Goedemiddag Aldie!quote:
Niet in de kooi geslapen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De kater valt goed mee
Ja, daarom is het ook zo grappig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:56 schreef Ame_thyst het volgende:
kijk ff wie het filmpje heeft geupload
Sinds 1.0 is er alleen maar doelloze shit toegevoegd. Van alles is teveel en het is fucking easy geworden. Slimes nu boven de grond etc.quote:
Slimes is gewoon layer 40 of lager.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sinds 1.0 is er alleen maar doelloze shit toegevoegd. Van alles is teveel en het is fucking easy geworden. Slimes nu boven de grond etc.
steenkolen engels indeed, maar die corner stairsquote:
Die zijn beide beschikbaar in NPC dorpjes als crops, gok dat als je er 1 vind je alles wel hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
steenkolen engels indeed, maar die corner stairs![]()
en het wordt flink exploreren voor wortels en aardappels..
maar op mfok is al zoveel geexplorerd, waardoor het vinden wellicht wat lastig wordt..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die zijn beide beschikbaar in NPC dorpjes als crops, gok dat als je er 1 vind je alles wel hebt
Ja, maar wie speelt er dan ook op mfok als je ook ergens anders kan spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
maar op mfok is al zoveel geexplorerd, waardoor het vinden wellicht wat lastig wordt..
die zaden zullen wel niet tradeable zijn met villagers....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar wie speelt er dan ook op mfok als je ook ergens anders kan spelen.
waarom elders spelen als dat alleen maar servers met controlfreak en regelsgeile admins zijn..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar wie speelt er dan ook op mfok als je ook ergens anders kan spelen.
Wacht. Wacht. Wacht. Lees dat nog eens, denk na, steek je vingers in je oogkas en laat het dan nog eens voorlezen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom elders spelen als dat alleen maar servers met controlfreak en regelsgeile admins zijn..
neeeeuujj dat is berend niet hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom elders spelen als dat alleen maar servers met controlfreak en regelsgeile admins zijn..
doe jij dat ook evenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Wacht. Wacht. Wacht. Lees dat nog eens, denk na, steek je vingers in je oogkas en laat het dan nog eens voorlezen.
genoeg die 10x erger zijn en echt controlfreak regelgeil zijn..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
neeeeuujj dat is berend niet hoor
Ik ben nog aan het wachten.quote:
Hoeveel heb je gedoneerd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg die 10x erger zijn en echt controlfreak regelgeil zijn..
kan je minachtend over doen.. maar sinds wanneer draaien servers gratis?quote:
WIL JE GEWOON MIJN VRAAG BEANTWOORDEN?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je minachtend over doen.. maar sinds wanneer draaien servers gratis?
zolang er een optie voor vrijwillige donatie is is er geen issue..
Rustig tom, Alles komt goed, Plex is hier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:41 schreef TJV het volgende:
[..]
WIL JE GEWOON MIJN VRAAG BEANTWOORDEN?
waarom zou ik?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:41 schreef TJV het volgende:
[..]
WIL JE GEWOON MIJN VRAAG BEANTWOORDEN?
GA VERDOMME NOU NIET MOEILIJK DOEN EN BEANTWOORD MIJN VRAAGquote:
Hij durft niet lolquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:42 schreef TJV het volgende:
[..]
GA VERDOMME NOU NIET MOEILIJK DOEN EN BEANTWOORD MIJN VRAAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |