is al zoveel geexplorerd, waardoor het vinden wellicht wat lastig wordt..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die zijn beide beschikbaar in NPC dorpjes als crops, gok dat als je er 1 vind je alles wel hebt
Ja, maar wie speelt er dan ook op mfok als je ook ergens anders kan spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
maar op mfok is al zoveel geexplorerd, waardoor het vinden wellicht wat lastig wordt..
die zaden zullen wel niet tradeable zijn met villagers....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar wie speelt er dan ook op mfok als je ook ergens anders kan spelen.
waarom elders spelen als dat alleen maar servers met controlfreak en regelsgeile admins zijn..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar wie speelt er dan ook op mfok als je ook ergens anders kan spelen.
Wacht. Wacht. Wacht. Lees dat nog eens, denk na, steek je vingers in je oogkas en laat het dan nog eens voorlezen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom elders spelen als dat alleen maar servers met controlfreak en regelsgeile admins zijn..
neeeeuujj dat is berend niet hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom elders spelen als dat alleen maar servers met controlfreak en regelsgeile admins zijn..
doe jij dat ook evenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Wacht. Wacht. Wacht. Lees dat nog eens, denk na, steek je vingers in je oogkas en laat het dan nog eens voorlezen.
genoeg die 10x erger zijn en echt controlfreak regelgeil zijn..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
neeeeuujj dat is berend niet hoor
Ik ben nog aan het wachten.quote:
Hoeveel heb je gedoneerd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg die 10x erger zijn en echt controlfreak regelgeil zijn..
kan je minachtend over doen.. maar sinds wanneer draaien servers gratis?quote:
WIL JE GEWOON MIJN VRAAG BEANTWOORDEN?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je minachtend over doen.. maar sinds wanneer draaien servers gratis?
zolang er een optie voor vrijwillige donatie is is er geen issue..
Rustig tom, Alles komt goed, Plex is hier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:41 schreef TJV het volgende:
[..]
WIL JE GEWOON MIJN VRAAG BEANTWOORDEN?
waarom zou ik?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:41 schreef TJV het volgende:
[..]
WIL JE GEWOON MIJN VRAAG BEANTWOORDEN?
GA VERDOMME NOU NIET MOEILIJK DOEN EN BEANTWOORD MIJN VRAAGquote:
Hij durft niet lolquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:42 schreef TJV het volgende:
[..]
GA VERDOMME NOU NIET MOEILIJK DOEN EN BEANTWOORD MIJN VRAAG
ik heb ergens tussen de -1 en de 10.000 euro gedoneerdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:42 schreef TJV het volgende:
[..]
GA VERDOMME NOU NIET MOEILIJK DOEN EN BEANTWOORD MIJN VRAAG
Vuile dief.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ergens tussen de -1 en de 10.000 euro gedoneerd
Nee, dit topic boeit hem niet echt. Geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:45 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, durft bnerdje hier nou niet te posten of wat
sbs6 plaatjes postenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:50 schreef TJV het volgende:
Mender, dat ik je speelkameraadjes diep beledig betekent niet dat jij chagrijnig hoeft te doen hoor.
[ afbeelding ]
Haten op Kees kankerkachel en coquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
sbs6 plaatjes posten
kon je niks originelers verzinnen?
Milfquote:
Kan niet. Ben nog niet thuisquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:06 schreef maurisioo het volgende:
Kom allemaal zombie vs human spelen dan
109.72.41.16
Mensen beledigen, echt keileuk natuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:50 schreef TJV het volgende:
Mender, dat ik je speelkameraadjes diep beledig betekent niet dat jij chagrijnig hoeft te doen hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Mensen beledigen, echt keileuk natuurlijk
quote:
Ik was meer de admin die het niet echt boeide, als je maar een énd opkakt in plaats van Keulen te bevuilen met je kuthuisjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg die 10x erger zijn en echt controlfreak regelgeil zijn..
free watquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:49 schreef Ame_thyst het volgende:
nee ik moet LoL spelen, free bonus weekend
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mensen die zombies of iets wat ermee te maken heeft niet leuk vinden.
quote:Superbird486: minecraft achtbanen zijn makkelijk te maken maar achtbanen zoals deze onmogelijk
Ego strelen hahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:22 schreef Mender het volgende:
Comment op mijn filmpje van de achtbaan die we samen met omgitsasy, dnbrainwash, drumpie etc hebben gemaakt.
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:42 schreef Mender het volgende:
nee maar wel leuk dat ik er zoveel positieve reacties op krijg
Ken je haar irl?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:49 schreef MineraalWater het volgende:
Jaja volgende TC.
[ afbeelding ]
hehequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:47 schreef maurisioo het volgende:
niet dat het jullie ook maar iets interesseert
AKA Pegasus, Destroyer of Frameratesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:22 schreef Mender het volgende:
Comment op mijn filmpje van de achtbaan die we samen met omgitsasy, dnbrainwash, drumpie etc hebben gemaakt.
[..]
Ik meende het niet, maakte maar een grapje. Maar als je er zo over denkt.. Bij deze geunfriend op fb.quote:
KAN TOCH JONGEquote:
2x 6970 en een 7970 zijn ongeveer gelijk qua prestaties, maar ik wil eigenlijk wel eens een écht snelle kaart hebben. Misschien verkoop ik mijn 6970 wel en ga ik voor een 680...quote:
waarom zoveel geld uitgeven aan iets wat een jaar daarna de helft kostquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
2x 6970 en een 7970 zijn ongeveer gelijk qua prestaties, maar ik wil eigenlijk wel eens een écht snelle kaart hebben. Misschien verkoop ik mijn 6970 wel en ga ik voor een 680...
Bedoel je die 680 of een tweede 6950? 6950 gaat namelijk echt niet meer goedkoper worden hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waarom zoveel geld uitgeven aan iets wat een jaar daarna de helft kost
Valt me een beetje tegen eerlijk gezegd. BF3 draait op ultra bijvoorbeeld maar 35-45 fps, en Far Cry 3 en Crysis 3 zitten er ook aan te komen he.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ze brengen hem opnieuw uit als budget model met een andere naam en dan wordt die wel goedkoper, zoals altijd. Maar waarom zou je nu iets beters willen hebben dan een 6950, kan je toch makkelijk alles mee spelen.
wadan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:45 schreef maurisioo het volgende:
man wat een ruzies op mijn server om niks
Oh iemand maakt een map. Een (soort van) mod veranderd iets omdat hij het niet vindt passen en dat vind die andere weer niet goed. Mender heeft het ook wel gehoord die was online.quote:
waar heb je het over?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:28 schreef -Datdus- het volgende:
Is er wel eens een film gemaakt over een miljonair die voor de lol 2 huurmoordenaars elkaar wil laten afmaken? Dan komen ze erachter en proberen ze de miljonair zijn kop eraf te halen.
Mr & Mrs Smith komt wel in de buurtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:28 schreef -Datdus- het volgende:
Is er wel eens een film gemaakt over een miljonair die voor de lol 2 huurmoordenaars elkaar wil laten afmaken? Dan komen ze erachter en proberen ze de miljonair zijn kop eraf te halen.
Ik ben ook nooit origineel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mr & Mrs Smith komt wel in de buurt
Weet je zeker dat het niet Aldie zijn nare uitsteeksel wasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:42 schreef vogelkooi het volgende:
Zo, kan en week niet meer lopen nu, waarom hebben wodka flessen zulke nare uitsteeksels.
owhja t was een grieferquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:31 schreef Mender het volgende:
[..]
lol, wist niet dat je daar nog screens van had
nee maar dit was die griefer, ik herken het namelijk..quote:
ja weet de naam ook niet meerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee maar dit was die griefer, ik herken het namelijk..
Wie was t ook alweer?
TECHGUARD!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:34 schreef Mender het volgende:
Wacht het was TechGuard of Hardtim3r. Ik had een lijstje bijgehouden, daar staat dat nog op.
lol wtfquote:
't is een kleine 2 gig aan screensquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef drumstickNL het volgende:
post ze allemaal in zo'n imgur album
Nu aanzetten, morgen klaar!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
't is een kleine 2 gig aan screens
Gewoon draggen/droppen op imgur.com. Ga naar je screenshot folder, druk op ctrl+A, sleep alle screenshots naar imgur.com en drop ze daar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij pakt ze niet als ik ze allemaal selecteer
Wil hij ook nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Gewoon draggen/droppen op imgur.com. Ga naar je screenshot folder, druk op ctrl+A, sleep alle screenshots naar imgur.com en drop ze daar.
Als een heer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag aangeschaft
Log ff in dan..quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Prima, wat werkt er niet?
Mooie gel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag aangeschaft
Nee, da's erg matige gel. Gel gebruik ik als ik die dag naar werk fiets, de wax/klei blijft dan niet goed zitten. Qua plakkracht en duurzaamheid is het redelijk, maar optimaal is anders.quote:
Dus nu hebben we én een 80-jarige-oorlog-freak, én een naruto-freakquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja jongens ik ga nu Naruto cosplay doen
quote:
Aah anti xray?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:01 schreef MineraalWater het volgende:
Is voor Bestemming en Sos. Anti-cheat plugin aan het testen.
/carequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar het werkt niet echt alleen maar bij ores
Te vroeg. Open om 7 ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:19 schreef bobbernaut het volgende:
Maar dan wel met wat regels
Een vlag bij je base, en server pas open om 5 en dicht om 11 ofzo?
Neeeeee doen eerder mangquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:21 schreef vogelkooi het volgende:
open om half negen en sluiten om negen uur.
Met een pauze van 30 over tot 40 over - voor koffie. Klinkt goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:21 schreef vogelkooi het volgende:
open om half negen en sluiten om negen uur.
Het werkte de vorige keer wel hoor, iedereen zat echt te wachten met *nog 5 minuten!!!*quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Of gewoon erg ver uit elkaar.
Dat open van tot werkt niet.
En iedereen zat te ragen toen ik pardoes op de enemy base stuittequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het werkte de vorige keer wel hoor, iedereen zat echt te wachten met *nog 5 minuten!!!*
ja is wel leuk. Dan zit vaak iedereen tegelijk te spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het werkte de vorige keer wel hoor, iedereen zat echt te wachten met *nog 5 minuten!!!*
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
En iedereen zat te ragen toen ik pardoes op de enemy base stuitte
ja iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:35 schreef Mender het volgende:
[..]
ja is wel leuk. Dan zit vaak iedereen tegelijk te spelen.
Mau?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft iemand nog een server dan waar we base vs base kunnen doen ?
Of een alternatief zodat het bij aldie wel kan ?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Laat Sosua maar lapo makenquote:
dacht t welquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Har har..
Har.. hm.. SuperHarreGarre was ook een mc'er toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |