ja weet de naam ook niet meerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee maar dit was die griefer, ik herken het namelijk..
Wie was t ook alweer?
TECHGUARD!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:34 schreef Mender het volgende:
Wacht het was TechGuard of Hardtim3r. Ik had een lijstje bijgehouden, daar staat dat nog op.
lol wtfquote:
't is een kleine 2 gig aan screensquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef drumstickNL het volgende:
post ze allemaal in zo'n imgur album
Nu aanzetten, morgen klaar!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
't is een kleine 2 gig aan screens
Gewoon draggen/droppen op imgur.com. Ga naar je screenshot folder, druk op ctrl+A, sleep alle screenshots naar imgur.com en drop ze daar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij pakt ze niet als ik ze allemaal selecteer
Wil hij ook nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Gewoon draggen/droppen op imgur.com. Ga naar je screenshot folder, druk op ctrl+A, sleep alle screenshots naar imgur.com en drop ze daar.
Als een heer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag aangeschaft
Log ff in dan..quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Prima, wat werkt er niet?
Mooie gel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag aangeschaft
Nee, da's erg matige gel. Gel gebruik ik als ik die dag naar werk fiets, de wax/klei blijft dan niet goed zitten. Qua plakkracht en duurzaamheid is het redelijk, maar optimaal is anders.quote:
Dus nu hebben we én een 80-jarige-oorlog-freak, én een naruto-freakquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja jongens ik ga nu Naruto cosplay doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |